Partyflock

Forumonderwerp · 773186

Waarschuw beheerder
Het begint er aardig op te lijken dat elke man gewoon een keer flink geneukt wil worden "maar ik wil me niet binden"
Okay mannen, gaat het echt alleen om de sex, heb je echt bindingsangst of durf je gewoon bepaalde afknappers niet eerlijk toe te geven en wil je op een bepaalde manier een meisje gewoon aan het lijntje houden?!

Heel wat vragen na een diepgaand gesprek met mijn vriendinnetje,dus vanuit de vrouwenwereld:

Mannen, wat willen JULLIE nou?! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 22:57:
Ey mannen zijn geel lust object, wij hebben ook gevoelens jah.

Precies ;) :cheer:

Uitspraak van ~Hoisje~ op maandag 20 juni 2005 om 22:59:
Ja weet ik, en die gevoelens zijn zelfs zichtbaar soms, in je broek

Euh...klopt ook :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:01:
Dan zeg je dus ook meteen dat alle vrouwen lustobjecten zijn

Voor mannen wel, maar ja, dat zegt dan al genoeg he :D
Die kijken niet verder dan hun neus lang is :p

Waarschuw beheerder
donateur
Dus omdat jij oppervlakkig bent, zijn alle mannen dat ook? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Viptweak ik wou het heel subtiel zeggen.

Vanillia dank je wel ben alleen de stand kwij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:04:
Dus omdat jij oppervlakkig bent, zijn alle mannen dat ook?

Ik ben opppervlakkig omdat ik me aan de man aanpas ;)
Waarom mannen dat zijn is me nog steeds een raadsel :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dan ontmoet jij de verkeerde mannen denk ik :)

Daarbij moet je je niet aanpassen, maar gewoon jezelf zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:05:
Dan ontmoet jij de verkeerde mannen denk ik

Klopt :yes: :D

Daarbij moet je je niet aanpassen, maar gewoon jezelf zijn

Ben ik ook ;) En zo oppervlakkig ben ik ook weer niet :p
En door het leven heen verander je naar de ervaringen die je opdoet, zorg je ervoor dat je niet meer dezelfde fouten begaat ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Viptweak Jah gewoon altijd je zelf blijven, doe ik ook altijd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:04:
Vanillia dank je wel ben alleen de stand kwij

Volgens mij was t 10 voor mij en nu 2 of 3 voor jou :P
Hihi nee kwee nie..we zijn gewoon alle 2 de beste :cheer:

Daarbij moet je je niet aanpassen, maar gewoon jezelf zijn

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Als je bijvoorbeeld als persoon naïef bent, lijkt t me geen goed eigenschap om dan steeds jezelf te blijven bij al die foute mannen die rondlopen ;) Dan is aanpassen toch noodzakelijk :) Aanpassen is overleven ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Pas 3 punten, shit k heb dr 5 nodig voor n koffie mok.

Waarschuw beheerder
donateur
En door het leven heen verander je naar de ervaringen die je opdoet, zorg je ervoor dat je niet meer dezelfde fouten begaat

het is heel moeilijk om een nieuwe relatie te beginnen als de vorige klote is beeindigd, meestal heb je dan problemen met vertrouwen of respect.
Dat is de reden dat ik al jarenlang geen relaties heb gehad en nu pas weer intresse krijg, het heeft veel tijd gekost om mezelf eroverheen te zetten.

Je kan een nieuwe man/vrouw in je leven niet straffen voor de fouten van een ander.

Als je bijvoorbeeld als persoon naïef bent, lijkt t me geen goed eigenschap om dan steeds jezelf te blijven bij al die foute mannen die rondlopen Dan is aanpassen toch noodzakelijk Aanpassen is overleven

Zolang je jezelf maar niet afsluit voor mannen die wel goede bedoelingen hebben is alles goed.
Je moet er van leren zodat je er beter mee om kan gaan, niet om jezelf verder af te sluiten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:11:
Pas 3 punten, shit k heb dr 5 nodig voor n koffie mok.

Nee joh das alweer verhoogd :/
Komst van de euro he alles gaat omhoog :yes: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:13:
Zolang je jezelf maar niet afsluit voor mannen die wel goede bedoelingen hebben is alles goed.
Je moet er van leren zodat je er beter mee om kan gaan, niet om jezelf verder af te sluiten.

Sluit me nergens voor af, vertrouw mensen gewoon niet snel... Vind t leuk om mensen/mannen te ontmoeten en om vriendschappen (of meer) op te bouwen, maar neem mensen altijd met een korreltje zout en sta niet zo snel versteld ervan als ik belazerd word ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan sluit je jezelf er dus wel vooraf, heel je vertrouwen is pleite.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vertouw ook niemand, alleen mezelf (ook niet altijd) maar jah.
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen zijn ook moeilijk te vertrouwen ;)
Ik sluit me er niet voor af want ik sta open voor mensen, om met ze om te gaan en te praten en wie weet zit er wel iemand bij die mn vertrouwen kan winnen, maar dat zal niet zo snel gebeuren :)
Je afsluiten is mannen sowieso geen kans geven, omdat je denkt dat ze allemaal klootzakken zijn. Zo denk ik nou ook weer niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op maandag 20 juni 2005 om 23:16:
Vind t leuk om mensen/mannen te ontmoeten en om vriendschappen (of meer) op te bouwen, maar neem mensen altijd met een korreltje zout en sta niet zo snel versteld ervan als ik belazerd word

Precies, op t net weet je maar nooit :/
Int echt ook nie btw :Z

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:18:
Ik vertouw ook niemand, alleen mezelf (ook niet altijd) maar jah.

Hmz....das ook nie altijd goed hoor :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Vanillia Dat ik niemand vertouw of dat ik mezelf niet vertrouw.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een lange tijd alle vrouwen gezien als hoeren die niets liever doen dan mijn leven verzieken.

Nu, lange jaren later voel ik dat niet meer zo en heb ik weer respect gekregen voor vrouwen, maar het vertrouwen is gewoon bij mij ook niet geheel terug, alleen wel voldoende om een nieuwe meid alle kansen te geven.
Alleen is mn lontje nogal kort qua afspraken niet nakomen, oneerlijk zijn ed. Ook niet altijd leuk, maar ik voel me er wel klaar voor om een nieuwe relatie met iemand aan te gaan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:22:
Vanillia Dat ik niemand vertouw of dat ik mezelf niet vertrouw.

Euh ja....je kan niet iedereen vertrouwene das me bij n paar mensen ook wel duidelijk geworden...en je krijgt vertrouwen nooit meer terug zoals het was....never !
Maar tis wel gezond om toch minstens 1 iemand te vertrouwen....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:24:
Alleen is mn lontje nogal kort qua afspraken niet nakomen, oneerlijk zijn ed.

Niks mis mee, heb ik ook :yes: Ik ben heel direct en stellig daarover: iemand hoeft me maar 1x te belazeren en diegene heeft t verpest bij mij! Ik ben daar erg verhard in, want ben voorheen te lief geweest voor mensen...

Ik vind t geen slechte instelling want mensen zijn nu eenmaal in staat je te belazeren en alleen aan zichzelf te denken, dus moet jij dat ook doen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben maandenlang zo ziek geweest dat ik mezelf niet eens vertrouwde, laat staan een ander :P

Maar dat vertrouwen heb ik wel weer bijzonder snel teruggekregen door goede vrienden en collega's die me goed opvingen :D

Dus het kan wel terugkomen hoor, alleen kwijtraken gaat sneller dan terugwinnen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan gewoon echt niemand vertrouwen als ik zie in wat voor zieke wereld ik leef (niet dat ik zo heilig ben) maar een mens zou je nooit 100% leren kennen denk ik, je weet nooit wie iemand echt is.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t geen slechte instelling want mensen zijn nu eenmaal in staat je te belazeren en alleen aan zichzelf te denken, dus moet jij dat ook doen

Niet iedereen heeft daar het respect voor en vinden dan dat ik zeur ofzo :s
Dan begin ik wel es aan mezelf te twijfelen, maar ergens weet ik ook wel dat het beter is om jezelf eerst in te dekken voordat je jezelf bloot geeft :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan gewoon echt niemand vertrouwen als ik zie in wat voor zieke wereld ik leef (niet dat ik zo heilig ben) maar een mens zou je nooit 100% leren kennen denk ik, je weet nooit wie iemand echt is.

Er is 1 iemand in mn leven die ik 100% vertrouw en dat is mn beste vriend.
Maar dat is ook niet vanzelf zo gekomen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:29:
Niet iedereen heeft daar het respect voor en vinden dan dat ik zeur ofzo

Da's hun probleem zou ik zeggen ;)
Uiteindelijk gaat t om jezelf en moet jij zeker genoeg zijn van jezelf om te kunnen zeggen: eerst maar es laten zien of jij t waard bent om mijn vertrouwen te krijgen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op maandag 20 juni 2005 om 23:27:
Ik vind t geen slechte instelling want mensen zijn nu eenmaal in staat je te belazeren en alleen aan zichzelf te denken, dus moet jij dat ook doen

:respect:

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:29:

niemand kan een persoon voor de volle 100% kennen.
Gedachten kun je nie lezen he...soms jammer soms maar beter :/
Maar na wat ervaring met iemand en vriendschappen moet je toch wel kunnen zeggen ja...die persoon vertrouw ik....
Heb 3 vriendinnen die ik blindelings vertrouw :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Da's hun probleem zou ik zeggen
Uiteindelijk gaat t om jezelf en moet jij zeker genoeg zijn van jezelf om te kunnen zeggen: eerst maar es laten zien of jij t waard bent om mijn vertrouwen te krijgen

Jah, maar ik wil gewoon te graag een vriendin die me begrijpt en die ik alles kan toevertrouwen :s :s

Valt ook tegen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:34:
Jah, maar ik wil gewoon te graag een vriendin die me begrijpt en die ik alles kan toevertrouwen :s :s

die moet je opblazen :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan geen gedachtens lezen, maar ik kan wel zien waneer iemand liegt, of iets probeert, te verbergen en daarom vertouw ik den niemand.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:34:
Jah, maar ik wil gewoon te graag een vriendin die me begrijpt en die ik alles kan toevertrouwen

Dat had ik :/
Ok dan een vriend ipv vriendin hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet gewoon lekker van je leven genieten en blij zijn met je leventje en jezelf ;) De rest komt vanzelf wel :yes:
En zo geweldig is t ook niet hoor om een vriendinnetje te hebben ;) Vrouwen zeuren namelijk zo :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op maandag 20 juni 2005 om 23:37:
Vrouwen zeuren namelijk zo

omdat de mannen ons wat geven om over te zeuren :/
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik zeur gaat t vaak over vrouwen :D

Waarschuw beheerder
donateur
jah, daar heb je zeker gelijk in, maar heb geen zin om elke keer weer nieuwe meiden te leren kennen en dan weer kwijt te raken, wil gewoon iets stabiels :)

Heb ook vast werk, niet omdat ik omdat ik slecht in de markt zou liggen of onzeker ben over mn kwaliteiten, maar gewoon omdat het stabiel is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:38:
omdat de mannen ons wat geven om over te zeuren :/

dus nooit meer iets geven lost dat op?? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Plons de Kicker op maandag 20 juni 2005 om 23:40:
dus nooit meer iets geven lost dat op??

Wat een heerlijk simpel oplossing, komt weer echt van een man :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op maandag 20 juni 2005 om 23:39:
Als ik zeur gaat t vaak over vrouwen

mannen zijn klootzakken, vrouwen zijn kutwijven maar toch kunnen we nie zonder elkaar :/

Waarschuw beheerder
donateur
mannen zijn klootzakken, vrouwen zijn kutwijven maar toch kunnen we nie zonder elkaar

Wat moet het lekker zijn om homo/lesbo te zijn he :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:46:
Wat moet het lekker zijn om homo/lesbo te zijn he

Zie mezelf anders niet zo snel huisje, boompje, beestje hebben met een vrouw :/ Vind dat geen toekomst hebben :s
Daarvoor wil ik toch echt wel een man :yes:
Maar dat is meer voor later een zorg :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:46:
Wat moet het lekker zijn om homo/lesbo te zijn he

Euh ieder zn eigen he ;)

Uitspraak van Plons de Kicker op maandag 20 juni 2005 om 23:40:
dus nooit meer iets geven lost dat op??

wat geven ???
hartzeer ? nee dank je hou dat maar bij je hebk al te veel :/

Waarschuw beheerder
donateur
Euh ieder zn eigen he

:P :P :P

Waarschuw beheerder
:Z ????

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, was even een rondje rijden met een lekker bonzai-cdtje erin :P

Waarschuw beheerder
Hmz, ik ga nu wel slapen...sweet dreams iedereen (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Slaap lekker :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 23:39:
jah, daar heb je zeker gelijk in, maar heb geen zin om elke keer weer nieuwe meiden te leren kennen en dan weer kwijt te raken, wil gewoon iets stabiels

Tja, dat is helaas het leven. Die risico's horen erbij, als je die niet neemt leef je niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 20:13:
'pffffffff ik ben weer vrij gezel nu kan ik eindelijkl weer genieten

dan doe je toch iets niet goed... :s ik geniet van elk moment (voortaan) en anders maar ff niet bij elkaar hangen, maar damn als je zo elke keer denkt.. mischien eens tijd om erover na te denken :|