Partyflock

Forumonderwerp · 773186

Waarschuw beheerder
Het begint er aardig op te lijken dat elke man gewoon een keer flink geneukt wil worden "maar ik wil me niet binden"
Okay mannen, gaat het echt alleen om de sex, heb je echt bindingsangst of durf je gewoon bepaalde afknappers niet eerlijk toe te geven en wil je op een bepaalde manier een meisje gewoon aan het lijntje houden?!

Heel wat vragen na een diepgaand gesprek met mijn vriendinnetje,dus vanuit de vrouwenwereld:

Mannen, wat willen JULLIE nou?! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:29:
Meiden kunnen er ook wat van

ik ken zowat alleen maar van dat soort.. word er beetje moedeloos van eerlijk gezegt, zielig huppelgedrag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RvdH op zondag 19 juni 2005 om 22:30:
Als je een goeie relatie hebt gehad geef je volgens mij altijd nog wel om elkaar als je uit elkaar gaat, dat gevoel is niet zomaar weg.

Absoluut waar.. helaas.

vind het niet helaas.. ben blij dat ik met een goede gedachte kan terugkijken naar wat ik met die persoon heb gehad, en wellicht nog gedeeltelijk heb, moet je alleen wel mee om kunnen gaan.

mischien omdat ik voor ik met haar ging al vaak en goed met 'dr kon opschieten

Waarschuw beheerder
Meiden kunnen er ook wat van

Er zijn genoeg meiden die met de gevoelens van gozers spelen maar blijkbaar kan dit zomaar en wordt er niets van gezegd

Waarom zou dat wel kunnen? Dat is net zo slecht als wanneer een gozer het doet hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn genoeg meiden die met de gevoelens van gozers spelen maar blijkbaar kan dit zomaar en wordt er niets van gezegd

Noou... daar zeg ik echt wel wat van B) ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:36:
vind het niet helaas.. ben blij dat ik met een goede gedachte kan terugkijken naar wat ik met die persoon heb gehad, en wellicht nog gedeeltelijk heb, moet je alleen wel mee om kunnen gaan.

Helemaal mee eens!! Ik heb met mijn ex ook nog steeds een vriendschappelijke band en geef nog veel om hem, maar als stel werkte het niet. Maar ik kijk wel met een goed gevoel terug naar die 2 jaar dat we een relatie hadden. Ik heb onwijs veel geleerd, veel leuke dingen beleefd en weet nu beter wat ik wel en niet wil.

Waarschuw beheerder
weet je wat mooi is? een player die koekje van eigen deeg krijgt :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:44:
Ik heb onwijs veel geleerd, veel leuke dingen beleefd en weet nu beter wat ik wel en niet wil

leer nog steeds dingen :D...

binnenkort een keer met haar en haar vriend en nog een aantal in den bosch op stap :P (loopt daar een intressante meid rond, maarja die is ook wel weer 21 ofzo.. heb ik altijd weer :@)

Waarschuw beheerder
Alle vrouwelijke en mannelijke players even met elkaar laten daten... ben ik wel benieuwd of ze na aflop nog hetzelfde blijven doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:46:
leer nog steeds dingen

Leren blijf je je hele leven doen. Maar het is leuk om van iedereen en van elke situatie weer iets nieuws te leren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:47:
Alle vrouwelijke en mannelijke players even met elkaar laten daten... ben ik wel benieuwd of ze na aflop nog hetzelfde blijven doen.

in de praktijk gezien... ze gaan alleen nog maar harder door (meerdere op een avond/ voor de ander zijn neus/ wedstrijdje wie het meeste krijgt versiert... lang leve pfeiffer :vaag:
Waarschuw beheerder
Mannen, wat willen JULLIE nou?!
weetje wat ik wil een opblaaskrokodil om in de zee te drijven tussen de lekkere wijfen.
neh ff serieus weetje wat wil he he:
lief leuk meisje om van te houden (EN NIET TE PLAYEN:@)

maja ook dat soort meide zijn ver te zoeken... katvangers:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:49:
in de praktijk gezien... ze gaan alleen nog maar harder door (meerdere op een avond/ voor de ander zijn neus/ wedstrijdje wie het meeste krijgt versiert...

En hoe kom je aan deze informatie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_ACTIONHERO op zondag 19 juni 2005 om 22:53:
maja ook dat soort meide zijn ver te zoeken

wouw net zeggen :D... ben er allang geen meer tegengekomen (boeiend of niet... allemaal players..)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:58:
En hoe kom je aan deze informatie?

ik ken de nodige players...

vrienden van vrienden // vrienden die nog niet echt volwassen zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tja, de meeste van de nieuwe breezer organisatie zijn wel players, groeit er vast wel uit. Op je 18e/19e moet je ook nog geen serieuze relatie aangaan (maar wel eerlijk zijn!)

Helaas zijn er ook 'volwassen' players, die zijn nog ietsje erger..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 22:44:
weet je wat mooi is? een player die koekje van eigen deeg krijgt

:yes: :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 23:02:
Op je 18e/19e moet je ook nog geen serieuze relatie aangaan (maar wel eerlijk zijn!)

waarom niet? ws al vanaf me 16e.. val niet voor niets op oudere ;)

heb geen zin in rondkloten... niets voor mij

zeg niet dat ik ermee moet trouwen, maar het idee en de manier waarop je met elkaar omgaat

Waarschuw beheerder
ik ga maar eens slapen :(.. heel weekend niet geslapen en morgen vroeg op :c...

tot morgen :P droom g*** :x

Waarschuw beheerder
Ik vind dat je gewoon moet genieten van het vrijgezel zijn, lekker uitgaan, alles beetje verkennen. En pas als je leven ook wat rustiger wordt gaan settelen, maar goed, das mijn mening ;).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 23:10:
Ik vind dat je gewoon moet genieten van het vrijgezel zijn, lekker uitgaan, alles beetje verkennen. En pas als je leven ook wat rustiger wordt gaan settelen, maar goed, das mijn mening .

valt wel wat voor te zeggen....

en dan kom je ineens iemand tegen waarmee het klikt...

en dan eerst elkaar leren kennen en verder gaan :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Hackelaar op zondag 19 juni 2005 om 23:12:
valt wel wat voor te zeggen....

en dan kom je ineens iemand tegen waarmee het klikt...

en dan eerst elkaar leren kennen en verder gaan

zo gaat het bij mij meestal... ik ben niet zoiemand die meisjes versiert (zo ben ik gewoon niet :S)

Waarschuw beheerder
en dat samenwonen etc. doel ik nu nog niet op dat weet ik zo ook wel dat dat te vroeg is... maar hoe je met elkaar en situaties omgaat... wat je doet met elkaar en alles dat een relatie laat werken

niet zo van op stap heuj en dan eens neuqen... en niet eens weten wat d'r achternaam is...

Waarschuw beheerder
:gaap:

:c
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 23:25:
en dat samenwonen etc. doel ik nu nog niet op dat weet ik zo ook wel dat dat te vroeg is... maar hoe je met elkaar en situaties omgaat... wat je doet met elkaar en alles dat een relatie laat werken

niet zo van op stap heuj en dan eens neuqen... en niet eens weten wat d'r achternaam is...

ik woon ongeveer 200 km bij m'n vriendin vandaan. en zie haar alleen in het weekend.

zou wel vaker bij haar willen zijn maar denk niet dat het goed is om meteen al 24/7 bij elkaar te zijn..

volgens mij worden we dan helemaal gek van elkaar
Waarschuw beheerder
Serieus topicje geworden ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bananeman op maandag 20 juni 2005 om 12:17:
Serieus topicje geworden ....

Zo was het ook begonnen, het moet alleen af en toe even bijgestuurd worden ;).

Maarre, mannen.... vrouwelijke players, hoe zijn die? Zijn ze anders dan de mannelijke variant? Vertel.. ervaringen, feiten, schunnige details, kom maar op!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 13:02:
Maarre, mannen.... vrouwelijke players, hoe zijn die? Zijn ze anders dan de mannelijke variant? Vertel.. ervaringen, feiten, schunnige details, kom maar op!

volgens mij zijn die even erg of erger.
heb er zelf geen ervaring mee maar players zijn players.
of het nou vrouwen zijn of mannen.

Waarschuw beheerder
Erger lijkt me sterk... vrouwen kunnen zich over het algemeen (!!!) wat beter inleven in de gevoelens van anderen. Misschien dat dit in het voordeel van de mannen werkt.

Maar ik ben toch benieuwd of de vrouwen een andere werkwijze hebben...

Waarschuw beheerder
ik denk zelf dat de vrouwelijke players de wat ordinairdere types zijn, ook qua uiterlijk misschien. :x

*maakt gebaar*

Nee ik zou het niet weten..

Ik vind de mannen ook eigenlijk net iets interessanter :D
Waarschuw beheerder
Vrouwen playen wel, maar bijna nooit voor de sex.
Waarschuw beheerder
veel vrouwen doen blijken dat het ze niet voor sex zou zijn... maar weet beter... veel vrouwen playen...

k zeg btw niet dat mannen erger of minder erg zijn...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op maandag 20 juni 2005 om 14:19:
Vrouwen playen wel, maar bijna nooit voor de sex.

Ik denk dat je je hier best wel eens in kunt vergissen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 14:00:
vrouwen kunnen zich over het algemeen (!!!) wat beter inleven in de gevoelens van anderen.

vrouwen zijn handiger met gevoelens bespelen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Hackelaar op maandag 20 juni 2005 om 14:50:
vrouwen zijn handiger met gevoelens bespelen

mannen trappen er eerder in...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 14:47:
Ik denk dat je je hier best wel eens in kunt vergissen...

Dus jij kent vrouwen die net doen of ze verliefd zijn om een gast in bed te kunnen krijgen? En anders wil 'ie niet? :D

Maar serieus, hoeveel vrouwen je wel niet een beetje flirterig ziet doen om vanalles los te krijgen van een gast. Sommigen gaan daar behoorlijk ver in....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 13:02:
vrouwelijke players

weten beter wat mannen willen dan andersom denk ik... en maken daar misbruik van

de "echte player" man of vrouw heeft toch schijt aan andermans gevoelens (anders zou ze het wel gewoon eerlijk zeggen.. 9 van de 10 mannen wil dan evengoed wat doen dusja..)

maar kan me enigzins nog wel wat van voorstellen. kijk maar eens hoeveel jongens zich om een (knappe/leuk uitziende) meid verzamelen.. keer gezien bij vriendin van me, 5 man tegelijk om haar heen, word je ook niet vrolijk van dus ja dan maar iemand pakken dan ben je van de rest af (soms)

en die ene denkt dan dattie blij kan zijn :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op maandag 20 juni 2005 om 16:14:
Sommigen gaan daar behoorlijk ver in....

idd.. heb ik ook een keer gehad :/

stond zowat tegen me op te rijden voor een kus, toen ze die had was ze naar de volgende :vaag:

Waarschuw beheerder
wil niet lullig doen...

maar een gemiddeld vrouwtje van de PF neuk je binnen 1 dag al.
de meeste al met 2uur....
ik weet zeker dat veel mannen/jongens mij gelijk geven.
of daar ervaring in hebben..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op maandag 20 juni 2005 om 16:14:
Dus jij kent vrouwen die net doen of ze verliefd zijn om een gast in bed te kunnen krijgen? En anders wil 'ie niet?

Maar serieus, hoeveel vrouwen je wel niet een beetje flirterig ziet doen om vanalles los te krijgen van een gast. Sommigen gaan daar behoorlijk ver in....

Je geeft zelf het antwoord al ;)

Bij vrouwen gaat het misschien wat minder om sex, maar meer om de macht. Als ze een jongen eenmaal zover hebben dat ie helemaal gek van haar is dumpt ze hem. Heb ik vaak zat gezien en gehoord ja.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 16:22:
Als ze een jongen eenmaal zover hebben dat ie helemaal gek van haar is dumpt ze hem. Heb ik vaak zat gezien en gehoord ja

dan is 't lol eraf

Waarschuw beheerder
Als ze een jongen eenmaal zover hebben dat ie helemaal gek van haar is dumpt ze hem

welleens meegemaakt ja... doen ze eerst alles om leuk en lief te kunnen doen voor je... en dan laten ze niets meer van zich horen... negeren je etc.

echt... "afschieten" die handel :[

Waarschuw beheerder
Hmz veel mannen denken dat ze een relatie willen.
Maar kunnen sommige dingen gewoon niet laten die je NIET behoort te doen in een relatie..... :no:
Beetje jammer altijd, ook nog zeggen dat vrouwen zeuren, ja wat wil je ook als je met je pik op de loop bent terwijl je vriendin thuis zit :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 16:27:
terwijl je vriendin thuis zit

die hoeft niet thuis te zitten, van mij mag die gerust mee of appart, als ze maar niet verwacht van me dat ik naar haar café ga en niet kan doen wat ik wil doen......

maar inderdaad zijn er veel van die jongens die denken er klaar voor te zijn langer iets te doen als een weekend.. maar dat geld ook voor vrouwen (al minder maar toch)
Waarschuw beheerder
Bij vrouwen gaat het misschien wat minder om sex, maar meer om de macht. Als ze een jongen eenmaal zover hebben dat ie helemaal gek van haar is dumpt ze hem. Heb ik vaak zat gezien en gehoord ja.

Precies, de methodes zijn anders, de drijfveren zijn anders, maar het blijft smerig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op maandag 20 juni 2005 om 16:35:
Precies, de methodes zijn anders, de drijfveren zijn anders, maar het blijft smerig.

denk dat sommige er niet eens bij stilstaan dat ze andere er pijn mee kunnen doen, gezien dat ik schat 85% van de mannen ook zo is.. en het dus niet eens erg zou vinden

(lekker avondje geilen en oppleuren)

maar diegene die wel meer zouden willen.. tsja dat is dan jammer (als ze het dus al weten)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 16:30:
die hoeft niet thuis te zitten, van mij mag die gerust mee of appart, als ze maar niet verwacht van me dat ik naar haar café ga en niet kan doen wat ik wil doen......

Owh zeker moet je apart op stap kunnen :yes:
Maar zei dr ook bij die hun pik achterna lopen en dan niet letterlijk :P
Ik heb dr ook geen behoefte aan om steeds samen op stap te gaan, zo nu en dan benk echt toe aan n girls night out :D
Afgelopen weekend nog gehad en was weer es gezellig ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 16:39:
girls night out

ik vind dat juist moeten (niet moeten maar toch, contact houden met je eigen vrienden ook appart...)

vind het echt niet erg als ze er altijd bij zou zijn... maar erbij zijn of aandacht vragen zijn 2 dingen ;)

Waarschuw beheerder
wat ik altijd wel uber vond... samen een keer (met of zonder beide vrienden erbij of gedeelte... je helemaal :vaag: zuipen.. en dan nog wat gaan proberen in bed :9

wat vervolgens alleen maar uitloopt op lachkicken haha
moet kunnen lachen met je meisje ;)