Partyflock

Forumonderwerp · 773186

Waarschuw beheerder
Het begint er aardig op te lijken dat elke man gewoon een keer flink geneukt wil worden "maar ik wil me niet binden"
Okay mannen, gaat het echt alleen om de sex, heb je echt bindingsangst of durf je gewoon bepaalde afknappers niet eerlijk toe te geven en wil je op een bepaalde manier een meisje gewoon aan het lijntje houden?!

Heel wat vragen na een diepgaand gesprek met mijn vriendinnetje,dus vanuit de vrouwenwereld:

Mannen, wat willen JULLIE nou?! :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zijn er wel vrouwen die serieus genoeg zijn om een relatie aan te gaan????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 15 mei 2005 om 15:38:
Het kind kan gewoon niet alleen zijn, duikt ook van de ene in de andere relatie...ze hebben elkaar nodig, meer is het niet. Sorry maar ik stel toch iets hogere eisen aan een relatie.

Misschien is dat de laatste stap wel in het verwerken, die mensen als mensen zien, in plaats van zielige figuren.

Ik word er wel aan herinnerd hoe neerbuigend ik af en toe kan denken over haar, terwijl ik diep van binnen weet (al weet ik dat in jouw geval dus écht niet) dat ze wel meer is als een kind wat van de ene in de andere relatie duikt en niet alleen kan zijn.

*Transistor Rhythm was al bijna bang dat die lappen tekst tot het verleden gingen behoren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 15 mei 2005 om 15:38:
Transistor: Daar heb je helemaal gelijk in. Kijk, ik ben diep gegaan hoor, wow ik heb me laten kennen, echt abnormaal. Ik ging kapot van de pijn. Maar ik ben het ondergaan. Ben niet direct in een nieuwe liefde gedoken. Heb mn schouders er gewoon onder gezet. Daarom heb ik het kunnen afsluiten, gisteren was gewoon de grande finale zeg maar. :)

Het zal wel dat ze samen happy zijn. Ik vond dat een verschrikkelijke gedachte...dat 'ie alles wat 'ie tegen mij zei nu tegen haar zegt...maar dat bewijst dus alleen maar hoe inhoudsloos al die woorden waren.

Dat zij nu nog steeds zo nodig wil duidelijk maken dat zij hem nu heeft en nog altijd probeert mij een kutgevoel te geven, zegt meer over haar dan over mij. Het is gewoon lachwekkend haha, ze denkt dat ze gewonnen heeft maar ze hoeft alleen maar een keer d'r ogen open te doen en te zien naast wat voor een kneusje ze staat om in te zien dat IK juist gewonnen heb door voor mezelf te kiezen.

Het kind kan gewoon niet alleen zijn, duikt ook van de ene in de andere relatie...ze hebben elkaar nodig, meer is het niet. Sorry maar ik stel toch iets hogere eisen aan een relatie.

Het was zo erg dat ik gisteren zelfs bijna medelijden met 'm had. Omdat er van dat hele stoere bolster geen fuck meer over was. Hij was gewoon een onzeker mannetje van 23 gisteren die totaal de touwtjes niet meer in handen had.

En zij? Zij is met d'r 27 gewoon nog steeds zo onvolwassen als de neten. Ze denkt dat ze er nu helemaal bijhoort, dat ze er een tweede familie bijheeft, dat ze het helemaal voor elkaar heeft. Als dit voor haar al hoge doelen waren dan heeft ze echt weinig toekomstperspectief.

Zij is wie ik 5 jaar geleden was, alleen ben ik WEL wakker geworden en zal dat bij haar nooit gaan gebeuren.

Ik hoop voor ze dat ze nog lang en gelukkig samen zullen blijven. Mogen ze nog 20 jaar lang over de evil ex Jacqueline praten en zichzelf voorhouden hoe geweldig ze het hebben.

Tegen die tijd weet ik niet eens meer hoe die gozer eruit ziet. :) Vroeger is dood, ik focus me liever op de toekomst!

Hier beschrijf je heel duidelijk wie inderdaad volwassen is geworden.

Beschouw haar handelen maar als een teken van onzekerheid, onzekerheid is onmacht...

Ik lig zelf niet wakker of exen nu wel of niet een fijne relatie hebben. Meestal moet ik toch wel even lachen als ze vol trots hun nieuwe lover willen laten zien. En eigenlijk vraag ik me dan af: waarom wil je dat aan MIJ laten zien???

Ik kan dan alleen maar denken dat ze proberen mij jaloers te krijgen. Aangezien ik niet nauwelijks jaloers word en ik jaloezie als de ALLERSLECHSTE eigenschap van de mens beschouw is dat al een kansloze actie ;)
Waarschuw beheerder
Transistor: Ik was de eerste die het zo wilde zien. Ik heb ze beiden kansen genoeg gegeven. Maar als iemand je ZO op je ziel trapt heb je geen zin om dat nog zo te zien.

Ik hoef toch niet heel de wereld aardig te vinden? Ik heb gewoon niets met hun, ze zoeken het maar fijn uit.

Natuurlijk weet ik ook wel dat ze beiden goede kanten hebben en dat iedere mens uiteindelijk maar een mens is. maar juist door zo te denken maak ik het mezelf alleen maar moeilijker.

Dan komt mn eeuwige vergevingsgezindheid weer naar boven en zo heb ik hem al duizenden malen weer in mn armen gesloten. Omdat het ook maar een mens is. Bij haar idem dito. Ik mocht haar echt heel graag namelijk.

Kijk, je hoeft geen Psychologie te studeren om te begrijpen dat ik verstandelijk heus wel weet hoe en wat. Ik denk ook wel eens terug aan leuke dingen die we samen deden. Ik weet ook wel dat hij het niet makkelijk gehad heeft. Ik weet ook wel dat ik ook een trut geweest ben af en toe en het hem niet makkelijk gemaakt heb. Ik weet het allemaal wel.

Maar ze hebben me gewoon op mn ziel getrapt dus er zitten emoties bij als ik over ze praat. En dat wordt al steeds minder, gisteren was weer een overwinning.

Misschien dat ik over een paar jaar echt zo denk. Zo van "hoi" en verder niks. Nu zit die kwaadheid er nog altijd en langzaam aan merk ik gewoon dat de rollen aan het omdraaien zijn. En geloof me, dat is voor hem ook wel eens goed, laat 't 'm maar voelen!
Waarschuw beheerder
donateur
relatie met jou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 15:53:
Hier beschrijf je heel duidelijk wie inderdaad volwassen is geworden.

Beschouw haar handelen maar als een teken van onzekerheid, onzekerheid is onmacht...

Ik lig zelf niet wakker of exen nu wel of niet een fijne relatie hebben. Meestal moet ik toch wel even lachen als ze vol trots hun nieuwe lover willen laten zien. En eigenlijk vraag ik me dan af: waarom wil je dat aan MIJ laten zien???

Ik kan dan alleen maar denken dat ze proberen mij jaloers te krijgen. Aangezien ik niet nauwelijks jaloers word en ik jaloezie als de ALLERSLECHSTE eigenschap van de mens beschouw is dat al een kansloze actie

Ze liet zich zeker kennen. Ze wilde me gewoon pijn doen en dat zal wel komen omdat ik haar, in haar ogen, ook pijn heb gedaan. Omdat zij niet lekker probleemloos aan een nieuwe relatie kon beginnen. Omdat haar nieuwe vlam nog een vriendin had.

Kijk, je probeert een verhaal altijd voor jezelf zo positief mnogelijk te maken. Dus voor mij was zij de smerige hoer die mn vriend afpakte, voor haar was ik de psychotische ex die haar nieuwe geluk in de weg stond en mn ex probeert gewoon mooi weer te spelen terwijl ie echt wel geworsteld heeft met zn gevoel.

Dat is het nu eenmaal, je geeft je eigen interpretatie aan dingen die gebeuren. Zij maakt er voor zichzelf een verhaal van waaraan zij zich vast kan houden. Dus ik heb haar zwart gemaakt, haar geluk in de weg gestaan en nu zal ze me wel eens even laten zien dat ik geen rol van betekenis meer speel.

Maar JUIST door zo te doen bewijst ze het tegendeel.

Toen ik al die gesprekken met haar voerde toen het net uit was...om te proberen te begrijpen waarom ze me die streek geflik had, heeft ze letterlijk gezegd "als ik moet kiezen dan kies ik voor jou Jacqueline, jouw vriendschap is me meer waard dan die relatie met hem".

Was ze gewoon eerlijk geweest, vanaf het begin, dan was het heel anders gelopen. Maar ook zij heeft me in mn rug gestoken en daarom kan ik er ook alleen maar om lachen nu.

Ik hoor haar nog zeggen "Jacqueline, in dit leven krijgt iedereen wat 'ie verdient". En dat klopt. dat heb ik gisteren wel gezien.

Zij verdienen elkaar. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Conclusie; Liefde is en BLIJFT raar..

Waarschuw beheerder
Conclusie; Liefde is en BLIJFT raar..

En toch wel mooi ook :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 15 mei 2005 om 15:56:
Misschien dat ik over een paar jaar echt zo denk. Zo van "hoi" en verder niks. Nu zit die kwaadheid er nog altijd en langzaam aan merk ik gewoon dat de rollen aan het omdraaien zijn. En geloof me, dat is voor hem ook wel eens goed, laat 't 'm maar voelen!

Pfew inderdaad zeg.

Ik hoop dat punt ook nog te bereiken :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 16:16:
En toch wel mooi ook

Ja, dat maakt het zo leuk.. :P
Waarschuw beheerder
Nou ja, hoe jij bezeikt bent, is er gewoon helemaal geen flikker meer om geven de beste uitkomst die er is. Je moet niemand vergeven ten koste van jezelf. Want hij heeft volgens mij gewoon ECHT schijt aan je gehad.

Verliefd worden op iemand anders terwijl je een relatie hebt, dat kan de besten overkomen, maar hoe je er vervolgens mee om gaat, dat is het moment waarop de mannen zich van de jongens onderscheiden.

En ik kan het me ook helemaal voorstellen dat jij gisteren echt een top avond gehad hebt :D

Waarschuw beheerder
Verliefd worden op iemand anders terwijl je een relatie hebt, dat kan de besten overkomen, maar hoe je er vervolgens mee om gaat, dat is het moment waarop de mannen zich van de jongens onderscheiden.

Ben ik het helemaal mee eens!!!! Alleen wat nou als diegene waarop je verliefd wordt veel meer bij je teweeg brengt als diegene waar je op dat moment een relatie mee hebt?

Om er achter zien te komen of je gevoel juist is moet je toch echt eerst kiezen of je het uit gaat maken ja of nee! En dat is nou juist het hele punt van deze topic, je kan wel op jezelf vertrouwen en de juiste keuzes maken maar als een ander het voor je verneukt heb je geen ene zak aan je juiste keuzes.

De enige die ik echt kan vertrouwen dat ben ik zelf en niet omdat ik dat wil of omdat ik zo ben, maar omdat je zo gevormd wordt door je omgeving! Sad but treu!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wil een serieuse relatie maar vind die niet :(
Waarschuw beheerder
Ben ik het helemaal mee eens!!!! Alleen wat nou als diegene waarop je verliefd wordt veel meer bij je teweeg brengt als diegene waar je op dat moment een relatie mee hebt?

Liegen en vreemd gaan zijn geen dingen die op zo'n moment vanzelfsprekend zijn.

Waarschuw beheerder
Duh!!!!

Jij bent zeker ook gisteren geboren meneer met al z`n levenservaring, zeker zelf nog nooit in zo`n situatie gezeten? iig bedankt voor je lekker nutteloze reactie!!!

Ik snap best dat vreemdgaan geen optie is nee! En liegen is ook geen optie, heb je helemaal gelijk in!

Tja, en daar sta je dan met je rug tegen de muur want je moet doen wat je gevoel je ingeeft alleen een juiste oplossing voor je situatie is er dus gewoon niet! Snap ook heus wel dat eerlijk zeggen tegen je partner dat je verliefd bent op een ander de juiste keuze is, maar ondanks dat dit de juiste keuze is wordt je op deze beslissing net zo hard afgerekent als dat je vreemdgaat. Snap niet echt wat je bedoeld met liegen, want liegen naar je partner is of vreemdgaan of liegen tegen jezelf!

Voortaan misschien eerst even verder lezen voordat je een domme opmerking plaats!!!
Waarschuw beheerder
*zucht*

Je zit er nog al mee he, dat je je zo persoonlijk aangevallen voelt door een algemene opmerking?

Waarschuw beheerder
Uhm, nee!

Maar was het eigenlijk al vanaf het begin met je eens dus vatte ik je reactie niet zo (aangezien je daarvoor aardig leek te weten waar je het over had) en ik schetste een situatie voor waar ik wel een goeie reactie op had verwacht eigenlijk.

Misschien is dat de laatste stap wel in het verwerken, die mensen als mensen zien, in plaats van zielige figuren.

Als jij bovenstaande uitspraken doet ga ik er vanuit dat je niet dom bent, dus ik ga verder niet lopen zeiken(y)

:respect:

Waarschuw beheerder
allrightythen...

Waarschuw beheerder
jacky geweldig! :respect:

ik hoop dat ik zo' n kans ook ooit nog eens krijg... :D
Waarschuw beheerder
vind het maar een zeik topic hoor,de man word weeral als slecht afgeschilderd :S

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Waarschuw beheerder
Sex onder de douche is inderdaad erg fijn ja!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op zondag 15 mei 2005 om 19:07:
vind het maar een zeik topic hoor,de man word weeral als slecht afgeschilderd

Altijd op partyflock
Waarschuw beheerder
ze moeten eens hun eigen hand boven hun hoofd hangen en kijken wie er onder staat :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op zondag 15 mei 2005 om 19:07:
vind het maar een zeik topic hoor,de man word weeral als slecht afgeschilderd

Voor de zoveelste keer : we hebben het hier over relaties en mensen in het algemeen. En dit topic heeft wel net iets meer dan de andere 90 % van alle geopende topics.
Waarschuw beheerder
het gaat over het feit dat jullie denken dat alle mannen geen relatie willen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op zondag 15 mei 2005 om 20:02:
het gaat over het feit dat jullie denken dat alle mannen geen relatie willen

:yes:

Waarschuw beheerder
waarom niet, als je de juiste tegen komt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 20:10:
waarom niet, als je de juiste tegen komt

Ja als ik die tegen kom dan wil ik graag een vaste relatie.
Waarschuw beheerder
idem (y) en dan die goeie sex met liefde :p
Waarschuw beheerder
Om er achter zien te komen of je gevoel juist is moet je toch echt eerst kiezen of je het uit gaat maken ja of nee! En dat is nou juist het hele punt van deze topic, je kan wel op jezelf vertrouwen en de juiste keuzes maken maar als een ander het voor je verneukt heb je geen ene zak aan je juiste keuzes.

Ik ben de openmindedheid zelve. Ik ben een zwaar gevoelsmens en ben zelf ook wel eens verliefd geweest op een ander toen ik een relatie had.

Ik begrijp als geen ander dat zulke dingen kunnen gebeuren en dat je daar ook gewoon over moet kunnen praten.

Ik ging met hem naar Eindhoven Culinair (en hoe toevallig...ook deze week is het weer Eindhoven Culinair....het kon dus niet beter geplanned zijn!) en we kregen ruzie. om niks. Ik had me supermooi opgemaakt en hij was chaggerijnig omdat 'ie in slaap gevallen was en kraamde alleen maar uit dat ik er veel te overdreven uitzag. Echt vet denigrerend deed hij.

Daar ben ik ook weggelopen omdat 'ie me echt zat te vernederen. Fuck off zeg, ik ben weggelopen en hij maar brullen "stel je niet aan, kom terug"....iedereen kon het horen man, ik schaamde me echt helemaal kapot. "Dan donder je ook maar op" en hij hgeeft me een rotdouw waarbij ik midden op Eindhoven Culinair op de grond flikker. Handen kapot, broek kapot, knieen lagen open...Toen was het voor mij afgelopen. Ik wilde mn sleutels terug, heb die van zn bos gerukt. Hij heeft beneden in mn flat nog de algemene deur ingetrapt en maar janken en zeggen "het spijt me schatje".

Ik heb gezegd "donder maar op naar je moeder".

Dat was al tot daar aan toe...maar wat gebeurt er? Dat hoertje belt 'm (terwijl ze me kende hoor en wist dat ik een relatie had, maar ze belde wel vaker. Dan was het "He ik wil je neuken, kom langs en ik neuk je".)

Dus nadat hij mij gewoon op de grond had gesmeten en ik me thuis kapot zat te janken is 'ie naar haar gegaan en heeft d'r uren liggen doppen. Zonder dat ik van iets wist.

Natuurlijk kwam 'ie weer terug en natuurlijk hield 'ie zn smoel. Natuurlijk wilde hij met me verder en had 'ie spijt en weet ik veel wat.

Ik kwam er pas veel later achter omdat ik aanvoelde dat er iets niet klopte.

Dan kan het allemaal wel wezen dat ik ook de makkelijkste niet was, dat ik me ook heb laten kennen, maar DAT, sorry, zoiets flik je gewoon niet.

En vervolgens tegen haar direct allerlei verhalen over me vertellen. Over mn therapieverleden, over mn ouders, over zwaar intieme dingen...

Ik heb 'm 2 dagen gegeven om zn spullen te pakken en kwam terug in een halfleeg huis. Ik ging kapot en hij? Ik kwam 'm na een week al met haar tegen. Innig omarmd. En zij maar vuil kijken.

Ik heb altijd al gezegd dat zij daarop kickte en dat heeft ze gisteren wel weer bewezen.

Kijk, dit is nog maar een tipje van het verhaal, er is gewoon zoveel gebeurd, zoveel pijn geweest, ik heb me echt zo kut gevoeld. En natuurlijk WIST ik al dat ik degene was die hem nog recht in zn ogen zou kunnen kijken en dat ik degene zou zijn die hier beter uit zou komen.

Het VOELDE alleen nog lang niet zo.

En dat gevoel, dat heb ik nu ook. Ik hoef nooit meer om te kijken of bang te zijn of me kut te voelen. Hij heeft alle kansen gehad die hij wilde. Hij had me kunnen bellen met mn verjaardag, succes kunnen wensen met mn tentamens, hij had van alles kunnen doen.

Maar hij deed niks. Dus ik ben het al af gaan sluiten.

Hij mag nog duizend keer beweren dat het zo geweldig met hem gaat, ik zie en voel aan alles dat 'ie t toch erg vindt dat 'ie me kwijt is. Dat 'ie zich echt nog wel afvraagt hoe het met me gaat. Terwijl het mij echt geen drol meer kan roesten. Of ie nou gaat trouwen of kinderen krijgt, of in de goot beland. Ik hoef 't niet te weten en ik lig er niet van wakker!

Nogmaals, je kan met mij alle kanten op, ik ben zeer vergevingsgezind, ik schrijf mensne niet snel af en ik begrijp heel veel dingen. Als iemand gewoon open en eerlijk is en me met respect behandeld dan is er niets aan de hand. :) :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op zondag 15 mei 2005 om 20:25:
idem en dan die goeie sex met liefde

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 15 mei 2005 om 20:45:
Ik ben een zwaar gevoelsmens

Ik dacht dat ik de enige was :)

Waarschuw beheerder
Nogmaals, je kan met mij alle kanten op, ik ben zeer vergevingsgezind, ik schrijf mensne niet snel af en ik begrijp heel veel dingen. Als iemand gewoon open en eerlijk is en me met respect behandeld dan is er niets aan de hand. :) :)

Lijkt mij de normaalste zaak van de wereld.
Maarja, we weten allemaal dat het voor sommige mensen enorm moeilijk is om oprecht en respectvol te zijn, om nog maar te zwijgen van het niet ter discussie stellen van iemand's integriteit...

Waarschuw beheerder
Ik heb een echte relatie :o en benner trots op [img width=32 height=24 cacheid=0012217d000108df865855151a00bbb962]http://files.dsound.nl/pf/pf_sm_1.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Nogmaals, je kan met mij alle kanten op, ik ben zeer vergevingsgezind, ik schrijf mensne niet snel af en ik begrijp heel veel dingen. Als iemand gewoon open en eerlijk is en me met respect behandeld dan is er niets aan de hand.

Als ik jouw verhaal zo eens lees ben jij HEEL ERG vergevingsgezind .. en ben jij ook wel iemand die de ander een hoop kansen zou geven en jezelf deels weg zou kunnen cijferen als je echt om die persoon geeft :)

Zie je nog erg weinig tegenwoordig, een eigenschap waar ik respect voor heb (y)

Maar ben ook blij voor je, dat je uiteindelijk voor jezelf hebt gekozen en een grens hebt gesteld.
Het laten werken moet natuurlijk niet ten kosten van alles gaan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 19:31:
Voor de zoveelste keer : we hebben het hier over relaties en mensen in het algemeen. En dit topic heeft wel net iets meer dan de andere 90 % van alle geopende topics.

Inderdaad ja en waar ook de meeste serieuze reacties geplaatst worden!
Waarschuw beheerder
donateur
bedankt vor het compliment Chantal :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 mei 2005 om 15:39:
Zijn er wel vrouwen die serieus genoeg zijn om een relatie aan te gaan????????

Ja! Wanneer zij denken een geschikte man te zijn tegen gekomen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 mei 2005 om 17:03:

Dit heb ik dus ook een keer meegemaakt... In een relatie, verliefd op een ander... En dan? Ik heb het eerlijk verteld aan mijn partner dat ik twijfelde en een andere jongen ook leuk vond. Ik ben toen een week ergens anders gaan wonen en probeerde maar uit te vissen welke jongen leuker/beter was... Heel erg fout!!!! Op zo'n moment moet je eerst beslissen of je wel of niet met je relatie verder wil, die ander heeft er weinig mee te maken. De relatie liep even niet helemaal soepel, dan komt er een gozer langs die net de dingen zegt die je partner niet zegt... en dan gaat het mis.
Uiteindelijk kwam ik erachter dat ik toch bij mijn vriend wilde blijven, nadat we een aantal dingen hadden uitgepraat en uitgesproken. En die andere jongen was ik ineens helemaal vergeten ;).

Waarschuw beheerder
Same problem here!!!
Uiteindelijk te erg uit de hand gelopen wat ik van te voren totaal niet had zien aankomen...
Ben me sindsdien wel gaan beseffen dat dingen die onschuldig lijken uiteindelijk een veel te grote negatieve invloed kan hebben op je leven!! :(

Waarschuw beheerder
Leg uit....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 11:51:
Leg uit....

Normaal beargumenteer ik alles wat ik neerzet en geef wat meer informatie, maar nu bewust niet gedaan... Snappie?

Waarschuw beheerder
Ok, dat mag ook ;). Is je goed recht meid.
Waarschuw beheerder
Het kan altijd gebeuren ndat je verliefd wordt op een ander.

Maar het zou in mijn kop niet opkomen om daar dan halsoverkop in te duiken. Verliefdheid is maar een hele primaire emotie die ook weer overgaat. Het is stom je daar zo in te verliezen en alles wat je hebt op het spel te zetten.

Beter kies je er dan idd voor om een tijdje alleen te zijn en ook verstandelijk te beslissen of die verliefdheid geen vlucht is.

Na mijn relatie van 5 jaar kreeg ik dus behoorlijk snel wat met die dipshit waar ik het hier boven over had. Dat was voor m'n ex best moeilijk. Ik heb er dan ook altijd voor gezorgd dat ik daar rekening mee hield, ben hem met respect blijven behandelen, heb 'm niet afgeschreven.

Ik ben er eerlijk in, als ik een relatie heb en ik ben stapelgek op diegene, dan zou ik het moeilijk vinden als 'ie verliefd zou worden op een ander. het zou me pijn doen als 'ie me zou verlaten. Maar als 'ie dat wel op een respectvolle manier doet...dus niet zoals m'n ex vrolijk gana vertellen hoe lekker d'r kutje is en dat 'ie lekker over d'r heen mag spuiten....of terwijl het net uit is bij je aan de deur staan en z'n bed komen ophalen, terwijl je al ligt te slapen....hoppa bed uit elkaar schroeven en daar lig je dan op de bank....niet gelijk met zn nieuwe aanwinst gaan lopen showen...

Als iemand dat soort zieke dingen achterwege laat en ook altijd met respect over mij en over onze relatie zou praten...dan zou ik het begrijpen en ook accepteren.

Helaas zijn er maar weinig mensen die zo met anderen omgaan en zijn het toch vaak egoisten. :(
Waarschuw beheerder
Handen kapot, broek kapot, knieen lagen open...

geen echte man dus.die zou echt even hard aangepakt moeten worden
Waarschuw beheerder
Ja! Wanneer zij denken een geschikte man te zijn tegen gekomen

heb al gezien dat er veel zich dan toch dik vergissen telkens :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op maandag 16 mei 2005 om 15:00:
heb al gezien dat er veel zich dan toch dik vergissen telkens

Precies...
Probeer me er daarom niet te veel in mee te laten gaan...
Lekker nuchter zien te blijven :yes:
Waarschuw beheerder
ik zoek mee...:'( heb de hoop eigluk al opgegeven ma ja blijf hopen he