4097x bekeken
Onderwerp is dubbel!
Zie "De beste HORROR film die JIJ ooit heb gezien" voor eenzelfde onderwerp.
eentje van hellraiser vond ik heel goor
dat ze in een discotheek allerlei haken in hun lichaam enzo krijgen
op het begin van de film geloof ik....weet alleen niet welk deel het is
en natuurlijk return of the living dead 3...die is ook lekker goor
als je die zelfs al ziek vind ben ik waarschijnlijk wel heel erg teleurgesteld in de engelse versie
dat ze in een discotheek allerlei haken in hun lichaam enzo krijgen
op het begin van de film geloof ik....weet alleen niet welk deel het is
en natuurlijk return of the living dead 3...die is ook lekker goor
"Ju-On the grudge" in het japans. Zeer zieke film, en zeker zieker als de engelse!
als je die zelfs al ziek vind ben ik waarschijnlijk wel heel erg teleurgesteld in de engelse versie
laatste aanpassing
without a doubt : "August Underground Mordum"
underground fake snuff film met oa het neuken van de guts van een net opengesneden vrouw, het castreren met een botte schaar en de afgesneden pik vervolgens pijpen en in de kut van een nog schreeuwende vrouw doen, het eten van levende maden uit de nek van een onthoofde baby, een freak die een dood 8jarig meisje neukt in een badkuip en zo nog wat meer van dit soort zieke fun!!
if sick is what you really want, i don't recommend you to see this movie, i fuckin' dare you!!!
te bestellen via import op oa cult.nl
underground fake snuff film met oa het neuken van de guts van een net opengesneden vrouw, het castreren met een botte schaar en de afgesneden pik vervolgens pijpen en in de kut van een nog schreeuwende vrouw doen, het eten van levende maden uit de nek van een onthoofde baby, een freak die een dood 8jarig meisje neukt in een badkuip en zo nog wat meer van dit soort zieke fun!!
if sick is what you really want, i don't recommend you to see this movie, i fuckin' dare you!!!
te bestellen via import op oa cult.nl
Baindead en dan voral die eind scene met die grasmaaier AAAHHH JAAA LEKKER HOOR !!!!
nee het allerergste was toen met zijn moeder dat ze zaten te eten en dat de oor van zn moeder zo in de vla pleurt en dan eet ze m nog op ook
nee het allerergste was toen met zijn moeder dat ze zaten te eten en dat de oor van zn moeder zo in de vla pleurt en dan eet ze m nog op ook heel ranig zeker met die geluiden erbij hheheh
Ja inderdaad, dat was zo ranzig dat ik er gewoon misselijk van werd !
Wat dacht je overigens van het stukje toen die gozer de staart van zijn hond uit de strot van z´n moeder trok !
Ook aardig ranzig !
Vond Faces of Death toch wel echt sick maar op een
e manier toch erg boeiend...
The Mangler had trouwens ook een ziek stukje; een oude vrouw die door een machine geperst en opgevouwen wordt als een laken...
*****************************************--> van AltoHippieGabber
Nah, durf het bijna niet toe te geven, maar dit is too sick voor mij
laatste aanpassing
Vond Faces of Death toch wel echt sick maar op een e manier toch erg boeiend... The Mangler had trouwens ook een ziek stukje; een oude vrouw die door een machine geperst en opgevouwen wordt als een laken...
Volkomen mee eens
Van wat ik heb gezien vond ik: House of 1000 corpses wel erg ziek dus heb erg zin in het vervolg: The devil's rejects 
Rob zombie ruleerd de pan uit
nou dat al die nagels braken tegen de muur brrr, doet me aan een scene uit me eigen leven denken
Rob zombie ruleerd de pan uit
Texas Chainsaw Massacre vond ik zwaar tege valle..
Zate nie genoeg gore-scenes in
nou dat al die nagels braken tegen de muur brrr, doet me aan een scene uit me eigen leven denken
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Shawn of the dead 

ik hou ook van hele zieke films, ik ben er alleen nog nooit 1 tegen gekomen
veel bloed doet me weinig, er moet ook een goed verhaal achter zitten
house of 1000 corpses
texas chainsaw massacre
leuke films, maar niet echt eng...
nee..... ik ben nog nooit echt overtuigd
(saw nog niet gezien)
ik hou ook van hele zieke films, ik ben er alleen nog nooit 1 tegen gekomen
veel bloed doet me weinig, er moet ook een goed verhaal achter zitten
house of 1000 corpses
texas chainsaw massacre
leuke films, maar niet echt eng...
nee..... ik ben nog nooit echt overtuigd
(saw nog niet gezien)
aaaah GATVERDAMME helemaal mee eens ook te ziek voor mij
Lekker dan.. Bah Bah
laatste aanpassing
vind Saw niet echt een horror, maar meer een thriller... wat ik best een ziekelijke horror vind is "the people under the stairs"
als je saw geen horror vind is people under the stairs dat ook niet he
in the people under the stairs gebeurt ook niks bovennatuurlijks, net als in saw
Saw trouwens van de week gezien, zeeer bruut!
Hellraiser.... vooral INFERNO maar ook de oudere klassiekers heerlijk die films
en naturlijk ook een heel fris uitziende film "The Passion of the Christ"
Texas Chainsaw Massacre is ook goed maar het verhaal ontbreekt pas als je de making of hebt gezien snap je het verleden en het doel van leatherface
en naturlijk ook een heel fris uitziende film "The Passion of the Christ"
Texas Chainsaw Massacre is ook goed maar het verhaal ontbreekt pas als je de making of hebt gezien snap je het verleden en het doel van leatherface
laatste aanpassing
Hellraiser.... vooral INFERNO maar ook de oudere klassiekers heerlijk die films
Inferno vond ik minder, Hellraiser1 en Hellraiser2: Hellbound waren toch echt wel de besten, vooral deel 2
ik vind moord films ook wel tof passen niet helemaal in het idee horror en ook niet echt thriller maja
Ed Gein
is niet echt heeel ziek maar het laat zien waarop latere film personages (Hannibal en letherface) zijn gebaseerd...voor de oplettende onder ons letherface is voor klein deel op het (zogenaamd werkelijke verhaal achter de texas chainsaw massacre gebaseerd) de zieke details komen van Ed Gein
![Bron: http://www.serialkillers.nl/ed-gein/gein0002.jpg [img width=150 height=201 cacheid=00121936001b419b973cb7db1a00e115fa]http://www.serialkillers.nl/ed-gein/gein0002.jpg[/img]](/images/cache/00121936001b419b973cb7db1a00e115fa)
Ed Gein
is niet echt heeel ziek maar het laat zien waarop latere film personages (Hannibal en letherface) zijn gebaseerd...voor de oplettende onder ons letherface is voor klein deel op het (zogenaamd werkelijke verhaal achter de texas chainsaw massacre gebaseerd) de zieke details komen van Ed Gein
laatste aanpassing
ben ff wat gaan zoeken over August Underground Mordum
Ben wel benieuwd of iemand hier die film heeft gezien
Ben wel benieuwd of iemand hier die film heeft gezien
Vond die film leuk, waarin het lichaam van christus werd herbouwd door een of andere psycho, maar hoe die heet? ik weet het niet meer
Resurection (of hoe je da ook schrijft)
Die was laatst op tv
Als ze da lichaam vinde dat iedereen kotst
Zwaar brute film
Een zieke film is ook: Cabin Fever. Lekker smerig.. Texas Chainsaw vonk wel goed maar niet zo super. Saw Was erg gek jah
Kan niet wachten op deel 2
The Dentist spporde inderdaad ook niet