ik heb toch echt vaker gehoord dat de scheikundige verbinding van amfetamine vloeibaar is
Amfetamine FREEBASE is vloeibaar ja, dat is de ongebonden vorm van Amfetamine. (net zoals Crack de ongebonden vorm is van Cocaine-HCL)
Amphetamine Freebase info
Mobile liquid. Amine odor. Acrid, burning taste. Vola tilizes slowly at room temp, d25/4 0.913. bp760, 200-203°; bp13 82-85°. Slightly soluble in water; sol in alc, ether; readily sol in acids. Aq solns are alkaline to litmus. LD50 in rats (mg/kg): 180 s.c. (Warren, Werner).
Pep word altijd verkocht in de Amfetamine-sulfaat vorm, er zit dus nog een extra Sulfaat-ion aan vast.
Amfetamine-sulfaat info
Sulfate, (C9H13N)2.H2SO4, Alentol, Benzedrine, Psychoton, Simpamina. Crystals. Slightly bitter taste followed by sensation of numbness. mp above 300° (dec). One part dissolves in 8.8 parts water, 515 parts 95% ale. A soln of 1 g/10 ml water has a pH 5-6. LD50 in mice, rats (mg/kg): 24.2, 55 orally (Behrendt, Deininger).
Dus wat iedereen ook mag vertellen, het is gewoon een feit dat Amfetamine-sulfaat een vaste stof is bij kamertemperatuur.
Ik zou wel uit me nek kunnen lullen natuurlijk, maarja ik zie daar het punt niet van om daar op een forum over op te scheppen

. ALs je me ooit nog op een feest tegenkomt mag je het testen