Partyflock

Forumonderwerp · 772211

Waarschuw beheerder
De laatste tijd ben heb ik behoorlijk wat feestjes gehad, erg leuk, maar de muziek stond overal snoei hard.
Omdat ik nu al een poosje met een 'piepje' in mijn oor rondloop leek het me verstandig om op maat gemaakte oordoppen aan te schaffen.
Ik heb wat informatie aangevraagd bij Hans anders en zij maken deze oordoppen op maat voor €65,-
Ze hebben alleen harde otoplastieken.

Mijn vraag:
- Heeft iemand ervaring met de otoplastieken van Hans anders, zo ja hoe bevalt het in de discotheek of op grote feesten?

- Zijn harde beter/slechter dan zachte otoplastieken of maakt het geen verschil?

:-) alvast bedankt :respect:
Renate

even voor het terugvindgemak t lijstje van Matthijs:

Uitspraak van Matthijs op woensdag 18 mei 2005 om 15:32:
hmm, ff samenvatting (met de hulp van een PB-tje van DarkSkyWise):
De mogelijkheden zijn:

Exinore/Elacin ER Flexcomfort à 160,-
+ vlakke demping
+ zachte plastieken
+ -25dB / -15 dB / -9dB uitvoeringen
- duur

Filterz of ComfOor(Beter Horen) à 120,-
+ zachte plastieken
- geen vlakke demping

Hans Anders zachte plastieken à 75,-
- geen vlakke demping
+ goedkoper dan Filterz terwijl ik geen duidelijk verschil zie

Hans Anders harde plastieken à 55,-
- geen vlakke demping
- harde plastieken schijnen de meeste mensen minder lekker te vinden zitten
+ redelijk goedkoop

Alpine 'muzikantendoppen' à 30,-
- geen vlakke demping
- eigenlijk niet bedoeld voor feesten
+ beter dan Herriestoppers
+ goedkoop

gele 'herriestoppers' à 0,50
- kutgeluid
- géén gezicht
+ kost ook geen reet

Weet niet of t volledig is, maar t is iig een overzichtje :)

andere interessante topcis over dit onderwerp:

- Gehoorbescherming aan laten meten

- Gehoorbescherming

- [topic=673140]{element is niet toegankelijk}

- Oordopjes
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tuurlijk werkt dat, dat spul is geluidsisolerend, irriteert je gehoorgang niet, en tis bijna gratis.

Doe het zelf met enige regelmaat met name op Q-Dance feesten omdat t geluid daar altijd zo pokkehard staat dat je oren gaan fluiten.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Het zal ook best werken, maar geluidskwaliteit is dan om te janken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is op feesten sowieso al... bij kleinere parties omdat DJ's vaak de neiging hebben om in het rood te draaien. Aangezien er meestal Pioneer mixers staan in kroegen en clubs en die kut klinken bij n beetje in t rood gaan, boeit dat dan geen fuck meer.

En op grote feesten (afgelopen Q-Base bijv. in de Dirty Worx bunker) klinkt het geluid veels te schel en te hard.

Zolang je de melodie en de kick + bass en snares amar goed hoort, hoor je mij niet klagen.

Als k kwaliteit wil horen ga ik wel n plaatje in me studio luisteren over mn monitorboxen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 8 maart 2010 om 19:00:
Als k kwaliteit wil horen ga ik wel n plaatje in me studio luisteren over mn monitorboxen.

Hahaha ja zo ga wel ff van het ene uiterste naar het andere uiterste natuurlijk...
Het geluid in een studio is als het goed is altijd zuiverder en beter dan de gemiddelde plek waar geluid te horen is. Maar dat wil toch ook niet zeggen dat je dan ook thuis maar met watten in je oren gaat zitten omdat het geluid minder van kwaliteit is???

Maar goed ieder zijn voorkeur natuurlijk. Al jij happy bent met je watjes in je oren, prima (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timmet op donderdag 4 maart 2010 om 10:39:
Ik weet dat je oren geen prijs kennen, maar om nou meteen 160 Euro op tafel te leggen vind ik echt veel

75 euro bij de Hans Anders . otoplastieken (y)

en dan zit de verzekering erbij
Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend feestje,
kon ik meteen me nieuwe oordopjes testen.
Ik had overigens al een piep, maar sinds
ik naar een feestje ben geweest is het erger geworden.
Althans het kan zo zijn dat ik me eigen te veel focus
op die piep. Miss maak ik me eigen allemaal wel wat te druk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phaseshift op zaterdag 6 maart 2010 om 19:45:
Motorfilters van Alpine die ik heb filteren juist met name motor- en windgeluid weg en zorgt ervoor dat je nog goed een gesprek kan voeren met anderen.

Het enige verschil bij Exinore tussen de doppen voor motorrijders (biopact) of niet (ER, Compact) is dat die voor motorrijders niet uit je oren steken i.v.m. helm. Het filter is volledig optioneel. Ik heb nu dus de niet-uitstekende motordoppen met het zwaarste (zwarte) filter van de Compact serie (geen vlakke demping) welke een totaaldemping heeft van 28 dB.

Uitspraak van Venusss op vrijdag 5 maart 2010 om 17:28:
zelfs een gesprek voeren in een ruimte zonder ander geluid is bijna onmogelijk met speciale doppen voor motorrijders

Heb ik vanmiddag dus geprobeerd met deze doppen, gaat prima. Maar zelfs als ik mijn oren helemaal dicht druk met mijn vingers kan ik nog een normaal gesprek met iemand voeren die spreekt op een normaal stemvolume..

Uitspraak van SH1TFACE op woensdag 10 maart 2010 om 08:28:
Miss maak ik me eigen allemaal wel wat te druk.

Heb ik ook een tijd gehad, door te stressen en erop te focussen werd de piep alleen maar erger. Het werd bij mij al een stuk 'rustiger' toen ik me gewoon wat relaxter op ging stellen en mezelf op andere dingen ging richten. Maar onnodig risico lopen op verdere beschadiging moet je ook zeker niet doen. Hou het dus wel in de gaten en neem doppen die voldoende dempen voor de betreffende situatie (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 19:50:
Heb ik vanmiddag dus geprobeerd met deze doppen, gaat prima. Maar zelfs als ik mijn oren helemaal dicht druk met mijn vingers kan ik nog een normaal gesprek met iemand voeren die spreekt op een normaal stemvolume..

misschien verschilt dat dan per merk of soort, hier is dat echt onmogelijk (tenzij de ander heel hard praat) :flower:
Waarschuw beheerder
een normaal gesprek met iemand voeren die spreekt op een normaal stemvolume..

Uitspraak van Venusss op maandag 15 maart 2010 om 20:46:
misschien verschilt dat dan per merk of soort, hier is dat echt onmogelijk (tenzij de ander heel hard praat)

Filters zullen inderdaad verschillen per merk.

Heb ik ook een tijd gehad, door te stressen en erop te focussen werd de piep alleen maar erger. Het werd bij mij al een stuk 'rustiger' toen ik me gewoon wat relaxter op ging stellen en mezelf op andere dingen ging richten

Dat is eigenlijk wel het beste dat je kan doen, meer is er helaas niet echt te doen.
Je kan wel er wel gigantisch van over stressen, veel aan denken, je zelf een schuldgevoel aanpraten, maar dan heb je er alleen maar meer last van. En ja ik weet het, dat is behoorlijk lastig.
Keep on enjoying (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb helaas een permanente gehoorbeschadiging opgelopen. De muziek stond echt belachelijk hard en de DJ vond het blijkbaar leuk om te experimenteren met hele hoge tonen, daar ging mijn gehoor. Nu dus een permanente piep/oorsuis in mijn oren. Draag nu dus altijd gehoorbescherming, zelf heb ik gekozen voor Exinore ER (demping 25dB). Deze dempt voor mij goed, geluid blijft perfect, zitten fijn (zachte otoplastieken) en je kan elkaar goed goed verstaan en bijna niet zichtbaar. Ze kosten wel serieus geld maar goed dan heb je ook wel wat goeds(gekocht via audicien, die trouwens erg weinig van gehoorbeschermers afwist..). Hou er wel rekening mee dat het wel 2 weken kan duren voordat je ze binnen hebt.

Vrienden van me die af en toe uitgaan waren geschrokken van mijn gehoorbeschadiging en hebben nu gekozen voor universele oordoppen van Alpine, de MusicSafeClassic. Zij zijn hierover ook tevreden en ze kosten een stuk minder dan de op maat gemaakte oordoppen. Zij hebben deze gekocht op www.atomic-gehoorbescherming.nl waar ze nu in de aanbieding zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Mark op zaterdag 20 maart 2010 om 20:29:
(zachte otoplastieken) en je kan elkaar goed goed verstaan en bijna niet zichtbaar. Ze kosten wel serieus geld

75 euro serieus geld ? :rot:

ik heb ze ook en dat beetje geld weegt totaal niet op tegen de voordelen van die dingen :)

Die dingen zouden verplicht moeten zijn ja :)
Waarschuw beheerder
Ik gebruik ook al lange tijd de gehoorbescherming van Comfoor. Net zoals Ericc b ben ik erg tevreden over deze bescherming. De site waar je ze kan bereiken is http://www.comfoor.com. Ik zag net dat ze ook iets nieuws hebben voor tijdens het stappen, pluggerz! Volgens mij hoort hier http://www.pluggerz.nl bij. Dus een piep in je oren is echt niet meer nodig!
laatste aanpassing

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
160 bedoelt ie

althans dat kosten de ER's

:jaja:
Waarschuw beheerder
Morgen een afspraak om oordoppen op maat te laten maken (Y)
Hopelijk zijn ze dan nog op tijd klaar voor In Qontrol, kan ik ze meteen testen.
En de week na In Qontrol afrijden voor motor examen, hopelijk haal ik het. Kan ik ze meteen daarvoor gebruiken!

Nog even kijken welke filters ik dr in ga doen, of de motor- of de disco filters.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb morgenmiddag 'n afspraak voor 'n gehoortest. Ik ben benieuwd wat er uit komt. Ik vermoed al langer dat ik tinnitus heb, zij het in lichtere mate.
Waarschuw beheerder
Gister dus oordoppen aan laten meten, van Comfoor. Extra filters erbij, zodat ik lichte filters voor op de motor heb (ivm verkeersveiligheid) en zwaardere filters voor feesten en schietsport!

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 29 maart 2010 om 22:15:
Ik heb morgenmiddag 'n afspraak voor 'n gehoortest. Ik ben benieuwd wat er uit komt. Ik vermoed al langer dat ik tinnitus heb, zij het in lichtere mate.

Konden ze een duidelijke dip vinden waardoor je (lichte vorm van) tinnitus zou kunnen hebben?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Phaseshift op woensdag 31 maart 2010 om 09:24:
Konden ze een duidelijke dip vinden waardoor je (lichte vorm van) tinnitus zou kunnen hebben?

Mijn linkeroor pikte 8KHz op vanaf 15dB, maar dat is niet noemenswaardig. Ze kon er verder weinig over zeggen, ik zou er mee langs de huisarts moeten, die zou meer kunnen zeggen met betrekking tot tinnitus. Maar ik ervaar het niet als storend. Ik hou het wel in de gaten, mocht het erger worden. Gewoon om het jaar of om de twee jaar m'n gehoor laten testen. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 31 maart 2010 om 14:47:
Mijn linkeroor pikte 8KHz op vanaf 15dB, maar dat is niet noemenswaardig. Ze kon er verder weinig over zeggen, ik zou er mee langs de huisarts moeten, die zou meer kunnen zeggen met betrekking tot tinnitus. Maar ik ervaar het niet als storend. Ik hou het wel in de gaten, mocht het erger worden. Gewoon om het jaar of om de twee jaar m'n gehoor laten testen. :)

Volgens mij als je echt Tinitus heb is het alsof je continue een piep in je oren heb alsof er een betonstrijker of lawine pijl binnen 5 meter van je oren is ontploft. Zo'n piep. Dan kan spreken van tinitus volgens mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quiet_Wildcard ™ op donderdag 1 april 2010 om 23:17:
Volgens mij als je echt Tinitus heb is het alsof je continue een piep in je oren heb alsof er een betonstrijker of lawine pijl binnen 5 meter van je oren is ontploft. Zo'n piep. Dan kan spreken van tinitus volgens mij.

Niet iedereen ervaart tinnitus hetzelfde. ;)

Waarschuw beheerder
Misschien een stomme vraag,

maar ik heb de Exinore S 20 oordoppen gehaald. Daar zit een hard stukje aan de zijkant, met een dopje erop. Dat dopje kun je eraf halen. Moet dat ook?

Hierbij de oordoppen: http://www.exinore.nl/images/products/ER_20_S_large.jpg

je kan namelijk dat harde stukje eraf halen, maar ik weet niet of dat nou de bedoeling is? Iemand een antwoord?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 april 2010 om 00:14:
je kan namelijk dat harde stukje eraf halen, maar ik weet niet of dat nou de bedoeling is? Iemand een antwoord?

Kan maar dan dempen ze niet meer zoals ze bedoeld zijn en dus minder.
Sterker nog ik denk dat ze helemaal niet meer zullen dempen, omdat daar het filter volgens mij in dat staafje zit.

Echter deze dopjes zijn ook niet echt voor een hele nacht in het uitgaansleven bedoeld.

Meer voor Crew die af en toe achter de bune of bij de DJ boot moet zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gisteren ook Comfoors laten aanmeten met paarse filter, is veel maar vond de Exinore -25 toch niet vaak afdoende genoeg..
Ik had nog steeds het idee dat op de hoge tonen teveel was, dus mocht het nu teveel zijn dan heb ik de Comfoors :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cvr op zaterdag 3 april 2010 om 18:33:
Gisteren ook Comfoors laten aanmeten met paarse filter

Bij mij hadden ze de oranje filters aangeraden?? (C03) En de groene voor op de motor (C01)?
Ik kreeg bij het aanmeten een ander lijstje te zien voor filters en doeleinden, kwam thuis toen ik eigenlijk pas zag dat de oranje naar mijn idee erg licht zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op dinsdag 9 maart 2010 om 10:19:
75 euro bij de Hans Anders . otoplastieken

Zachte bij Hans Anders zijn €90,-

Heb ze net opgehaald, zit helemaal geen filter in :/ er is alleen vanaf 2 kanten een doorgang ingeboord... Is dat normaal?
+ dat de hoge tonen ver te zoeken zijn :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phaseshift op zaterdag 3 april 2010 om 19:33:
Bij mij hadden ze de oranje filters aangeraden?? (C03) En de groene voor op de motor (C01)?

Ik heb zelf de tabel bekeken en ook al staat rood bekend als de ´discofilter´ toch heb ik gekozen voor de paarse, dempt grofweg 22dbA op de lage tonen en rond de 40dbA op de hoogste tonen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op zaterdag 20 maart 2010 om 20:51:
(zachte otoplastieken

Ik heb ze gehaald bij Specsavers, kostte me 100 euro en kon kiezen uit verschillende filters voor verschillende doeleinden. Ze maken een afdruk van je oor waarbij je kan aangeven of je er touwtjes in wilt of een kleine uitstulping om ze makkelijk uit je oren te trekken. Maar je kan ook kiezen dat ze helemaal glad zijn voor bijvoorbeeld motorrijders of als je ze gebruikt in je koptelefoon met draaien. In 3 weken waren ze ongeveer binnen. Ze zijn zacht, zitten lekker en dempen goed vind ik. Iedergeval geen piep of ruis in me oren na een avondje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben er al wel achter... die dingen van Hand Anders zijn troep! Kan net zo goed 2 tampons in mijn oren stoppen.
Geluid klinkt voor geen meter met die dingen in.

Nu hopen dat ik mijn geld nog terug krijg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rbn © op dinsdag 6 april 2010 om 16:47:
Uitspraak van Da Tomba !! op dinsdag 9 maart 2010 om 10:19:

Uitspraak van Rbn © op dinsdag 6 april 2010 om 19:39:
Ben er al wel achter... die dingen van Hand Anders zijn troep! Kan net zo goed 2 tampons in mijn oren stoppen.
Geluid klinkt voor geen meter met die dingen in.

Zo jammer, had dit topic ff goed doorgelezen... Er wordt hier continu gesproken over vlakke demping, dat je dát moet hebben. Althans het gros van de mensen zegt het (er zijn ook mensen die het blijkbaar minder interesseert) En dan kom je dus op ER uit...

Uitspraak van Rbn © op dinsdag 6 april 2010 om 19:39:
Nu hopen dat ik mijn geld nog terug krijg

Ik hoop met je mee, maar verwacht er niet heel veel van :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cvr op dinsdag 6 april 2010 om 17:40:
Ik heb zelf de tabel bekeken en ook al staat rood bekend als de ´discofilter´ toch heb ik gekozen voor de paarse, dempt grofweg 22dbA op de lage tonen en rond de 40dbA op de hoogste tonen

Ja zie je, ik zal vanmiddag wel even een belletje doen, volgens mij zijn ze sowieso niet moeilijk met het omwisselen van filters. Lomp dat ik er zoveel mee bezig ben geweest, verschillende merken en filters bekijken, en dan nog niet genoeg oplet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gewoon om het jaar of om de twee jaar m'n gehoor laten testen.

Daar voorkom je geen tinnitus mee hoor.. Lijkt me sowieso nogal vreemd dat je je gehoor moet laten testen om erachter te komen of er al dan niet sprake is van tinnitus. Ik heb zelf sinds een aantal maanden last van tinnitus door een geluidstrauma, maar uit alle gehoortesten bleek dat mijn gehoor an sich gewoon nog perfect is. Ik kan je overigens vertellen dat de gemiddelde huisart geen bal weet van tinnitus.

Ik hou het wel in de gaten, mocht het erger worden.

Als het erger geworden is dan ben je al te laat, gewoon je oren goed beschermen vanaf nu.

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 2 april 2010 om 21:05:
Niet iedereen ervaart tinnitus hetzelfde.

Hoe ervaar jij het als ik vragen mag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Avonturier op woensdag 31 maart 2010 om 19:20:
Uitspraak van D-Mark op zaterdag 20 maart 2010 om 20:29:
Zij hebben deze gekocht op www.atomic-gehoorbescherming.nl waar ze nu in de aanbieding zijn.

Net ook even oordoppen besteld voor volgende week.

Ben zelf ook opzoek naar goede gehoorbescherming. Kan ze echter nergens vinden in gewone winkels/muziekzaken. Wil ze nu ook daar bestellen, hebben ze een beetje snelle levering / goed bevallen?

Waarschuw beheerder
Lees en gij zult vinden!

Ja echt he? Hele topic staat vol met leveranciers en meningen over deze...

Waarschuw beheerder
Onderstaand enkele voorbeelden van hoe tinnitus zou kunnen klinken.

http://www.nvvs.nl/index.php?s_page_id=1000389
Waarschuw beheerder
Maar ik ervaar het niet als storend. Ik hou het wel in de gaten, mocht het erger worden. Gewoon om het jaar of om de twee jaar m'n gehoor laten testen. :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 april 2010 om 23:07:
Als het erger geworden is dan ben je al te laat, gewoon je oren goed beschermen vanaf nu.

Alsjeblieft, bescherm inderdaad je oren vanaf nu goed! Ik ben zo lomp geweest om dat niet te doen, zelf toen ik al tinnitus had.

Beetje bij beetje wordt het steeds erger. Nu kan ik geeneens meer in lawaaige omgevinigen zijn zonder helemaal gek te worden.
Op sommige momenten doen de kleinste dingen gewoon pijn aan mijn oren.
Hoeveel last ik daarvan heb wisselt erg, maar toch, al doet geen pijn aan mijn oren is het wel irriterend, waardoor ik echt gigantisch prikkelbaar wordt.
De tinnitus zelf vind ik voor mij nu geeneens het ergste, hoewel die ook veel erger is geworden.
Een normaal, "gezellig" avondje in een kroeg, waar de muziek geeneens al te hard staat, staat bij mij gegarandeerd voor een kneiterharde oorsuizingen achteraf.

Volgens mij heb ik dat al vaker geplaatst hier, maar kan geen kwaad om te blijven melden voor anderen.

last van tinnitus door een geluidstrauma

Door wat voor geluid is dat gekomen?

Ik kan je overigens vertellen dat de gemiddelde huisart geen bal weet van tinnitus.

Er zat een dikke prop in je oor, dacht de huisarts dat het daardoor kwam, omdat je ook slechter hoort. Oren uit laten spuiten geen verschil.
En zelfs de KNO arts had er ook de ballen verstand van. Verschillende testjes gedaan, amandelen verwijderd.
Niet geholpen, conclusie: we kunnen je niet helpen, dan komt het door gehoorbeschadiging, veel succes dr mee!
En helaas is dat ook de keiharde conclusie van dit alles.

Dwarrel: zag trouwens net dat je een topic had gemaakt over gehoorschade, goede openingspost!

/

Vanmiddag mijn oordoppen van Comfoor opgehaald, even in gehad, zitten perfect! Ik blij naar huis...
Oordoppen nog even ingehad en getest, merk ik opeens dat het hele omhulsel waar de filter in zit los zit van 1 dop!
Kan natuurlijk niet zo geweest zijn in de winkel, aangezien dat dan vast wel bij de lektest naar voren komt.
Met een dingetje waarmee ik filters kan verwisselen draait dat hele omhulsel van het filter ook helemaal rond.
Lekker dan, daar moet ik dus mee terug. Gaat dan denk ik niet meer lukken dat ze terug zijn voor In Qontrol.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ehm dus over mijn vorige bericht... Lekker lomp, ik was net even bij Beter Horen geweest.
Er is helemaal niets kapot als je het volledige omhuslel + filter eruit kan halen, haha dat dacht ik dus.
Voelde mezelf wel lekker slim toen ik daar stond :lol:
Alleen wel goed letten dat je hem weer goed stevig terug plaatst.

Net ook even op de motor getest, zit echt veeeeeeeel beter. Zo even de zware filters testen met stereo op standje hard
Trouwens wel de paarse mee gekregen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quiet_Wildcard ™ op donderdag 8 april 2010 om 00:07:
Uitspraak van Asif op woensdag 7 april 2010 om 23:25:
Ben zelf ook opzoek naar goede gehoorbescherming. Kan ze echter nergens vinden in gewone winkels/muziekzaken. Wil ze nu ook daar bestellen, hebben ze een beetje snelle levering / goed bevallen?

https://partyflock.nl/topic/772211/PAGE/A

Lees en gij zult vinden! :)

Krijg de link niet geopend, krijg een inlogscherm.... maar jah heb geen inloggegevens.

Maar maakt niet uit, inmiddels van die Alpine oordoppen / gehoorbescherming gehaald (musicsafe classic) en snel thuisgestuurd gekregen. Veel plezier van gehad dit weekend, anders was ik mooi thuisgebleven. Tijdje terug mijn otoplastieken kwijtgeraakt en zocht dus een beetje een goed alternatief, vond ze best goed voor universele gehoorbescherming. Hou deze nog maar ff tot ik wat meer geld heb voor nieuwe otoplastieken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phaseshift op donderdag 8 april 2010 om 09:00:
Door wat voor geluid is dat gekomen?

Een nogal crappy afgesteld geluidssysteem op een klein hardcorefeestje. Maar achteraf gezien is het er door de loop van de tijd ingeslopen (ook al had ik daarvoor nooit ergens 'permanent' last van) maar bij dat bewuste feestje zijn de stoppen zogezegd doorgeslagen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die dingen die ik bij Hans Anders had laten aanmeten bleken slaap oordoppen te zijn, niet te geloven hoe achterlijk ze daar zijn.
Ze zijn nu terug gestuurd naar de fabrikant, heb aangegeven dat ik vlakke demping wil en anders niet.
Klein kansje dat ik straks wel tevreden ben, zo niet dan waarschijnlijk toch nog mijn geld terug :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe lang het duurt om op maat gemaakte oordoppen te krijgen?
Waarschuw beheerder
+- 2 weken in de meeste gevallen en als je het zeker wilt weten zou ik het gewoon even vragen bij je dealer (y)
Waarschuw beheerder
thanks, heb iig van alpine niet op maat gemaakte besteld, die zijn er als het goed is overmorgen.. kan ik ze op inqontrol meteen even testen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rbn © op dinsdag 13 april 2010 om 12:09:
Hans Anders

Niet alleen de prijs is anders, de service ook :-P
( beter ga je naar Schoonenberg ofzo :flower: )
Waarschuw beheerder
Ja!! heb ze net binnen gekregen, wat wordt ik daar vrolijk van zeg :) zaterdag maar even testen dan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cvr op dinsdag 6 april 2010 om 17:40:

Toch besloten om zaterdag niet naar In Qontrol dus daar kan ik ze zaterdag niet testen. Maar hoe vind jij de demping op feesten met de paarse filters? Voldoende?
Ik had mijn oordoppen namelijk in gedaan tijdens het schieten (wapens enzo), ik had idee dat ze minder dempten dan de universele oordoppen die ik van Comfoor had :S

Uitspraak van Rosanne op donderdag 15 april 2010 om 15:54:
Ja!! heb ze net binnen gekregen, wat wordt ik daar vrolijk van zeg :) zaterdag maar even testen dan :)

Hadden ze universele niet op voorraad liggen? Maar mooi dat ze op tijd binnen zijn (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phaseshift op donderdag 15 april 2010 om 17:19:
Hadden ze universele niet op voorraad liggen

ja heb van alpine partyplugs besteld, voor 14 uur besteld, volgende dag in huis.. ben benieuwd of ze het een beetje goed doen :) is in ieder geval beter dan helemaal geen gehoorbescherming :) maar ze waren maar 10 euro :D
Waarschuw beheerder
Ah wacht je kan ze ook online bestellen zie ik net. Netjes geregeld!
Altijd beter dan geen gehoorbescherming inderdaad en mooi prijsje om te proberen! :) Ze zitten nog best comfortabel voor universele doppen!

Ik had zelf alleen tijdens nachtje knallen en gek doen dat ze óf te los gingen zitten, óf ik had ze zover in mijn oren gepropt zitten dat ik ze er met een sleutel (tjah je moet op zo'n moment) er uit moest peuteren. :lol:
Maar goed dat hangt natuurlijk helemaal van je oortjes af :)
Have fun in ieder geval!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phaseshift op donderdag 15 april 2010 om 20:12:
óf ik had ze zover in mijn oren gepropt zitten dat ik ze er met een sleutel (tjah je moet op zo'n moment) er uit moest peuteren

:') ik zal uitkijken :P