Partyflock
 
Forumonderwerp · 772032
 
Artiest {SHOWLIST artist 52609, 81872}
:bounce: VRIJDAG 22 JULI 2005 :bounce:

DANSSALON INCASA
LEIDEN



PRIJZEN
Voorverkoop: € 5 ,-
Deurverkoop: € 5 ,-


Verkooppunten

-Danssalon INCASA
-J&T-Records Leiden
-Seggment Leiden

Muziekstijlen
TECHNO * HARDDANCE * OLDSCHOOL * JUMP * HARDSTYLE

LINE UP

*Area 1*

CRAZY-J

Mr ACCELERATE

THILO

CLONE

PINAS



*Area 2*
RoXtreme

JEEG

No-tolerance VS viqtor

HAMdj

OLASH



Klik op de link voor de digiflyer en meer info

https://partyflock.nl/party/41089


SEE YOU @ H*A*R*D*S*U*M*M*E*R B)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Artiest Clone
Check het volgende topic even en laat je mening weten!

Update website!
 
jaa ik wil een meet&greet met dj olash :-P :-D
 
DJ Olash is b)
 
jaaa :lief: :bloos:
Uhm wat voor stijl draait Jeeg dan eigenlijk ?


Oh en nu ik toch bezig ben:

Nieuwsbericht op PF?
Kaartjes?
laatste aanpassing
 
Artiest Olash
en hij is ook nog eens :kwijl:
 
hehe ja de kwijl loopt al in mijn mond als ik dat hoofd zie ;-)
 
2 Roxtreme

Kaartjes ben ik zelf ook op aant wachten(geduld begint namelijk aardig op te raken:|)

en Nieuwsbericht?? Hoe doe je dat??

enne Jeeg draait Jump/Hardstyle
Artiest Ko-c
Kaarten zijn er. edoch worden voorlopig via wederverkopers verspreid. UIteraard ook incasa jt-records seggment en marvins haarlemmerstraat.

Iedereen die denkt veel kaarten te kunnen slijten neem dan contact met me op.. $$$$$$$$ Hoge verdiensten :)
 
Veranderde draaitijden:

03:00 - 04:00 Pinas
04:00 - 05:00 Clone

Vind mijn nieuwe draaitijden erg :kwijl:

Gaan we hakkuh dan?? :P
laatste aanpassing
 
:bounce:
 
daar hou ik je aan Pinas en tot het einde!! :bounce:
Voor degene die kaarten willen, bel me ff op 06-10308871 worden gratis thuisbezorgd

Groetjes!
 
ook in sneek? :-P
Damm dan ben ik nog op vakantie :'(
Ik heb ook een stel kaarten maar mij mag je PB en
 
Vrienden van mij kunnen hier een pb sturen of gewoon even bellen... voor jullie heb ik een mooi prijsje!! :yes:
Hmmm

roXtreme - Harddance
jeeg - jump/hardstyle
clone - hardcore
olash - early shit

Dit wordt een betere avond zo te zien :)
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Niet echt veel mensen hier die gillen van JAAAAAAAAAA wij gaan naar dat feest!

Er gaat toch wel een beetje volk komen?
Of????

Is Leiden SAAI??

hahahaha
Komt wel goed, misschien niet zoveel lui van Partyflock, maar ik heb al een flink aantal mensen gesproken die zeker gaan langskomen :)
kom wel ff kijken
 
Werkzaam bij Rough Creations
Artiest Viqtor
Heb er zin in! Alleen de beste en hardste plaatjes gaan mee!
 
Ik heb er ook zeker wel zin in... heb wat leuks in petto, als je wil weten wat dit is moet je maar langskomen!! :D
 
Je gaat toch niet weer met bananen gooien he
Zo toch ff geregeld dat ik ken komen :D:D:D

alleen tot hoelaat is de deur open dan?

( moet meteen door , ff de auto met caravan dumpen en stampen maar ;) )
 
2 Explosive: tot 2 uur kerel
www.OnParty.nl is aanwezig thnx to Dj Clone:respect:

:bounce:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 17:21:
2 Explosive: tot 2 uur kerel


Ok THNX mate, dat moet te halen zijn ;) :D
laatste aanpassing
jaja weer ff ouderwets knallen in leiden :bounce: heb er al weer zin in, en dat voor 5 euries (y) Nou nog afwachten of die geluidsontheffing echt geldt die avond....
Ik zal het gelijk even testen om 2300 uur (6)
:(

Komt helemaal goed, de dj's na mij kunnen er ook wat van ;)
 
jaja weer ff ouderwets knallen in leiden heb er al weer zin in, en dat voor 5 euries Nou nog afwachten of die geluidsontheffing echt geldt die avond....


Ik weet ook niet precies hoe dat zit, maar zal het wel even uittesten door de boel open te gooien! :D
 
We gaan rammen!! :Yes:
Ben nog steeds wantrouwig over het geluid!

Ik hoor teveel dat het slecht is (vooral in de kleine zaal)


Maar ja, toch appart als het zo is! Dan krijg je hardstyle wat zo vaag klinkt dat het net industrial lijkt!

Ik ga dus lekker herrie draaien en weet zeker dat jullie dat goed gaan vinden!
nog een PF fotograaf aanwezig op dit feest?
laatste aanpassing
Er is wel iemand van onparty.nl geloof ik
Ben nog steeds wantrouwig over het geluid!

Ik hoor teveel dat het slecht is (vooral in de kleine zaal)


Maar ja, toch appart als het zo is! Dan krijg je hardstyle wat zo vaag klinkt dat het net industrial lijkt!
Geluid is nooit goed geweest daar maar wie weet hoe het nu is en hs dat op industrial lijkt :O weet niet wat er dan met de boxen aan de hand is :P
 
Of gewoon een lekker darkcore / industrial setje!! :9
Uitspraak van Garibaldi op woensdag 20 juli 2005 om 22:08:
hs dat op industrial lijkt weet niet wat er dan met de boxen aan de hand is


Er zijn zeker wel industrial hs platen!

Let maar op morgen!
Misschien draai ik ze wel!
 
Er zijn zeker wel industrial hs platen!

Let maar op morgen!
Misschien draai ik ze wel!


Jij draaid ze zeker, dan hou ik me wel bij de industrial hardcore en darkcore... :D
Heren DJ's, even voor de hele goede orde. Het kleine zaaltje is en blijft puur enkel en alleen bijzaak. De middelen zijn en blijven daar heel beperkt alsmede het geluidsniveau.Is ook heel duidelijk gemeld aan Clone (welke de vulling voor deze zaal voor zijn rekening heeft genomen). Qua DJ's zullen we de volgende x (en die gaat er op zeker komen als er een redelijke opkomst zal komen waar ik niet aan twijfel)een aantal DJ's van de kleine zaal in de grote zaal gaan draaien. Eerlijkheid boven alles!!!

Nogmaals verwacht geen wonderen dus in de kleine zaal !!!!
Voor wat betreft de grote zaal, ja er is een geluidsontheffing. En ja de limitor wordt teruggeschroeft tot een minimum. Was vorige hardfriday niet het geval agv defect. Als zich iemand is die zich niet kan vinden in bovenstaand neem fff contact met mij op via PF.

Dank U.
Artiest FFect
ik ga voor de afsluiter in de grote zaal, clone :bounce:
Uitspraak van dj ko-c op donderdag 21 juli 2005 om 13:48:
Qua DJ's zullen we de volgende x (en die gaat er op zeker komen als er een redelijke opkomst zal komen waar ik niet aan twijfel)een aantal DJ's van de kleine zaal in de grote zaal gaan draaien. Eerlijkheid boven alles!!!


Iedereen komen dus morgen! :)
 
Uitspraak van roXtreme op donderdag 21 juli 2005 om 15:04:
Iedereen komen dus morgen!


Ik heb nog wat plaatjes voor je liggen die je kan lenen:
The Moon - Blow The Speakers
SO Project - Direkt Disko
Dj Isaac - On The Edge
Zany - Pure / Sky High (Technoboy Remix)