donateur
Was best ff zoeken voor dat ik alles had gevonden, maar het is gelukt 
| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 9 juli 2005 om 21:30 |
Om de mesen opgang te helpen geef ik de nummers die je moet gebruiken:
1487
Alleen nu nog de juist volg orde
Ik denk dat iemand een verkeerd email adres heeft ingevuld? of misschien een "vriend" van jou die meerdere malen heeft meegedaan en jouw adres heeft ingevuld...
je heb de kluis gekraakt, vul je gegevens in en maak kans op vip kaartjes voor sensation black
kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen dan.. begrijp dr niks van
volgens mij kan je t nu niet meer doen..
Me 2, thanx MvB
Probeer verder de kluis te localiseren en te openen... de enkeling die dat voor elkaar krijgt maakt kans op een sensationeel item
elke week zouden ze iets van 3x2 kaarten weggeven... uiteindelijk zijn er maar een paar kaarten weggegeven...
Wie mailt mee naar sensation@id-t.com mbt deze wazige aktie??? ik mail in ieder geval, kan iemand ff de link naar de site posten waar die quotes staan
die is al weg. die hebben ze aan aantal dagen geleden eraf gehaald.
[$]t@Lk€r
Ook typische dat ze nu een andere URL gebruiken eerst was het http://www.testlocation.com/idt/form.php
Ze sturen dus GEEN kaarten alleen een GOODIE. Dus een bandje een sticker, sleutelhanger oid.
Ok "kan" daar heb je dan gelijk in, maar ik blijf het misleidend vinden.
Probeer verder de kluis te localiseren en te openen... de enkeling die dat voor elkaar krijgt maakt kans op een sensationeel item.
Bron: www.id-t.com
Item hoeft niet per definitie een kaartje te zijn.
Dat gezeur over commercieel ook altijd, id&t wil winst maken, het is geen liefdadigheidsinstelling dus als commercieel gaan voor geld zorgt, zou jij dat niet doen dan? (N-joy ff niet meegerekend )
Ik blijf erbij dat ik het niet misleidend vind, er staat dat het een wedstrijd is, het is eerder verwarrend allemaal!
Dit stond er al vanaf begin af aan, dat weet ik 100% zeker!
@>RAOUL DUKE< --> vertaal die tekst dan eens! "U bent met succes de wedstrijd ingegaan om exclusieve sensation black vip kaartjes te winnen!!!!!!!" (letterlijk)
Staat gewoon duidelijk dat het een wedstrijd is. Het is verwarrend, misleidend is heel wat anders!
@ Alexander --> dat van het sensationele item stond al vanaf het begin op de site, volgens mij zoek je er dingen achter die er niet zijn.
en dan staat er: id&t neemt contact met je op via email als je een van de winnaars bent. Duke heeft mail gehad dus gaat ervan uit een vip kaart tekrijgen!!!!!
Ik heb ook geen reactie gehad van ID&T op mijn mail mbt hun uitspraken dat er contact met de winnaars zou opgenomen van de VIP kaarten, wat uiteindelijk niets anders dan een goodie betreft.
Zou als het er nu naar uit ziet ga ik alleen maar met me zus Maar laten we het beste er maar van maken.
is het geen vipbandje wat je gekregen hebt?
steeds mail gehad: je hebt kluis gekraakt, maar later niks meer om gegevens in te vullen
Mail gestuurd, maar ja als het negatief is antwoord id&t toch niet!
banje nr 4 voor mn broertje(A)
aaah, nou ben ik zeker nog de enige die niets heeft gehad ...
Heb ook al een mailtje gestuurd naar ID&T of er iets fout is gegaan ofzo... Mn huisgenoot heeft trouwens ook nog niets gehad, dus de enige ben ik niet...
Zaterdag 9 juli zullen bijna 40 duizend in zwart geklede bezoekers bezit nemen van de Amsterdam ArenA.
![[img width=29 height=15]http://members.home.nl/xxalluxx/smilegabbersnel.gif[/img]](http://members.home.nl/xxalluxx/smilegabbersnel.gif)
Niemand krijgt de kaartjes die in dit topic gereageerd hebben