Partyflock

Forumonderwerp · 771685
Werkzaam bij Storm
Artiest Kevv
Waarschuw beheerder
wat is eigenlijk de minimale leeftijd...??

zie ­ik nergens staan..

de ene zegt 16 de andere wee­r 18 de andere weer 17 :P

als het 16 of 17 is­ ben ik van de partij :jaja:

------------------­----------------------------------------

gaan e­r ook nog mensen vanuit almere heen ?
kunnen we m­isschien met een groep een bus huuren ofzo...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik ga ook heen voor de line up en dan maar hopen dat ik der in kom als het voor 17+ is :P
anders heb ik me kaartje voor nix gekocht haha o:)

Waarschuw beheerder
wat is dan de minimum leefdtijd?
16 of 17 of 18 ????

Waarschuw beheerder
poehpoeh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |(..Wendy's..)| op maandag 30 mei 2005 om 16:42:
jah zalk zeker proberen thnx 'hardcore-pimmeke'
kmag nie omdat da midden in de schoolexamens week is
maarjah moet goed komen togh

Uitspraak van |(..Wendy's..)| op maandag 30 mei 2005 om 16:42:
nie omdat da midden in de schoolexamens week is

midden in de schoolexamens, worde die dan ook al in het weekend gegeve :S

Waarschuw beheerder
Tis Gwoon pech of geluk :P!

Maaaru je kunt daar tog gwoon je kaartje verpatse duss da geld is tog gin probleem!

Kunt zelfs nog winst make
Waarschuw beheerder
alleen jammer dat ze nog wel eens je kaartje willen verscheuren bij de ingang ;)

Waarschuw beheerder
haha ach ja tis hopen dat je derin komt als je 16 of jonger bent en tja anders hebbe we gewoon pech!! :)

Waarschuw beheerder
Wrom zorg je nie gwoon voor valse legitimatie!

Net zo handig tog!

Is ok nie zo moeilijk om na te make :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 12:17:

Net zo handig tog!

Is ok nie zo moeilijk om na te make

echt wel :s

Uitspraak van Mister. op dinsdag 14 juni 2005 om 11:27:
alleen jammer dat ze nog wel eens je kaartje willen verscheuren bij de ingang

jaja :s dan zalk wel is van mene bek maken tot da ro ntoe da ze mij ni binne ltoen ma men ticket verscheuren :p dan klinmk lang het dak binne ast moet :p dan hemk ok betaald
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 12:17:

Net zo handig tog!

Is ok nie zo moeilijk om na te make

ja vorig jaar ja:)! Alleen kom je nou niet meer binnen met een kopietje als ze om ID vragen :nee:!

jaja dan zalk wel is van mene bek maken tot da ro ntoe da ze mij ni binne ltoen ma men ticket verscheuren dan klinmk lang het dak binne ast moet dan hemk ok betaald

en dan mag je dat nu in het nederlands vertalen:)

Waarschuw beheerder
Rickje, khad et tog ok nie over een kopie haha!

Weetje hoe makkelijk je nu aan vervalste legitimatie kunt kome! Bijna iedreen maakt die dinge! En ze lijke precies

Of is dat iets typisch Tilburgs :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
17+

ik heb nog geen eens een id :O
Waarschuw beheerder
nou Emy dan must er een gaan hale 8)

Waarschuw beheerder
Ik kom ook zeker !! ask geld heb ;) anders pech..kk zooi
Waarschuw beheerder
Kben benieuwd of ik erin kom...
dis 1 van de dinge die ik krijg voor mn verjaardag .. nou kben benieuwd..

Anders ook lullig als ze moeilijk doen over da klote maandje..
En kan ik nog us 20 km naar huis lope ook :S
Waarschuw beheerder
ik heb alles geregld kaartje valse id van een vriend van mij waar ik op lijlk dus geen probleem hakkuh daar
Waarschuw beheerder
Je kan wel mooi een id hebbe van iemand waar jij op lijkt.. nou da kon ik ook

maja ik kan moeilijk een id pakke waar staat da ik bijna 18 wor.. nou zo achterlijk zijn ze nou ook weer nie als ze een meiske van 157 cm lang dar voorbij zien huppele.. en bepaald 18 zie ik er nie uit...Dus kzou maar nie al te zeker zijn hoor :S

Mja kheb gehoord van un vriendin van mij en daar de neef van .. die moet wellus met bekende draaie en die is ook vaak naar t beursgebouw geweest... da je daar meestal zoo door kan lope.. dus khoop da t wel allemaal goed zal kome!! :jaja:

Waarschuw beheerder
met outblast vorige keer in t beursgebouw kwam je dr eg nie in onder de 17. nie da t mijn probleem is want ben 22 maar goed wil maar ff zegge da ze wel goed controleren dr op
Waarschuw beheerder
ja ik weet nog dat ze toen een aantal meisjes weigerden omdat ze er jong uitzagen en geen ID bij zich hadden.
Waarschuw beheerder
Tering zooi ben wel 17 plus, raak ik vorig weekend me legitimatie kwijt zou het wat uit maken denk je ? ik ken me met niets legitimeren alles zat in me portomonee o.a 200 euro verdomme :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op dinsdag 21 juni 2005 om 22:19:
ja ik weet nog dat ze toen een aantal meisjes weigerden omdat ze er jong uitzagen en geen ID bij zich hadden.

Me nichtje was er ook bij toen.. was die dag jarig, werd toen 16... ziet er tootaaaal niet 17 uit.. en liep binne zonder te controlere maar kan ook geluk zijn.. mja je hebt wel gelijk want je riskeert het eigelijk zelf en tis gewoon pech.. maar je doet het jezelf aan moetje maar nie zn kaartje kope :jaja:

Uitspraak van Mr.DzO.® op dinsdag 21 juni 2005 om 23:22:
Tering zooi ben wel 17 plus, raak ik vorig weekend me legitimatie kwijt zou het wat uit maken denk je ? ik ken me met niets legitimeren alles zat in me portomonee o.a 200 euro verdomme

oja had ik ook da ik me id kwijt raakte 1 week voor un feestje.. gewoon naar de gemeente gaan en een nieuwe aanvrage.. bewijs mee laten geve daar bij de gemeente zoda ze kenne zien da je een nieuwe aan hebt gevraagd wegens verlies.. en daarop zette ze dan gewoon je gegevens enz.. en dan is er niks aan de hand.. ik werd toen ook gecontroleerd, liet die zooi van de gemeente zien en kwam gewoon binne...niks aan de hand..:jaja:
je moet wel een goeie gemeente hebbe want sommige gemeentes doen het zo niet. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 11:09:
Weetje hoe makkelijk je nu aan vervalste legitimatie kunt kome! Bijna iedreen maakt die dinge! En ze lijke precies

Regel er dan maar eentje voor me :P
Waarschuw beheerder
zo te zien aan de gem. leeftijd word het NOG erger als met outblast hc in concert :gaap:

NIET aanwezig :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Emmelding op vrijdag 13 mei 2005 om 08:56:
HARDCORE HEEFT NIKS MET POLITIEK TE MAKEN !!!

klopt helemaal

waarom dan dit feest?
Waarschuw beheerder
om te hakkuh :/