mensen die zo zielig zijn en er nie af te kunnen komen zijn gewoon dom,, een verslaving zit gewoon tussen je oren netzoals roken,,
je kan makkelijk stoppen het zit tussen je oren dat je een sigaret moet hebben net zo nodig als je een lijntje moe hebben of weet ik veel wa!!!
moet niet, maar wil het soms wel graag
Want daar staan hier erg einig mensen voor open
Hhahaa nee had ook niet anders van je verwacht iceman
en dat ze zoveel gebruike dat ze der egt nooit
of haast ni meer vanaf kunne blijve..
tja tis zonder.. als je dan naa gaat denke wat je gedaan hebt.
Je neemt drugs omdat het moment dan nog intenser wordt en niet omdat je anders geen leuke avond hebt!
Zie hier het probleem niet? Inderdaad is toch fijn om het intenser mee te maken. Maar je moet wel je eigen grenzen kennen
wat een stomme en oppervlakkige topic is dit dat jij je er uberhaubt mee bezig houdt denkt dat het meer op jou slaat
Mensen die drugs gebruiken kunnen zich niet vermaken zonder drugs............
Als ze dat wel konden zouden ze ook niet gebruiken toch???????
Maar er gaat nu wel wat naar binnen
Als ze dat wel konden zouden ze ook niet gebruiken toch???????laatste aanpassing 1 mei 2005 19:53
Nope!
En wilde een topic openen waar veel mensen op zouden reageren... en dat is me cker weten gelukt!!!
Woow.. Het trieste Meisje wil aandacht!
Ga es naar een feest waar veel pillen worden gebruikt,
vindt iedereen je opeens lief! Krijg je ook nog aandacht..
Mensen die vaak "gezellig" willen doen, zijn degene die gelukkiger zijn onder invloed van en dus de realiteit van het dagelijkse leven te zwaar vinden....Geen probleem zolang de mensen die dicht bij hun staan er niet onder lijden...
Als ze dat wel konden zouden ze ook niet gebruiken toch???????laatste aanpassing 1 mei 2005 19:53
DRUGS!DRUGS! ik wil drugs en wel nu, het is weekend geef me DRUGS !!!!!!
Pep? Kom maar halen
kan jet 10 gram missen ik heb een feestje vanavond in me eentje op de bank omdat nietmand me meer wil zien met me verotte drugs kop omdat ze bang zijn dat ik hun DRUGS opmaak.\
ik ben zo ver heen ik geniet er niet eens meer van, ik heb het nodig !!!!!!!laatste aanpassing 23 juni 2007 19:56
ik heb het nodig
en die doelgroep bedoel ik nou!
Hahaaa!!!!!!!!
Jij bent wel erg wanhopig he. Pfffffffffffffff erg zoegtig
en die doelgroep bedoel ik nou!
Hahaaa!!!!!!!!
mensen die zo zielig zijn en er nie af te kunnen komen zijn gewoon dom,, een verslaving zit gewoon tussen je oren netzoals roken,,
je kan makkelijk stoppen het zit tussen je oren dat je een sigaret moet hebben net zo nodig als je een lijntje moe hebben of weet ik veel wa!!!
Het is ook nog eens genetisch bepaald want de ene persoon is meer verslavings gevoelig dan de ander!
ik ben mezelf en ik moet drugs !!!!! NU !!!!!