Van dit seizoen moet je gebruik maken gewoon mee sletten en onder tussen naaien wat je naaien kan.
Dat is het slettenseizoen ach ja denk maar zo als iedereen op de wereld gewoon 1 seizoen aan het slettenseizoen dacht dan hadden we een heel seizoen geen oorlog en allemaal vrolijke mensen!
mischien gebruik je elkaar en doe je elkaar een plezier en oja sex is heel normaal hoor dat hoort bij een mens net zoals dat je een paar benen hebt heb je ook wat anders.
dus sowieso respekt voor alle vrouwen maar dat wil nog niet zeggen dat je niet mag sletten (hoort bij het leven)
Nou hey.. het slettenseizoen.. je kunt beter zeggen het seizoen voor mannen die graag hun piel eruit halen voor 1x is begonnen.. in de zomer zijn mannen zoooo lastig he.. doen alsof ze nog nooit een blond wijf ergens hebben zien lopen.. diep triest
.zieligaftrekkereltjesdienuuithunholletjeskomenomdatzenormaalgeenwijfkunnenscorenenhoopkrijgendoornaareengrietjetekijkendieergeilgenoeguitzietomaanhunperversefantasietevoldoenomdatzewetendatzezetochnooitzullenkrijgen
Of bedoel je.......zieligaftrekkereltjesdienuuithunholletjeskomenomdatzenormaalgeenwijfkunnenscorenenhoopkrijgendoornaareengrietjetekijkendieergeilgenoeguitzietomaanhunperversefantasietevoldoenomdatzewetendatzezetochnooitzullenkrijgen Seizoen
Slettenseizoen
Of bedoel je.......zieligaftrekkereltjesdienuuithunholletjeskomenomdatzenormaalgeenwijfkunnenscorenenhoopkrijgendoornaareengrietjetekijkendieergeilgenoeguitzietomaanhunperversefantasietevoldoenomdatzewetendatzezetochnooitzullenkrijgen Seizoen
ik ben de grootste slet
weer een slet op een nachtelijk ijdstip
de zomerse slettenseizoen begint volgend jaar weer
ik dacht dat het gewoon heel het jaar was niks seizoen
hun slaan juist de winterslaap over!
de wat dikkere sletten kunnen nu ook hun skills laten zien aan de manne... dus beter het slettenwinter seizoen is weer begonnen
maar het is wel echt zon hele-dag-in-bed-lig-weer
daar is ook een topic voor
en terrecht!!
ohw zit dat zow
opperslet
mag ik em officeel openen?
Technosletten seizoen gaat het hele jaar door
Precies mijn situatie...moet alleen het spel weer even leren spelen...te lang eruit geweest...maar ik leer het weer snel aan