als je zo over meisjes praat als sletten..
heb je ni veel respect voor ze..
zullen ze jou dus ni snep waarderen gozer
heb je ni veel respect voor ze..
zullen ze jou dus ni snep waarderen gozer
Lezen... dit is de tijd om te sletten dus iedereen die slet is mag mee doen en ja als er een slet zou zijn ja dan ben ik er zeker 1 maarja wat maakt het uit tis in ieder geval elke dag een groot feest!
Je mag wel mee komen doen hoor?
en oja ff over dat gedeelte van snappen volgens mij snappen ze het helemaal want tot nu toe is het een groot feest
laatste aanpassing
volgens mij zijn mannen gewoon beter erin om meiden te gebruiken
beetje jammer.. ik krijg toch altijd weer medelijden
beetje jammer.. ik krijg toch altijd weer medelijden
Gebruiken waar slaat dat op dan?
mischien gebruik je elkaar en doe je elkaar een plezier en oja sex is heel normaal hoor dat hoort bij een mens net zoals dat je een paar benen hebt heb je ook wat anders.
conclusssie dus hoezo gebruiken zolang je maar eeerlijk bent dan gebruik je elkaar.
Nee, echt niet netjes van ons om zo over de mooiste schepsels ter aarde te praten...
Het zijn ook de mooiste schepsels op aarde vandaar dat ik er ook zoveel van hou .... dus sowieso respekt voor alle vrouwen maar dat wil nog niet zeggen dat je niet mag sletten (hoort bij het leven)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 16:38:mischien gebruik je elkaar en doe je elkaar een plezier en oja sex is heel normaal hoor dat hoort bij een mens net zoals dat je een paar benen hebt heb je ook wat anders.
jah maar er zijn ook tal van jongens di beloftes maken aan een meisje en di ze alleen maar playen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 16:38:dus sowieso respekt voor alle vrouwen maar dat wil nog niet zeggen dat je niet mag sletten (hoort bij het leven)
niet mag sletten, ik ken de uitdrukking echt niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 16:42:jah maar er zijn ook tal van jongens di beloftes maken aan een meisje en di ze alleen maar playen
Dat gebeurt andersom toch ook?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 16:48:ik heb het over sletten dat is wel een verschil vind ik
vertel..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 mei 2005 om 16:59:nee zolang je et veilig doet
Mizs is goed in "googlen"...
Nouw PoePoe
Uitspraak van !Nou hey.. het slettenseizoen.. je kunt beter zeggen het seizoen voor mannen die graag hun piel eruit halen voor 1x is begonnen.. in de zomer zijn mannen zoooo lastig he.. doen alsof ze nog nooit een blond wijf ergens hebben zien lopen.. diep triest* N. *
™ ! op maandag 9 mei 2005 om 14:19:
hahahahahh lachuh
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 23:09:.zieligaftrekkereltjesdienuuithunholletjeskomenomdatzenormaalgeenwijfkunnenscorenenhoopkrijgendoornaareengrietjetekijkendieergeilgenoeguitzietomaanhunperversefantasietevoldoenomdatzewetendatzezetochnooitzullenkrijgen
wwhaaaa nieuw scrabble woord ole ole ole
ik voel een 3Xwoordwaarde aankomen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 23:09:Of bedoel je.......zieligaftrekkereltjesdienuuithunholletjeskomenomdatzenormaalgeenwijfkunnenscorenenhoopkrijgendoornaareengrietjetekijkendieergeilgenoeguitzietomaanhunperversefantasietevoldoenomdatzewetendatzezetochnooitzullenkrijgen Seizoen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 23:12:zo een echte siline bericht
Ik denk dat ie zich vergist heeft en dit ermee bedoelde
Geeft niks Tha Joker
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 23:09:Slettenseizoen
Of bedoel je.......zieligaftrekkereltjesdienuuithunholletjeskomenomdatzenormaalgeenwijfkunnenscorenenhoopkrijgendoornaareengrietjetekijkendieergeilgenoeguitzietomaanhunperversefantasietevoldoenomdatzewetendatzezetochnooitzullenkrijgen Seizoen
amai das wel een erg lang woord voor een seizoen haha.
had iets ingekort kunnen worde he Sil
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 23:47:he sil ik mail je fotos van de week wel ff
computerwondertje
thanxxxxx het is me echt niet gelukt