Partyflock

Forumonderwerp · 770878
1784x bekeken

Waarschuw beheerder
HaaaYyzz..:flower:

Ik heb even een vraagje..

Is het normaal als je vader je slaat wanneer het
hem even teveel wordt en hij zich niet in kan houden
wanneer hij gaat slaan?
Ik bedoel als je hem misschien wel zover heb gebracht
dat het moeilijk voor hem word zich in te houden maar
dat hij je stompt in je buik en dat hij met zijn platte
hand of vuist je in je gezicht slaat en net zo lang door
gaat tot er iemand zegt: STOP of dat hij zichzelf bedenkt
dat hij moet stoppen??

graag even jullie mening!
(K)
Waarschuw beheerder
wat zal je wijf gelukkig met je zijn.....tot ze kinderen willl

je lult dr dom in om raadsman...misschien ff dimmen met die dope?

trouwens...met zulke nloze uitspraken zou ik ook geen foto van mezelf meer op pf durven zetten

Waarschuw beheerder
donateur
Absoluut niet normaal!!!

Dat is gewoon mishandeling idd!

Ik ga morgen dit topic eens ff helemaal doornemen, ik heb nu gereageerd zodat die bij "mijn participaties" staat, dan vergeet ik 'm niet.

iig sterkte!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 3 mei 2005 om 23:07:
vroeger gaven ze je ook een euro zakgeld per week, nu 200 per maand...

je krijgt die 200 euro zeker op 1 voorwaarde en dat is eerst lekker in elkaar geramd worden door je ouders
Waarschuw beheerder
nee, het was meer een voorbeeld.... van dat ze je als je ouder wordt meer moeten geven en dus ook harder aanpakken

Waarschuw beheerder
*diane*

enne hoe gaat het nou met jou
Waarschuw beheerder
ja gaat helemaal prima met jouw ook? (K)

Waarschuw beheerder
gewoon terug rammen. dat zou ik iig wel doen als die faggot nu voor me zou staan

Waarschuw beheerder
donateur
JIj ja, maar doe eens niet zo kortzichtig en besef. Dat niet iedereen z'n vader zo maar ff terug kan slaan!

Waarschuw beheerder
Zo'n meisje kan haar vader echt niet aan...dus ze moet gewoon bij hem weggaan en ergens gaan wonen.
Die vent heeft hulp nodig.

Waarschuw beheerder
werd gevraagd om een mening.....ik gaf mijn mening...wat ik zou doen dus ;)

maargoed, ben blij dat ik em al heel wat jaartjes nie gezien heb
is maar beter ook voor zijn gezondheid denk ik :9

Waarschuw beheerder
donateur
Jij durft het. Lang niet iedereen. Zulk soort vaders kunnen hun gezin gigantisch in zijn macht hebben...dit is de meeste gevallen zo... :/
Waarschuw beheerder
wat doe je als je er als vader achterkomt dat dochterlief aan de drugs is, dan probeer je alles om haar daar vanaf te helpen, en het spreekwoord is nog altijd " zachte heelmeesters maken stinkende wonden"

Waarschuw beheerder
Dus sla je je dochter maar even het ziekenhuis in>? :vaag:
Waarschuw beheerder
het doel heiligd de middelen:yes:

Waarschuw beheerder
geen enkele vader heeft het recht om zijn kind te slaan. in plaats daarvan moet je het uitpraten, want met slaan los je het toch niet op, juist in plaats daarvan zal het alleen maar erger worden.

Waarschuw beheerder
NEE TUURLIJK NIET!
IK HOOP NIET dat jij degene bent die dit meemaakt, want dit is iets wat obsoluut niet mag.

Waarschuw beheerder
idd, wat de raadsman je ook probeert wijs te maken!!!

er zijn ook mensen die WEL met je meeleven en snappen waar je het over hebt!! vergeet dat niet!! :kusje2:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Slaan is een vorm van onmacht. Zowel je vader als jij hebben deel aan wat er gebeurt. Samen hebben jullie dit gecreeerd, dus het zal zinvol zijn om allebei een stukje te geven en te nemen, in plaats van je eigen leven en dat van elkaar kapot te lopen maken.

Aan sommige reacties zie ik dat er iets is van "uhuh, dat is toch normaal dat je geslagen wordt, of zelf gaat slaan?" Nee! Dat is bullshit!

Gewoon goed naar elkaar luisteren wil ook wel eens helpen (praten misschien ook maar ik heb het idee dat dat al wel gebeurt, alleen niet op een zinvolle manier).

Sterkte ermee (k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weet je wat jij moet doen....lekker een kamer of huisje voor jezelf zoeken, heb je deze bullshit ook niet meer :lief:
Waarschuw beheerder
Zulke mensen voeden hun kinderen zo verkeerd op dat die later dezelfde methodes gaan gebruiken omdat ze niet anders weten.
Slaan = Fout. Geweld lijd alleen maar tot meer geweld.

Corrigerende tick is toegestaan maar volle kracht met platte hand of vuist is gewoon zwak, helemaal als het met regelmaat is...

"Oh" ik kan het probleem niet oplossen, laat ik dan maar geweld gebruiken om te kijken of we het weg kunnen ragguh -> :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind ook dat je een kind van 18 ofzo al niet eens meer een corrigerende tik mag geven..

Waarschuw beheerder
donateur
idd :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 3 mei 2005 om 23:07:
vroeger gaven ze je ook een euro zakgeld per week, nu 200 per maand...

Vroegah.........Hadden we nog geen euro's :[
Waarschuw beheerder
Niet goed te praten! jeetje zeg, das abnormaal in mijn ogen. trugrammen heeft ook geen zin, dan verlaag je je naar zijn niveau al zeg ik het zelf... en je moet wel lichamelijk opgewassen zijn dan...
Waarschuw beheerder
Nee dat is absoluut niet goed!!!!!

Mijn vader heeft dat een tijd gehad na dat me moeder was gestorven maar gelukkig is dat voorbij nu komt T. af en toe voor maar neit zo Erg...