Nou sorry hoor, maar daar geloof ik niet in. Misschien word er zo gepraat in de pubertijd, maar tegenwoordig mag/kan je als meid net zo veel neuQen als een gozer, en er is niemand die er iets van zegt.
Trouwens... waar halen die mannen anders hun hoge scores van daan? Daar heb je dan toch echt ook vrouwen voor nodig hoor.
Kortom we zijn gewoon allemaal even hoerig. Man of vrouw... Maakt niet uit!
We hebben allemaal onze behoeftes,moet ieder toch lekker zelf weten,wat hij/zij doet.
Je kan je beter druk maken om jezelf
je leeft voor je zelf, sex lekker in de rondte zeg ik!!
donateur
Er word zo niet gedacht. Das gewoon onzin!
En als er mensen zijn die zo denken, is dat gewoon in en in triest. Want dat zijn juist de mensen die alles pakken wat los en vast zit. Zegt meer iets over hun, asl over de zogenaamde hoeren.
Voor een vrouw is het makkelijker om sexs te krijgen! Als een vrouw een discotheek binnen stapt--> de eerste beste gozer zonder vriendin vraagt om te neuqen, is het meteen raak! Vrouw moet er natuurlijk wel goed uitzien!
Dus daarom moeten vrouwen iets voorzichtiger zijn! Meer respect hebben voorzichzelf!
* Hoofddoek dragen
* sluier
enz. enz.
Niet gek de islam, als ik er nu over denk!
donateur
Tuurlijk!
Ik zou zeggen F*CK 'm All!! Maar das weer vreemd in deze context
donateur
hahaha
Safe is een must... en toch ook testen af en toe
Dus het weekend staat voor de deur, maak je niet druk om wat ze zeggen, geniet er lekker van en laat ze maar lekker lullen............
en het is zo dat DE MENSEN die regels pepaald hebben van heeel heel vroeger al .. mij maakt het echt niet uit.
als je maar wel eigenwaarde hebt : dat wil zeggen dat je niet van die kansloze sulletjes mee naar huis moet nemen .
als het je de moeite is >>> gewoon lekker neuken doe ik ook.
donateur
en het is zo dat DE MENSEN die regels pepaald hebben van heeel heel vroeger al .. mij maakt het echt niet uit.
als je maar wel eigenwaarde hebt : dat wil zeggen dat je niet van die kansloze sulletjes mee naar huis moet nemen .
donateur
Hahaha!
Lach me maar uit
gewoon een beetje uitkijken met wat je doet je moet nie elke week een ander nemen
is wel ranzig dan word je wel terecht een hoer genomen oftewel
omdat een vrouw altijd netjes moet blijven en bij mannen onder elkaar ben je helemaal DE MAN als je elke week een ander in je mand hebt liggen!
nou en! dat slaat toch nergens op .... waar een man een hele week of nog langer over moet doen dat kunnen wij makkelijk iedere dag wel als het moet... maar doen we toch ook niet
jaaaa dat komt dus doordat jullie keurig zijn opgevoed dat je je al een dame moet gedragen en mannen daarintegen doen stoer tegenover vrienden...haantjesgedrag enzo