als een man elke weekend een ander heeft is het een bink, maar als een vrouw precies het zelfde doet is het gelijk een slet!! Beetje oneerlijk...
de man is net zo'n grote slet hoor maar ja is mijn mening
ja maar je hoort het nog wel vaak!
Nou sorry hoor, maar daar geloof ik niet in. Misschien word er zo gepraat in de pubertijd, maar tegenwoordig mag/kan je als meid net zo veel neuQen als een gozer, en er is niemand die er iets van zegt.
Trouwens... waar halen die mannen anders hun hoge scores van daan? Daar heb je dan toch echt ook vrouwen voor nodig hoor.
Kortom we zijn gewoon allemaal even hoerig. Man of vrouw... Maakt niet uit!
Trouwens... waar halen die mannen anders hun hoge scores van daan? Daar heb je dan toch echt ook vrouwen voor nodig hoor.
Kortom we zijn gewoon allemaal even hoerig. Man of vrouw... Maakt niet uit!
Daar heb je ook helemaal gelijk in!!! Maar ik vroeg me gewoon af hoe in godsnaam zo over vrouwen word gedacht...
Voor een vrouw is het makkelijker om sexs te krijgen! Als een vrouw een discotheek binnen stapt--> de eerste beste gozer zonder vriendin vraagt om te neuqen, is het meteen raak! Vrouw moet er natuurlijk wel goed uitzien!
Dus daarom moeten vrouwen iets voorzichtiger zijn! Meer respect hebben voorzichzelf!
* Hoofddoek dragen
* sluier
enz. enz.
Niet gek de islam, als ik er nu over denk!
Dus daarom moeten vrouwen iets voorzichtiger zijn! Meer respect hebben voorzichzelf!
* Hoofddoek dragen
* sluier
enz. enz.
Niet gek de islam, als ik er nu over denk!
en mannen betalen het etentje altijd in het restaurant
zooo ... nu staat het weer gelijk
zooo ... nu staat het weer gelijk
Hahah