Partyflock
 
Forumonderwerp · 769073
Betreft: evenement: High Quality, vrijdag 3 juni 2005 om 22:00
HQ is Back!

Na vijf hele lange maanden is UDC trots te mogen aankondigen dat de meest legendarisch hardhouse avond van Nederland weer terug is in de stad waar het allemaal begon: Amsterdam

Het vinden van een geschikt locatie voor de beroemdste hardhouse clubavond van Nederland was geen eenvoudige klus. En dat de terugkeer van HQ dus even heeft geduurd zullen de fans UDC niet kwalijk nemen. Maar we zijn er uit: EXPO XXI (lees 21) aan de Gustav Malerlaan 18 te Amsterdam, is de nieuwe plek waar HQ de draad weer oppakt. Het gloednieuwe evenementencomplex is bijzonder goed bereikbaar is met de trein (station WTC), met de metro ( Boelelaan ter hoogte van de VU) en de auto (afslag S110 RAI vanaf de ring A10). Er kan worden geparkeerd in de parkeergarage recht tegen over de EXPO XXI.

Op vrijdag 3 juni aanstaande openen wij vanaf 22.00 uur de deuren voor alle trouwe HQ fans die zo lang geduld op hebben moeten brengen. En die deuren gaan pas om 7.00 uur weer dicht! In de tussentijd? Hou je vast:

HQ Area:
-Tidy Boys
-Proteus
-S.H.O.K.K.
-Nuw Idol Live
-Fausto
-JP
-Hank

Concept Area:
-Jel Ford
-Darren Kay
-Alexander Koning

Kaarten zijn verkrijgbaar bij Ticketbox en de bekende voorverkoopadressen.

Locatie: EXPO XXI, Gustav Mahlerlaan 18, Amsterdam
laatste aanpassing
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 3 juni 2005 om 17:53:
Helemaal doorweekt hier. :(

8-)

Ik heb gewoon lekker binnen gewacht. tja, gelukkig staat naast de winkel een cafe dus daar heb ik ff gewacht onder het genot van een drankje:D
Misschen kom je wel in het guinessbook of records...dame met de kleinste blaas te wereld... :)
Nog ff volhouden Daaan, het is bijna zover. Nog 3,5 uur.
*is on his way to HQ!* :bounce:
Zo, ff aan t draaien geslagen.
Mn haar zit in de verf, moet toch ff wachten.
JK Walker Super!
laatste aanpassing
En we gaan met zijn allen naar HQ, ja we gaan met zijn alle naar HQ, we gaan met zijn allen, we gaan met zijn allen, we gaan met zijn allen naar HQ
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 3 juni 2005 om 18:38:
het is wel zwaar

Ik heb zulke kriebels, zelf een beetje misselijk van!
Uitspraak van X-Field op vrijdag 3 juni 2005 om 17:08:
Patrick die z'n voet tegen Daaan's rug zet

ik dacht dat ie helpende hand bood, niet de voet :) Helpende voet, klinkt iig erg grappig.
Hier staat ook muziek knal hard aan.. Nog even eten, optutten en op naar de party!
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 3 juni 2005 om 18:46:
Ik heb zulke kriebels, zelf een beetje misselijk van!

same here, ik ga mezelf zometeen dwingen om te eten :s

Uitspraak van ®aven op vrijdag 3 juni 2005 om 18:50:
Dus jij bent de schuldige van dit kut weer?

:no:

Dat is God, die is ook zenuwachtig vanwege HQ
of hij moet ook 100 x pissen :)
nou we moeten maar blij zijn dat ie geen diarhee heeft :P
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 3 juni 2005 om 19:16:
nou we moeten maar blij zijn dat ie geen diarhee heeft

Het is sowieso al shitweer :S
Als er iemand is die nog een kaartje moet hebben voor vanavond, moet die zich even bij mij melden :yes:
Het regent niet meer in Zaandam :D
In Amsterdam ook niet meer. HQ weather!
Door een stroomstoring na blikseminslag rijden er geen metros in Amsterdam.

dat je het ff weet!
ik ga nu douchen :D omkleden en 'getting partynite ready' :D
ik ben dood, maar vond het vet!
SUUPERFEESTJUH, ondanks de lokatie..... Ok voor een XL maar als clubavond... :no:

:D
Ik vond het maar apart. De sfeer was goed. Maar dat hele gedoe er om heen ( muntjes, een echte "stage" met de nodige hekken, eet-tentje etc. etc.) gaf je een gevoel alsof je op een groot feest stond i.p.v een "kleinere club-avond".

Kan het niet echt goed uit leggen... Maar goed. Ms dat ik dat wel kan zodra ik geslapen heb :)

Eerst ff paar teaser foto's plaatsen zo direct en dan slapen, ben te brak om echt alles te gaan bewerken nu. Dat doe ik vanmiddag/vanavond wel :)

Hhm.. Kan niet echt kiezen, dus ik laat de teasers maar zitten voor nu :[

Jullie zien het allemaal wel in 1x verschijnen ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van ®aven op zaterdag 4 juni 2005 om 10:08:
Ik vond het maar apart. De sfeer was goed. Maar dat hele gedoe er om heen ( muntjes, een echte "stage" met de nodige hekken, eet-tentje etc. etc.) gaf je een gevoel alsof je op een groot feest stond i.p.v een "kleinere club-avond".

Snap wat je bedoelt; ik had hetzelfde. Vondt ook dat HQ wel wat meer had mogen uitpakken; t was een beetje kaal daar. Voor de rest wat t weer super! Flink wat danspasjes gemaakt. :D
 
Sleeeeeeeechte set van Fausto..en een bar slechte MC die het nodig vond om zinnen te scanderen als "getting down with the hardstyle".. :S

Een aantal mensen las Expo XXI waarschijnlijk als XtraXtraLarge en kwam stijf van de GHB en de anabolen in blijde verwachting van een Fausto die ze behoorlijk aan Mike S deed denken.

Verder erg jammer van de setting die nog het meest deed denken aan een mislukte Innercity, met broodjes kroket, munten van 2 euro en voorgetapt bier waar voor het schuim nog even een beetje oud bier overheen gegoten werd. :/

Ik kan er niet al te enthousiast over zijn, tegen de tijd dat de heerlijke set van Tidy Boys aan de gang was en Proteus langzaamaan aanstalten ging maken was het voor mij al dermate vernacheld dat ik koers naar huis zette..
Het is dus maar goed dat we niet zijn gegaan?

Zonde! Volgende maand beter hoop ik :yes:
 
Werkzaam bij 2dj2 Events
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 13:38:
in blijde verwachting van een Fausto die ze behoorlijk aan Mike S deed denken.

:s Toch knap dat je weet wat andere mensen denken ;-)
laatste aanpassing
Uitspraak van Sabine.! op zaterdag 4 juni 2005 om 14:03:
Het is dus maar goed dat we niet zijn gegaan?

Ik vind dat je wat gemist heb igg :jaja:
Ik denk dat het voor vele mensen even wennen is die nieuwe lokatie. Maar de bereikbaarheid is, ook voor mensen uit het zuiden van het land, heel goed te noemen. Ik vond de sfeer heel goed. Heb vele nieuwe mensen ontmoet (y)

Maar HQ in Expo XXI is er nog lang niet. Of ze moeten de zaal verkleinen of zorgen dat de zaal vol komt te zitten. Komt de sfeer ten goede. Want dan heb je niet zoveel lege plekken.

Het geluid moet echt beter. Het klonk veel te dof en alleen linksvoor was het enigzins ok.

Maar al met al gemengde gevoelens over deze 1e HQ in de Expo XXI.
laatste aanpassing
Tidy boys waren heersend, een paar dikke UK platen in hun set, goddamn i love that sound. Nuw Idol Live, te hard te moelijk. JP als vanouds! DaSilva rapte een leuk stukkie mee.

Locatie ietsjes te kaal, en waar zijn die lieve dames gebleven bij de plees?
HQ dat kunnen jullie beter! Volgende keer Tom der weer bij tog? :)

Wel helemaal top alle HardHousers weer te zien!

Spread the word!
Hoe draaide DJ Hank eigenlijk?

p.s. zoals ik dit lees moet ik dus niet al te veel spijt hebben dat ik er niet bij was...
 
Begrijp mij niet verkeerd, de meeste dj's deden hun werk goed en in sommige gevallen beter dan goed, maar een combinatie van factoren maakte dit toch tot een "leger" feest dan ik had gehoopt.
Volgende data van HQ:
Vrijdag 23 september 2005 HQ UDC
Vrijdag 18 november 2005 HQ UDC

bron: http://www.expoxxi.nl
laatste aanpassing
*zucht*

oh, oh, oh ik voelde hem al aankomen

Okay het was wennen allemaal, ik was gisteren zo misselijk van de zenuwen dat ik bijna over mijn nek ging zo zenuwachtig was ik over hoe het zal zijn.

Locatie deed wat groot aan en inderdaad meer een HQ XL idee, wellicht iets minder, maar laten we dingen wle een beetje in perspectif houden he. Tegenwoordig betaal je OVERAL 2 euro voor fris of bier, vond het bier ook best wel te doen. (ik heb gisteren om HQ te vieren ook een paar biertjes gedronken :lief: HQ :lief: )

Geluid was inderdaad met name achterin de zaal heel erg galmend, voorin bij het podium was het op zich wel okay, ik hoop dat ze daar wat aan kunnen gaan doen, was ook erg jammer dat het geluid in de techno zaal wel heel erg mooi en goed was.

Ik miste ook wel wat plekken om te kunnen zitten, dat vond ik best jammer, af en toe even chillen en een jointje zittend draaien vind ik best relaxed, dat miste ik wel een beetje.

Muziek was gewoon verschrikkelijk goed de hele nacht, echt ook erg cool dat Danny ook draaide, okay jammer dat SHOKK er niet was, maar ja doe je niets aan verder.
Sfeer was ook als vanouds, het 'HQ-gevoel' is zeker wel meegegaan naar de nieuwe plek

Op zich vond ik het er wel ook vet uitzien binnen, beetje underground met die buizen langs het plafond etc, lichten hadden wat mij wel iets minder gemogen ( werd af en toe bijna verblind ;p )
Muntjes was op zich wel wennen, maar ja 2 euro is nogmaals een normale prijs, wat ik me wel afvraag of ze de volgende HQ wel gewoon dezelfde kleur muntjes hebben, dat als je wat over had gehouden dat je ze wel weer gewoon kan gebruiken. Toiletten waren overigens gewoon gratis wat ik ook wel een leuk detail vond.

Enige wat ik wel erg jammer ook vond is dat het doordat het zo groot was en je dat echte stage gedoe had, dat het wel wat sfeer verloor, dat vond ik namelijk altijd zo leuk aan in de Melkweg dat er geen echt apart iets was voor de djs waardoor het veel toegankelijker leek', misschien is dit wel zeurderig van me, maar dat vond k dus echt jammer

Verder ben ik dus gewoon waanzinnig gelukkig dat het druk genoeg was en dat de sfeer er was en om zoveel bekenden te zien, die ook soms gewoon waren gekomen terwijl ze de volgende dag eigenlijk gewoon ook hun dingen moesten doen.

HQ IS BACK HELL YES......

Vandaag of morgen zal ik ook een verslag nog gaan schrijven :yes:
En het afteren is nog steeds gaande...
En het gaat maar door...
Reef, echt hele vette foto's

Daaan zit nog wel steeds na te genieten, ondanks de minpunten ben ik toch wel heel, heel, heel erg blij dat HQ weer terug was.......
Mooie plaatjes:jaja:
Nog meer plaatjes... :9
nice! :)
En wat kijken we allemaal weer heeeerlijk uit onze oogjes.... :vaag: hahahahahahahahahahaaha

:bier: