Partyflock
 
Forumonderwerp · 769073
Betreft: evenement: High Quality, vrijdag 3 juni 2005 om 22:00
HQ is Back!

Na vijf hele lange maanden is UDC trots te mogen aankondigen dat de meest legendarisch hardhouse avond van Nederland weer terug is in de stad waar het allemaal begon: Amsterdam

Het vinden van een geschikt locatie voor de beroemdste hardhouse clubavond van Nederland was geen eenvoudige klus. En dat de terugkeer van HQ dus even heeft geduurd zullen de fans UDC niet kwalijk nemen. Maar we zijn er uit: EXPO XXI (lees 21) aan de Gustav Malerlaan 18 te Amsterdam, is de nieuwe plek waar HQ de draad weer oppakt. Het gloednieuwe evenementencomplex is bijzonder goed bereikbaar is met de trein (station WTC), met de metro ( Boelelaan ter hoogte van de VU) en de auto (afslag S110 RAI vanaf de ring A10). Er kan worden geparkeerd in de parkeergarage recht tegen over de EXPO XXI.

Op vrijdag 3 juni aanstaande openen wij vanaf 22.00 uur de deuren voor alle trouwe HQ fans die zo lang geduld op hebben moeten brengen. En die deuren gaan pas om 7.00 uur weer dicht! In de tussentijd? Hou je vast:

HQ Area:
-Tidy Boys
-Proteus
-S.H.O.K.K.
-Nuw Idol Live
-Fausto
-JP
-Hank

Concept Area:
-Jel Ford
-Darren Kay
-Alexander Koning

Kaarten zijn verkrijgbaar bij Ticketbox en de bekende voorverkoopadressen.

Locatie: EXPO XXI, Gustav Mahlerlaan 18, Amsterdam
laatste aanpassing
:K
 
Proteus, JP! :kwijl:

:bounce:
Artiest Raven
Heb maar 1 ding te zeggen en dat is...

geil :D

Tidy Boys :bounce: :bounce: :bounce:
Nuw Idol :respect:

Nuw Idol ben ik best verbaasd over, Maar dat geeft niet! erg cool dat ze hem de kans geven om op HQ zijn ding te laten doen! :jaja: :D

En van 22:00 tot 07:00 ! (L)

Hoop dat dat iedere keer is! :D Zou geweldig wezen! :)
Wist ik er toch 5 van de 7:) Me is happy:d
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Vette line-up!!! Wel opmerkelijk dat Tom Harding er niet op staat...

ZIN ZIN ZIN!!!
kicke

proteus en s.h.o.k.k. ... :kwijl:
Vette line-up!!! Wel opmerkelijk dat Tom Harding er niet op staat...


Jah eigenlijk wel he? Maar ach, Komen nog genoeg hq's toch? :)

Denk dat hij het zelf ook wel jammer vind dat hij niet op het eerste feeste van HQ in de nieuwe locatie kan draaien maar goed. Ik lig er persoonlijk natuurlijk niet erg wakker van, maar goed :)
What the fuck is Nuw Idol?

Besides that: Fucking HIGH QUALITY line-up!!! :bounce: :bounce: :bounce:
Kheb er nu helemaal zin in!! Fausto en Proteus!! Echt dikke dikke dikke shit!!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Leuk feestje, benieuwd of t dezelfde feel kan krijgen als in de Melkweg!
Vast wel, die feel komt voor het grootste deel toch door het publiek.
Ik lig er persoonlijk natuurlijk niet erg wakker van, maar goed
ik ook cker niet! :)
Ja, is hij eindelijk bekend? JA! Proteus komt! Die vind ik dus fantastisch! Ik ga gelijk mijn vriendinnen bellen dat we hier heen moeten!!

(k)
pff...wat een enthousiasme zeg :D

Wat me net pas opvalt: Gewoon tot 7 uur. Das wel vetjes gewoon!

*pakt tas in en gaat de file inrijden*
Best dom eigenlijk, toren van Pisa staat natuurlijk voor Italie, oftewel Fausto. Dat ik daar nu pas aan denk:bloos:
Maar weer eens ff een keertje kijken dan :9
Best dom eigenlijk, toren van Pisa staat natuurlijk voor Italie, oftewel Fausto. Dat ik daar nu pas aan denk


en ik dacht, maar dat weet ik niet zeker dat S.H.O.K.K. ook deels Italiaans, deels Zwitsers is ;)
laatste aanpassing
Hahaha, allemaal op het verkeerde been:)
Best dom eigenlijk, toren van Pisa staat natuurlijk voor Italie, oftewel Fausto. Dat ik daar nu pas aan denk:bloos:


VERREK!!! Je hebt gelijk... Man o man, Ik helemaal detective spelen eergister... Terwijl ik de "simpelste" oplossingen niet eens voor de hand had liggen! Ik dacht namelijk puur aan dj's die nog niet op HQ of niet vaak op HQ hebben gestaan... ppff... Nja.. Weer een mysterie opgelost :D

What the fuck is Nuw Idol?










Dit is Nuw Idol. Kwa muziek heeft hij een geheel eigen stijl, maar hij is te vergelijken met Nick Sentience :)
laatste aanpassing
Damn zeg, de line-up roeleert zeker wel :yes:
Ben je nou helemaal gek, HQ hoor je gewoon elke maand bij te zijn


Als ik om de hoek woonde wel :yes:
Stel je niet aan, je bent ook een tijd iedere dag naar Zaandam gereden, HQ is maar een stukje verder.
Nuw Idol Live :respect:
Tidy Boys

Woehoei :D

En Hank natuurlijk!
Ohhh ik heb er zin in!!!!!!:bounce:
Dit is Nuw Idol. Kwa muziek heeft hij een geheel eigen stijl, maar hij is te vergelijken met Nick Sentience


O..die vond ik persoonlijk het minste op HQ XL...amar maakt niet uit: Ik ben present! Bedankt voor de uitleg :D
New Idol was niet op HQ XL hoor.
nee, ik bedoel ook die Nick Sentience...die was dus echt saai. Als enige trouwens, en dat gaf ook niet. dat was gelijk even etenspauze :D
Shweeeeeeeeet :)

laatste aanpassing
Die line-up is om te :kwijl: zo lekker!!! :9 :D
En tot 07:00!!! :bounce:
Hoef je teminste niet te wachten op het openbaar vervoer als het weer normaal rijdt.
prima line-up, Nuw Idol niet meer op HQ verwacht eigenlijk. SHOKK was op Impulz outdoor 2003 :respect: Proteus sluit af, Tidy Boys deze keer maar wel aanwezig zijn en Hank gefeliciteerd :yes: Fausto en JP lijkt me overbodig om daar nog iets over te zeggen :kwijl:

See u all on the 3rd of june!!!
Nuw Idol Live

Ik was niet echt onder de indruk van deze gast op HHA.
Zal mij benieuwen hoe hij het er bij HQ vanaf brengt.
Gefeliciteerd Hankie!! Wat een line-up en lekker door tot 7 uur :D :bounce:
De kapsel van Nuw Idol :D
Het lijkt op antennatjes ;)
 
S.H.O.K.K WTF :D

Daar ga ik zeker heen!!!! :)
 
Nuw Idol Live..

hmm, vind het maar een potige clown om te zien:x
Maarja, wie weet rockt hij het dak eraf. We zullen zien! de rest van de lijn omhoog is best wel om van te smikkelen
 
Wat voor stijl is die nuw idol. Hij lijkt idd op een Miet ja.
laatste aanpassing
Nick Sentience stijl Emilio...
Ik vond hem op Hardhouse Academy een beetje tegenvallen, maar das mijn smaak.
easy now...nuw idol is a cross between hardtrance and uk.but with more of a swing to the hardtrance side. check his record label well wicked..... and he has also one of the 2 producers from binary fianry//1999....so he knows his stuff...and new check pollys phamrcy from nuw idol.. a classic from the trance budda days/....
laatste aanpassing