22 april 2005 13:56Noem is een andere naam voor poepen..... 1. Kakken 2. Bouten 3. Even naar die bleke jongen met die bril 4. Uit m'n sterretje brullen
22 april 2005 13:58= drukken = zijn behoefte doen = zijn gevoeg doen <formeel> = kakken <vulgair> = schijten <vulgair> = afgaan <archaïsch> = bah doen <kindertaal> = beren <Bargoens> = bouten <Bargoens> = een grote boodschap doen
22 april 2005 13:59effe iemand zwemles geven voor diploma b en dan in het riool kijken of hij/zij het gehaald heeft
22 april 2005 13:59poepen2 <in België; vulgair> ® paren synoniem = vrijen2 4 = de liefde bedrijven = cohabiteren <formeel> = coïteren <formeel> = aan Venus offeren <formeel> = bonken <informeel> = bonzen <informeel> = neuken <informeel> = pompen <informeel> = rollebollen <informeel> = seksen <informeel> = een nummertje maken <informeel> = een punt zetten <vulgair> = de bijslaap uitoefenen <archaïsch> = bedvogelen <Bargoens> = bibberen <Bargoens> = dreutelen <Bargoens> = emmeren <Bargoens> = flensen <Bargoens> = fleppen <Bargoens> = ketsen <Bargoens> = kezen <Bargoens> = kieren <Bargoens> = knarren <Bargoens> = palen <Bargoens> = rampetampen <Bargoens> = soppen <Bargoens> = vogelen <Bargoens> = vozen <Bargoens> = wippen <Bargoens> = van bil gaan <Bargoens> = figuurzagen <schertsend> = het doen <eufemistisch>
22 april 2005 16:18ik kom meestal niet verder dan de letter J of I heel soms een O laatste aanpassing 22 april 2005 16:19
=Sylvaantje= 22 april 2005 16:31de L wil ook wel lukken... de P ook, als je je best doet... Maar ja, de W en M krijg je wel de meeste punten voor
23 april 2005 16:44figuurpoepen mijn favoeriete onderdeel van de stoelgang wanneer ik er de tijd voor kan nemen
25 april 2005 11:17de L wil ook wel lukken... de P ook, als je je best doet... Maar ja, de W en M krijg je wel de meeste punten voor Jaaaa okay maar voor een umlaut krijg je pas echte punten!!!
=Sylvaantje= 26 april 2005 10:16das waar, de umlaut is echt veel punten waard... een ´ op een letter ook