Partyflock

Forumonderwerp · 768951
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 7 oktober 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen mensen....

De april editie is nu alweer bijna een week geleden...
iedereen is natuurlijk nog helemaal in de wolken...
en er word veel nabesproken in het andere topic....

maar daar begint het een b-tje offtopic te raken... dus vandaar maar dit nieuwe topic...
hier kunnen we tot aan oktober verder praten over alles wat met Awake of de Westergas te maken heeft :D

Zijn er al wensen voor de line up?? :9
weet jij al wat je aan gaat doen?? 8)
vertel vertel vertel......

of ja.... lul gewoon slap met de rest mee! 8)

Awake :respect: (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Are you awake? op maandag 30 mei 2005 om 22:37:
wow vind je dat niet heel lang dan? 2 verschillende studies? wat wil je er uiteindelijk mee gaan doen?

ik weet nog helemaal niet wat ik wil gaan doen

maar van forensische psychologie heb ik nog nooit gehoord, maar klinkt wel erg interessant! Biomedische wetenschappen vind ik teveel de zorgkant opgaan zeg maar, dat trekt mij niet zo. En daar heb je exacte vakken voor nodig: ben ik niet goed in

Geef mij maar talen ofzo ik ga volgend jaar een aantal keuzevakken volgen, waaronder: Arabisch (kan ik eindelijk terugschelden ) en Italiaans (aangezien de grammatica +/- hetzelfde wordt vervoegd als in het Spaans moet dit een makkie zijn)

2 universitaire studies: dan ben je echt als je dat hebt

Lolita wil OOK !!

nuh, is 8 jaar.. wat moet ik dan, op m'n 22e al de rest van m'n leven gaan werken? nee, laat mij dan maar tot m'n 26e studeren, heb ik mooi twee studies in de pocket, moet ik echt een wereldbaan mee krijgen..

en ik weet ook niet wat ik wil doen later, maar ik heb zoiets van, als je nou alleen maar dingen leert die je leuk vind, dan moet je toch ook uiteindelijk een baan krijgen die je leuk vind..? dus ik zie dat allemaal wel :)

en ik ben vrij makkelijk met exacte vakken, en vind biologie heel leuk, maar dan alleen de mens kant, die planten kunnen me gestolen worden, vandaar de biomedische wetenschappen..

talen liggen mij ook wel, maar dat heb ik van thuis uit.. ben NL/Engels opgevoed, en m'n moeder is oa opgegroeid in frankrijk, en heb daar zelf ook gewoond, dus spreek ook vloeiend frans, en m'n vader woont nu in Cambodja voor z'n werk (is toevallig net ff twee maanden thuis nu :D), dus ben mezelf een beetje Kmher aan het leren, en kan ook een beetje Thai..

ik leer gewoon wat ik leuk vind, en dat blijft allemaal hangen.. dus heb wel hoop dat het ooit goedkomt :) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waar is heel m'n post heen?!? :o
Waarschuw beheerder
donateur
oh, daar..

vaag... hij was ineesn weg :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van da_renzo op maandag 30 mei 2005 om 22:42:
Karsten, donderdag NHTV hè! Deal?

Jazeker :yes: Als ik daar niet heen ga krijg ik op mijn donder :)
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Welke Triviant-editie neem je trouwens mee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van da_renzo op maandag 30 mei 2005 om 23:01:
Welke Triviant-editie neem je trouwens mee?

Zodat je alle vragen vast kunt gaan bestuderen zeker... :p
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]http://www.freepichosting.com/Thumbs/421614212/4/480/640.jpg[/img]
Ons opblaasvriendje :love:

[img width=480 height=640]http://www.freepichosting.com/Thumbs/421614212/2/480/640.jpg[/img]

Lolita & Ireene :love:

PS: Waarom staan wij nou eigenlijk niet op de foto :@ Lolita.... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, maar ik heb bijvoorbeeld liever een sporteditie of een aardrijkskunde-editie dan een kunsteditie! :)

Ik ben er trouwens ook zeker weten a.s. donderdag! Komt helemaal goed (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van da_renzo op maandag 30 mei 2005 om 23:42:
Nee hoor, maar ik heb bijvoorbeeld liever een sporteditie of een aardrijkskunde-editie dan een kunsteditie!

kunnen we niet gewoon de normale nemen? daar zit toch gewoon van alle soorten wat in..

ben nl niet zo van de sport vragen.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op maandag 30 mei 2005 om 23:46:
kunnen we niet gewoon de normale nemen?

Is goed hoor! Jouw verantwoordelijkheid! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van da_renzo op maandag 30 mei 2005 om 23:52:
Is goed hoor! Jouw verantwoordelijkheid!

mijne?

nou wordt ie helemaal mooi!! ik neem geen triviatn mee hoor, was karstens idee :[
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, dat was mijn idee maar jij stemde als eerste heel enthousiast in! Ik moet al een beamer, projectiedoek, laptop e.d. meenemen! Kleine moeite toch om Triviant mee te slepen?!

Mischien ook wel een idee voor a.s. zaterdag! Ik wil wel tegen die modellen trivanten. Kijken of mijn vooroordeel wordt bevestigd! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van da_renzo op dinsdag 31 mei 2005 om 00:18:
Kijken of mijn vooroordeel wordt bevestigd!

ik ruik een onderzoekje O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ruik iets anders! [img width=20 height=20 cacheid=0003bf6f00134fce0b0cdbdf1a00c35f0f]http://www.confuzion.nl/smileys/dry.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op maandag 30 mei 2005 om 18:28:
En ken je het nieuwe Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag?

Als het ergens is waar ik niet wil werken is het daar wel :)
Kan je vertellen dat het echt fucking saai is.
Ik wilde er stagelopen, had al contacten gemaakt maar werkelijk, kan wel wat Laboratorium techniek termen er ingaan gooien maar dat is ook weer zo.
Hou het er maar op dat het app. wat er staat echt heel saai is :)

Daarom wil ik ook deze opleiding doen.
Dit is niet in een lab werken maar in het veld, sporen verzamelen op plaatst delict en dan eventueel ik het lab uitwerken. :)

Verder denk niet dat intelligentie met je opleidingsniveau te maken heeft (tot op zekere hoogte dan)
What i'm trying too say. Iemand kan intelligent zijn maar niet de disipline opbrengen om te leren. Dat maakt iemand anders neit slimmer.

Bovendien doet Ilovehardstyle HBO dat bewijst het maar :)
Wie had dat ooit verwacht?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op maandag 30 mei 2005 om 22:37:
(aangezien de grammatica +/- hetzelfde wordt vervoegd als in het Spaans moet dit een makkie zijn)

Dit zou ik met een hele grote korrel zout nemen :)

Ik spreek, schrijf en lees spaans vloeiend (tweetalig opgevoed) maar for real, neit met italiaans aankomen.
Want ook al hoor ik een aantal woorden begrijp er shit van :)

Gramaticaal lijkt het enigzins wel op elkaar, mee eens maar het is zeker neit hetzelfde.. Bezittelijke voornmw ed zijn wel anders :)

Het is fucking 1:12 ben zo goed als klaar met school en waar heb ik het over... school! fucking hell.

Kortom Free your mind wordt (zoals HS'ers zouden zeggen)
Echt Supefucking Qnallen! en BeuQen en HaQQen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent morgen vrij Mig? :P
Waarschuw beheerder
damn Renzo moest jij niet allang naar je bedje? :9

Uitspraak van K@RSTUH™ op maandag 30 mei 2005 om 23:41:
PS: Waarom staan wij nou eigenlijk niet op de foto Lolita

haha wij staan heel vaak op de (telefoon)foto's!

Uhm wat een gare foto! Was ik soms een beetje :vaag: ofzo??

Ik sta ook nog op de site van xplicitmedia en matrixx maar waarschijnlijk stond ik er zo verrot op dat ze m niet geplaatst hebben want ik kan ze nergens meer vinden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van da_renzo op maandag 30 mei 2005 om 23:42:
een aardrijkskunde-editie

daar stem ik voor ja :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 01:08:
Als het ergens is waar ik niet wil werken is het daar wel
Kan je vertellen dat het echt fucking saai is.

het artikel was anders best interessant!! (Y)

titididi inspector gadget ;)
Waarschuw beheerder
K@RSTUH waarom had je deze niet ff gepost? :p

[img width=450 height=600]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAAOsUN*Of*GpAAsXlA!ZWHAcehejWt3g3S5b5VcH21ENAipCuK*DWdYyJ5ZPwCYSPypSZtMlWtx*EmxDkdyNbQkjeNIcw*zZX4WZ2qR514Lvnld3UmQ/empor280505_017.jpg?dc=4675524624676744772[/img]

maar ik vind die foto van het opblaasvriendje echt geweldig, eigenlijk hadden wij daar ook mee op de foto gemoeten karstuh!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Are you awake? op dinsdag 31 mei 2005 om 08:29:
damn Renzo moest jij niet allang naar je bedje?

:gaap:

Het was inderdaad iets te laat geworden gisteren!
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad!

Nog een leuk reltopic gevonden trouwens?
Waarschuw beheerder
lekkere koppies hoor op die fotos...
Waarschuw beheerder
donateur
waar kunnen we rellen..?

ben zwaar over de zeik en heb behoefte dat ergens af te reageren..

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
waar kunnen we rellen..?

Hardtechno is ook techno.

Bring it on! :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Are you awake? op dinsdag 31 mei 2005 om 13:43:
why?

relax Tish!!

heb op twee puntjes na m'n jaar niet gehaald.. door een stom systeem van die klote uni.. hoor nl gewoon 51 punten te hebben (meer dan zat), maar door hun stomme klote regels krijg ik die 11 niet en heb ik maar 40 en das twee te weinig.. (ik zou die 11 alleen krijgen als ik 42 punten had, en zou dan op 53 eindigen, maar das een nieuwe regel die niemand wist.. zijn er echt veel nu die ineesn heel het jaar over moeten doen door dit)

en het verrotste is nog wel dat ik alleeen de eerste twee maanden aanwezig hoef te zijn, en aan het eind van het jaar 4 weken, voor de rest ben ik heel het jaar vrij want dat heb ik allemaal gehaald..
maar alvast aan vakken voor jaar drie beginnen mag niet..

echt he.. als ik dit eerder had geweten was ik nu al lang weggeweest aan het werk op Ibiza..

pfff.. volgens jaar dus weer geen reet te doen elke dag, kan ik full time gaan werken, en m'n stufie stopzetten, maar dan heb ik ook geen OV om naar fer te komen..
maar als ik het door laat lopen heb ik m'n laatste jaar van deze studie weer geen stufie..

blegh.. ben boos, baal, en ben het ff helemaal zat..
regels zomaar veranderen en daar gewoon zoveel mensen mee duperen is echt matig.. alleeen al in mijn vriendengroep hier op school zijn het er 4 die nu dus heel het jaar over kunnen doen..

en tis niet dat ik het niet kan.. ik had 1 lullig practica meer moeten doen, dat was precies die twee punten geweest, maar vorig blok was ik zó bekaf steeds en had ik zó geen zin dat ik het niet kon opbrengen om te gaan..
en de eerste twee blokken van dit jaar had ik heel veel gezeik met m'n ex, waardoor ik gewoon m'n hoofd er niet bijhad..

echt blegh.. stomme kutschool.. :@ :(
Waarschuw beheerder
wat klote zeg!!! :s

echt belachelijk he dat soort rare regeltjes die ineens "opduiken" .. valt er echt niks te regelen?! Ik bedoel, je zou met zn allen een klachtenbrief kunnen schrijven?

En als je volgend jaar ingeschreven staat, dan sta je voor het hele jaar ingeschreven toch? Dan krijg je toch gewoon hele jaar studiefin.? En dan behoudt je je OV kaart? En ja, anders je laatste jaar geen studiefinanciering meer.. kun je wellicht komend jaar alvast sparen voor een ovjaar kaart dan.. want als jij hierna nóg een studie wil gaan doen, krijg je ook helemaal niks meer (net zoals ik trouwens :@)

Anders ff informeren bij IB-groep: vragen@ib-groep.nl ;)

Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat je een heel jaar over moet doen.. bij mij op school is het zo dat als je het niet haalt, je het jaar erop over kan doen tijdens tentamenperiodes. Dus geen gezeur of je over mag of niet.

Nou heel veel succes en we horen wel hoe het gaat!

En owja, bij mij is nu ook zoiets aan 'de gang'. Er zijn een aantal studenten die misschien hun diploma niet halen omdat ze 1 tentamen niet hebben gehaald. Na gezeur bij de schoolbegeleider mag dat tentamen nu nog een keer over gedaan worden... dus een extra kans! Misschien kun jij dat ook regelen?

(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op dinsdag 31 mei 2005 om 13:48:
echt he.. als ik dit eerder had geweten was ik nu al lang weggeweest aan het werk op Ibiza..

:yes::yes:

mag ik dan met je mee? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:O

Dat is mooi klote Tessa! Op vele scholen is het slecht geregeld, maar een jaar over moeten doen op deze manier is wel erg balen! Ik wou dat ik je hierin advies kon geven, maar je zult toch zelf moeten beslissen of je gaat werken of je op de studie richt!

Als je trouwens genoegen neemt met werken op Mallorca (ipv Ibiza) dan ben je van harte welkom in september, januari, februari en maart want dan zit ik er :yes:

Sterkte in het maken van je keuze!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, en het kutte is, als ik wel m42 punten had gehad had ik die betreffende blokken en pratica volgend jaar gewoon náást jaar 3 kunnen lopen..

maar omdat ik dus maar 40 punten heb moet ik er een heel jaar voor uittrekken.. :/ :S

september kan ik niet, daar vallen die eerste twee blokken oa in, maar voor jan/feb/maart denk ik daar zeker ff over na! hoe ist weer daar dan? ;)
Waarschuw beheerder
wel klote dat je studievertraging oploopt, maar als je die tijd nuttig besteedt, dan denk ik dat je het achteraf niet erg vind??

bijvoorbeeld: iets doen wat je altijd al had willen doen! (Y)

op reis bijvoorbeeld en tussen door werken.. het is maar een idee?
Waarschuw beheerder
donateur
Beste Tish,

Mallorca heeft een subtropisch Middellandse-Zeeklimaat. Een echte winter kent Mallorca niet en de olijfbomen staan dan ook al in januari/februari in bloei. Januari is vrij koud en er staat geregeld veel wind. Februari is de koudste maand. In het Tramontana-gebergte valt af en toe sneeuw. In maart en april kan het weer nog erg wisselvallig zijn met veel regen en zon.

Tot in maart kan het 's nachts nog licht vriezen, maar de temperaturen kunnen overdag al oplopen tot meer dan 20°C. De maand mei is zonnig met dagtemperaturen ruim boven de 20°C. Door de hoge luchtvochtigheid kan het vanaf juni en in de echte zomermaanden juli en augustus drukkend weer zijn.
In de zomermaanden regent het nauwelijks en kunnen de temperaturen oplopen tot boven de 35°C, met name in het binnenland. Aan de kust is het altijd wat koeler door de zeewind. September en oktober zijn ideale vakantiemaanden met aangename temperaturen, weinig regen en veel zon. Vanaf half oktober tot en met december valt de meeste regen en wordt het in december gemiddeld niet meer dan 17°C.
In Palma de Mallorca valt gemiddeld 480 mm neerslag per jaar; in de heuvels rond het klooster van Lluc valt jaarlijks rond de 1500 mm neerslag.

Wat vind je ervan? Renzo de zandkastelenkoning kan zich daar in ieder geval helemaal uitleven! :9
Waarschuw beheerder
*jaloers* Renzo! :$

;)

nee, ik gun het je van harte! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
September en oktober zijn ideale vakantiemaanden met aangename temperaturen, weinig regen en veel zon

Word moeilijk om niet te spijbelen en te gaan studeren met zulke aangename temperaturen!

O:)
Waarschuw beheerder
was wel erg rustig vandaag he ...

waar is iedereen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op dinsdag 31 mei 2005 om 15:48:
waar is iedereen??

Tish is haar school aant belagen ;d
Renzo is aant dagdromen en zit in gedachten al op Mallorca
K@RSTUH slaapt zijn kater uit, omdat het gisteravond wéér laat heeft gemaakt :bier: :bounce:
Roemer heeft een lekker band en is zijn fiets aan het oppompen ;)
LOOR is wel weer een stick aant roken :smoke:
AP is ondersteboven gelopen door zijn stagiare
ILoveHardstyle is :dood:

;p

en ik? Ik ben aant werk o:)
Waarschuw beheerder
ik heb al 2 dagen niet geblowt..
Waarschuw beheerder
geblowd LOOR, je moet niet zoveel blowen :p
Waarschuw beheerder
ben nu beetje aant tekenen en beetje aan het webben en ook andere forums aant checken
Waarschuw beheerder
donateur
Het is inderdaad erg rustig vandaag!

Heb je even tijd om te gaan rellen met mij Ramona, heb ik zo aan het einde van de dag wel behoefte aan! :P
Waarschuw beheerder
naja zoveel blow ik ook weer niet, alleen die ene daggen had ik gewoon behoefte aan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 31 mei 2005 om 15:54:
ben nu beetje aant tekenen

(Y) :yes:

wat teken je dan?

Uitspraak van da_renzo op dinsdag 31 mei 2005 om 15:54:
Heb je even tijd om te gaan rellen met mij Ramona, heb ik zo aan het einde van de dag wel behoefte aan!

waar moet er gereld worden dan? met jou rellen vind ik altijd gezellig Renzo!
Waarschuw beheerder
maar Renzo: Het verdrag van Breda, daar kun je je toch niet vertonen? :x

trouwens jij bent dezelfde dag jarig als mijn ex :X:X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zit op school te wachten , tot ik zo naar de bios kan (L)