Waarom wel 'n dodenherdenking op 4 mei.
rot in je graf, beetje respect voor pim mag ook wel weetje!!! sukkel
rot in je graf sukkel
het zal mij nix verbazen dat de regering de moord zelf in de hand heeft gehad
Zoals?
Ik hoef hem niet te herdenken hoor. Sneu voor die man en familie maar Nederland doet wel beetje overdreven. Ineens interesseert de jongeren politiek niet meer. Beetje triest dit allemaal!
haha dat hebben w gezien met kok en cosjotten
van linkse fouten onstaan rechtse ideen!!! toch?
T is jammer dat pim niet meer leeft dan had nederland er heel anders uitgezien denk ik?!
maar waarom worden mensen als een pim fortuin en geert wilders dan direct met racisten vergeleken??
of mag je alleen maar je mening kwijt zolang het maar in het linkse straatje past? bedoel als dat zo is is NL dan uberhaupt wel democratisch.....
van linkse fouten onstaan rechtse ideen!!! toch?
Dikke respect voor Pim. De huidige politiek is één grote slappe hap. Hij zette de boel tenminste op scherp en bracht passie.
Een voorbeeld voor iedereen: streed voor wat hij voelde dat goed was.
mag jeje mening niet verkondigen en die van 3/4 NL!!!
eerst stemt iedereen pim fortuyn en daarna pvda.
Kben zelf van België maar volg de Nederlandse politiek ook wel een beetje...
Zwaar RESPECT voor Pim
R.I.P.
ALLANG vergeten....
kortzichtige relnicht idd...
en al die wazi's die voor hem waren.... ehmmmm jullie horen hem te "haten" hij WAS jah immers homo laatste aanpassing 7 juni 2005 00:42
nou mooie minister hebben jullie... haha beetje balkenende beledigen... daar kwetst ie wel een heel volk mee hoor
men blijft gewoon doorgaan met het stelselmatig vernietigen van dit land...
pim fortuin zit nu hier boven ergens in z'n handjes te klappen over dat klote kabinet hierzo hij had dit allang aan zien komen
flock pim (das mijn mening, natuurlijk toon ik emotie)
wat een laf stukje tekst zeg.
Wat is "geestelijk vader van de OV jaarkaart" nou voor politieke impact, buiten dat het niet waar is? Hij is aangetrokken om de invoering van de OV jaarkaart te begeleiden. M.a.w.: het concept lag er al.
Ten tweede heeft hij helemaal niks teruggegeven aan de burger, dat geef je daarna zelf aan. Hij maakte gebruik van de burger, om over de rug van de burger aan de macht te kunnen komen. Was het vandaag interessant om a te roepen, dan riep hij a. Was het dan morgen interessanter om b te roepen, dan deed hij dat. Hoe kun je anders verklaren dat iemand onderhand meer politieke partijen versleet dan hij leren onderbroeken op zijn hoofd heeft gehad?
Kortom: het is lullig voor hem dat ie vermoord is en het had ook niet zo hoeven gaan wat mij betreft, maar of het daadwerkelijk een groot verlies is voor het Nederlands politiek spectrum, waag ik te betwijfelen. Maar goed, dat is achteraf natuurlijk, en zoals we allemaal weten: daar heb je niet zoveel aan.
Ten eerste ga ik er van uit dat jij nooit gestudeerd hebt en dus nooit hebt mogen genieten van het concept OV-jaarkaart, anders deed je niet zo neerbuigend over deze zaak.
Dat wil niet zeggen dat ik het altijd met hem eens was, maar het gaan om het hele concept ervan. Ineens is er een politieke 'oproerkraaier' als Fortuyn. Mensen die nog nooit enige interesse hadden voor politiek praatten ineens mee over zaken waarvan ze een jaar daarvoor geen weet hadden.
Maar goed...
Ook nog even een inhoudelijke reply:
Als Pim Fortuyn werkelijk zei wat het volk dacht, waarom stemmen er dan nog zo weinig mensen op de LPF? Het gedachtegoed van LPF is toch het gedachtegoed van Pim Fortuyn?
Blijkbaar stemde men op Pim. En niet op wat Pim zei
Die twee dingen moet je niet door elkaar halen.
De LPF krijgt zo weinig stemmen omdat Fortuyn dood is, en mensen stemden op Pim omdat wat hij zei de mensen aansprak. Dat verklaart de immense populariteit.
Ik zou wel eens de dag willen meemaken waarop de tegenstanders van Prins Pim toegeven dat het VOLK achter zijn ideeen stond.
Hij was (dit is mijn visie uiteraard) zo populair omdat hij als een van de eerste mensen openlijk over 'het probleem: de buitenlanders' sprak
Ooit iemand gehad of gezien die de boel wel in 4 jaar kon fixen?
Ik durf te beweren dat tachtig procent van de Fortuyn aanhangers geen idee had wat hij met het zorgstelsel wilde gaan doen. Hoe hij tegen het onderwijs aankeek, etc.
Terwijl de tegenstanders ook zeiken over het huidige kabinet
Ach boeit nu toch allemaal niet meer
Terwijl de tegenstanders ook zeiken over het huidige kabinet.
Tegenstanders van Fortuyn hadden zowieso geen goed woord over voor de man en zijn ideeen, dat vind ik nog altijd het zielige ervan.
Nu komt even een politiek incorrecte uitspraak:
Er moet een soort toelatingsexamen komen voor stemmers. Je moet bewijzen dat je weet waar je op kan stemmen voordat je ook echt mag stemmen. Dat filtert de hersenloze proteststemmers, maar sluit niemand uit...
Ten eerste ga ik er van uit
Ten tweede is de uitspraak 'om over de rug van de burger' wel een beetje vreemd.
Pim speelde in op de gevoelens van de burger.
Ten derde wil ik de politieke partijen wel eens horen die 'hij allemaal wel niet versleten heeft'
Het lijkt mij evident dat dit de grootste politieke aanslag is geweest in de afgelopen 25 jaar.
Het lijkt mij ook duidelijk dat door zijn dood, de burger meer inspraak kreeg, meer van zich liet horen etc.
Mijn kortom:
Het is lullig voor jou dat je iemand laf noemt om een stukje tekst. Maar goed, dat is achteraf natuurlijk, en zoals we allemaal weten: daar heb je niet zoveel aan.
Oke, laat ik alle opmerkingen, gericht op de persoon, maar even negeren...
Uitspraak van X-Trip-A-Ganza op woensdag 15 juni 2005 om 23:23:
Ten eerste ga ik er van uit
1 reactie: aannames zijn dodelijk.
Ten tweede is de uitspraak 'om over de rug van de burger' wel een beetje vreemd.
Nee, dat is hij niet. Jij vindt hem wellicht vreemd, echter ontgaat mij daar de logica ook van. Je geeft in je eerdere reactie zelfs precies aan dat het zo is:
Uitspraak van X-Trip-A-Ganza op woensdag 15 juni 2005 om 10:02:
Pim speelde in op de gevoelens van de burger.
Ten derde wil ik de politieke partijen wel eens horen die 'hij allemaal wel niet versleten heeft'
Fortuyn had genoeg van zijn positie aan de zijlijn. Na eerdere avances met de PvdA, VVD en, meest recent, het CDA, kiest hij eind 2001 voor Leefbaar Nederland (LN).
Het lijkt mij evident dat dit de grootste politieke aanslag is geweest in de afgelopen 25 jaar.
Dat ontken ik ook niet. Mij dunkt dat het ook de enige serieuze is, maar goed.
Het lijkt mij ook duidelijk dat door zijn dood, de burger meer inspraak kreeg, meer van zich liet horen etc.
Met andere woorden: jij vindt dat het GOED is dat Fortuyn dood is?
Mijn kortom:
Het is lullig voor jou dat je iemand laf noemt om een stukje tekst. Maar goed, dat is achteraf natuurlijk, en zoals we allemaal weten: daar heb je niet zoveel aan.
Let wel: ik noemde jou niet laf, ik noemde je stukje tekst laf.
Citaatjes zijn leuk om tegen iemand te gebruiken, maar doe dat dan wel zodanig dat het ook in je voordeel werkt
Uitspraak van X-Trip-A-Ganza op donderdag 16 juni 2005 om 17:25:
Ach boeit nu toch allemaal niet meer.
Uitspraak van X-Trip-A-Ganza op vrijdag 17 juni 2005 om 10:57:
Goed lezen, door zijn dood is de burger meer geinteresseerd geraakt in politiek
Daar spreek je jezelf toch een beetje tegen
Uitspraak van X-Trip-A-Ganza op vrijdag 17 juni 2005 om 10:57:
En Pim was in het verleden alleen een keer lid geweest van de PVDA en nooit ergens anders van.
http://www.lijstpimfortuyn.nl/article.php?id=295
Nog iemand die het niet begrijpt en bij de knutselvereniging thuishoort
Dat zijn 2 zinnen tekst uit twee verschillende berichten. Zo kan je alles iedereen wel laten zeggen
Van mij mocht hij de verkiezingen winnen en premier worden. En dan na 4 jaar Fortuyn hadden we een echte discussie gehad.
Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat mensen inmiddels weer bar weinig interesse in de politiek hebben...
Dat maakt mijn standpunt weer wat legitiemer...
Opkomst wil niets zeggen
En wat betreft die herdenkingsdag, lijkt me niet verstandig.
moet je dan voor elke onschuldige slachtoffer een herdenkingsdag houden?!
dan hou je geen normale dag meer over
Dat mag jij mee eens verklaren, ik heb denk ik al een beetje een idee waar jij op doelt maar ben benieuwd!
Hoor iedereen nu praten.... Ineens iets "belangrijks"en iedereen moet het snappen. Dus bevolking gaat stemmen onder grote beinvloeding van media terwijl ze zich er voor nooit hebben geinteresseerd in politiek Nederland en Europa. Dus wil het iets zeggen Denk dat je weinig aan zulke verkiezingen heb.
kruipen julli BALKEN-ELLEND maar lekkere diep in zijn AARS
kruipen julli BALKEN-ELLEND maar lekkere diep in zijn AARS!!!!
(dat zal wel goed komen)
At your service.....
Deze man verdient een officiele herdenking.. Heel NL moet hierbij stilstaan wat met deze man gebeurt is.. Ik durf al mijn geld erop in te zetten dat het een complot was.. Ook toevallig dat die Melkert gelijk naar het buitenland verkaste..
Politiek krijgt nu met Wilders weer een beetje lef en beweging bij die stijve lullen..
Maar Pim = en blijft toch de beste..
RIP PIM
En das een goed teken vind ik nu met die Balken-Ellende en de CDA k0mt het zekers goed , weet je wat je strakies krijgt je krijgt een rijk volk en een arm volk let maar op!!!!
en 1 ding daarvan is dat er meer mensen zich gingen intresseren in de politiek!!
En das een goed teken vind ik nu met die Balken-Ellende en de CDA k0mt het zekers goed , weet je wat je strakies krijgt je krijgt een rijk volk en een arm volk let maar op!!!!
Wat is dit nu weer voor onzin zeg!!!!! komop had hij er tijd voor dan om het uit te voeren , niet echt he maar goed kruipen julli BALKEN-ELLEND maar lekkere diep in zijn AARS!!!!
Politiek krijgt nu met Wilders weer een beetje lef en beweging bij die stijve lullen..
Maar noem eens paar goeie verbeteringen op wat Meneer Balken-Ellende verbeterd heeft dan!!!
Maar noem eens paar goeie verbeteringen op wat Meneer Balken-Ellende verbeterd heeft dan!!!
Even voor de duidelijkheid:
Ik weet dat het woord 'buitenlanders' niet veel is gevallen in dit topic. Maar laten we nou niet hypocriet gaan doen. De 'buitenlanders-zaken' zijn toch de zaken die de meeste mensen doen vallen voor politici als Pim F. en Geert W.
maar is het niet te opvallender, dat Pimmetje dit al jaren van te voren had voorspeld, lees de boeken er maar op na..!!!
Pim roeleerd nog steeds zwaar...!!!!
Er zijn wel degelijk goede en minder goede punten te vinden in het prog. van Geert Wilders
Alleen maar brand roepen in een overvolle zaal, dat kun je wel, meer niet
nog FF en de linkse honden komen weer aan het bewind..!!!
natuurlijk zat deze mindere periode eraan te komen...
Uitspraak van X-Trip-A-Ganza op zaterdag 2 juli 2005 om 20:27:
Er zijn wel degelijk goede en minder goede punten te vinden in het prog. van Geert Wilders
Zoals: ....
Moet je een keer gaan lezen zou ik zeggen. En ophouden met die naieve oogkleppenstrijd.
Uitspraak van X-Trip-A-Ganza op woensdag 6 juli 2005 om 00:50:
Moet je een keer gaan lezen zou ik zeggen. En ophouden met die naieve oogkleppenstrijd.
Jongen... Ik weet de meeste standpunten van Wilders wel. Ik wil alleen weten wat jij goede en slechte standpunten vind.
En ik kan me nog wel enigszins voorstellen dat je het woord oogkleppenstrijd te monde neemt. Maar het woord naief moet je even voor me verklaren....
ook pim had praatjes.. en geen daden..
Nou die woorden staan in verband met elkaar he. Je doet alsof links alleen maar goede punten heeft, en rechts alleen maar slechten. Wilders is pure evil en heeft alleen maar domme en slechte ideeen volgens jou dus. Dat is naief.
En dat je de 'meeste' punten wel weet? Alleen over immigratie en asielbeleid zeker? Ben je zelf buitenlander ofzo ?
Pim was maar een raar mannetje...hij had z`n eigen huis helemaal vol staan met portretten van zichzelf en een borstbeeld van zichzelf...wat zegt een psycholoog over zo`n iemand?
Zijn we "hem" vergeten?
over het algemeen waren de mensen die LPF gestemd hebben : kuddedieren zonder eigen mening..
en hem allemaal maar achterna rennen..
weten jullie ook wat hij op de agenda had willen hebben?
of klinkt LPF gewoon mooi..
Uitspraak van NL_jessie op zondag 17 juli 2005 om 18:14:
en zijn ideeën zijn we HELEMAAL niet vergeten..
noem er.... 6
laatste aanpassing 19 juli 2005 22:24
Het leger afschaffen en 1 vredesmacht van maken.
Gespreid plaatsen van etnische minderheden ivm betere scholing en integratie.
Geen cent meer uitgeven dan Paars II
De miljoen mensen in de WAO opnieuw laten keuren.
Een strenger integratiebeleid waarbij niet iedereen ( tot de 3e graad ) zomaar binnen kan komen.
De EU Contributie omlaag halen.
dat zijn r zes,wie vroeg daar ook alweer om???
het word tijd dat de regering die mensen is bij de grens de toegang ontzegd,en de mensen die hier al wonen geen kans meer te geven op een huis of baan hier.
9 van de 10 keer word alles zelfs voor hun betaald.
mensen wakker worden!!!!ze zullen zich nooit aanpassen aan ons!ze haten onze hele cultuur en zullen er alles aan doen om zoveel mogelihjk met z'n allen hier de boel over te nemen
Pim vergeten we niet
Ik ben hem wel vergeten. En waarom niet? Er zijn zo veel mensen dood geschoten daar hoor je ook niemand meer over.
En in mijn ogen heeft Pim helemaal niks gedaan voor het volk of wat dan ook. Hij had de LPF maar dat zijn eigenlijk een zooitje stakkers bij me kaar die het onderling niet eens goed kunnen vinden.
het word tijd dat de regering die mensen is bij de grens de toegang ontzegd,en de mensen die hier al wonen geen kans meer te geven op een huis of baan hier.
mensen wakker worden!!!!ze zullen zich nooit aanpassen aan ons!ze haten onze hele cultuur en zullen er alles aan doen om zoveel mogelihjk met z'n allen hier de boel over te nemen.
hoe je het ook went of keert PIM had een persoonlijkheid en durfde voor "de bevolking" over de schreef te gaan.
mensen wakker worden!!!!ze zullen zich nooit aanpassen aan ons!ze haten onze hele cultuur en zullen er alles aan doen om zoveel mogelihjk met z'n allen hier de boel over te nemen.
Uitspraak van !!ellen!! op vrijdag 5 augustus 2005 om 22:13:
mensen wakker worden!!!!ze zullen zich nooit aanpassen aan ons!ze haten onze hele cultuur en zullen er alles aan doen om zoveel mogelihjk met z'n allen hier de boel over te nemen
En nu maar hopen dat jij nooit zal moeten vluchten voor oorlog en geweld,voor een regering die je de mond wil snoeren,kinderen waar je geen eten voor hebt.
En als je dat wel ooit zal moeten hoop ik dat datgene wat jij ze toewenst jouw overkomt.
20 jaar en nu al gillen dat ze de boel hier komen overnemen....ja hoor:They are coming to take you away Haha,they coming to take you away.
Kijk maar goed uit met open ramen,misschien komen er wel ufo mannetjes JOUW ophalen en verkrachten
Beetje loze opmerking dit...wil je hiermee zeggen dat het slecht gaat met Nederland omdat Paars veel geld uitgaf? Het gaat er evengoed om wat de prioriteiten zijn van een regering en niet alleen hoeveel geld er wordt gespendeerd. Daarnaast is het huidige kabinet vooral aan het bezuinigen en moeten we maar afwachten of dat wel helpt!
en over Wilders, paar maanden terug stond er op zijn site een 'onafhankelijkheidsverklaring' met al zijn aandachtspunten. Ik kon deze verklaring niet meer op de site vinden maar ik kan je vertellen dat er enorm veel kansloze ideeen op stonden, zoals het aantal ambtenaren met de helft verminderen. Tussen heel veel regels onzin stond ook: 'belastingen verlagen'
Hoezo populistisch
tja, makkelijke discussie ook ghehe
Geweldige man...
Niet dat ik weet hoeveel P2 heeft uitgegeven,,
Maar als deze punten allemaal uitgevoerd moeten worden, dan lijkt t me dat dat best nog wel eens wat centjes zou gaan kunnen kosten, niet?!
Het leger afschaffen en 1 vredesmacht van maken.
Gespreid plaatsen van etnische minderheden ivm betere scholing en integratie.
De miljoen mensen in de WAO opnieuw laten keuren.
Een strenger integratiebeleid waarbij niet iedereen ( tot de 3e graad ) zomaar binnen kan komen.
De EU Contributie omlaag halen.
Pim was maar een raar mannetje...hij had z`n eigen huis helemaal vol staan met portretten van zichzelf en een borstbeeld van zichzelf...wat zegt een psycholoog over zo`n iemand?
Nederland een historische kans
Kom eens bij een artiest ofzo thuis.
we praten niet over een artiest maar over een man die ons landje moet leiden..
PIM 4-ever!
Had hem echt nu wel eens willen zien regeren! Denk dat hij het WEL beter had gemaakt
Van dat soort extreem-linkse ouwe lullen politiek zijn de mensen in dit land meer dan zat.
Ik geloof nog altijd dat 2 van de 3 coalitiepartijen gewoon rechts zijn, en dat de D66 ergens in het midden zweeft. Dus wat lul je nou met je extreem linkse politiek?
De sp blehrt als hardste over het constante falen van de overheid, en het gegraai van politici. (want wie gaf er als eerste kritiek op het voorstel voor een auto met chauffeur voor ieder kamerlid? Juist, een SP'er). Dus gaat nou niet weer af lopen geven op linkse partijen, zeker niet als die amper iets er mee te maken hebben.
Uitspraak van Professor Salomon Krizal op zondag 18 september 2005 om 12:03:
Wilders is rechts, het CDA niet.
wilders zal de teringzooi nog groter maken, dan dat pim achtergelaten heeft..
dus mekker niet zo
CDA is centrum rechts, dat is wat anders.
En misschien moet er anno 2005 maar een andere betekenis aan het woord rechts gegeven worden. Of een andere beoordeling. Wilders is rechts, het CDA niet
Centrum rechts heeft nog altijd niks te maken met Extreem-links. Sowieso is extreem-links nauwelijks echt vertegenwoordigd in de tweede kamer. Hoogstens de SP, en zelfs die partij heeft concessies gedaan, omdat hun programma anders te ver van de kiezer af zou staan.
En wat hebben die mensen er na zijn dood van gebakken? Herinneren we ons het kabinet Balkende 1 nog? Pim Fortuyn of niet, een puinhoop was het geworden! En wie is daar verantwoordelijk voor? Wie heeft die idioten in de LPF gezet?
Precies, meneer de fortunist himself. At your service my ass!
Thing again.
Denk eens na, wat heeft Pim Fortuyn eigenlijk nog wel voor onze politiek kunnen betekenen? Hij heeft zijn partij gevormt en daar mensen in gestoken om hem te helpen. Een land kan je namelijk niet in je 1tje regeren, daar heb je een hele boel mensen voor nodig.
En wat hebben die mensen er na zijn dood van gebakken? Herinneren we ons het kabinet Balkende 1 nog? Pim Fortuyn of niet, een puinhoop was het geworden! En wie is daar verantwoordelijk voor? Wie heeft die idioten in de LPF gezet?
Uitspraak van 42 op vrijdag 9 september 2005 om 23:06:
Zijn we "hem" vergeten?
Zijn we "hem" vergeten?
Zijn we "hem" vergeten?
Fortuyn had weinig eigen ideeen en dat sprak nogal aan omdat het bekend klonk.
Maar ik durf te wedden dat de meeste nog niet eens zijn boek heeft gelezen en laat staan 3 boeken van hem.
Dan had je er waarschijnlijk anders over gedacht.
Wil je de politiek een keer flink opschudden, stem dan links en gegarandeert dat er een boel gaat veranderen.
verdonk
weet je wat het is..
volgens mij boeit het geen f*ck op wie je stemt..
Iedereen blaast altijd hoog van de toren met "we doen dit, we doen dat en we gaan dit veranderen" maar uiteindelijk blijken meer dan de helft loze beloftes te zijn waar dus helemaal niets van terecht komt..
hierdoor is na een half jaartje half politiek gevoelig nederland over de zeik.. dus volgt het besluit dat degene die het nu doet het he-le-maal niet goed doet en we dus ab-so-luut iemand anders moeten kiezen.. vervolgens luisteren we weer een maand of wat naar politieke praatje die van "we doen dit, we doen dat en we gaan dit veranderen" en maken we weer een keuze die weer naar een tijdje he-le-maal fout lijkt te zijn..
zien we het circeltje??
wat wel bijna? en waaraan herinneren?
Zijn we "hem" vergeten?
Ik wel bijna, alleen helaas doe jij me er weer aan herinneren
Uitspraak van MissDeLuxe op donderdag 11 mei 2006 om 15:17:
wat wel bijna? en waaraan herinneren?
Uitspraak van Special One op donderdag 21 april 2005 om 18:00:
Zijn we "hem" vergeten?
Uitspraak van Alet op donderdag 11 mei 2006 om 13:11:
Ik wel bijna, alleen helaas doe jij me er weer aan herinneren
jep