Partyflock

Forumonderwerp · 768806
Betreft: evenement: Awakenings, zaterdag 26 november 2005 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Volgens het label van Adam Beyer is er op 26 November a.s. een nieuwe AwakeningsDrumcode editie.
Wie zouden jullie daar graag zien ?
Waarschuw beheerder
Dit zou echt geniaal zijn :P

Gimme that Carola beat with a little Swedish delight in that Gasholder :yes:
Waarschuw beheerder
Carola..??
Smaken verschillen :)

Waarschuw beheerder
Ow man, zou echt te gek zijn als Hertz zou komen :D
Waarschuw beheerder
Carola..??
Smaken verschillen

Gelukkig wel...anders zou niemand naar Rush komen ;)
Waarschuw beheerder
Zeker..het is ook goed dat smaken versschillen :)
Waarschuw beheerder
Anyway, drumcode night zou echt top zijn :)
Waarschuw beheerder
Verdine, wanneer ga jij nou es knallen op Awake gozer?

Waarschuw beheerder
donateur
jaaa, helemaal super :jaja:

laatste cd van beyer helemaal grijs gedraaid :lief:

Artiest Mekanik
Waarschuw beheerder
Adam beyer
Marco carola
Justin Borkovi
Hardcell & Grindvik *live*
Umek
Ricardo Villalobos

zou denderent line upje zijn , maar als adam kom ben ik er al zowiezo bij!!! ;) :D Laterr..:)

Waarschuw beheerder
donateur
^
|

uhmmm,,, het is een drumcode-editie ;)
Waarschuw beheerder
Ja laten we magda en hawtin ook op de drumcode editie komen :frusty: :no:

Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
Earresistable/Recycled Loops

doe die maar de volgende dag dan is het feest compleet!!!

Waarschuw beheerder
Patrik Skoog en Hardcell & Grindvik, rest van de gheys mag in Stockholm blijven...
Oliver Ho mag ook komen van me...
Waarschuw beheerder
Niet zulke praatjes he Ectomorph ;)

Waarschuw beheerder
:$

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder

:yes: :yes: :kwijl:

Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig! Toch wel de lekkerste techno vind ik dan....Dat is gewoon keihard housen en niet meer weten hoe je moet stoppen en je niet moe te krijgen bent :yes: :respect: :kwijl:

Dit is het toch het label van Kazyani/Umek? Als dat een waar zou KUNNEN zijn, dan ben ik twee dagen aanwezig..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat zou echt te vet zijn een Drumcode Avond :K

Doe mij maar:
Patrik Skoog
Johan Bacto
Geatano Parisio
Hardcell & Grindvik
Henrik B
Cari Lekebusch

Tja en toch heeft Beyer mij altijd weten te vermaken, hoe vaak ik m ook zie, hij gaat mij niet vervelen :respect:

Dus die mag er van mij ook altijd bij (Y) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*Denkt aan 11 april vorig jaar :lief: *

Waarschuw beheerder
zeker aanwezig :D
Waarschuw beheerder
Wel weer erg orgineel zou het zijn :x
Waarschuw beheerder
doe mij maar een detroit editie :9
Waarschuw beheerder
Gaat niet gebeuren, kut Rocco!
Waarschuw beheerder
Gaetano Parisio is de koning!! die zouden ze echt eens moeten boeken bij Awakenings. zijn producties zijn altijd goed...
Waarschuw beheerder
Kijk zeker uit naar deze editie.
Beyer, lekebusch, Carola.

En uiteraard Westergas :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
DRUMCODE!!! :kwijl:

Doet me denken aan Pro-Jekt :D
Dat was echt super!! Lekebusch & Beyer :respect:
Waarschuw beheerder
Drumcode is echt een master label!!!!! :respect:

Oh....I (L) Swedisch Techno!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
idd weer een Detroit editie, het is alweer 5 jaar geleden.
Heel weinig namen uit Detroit op Awake de laatste tijd, eigenlijk onbegrijpelijk:S Maar Drumcode is wel lekker, ik vraag me af of het een techno weekend wordt of een dag? anders een dag Drumcode een dag Detroit:D
Waarschuw beheerder
Heel weinig namen uit Detroit op Awake de laatste tijd, eigenlijk onbegrijpelijk

Je ziet aan de voorverkoop van Novalectra dat Detroit niet voor de doorsnee nedertechnoër is weggelegd (N)
Waarschuw beheerder
funky coosie Gaetano Parisio is de koning!! die zouden ze echt eens moeten boeken bij Awakenings. zijn producties zijn altijd goed...

Parisio de koning??

Heb je hem wel eens live gehoord? Die gast zit er echt bijna elke overgang naast. Herinner me nog een 'FOCUS' in de hemkade en een 'REACTOR' in de Powerzone. Was echt huilen met de pet op.

Ben het wel met je eens over zn producties. Zitten een paar ijzersterke plaatjes tussen B) (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat Detroit techno te weinig respect krijgt in NL:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je ziet aan de voorverkoop van Novalectra dat Detroit niet voor de doorsnee nedertechnoër is weggelegd

en daarom is t aan awake om t weer op de kaart te zetten...
die hebben een naam,die verkopen toch wel..zet een grote naam neer (mills bv) en verder nog een stel detroit dj's..echt wel dat t uitverkoopt :yes:
Waarschuw beheerder
plaatjes van parisio vind ik echt altijd maar verder nog nooit gehoord dus ben wel benieuwd..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben met Rikker eens:jaja: de Gas krijg je toch vol!
Waarschuw beheerder
en daarom is t aan awake om t weer op de kaart te zetten...
die hebben een naam,die verkopen toch wel..zet een grote naam neer (mills bv) en verder nog een stel detroit dj's..echt wel dat t uitverkoopt

Ik hoop zeker dat het gaat gebeuren, maar denk het toch niet hoor. Op een Detroit avond kunnen ze Adam Beyer niet kwijt, dat is al een probleem voor Awake :/

Waarschuw beheerder
donateur
Beyer is idd niet weg te denken bij awake de laatste tijd, hij blijft goed, maar hij is er bijna elke keer weer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja is jammer ja... :/
Waarschuw beheerder
Je ziet aan de voorverkoop van Novalectra dat Detroit niet voor de doorsnee nedertechnoër is weggelegd

Onvoorstelbaar inderdaad.
Novalectra één vd beste concepts van de laatste jaren en als je de pf hits(aantal personen dat daar naar toe gaat)mag geloven komt er geen hond op af. Nou is pf natuurlijk niet altijd een goeie weergave van het aantal mensen dat komt,maar toch meestal kun je wel ongeveer een schatting maken. Onvoorstelbaar wanneer Novalectra niet uitverkocht raakt!
Waarschuw beheerder
Wordt echt knallen.Vorige Drumcode night was voor mij de beste editie in de NDSM.
Waarschuw beheerder
pf hits(aantal personen dat daar naar toe gaat)mag geloven komt er geen hond op af.

Hier zitten sowieso weinig Detroit liefhebbers.
Waarschuw beheerder
vind het om eerlijk te zijn behoorlijk saai weer zo'n drumcode editie. vooral omdat er vorig jaar ook al zo'n avond is geweest en de drumcode-sound al vaak genoeg te horen is in nederland

maarja blijkbaar denken veel mensen daar anders over
Waarschuw beheerder
vind het om eerlijk te zijn behoorlijk saai weer zo'n drumcode editie. vooral omdat er vorig jaar ook al zo'n avond is geweest en de drumcode-sound al vaak genoeg te horen is in nederland

Zoals wanneer nóg meer?
Ik vind het bullshit.
Hoeveel minimalfeesten zijn er per maand/week/weekend(om even een vergelijking te trekken met een andere soort techno?
Waarschuw beheerder
Zoals wanneer nóg meer?
Ik vind het bullshit.
Hoeveel minimalfeesten zijn er per maand/week/weekend(om even een vergelijking te trekken met een andere soort techno?

beyer, lekebusch, henrik b, grindvik & hardcell, carola etc.. namen als deze hebben gewoon al heel veel in nederland gedraaid de afgelopen jaren. of in ieder geval is hun sound tot in den treure te horen, aangezien bijna iedereen platen van hen draait. dus daarom zeg ik dat de drumcode-sound al vaak genoeg te horen is in nederland.

met minimal houd ik me niet bezig.
Waarschuw beheerder
Idd! Bring me back the Detroit..
SCHANDE dat de 2e dag gecancelled is.. (NOVALECTRA)
TE progressief werd er gezegd.
Deze line-ups worden in de komende jaren niet meer vertoond. Juan Atkins...
En dan noem ik nog maar 1 van al die namen die me al kippevel bezorgen.

Oh ja MoerSauzert: ik hoop dat het zo blijft.. Laat Detroit maar 'underground' blijven. (als er uberhaupt zoiets nog bestaat.) Des te beter. Kijk maar naar minimal..

Ach, voor nu dan die eerste dag NOVALECTRA maar. Ben nu al bang voor de sounds die komen gaan
---> Ogen dicht, handen voor je ogen en rillen..

BTW: Drumcode ook heeeeeeel lekker!

Waarschuw beheerder
was persoonlijk mn beste editie in de ndsm vorig jaar(Y)

ben voor een herhaling dan ook zeker vatbaar:)
Waarschuw beheerder
Heb je hem wel eens live gehoord? Die gast zit er echt bijna elke overgang naast. Herinner me nog een 'FOCUS' in de hemkade en een 'REACTOR' in de Powerzone. Was echt huilen met de pet op.

Je hebt zeker gelijk maar overdrijven is ook een vak sjakie...
Hij kachelt er nmlk wel ontzettend veel platen doorheen in zijn set(en dat noem ik treintjestechno :P ). En ja paar foutjes daar hebben er meer een handje van(Umek bijv.)
Bovendien hou ik me daar niet echt veel mee bezig als iemand een super drie schuiven set wegzet. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beyer, lekebusch, henrik b, grindvik & hardcell, carola etc.. namen als deze hebben gewoon al heel veel in nederland gedraaid de afgelopen jaren. of in ieder geval is hun sound tot in den treure te horen, aangezien bijna iedereen platen van hen draait. dus daarom zeg ik dat de drumcode-sound al vaak genoeg te horen is in nederland.

Dat is wat anders dat je zegt dat de drumcode veel wordt gedraaid. Af en toe een dj met die sound op een feest is natuurlijk wat anders dan dat er iedere week een drumcode feest is(bijwijze van).Dat is mijn punt.

met minimal houd ik me niet bezig.

het gaat niet om het minimale maar om even iets te noemen dat vergelijkbaar is.

Idd! Bring me back the Detroit..
TE progressief werd er gezegd.
Deze line-ups worden in de komende jaren niet meer vertoond. Juan Atkins...
En dan noem ik nog maar 1 van al die namen die me al kippevel bezorgen.

Schijnbaar is er geen animo voor (schandalig aka onbegrijpelijk inderdaad).

Ach, voor nu dan die eerste dag NOVALECTRA maar. Ben nu al bang voor de sounds die komen gaan
---> Ogen dicht, handen voor je ogen en rillen..

Het wordt een vet!
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder

Serieus joh?
Zo dat is wel héél erg jammer zeg...tering kost weer geld dan voor Extrema :no: