de set van angerfist op buzz fuzz goed bzrk....jezusharde set was dat zeg
noizesuppressor ga ik ook los op...eigenlijk ga ik altijd los op een feest en dan heb ik geeneens door wie er draait
Het snelle gedeelte, met de melodie lijn, van Butterfly (V.I.P. Edit) is zeker kanker goed. Hetzelfde geld voor Angel, ook een vet nummer. Allebei van Ophidian btw. Drunk With A Gun van DJ Nosferatu vs. Endymion, om maar effe iets te noemen, is ook goed,
Niet iets waar ik los op ga ofzo, maar het spacy gedeelte van DJ Astrid Vs. Tommy Pulse's Twinkle, wat rond de 1 minuut 50 begint en tot 3 minuut 40 duurt, is echt super chill ook.
artcore noemden ze 't zelf ja, maar ja voor de leken onder ons (en dat zijn er tegenwoordig best veel ) hardcore met een lekkere breakbeat dronder en 't blijft zekers vet
Ruffneck vind ik eerder darkcore ... maar moet zeggen ben van de oude stempel qua house ... dus zal veel tegenspraak krijgen over die uitspraak
maar vind Ruffneck een duister soort house dus ik hou het simpel en noem het darkcore ...
maar moet wel zeggen de nieuwe hardcore noem ik heipalen muziek en indust noem ik pannen en deksel muziek ...
Ik denk dat als ik op mijn volgende feestje angerfist - yes hoor dat ik 100% los ga. Man wat een nummer eindelijk hardcore zoals hardcore hoort te zijn.