Partyflock

Forumonderwerp · 768093

The Pacifier

Terwijl zijn rol in xXx 2 werd overgenomen door rapper Ice Cube, speelt Vin Diesel in The Pacifier toch weer een special agent. Deze keer echter in een komedie.

Navy Seal Shane Wolfe heeft een foutje gemaakt. Hij moest onderzoeker Howard Plummer redden uit de handen van criminelen maar de man wordt vermoord. Daardoor is Wolfe's eer aangetast. Hij krijgt echter de kans om een en ander recht te zetten. Terwijl de weduwe van Plummer in het buitenland is,moet hij in het huis van de Plummers op zoek gaan naar de geheime documenten van de onderzoeker. TevensThe Pacifier moet hij de vijf kinderen van de familie beschermen. Dat valt bepaald niet mee, want het blijkt een verschrikkelijk stel etters te zijn. Wolfe heeft het haast drukker met deze lastpakken dan met de gemaskerde ninja's die naar dezelfde documenten op zoek zijn.
Actieheld Vin Diesel in een komedie? Voor de acteur is het een minder vreemde stap in zijn carrière dan het lijkt. De laatste jaren speelde hij allen maar heftige rollen, dus de afwisseling van een wat luchtiger film zal hem zeker goed doen. Overigens zit er nog meer dan genoeg actie in deze film, die daarmee perfect geschikt is voor een heel brede doelgroep.

Foto's

TRAILER
laatste aanpassing

Nee, het lijkt mij dus ook helemaal niks :no:

denk ook dat het niets is
Dat is al zo vaak gedaan. Mensen met missies die opgescheept zitten met kinderen. :no:

Word volgens mij ook niks

Ik wed dat het 10x niks is.

Deze film is leuk hoor :) Hij is wel vaak flauw en de grapjes in de film zijn vaker gemaakt en vaak voorspelbaar maar ik had niet de neiging om hem af te zetten.
standaard disney-film...

leuk voor kinderen van 8, maar niet de moeite waard om te kijken op een paar grappige momenten na... :/

Hehe, maar toch wel komisch om te zien hoe Vin Diesel, Arnold Schwarzenegger achter na gaat. (KindergardenCop):P

heb m gezien en vond m zeker wel leuk..
gewoon een lachuh komedie, en dat vin diesel erin speelt is helemaal :k

Nou heb hem gister gezien en vond het dus echt een leuke film :D en die vin diesel is zooooo lekkur :kwijl:
laatste aanpassing
khep m van de week ook gezien, en khad er idd wat meer van verw8 maar hij was wel leuk om te kijken en ja Vin Diesel is cker te lekker ahah

Film was super leuk..Vin Diesel is zoooooooo lekker:kwijl:

Is supper leuk die film, maar het is wel meer een kinderfilm.
Maar wel de moeite waard om gezien te hebben ;)
Ik vind het een toppie

Erg leuke film :yes:

Heb echt gelachen maar ook ff vreselijk zitten :kwijl: :)

En terecht :yes:
hij lijkt mij wel grappig eigelijk :D
was wel grappige, beetje nageaapd van kindergarden cop van arnold swarzenegger

Lijkt me best een grappige film :yes: maar niet om naar de bios te gaan :no:
Hij is wel grappig ja, maar idd niet om voor naar de bios te gaan..
Artiest Sora
Moet altijd om de trailer lachen als dat kind de deur open doet en hard moet gillen 8)

gewoon een lachuh komedie, en dat vin diesel erin speelt is helemaal :k

Nou heb hem gister gezien en vond het dus echt een leuke film :D en die vin diesel is zooooo lekkur :kwijl:

khep m van de week ook gezien, en khad er idd wat meer van verw8 maar hij was wel leuk om te kijken en ja Vin Diesel is cker te lekker ahah

Film was super leuk..Vin Diesel is zoooooooo lekker:kwijl:

Kom op, Vin Diesel heeft tieten! Zeggen de kids zelf in de film :9
ik dacht eerst dat het een bout film zou zijn maar nu ik hem gezien heb vindk ik het toch een leuke/goeie film :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 april 2005 om 19:55:
heb m gezien en vond m zeker wel leuk..
gewoon een lachuh komedie, en dat vin diesel erin speelt is helemaal :kwijl:

geef je 100% gelijk :jaja:
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2005 om 21:40:
Kom op, Vin Diesel heeft tieten! Zeggen de kids zelf in de film

krijg ik later ook zulke tieten
hahah goed man :P

ik vond hem wel redelijk!
ik vond hem grappig :P tis wle een disney film, dus je weet wat er altijd aan vast zit. Voor de rest, de trailer op inet was hilarisch :D
Artiest Ricos
Het is een leuke film, niets meer en niet minder. Een film die je wel gezien moet hebben denk ik (vooral voor de komische film liefhebbers) Maar het is geen film voo naar de bios te gaan.
Leuke film hoor!!!
Vin Diesel is altijd leuk om naar te kijken :P
Maandag gaan we m in de bios kijken. S kijken of het zo slecht is als de meesten zeggen.

Khem hem vorige week gezien in de bios met me beste vriendin en we hebben t erg naar ons zin gehad.. ;p Vin Diesel is echt :kwijl:
Nja ik ga vanavond naar de bios .....eigenlijk niet voor de film maar om te :kwijl: :P:P
echt de slechtste film in tijden! Heb hem na 45 uitgezet.

Niet echt leuk, beetje 13 in het dozijn. Grappigste stukje is dat Vin Diesel door die gans in zijn oor wordt gebeten.

ik vind het een geweldig leuke film :D

Vin Diesel in een komedie :o, kweet t niet. Heb er niet zo'n goed gevoel bij

dat is nou juist het leuke eraan!!
hij is groot stoer en een held, en dat maakt het juist zo lollig :D

Haha, nja kzal kijken of t wat is. Kpost hier wel weer als ik em heb gezien, maar kheb er zo mn twijfels over :jaja:

gewoon doen joh hijs echt leuk :D

kvon hem echt wel lache!! :D :yes:
maarja hou daar wel van af en toe... flauwe humor en zien hoe die met die kids omgaat enzo... maarja ik kijk misschien vanuit een ander oogpunt naar zo'n film (uit pedagogisch oogpunt)

En er is geen moment waarop hij zijn machinegeweer uit zn auto pakt en de boel helemaal aan gort schiet :$

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 mei 2005 om 21:36:
En er is geen moment waarop hij zijn machinegeweer uit zn auto pakt en de boel helemaal aan gort schiet

Nope... dat niet... maar wel gave gevechten :D dat is veel gaver dan doelloos schieten!! een echt gevecht :D

met die kindjes?

haha ja een aantal kids krijgen wel les van hem :D erg leuk :yes:

wordt ze cker een lesje geleerd, bedoel je cker :devil:
Was best grappige film, ideaal als ontspanning

nee ze worden neit door hem in elkaar gemept:D

maar hij vecht wel met vijanden...
maaruh je moet de film zelf maar gaan bekijken :D ;)

ja idd wij gaan niks voorzeggen hoor hihi zelf kijken :D

gaan er ook mensen dood?

hhmm het antwoord staat hier al voor de vraag:O ;P

nou :cry:

hihi!

nou vraag een leuke meid om mee te gaan naar de bios... en dan horen we je mening wel!!!

me moeder :jaja:... :\