Partyflock

Forumonderwerp · 767840

Waarschuw beheerder
Als parodie op "Waarom zijn mooie mannen vaak van die eikels?"
Waarschuw beheerder
misschien omdat ze jou zo'n ontzettende zak vinden? :/
Waarschuw beheerder
donateur
omdat ze weten dat ze mooi zijn... bah!

je haalt de woorden uit me mond :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
omdat ze er scheitziek van worden om de hele dag te horen hoe leuk en mooi ze zijn..:D

Waarschuw beheerder

Inderdaad!!![img width=15 height=15 cacheid=000031a300005d7e8a90b08c1a00aee2d5]http://static.bokt.nl/s/pukey.gif[/img]

Waarschuw beheerder
das dus echt onzin he. de mooiste vrouwen zijn vaak het onzekerst van allemaal. stap maar eens op zo een hele mooie af en leer haar eens kennen. ze zijn vaak onzeker en daarom bouwen ze een muur van arrogantie.

vaak gaan die meiden ook met kneuzen omdat ze weten dat die trouw zullen blijven en omdat deze jongens aandacht besteden aan de vrouw achter de arrogantie

Waarschuw beheerder
Mooi gezegd Chris, maar of ik het eens ben met je!!!

Waarschuw beheerder
waarom zijn mooie meisjes altijd zo arrogant en pakken ze altijd alles wat ze pakken kunne? (omdat ze het kunnen veroorloven... daarom dus :[)
Waarschuw beheerder
donateur
Chris is slim (Y)

Waarschuw beheerder
das dus echt onzin he. de mooiste vrouwen zijn vaak het onzekerst van allemaal. stap maar eens op zo een hele mooie af en leer haar eens kennen. ze zijn vaak onzeker en daarom bouwen ze een muur van arrogantie.

vaak gaan die meiden ook met kneuzen omdat ze weten dat die trouw zullen blijven en omdat deze jongens aandacht besteden aan de vrouw achter de arrogantie

inderdaad ben ik helemaal met je eens :respect:

Waarschuw beheerder

(Y)
maar wat zegt dat over mij?! :x

Waarschuw beheerder
donateur

Idd..!! :jaja:
Waarschuw beheerder
wat is arrogant volgens jullie ?

Waarschuw beheerder

Zit ook wel wat in ja.... :/

Waarschuw beheerder
Mooi gezegd Chris, maar of ik het eens ben met je!!!

hoeft ook niet, maar het is wel zo :D

ook worden mooie vrouwen vaak als arrogant bestempeld omdat 9 van 10 mannen niet op die vrouw af durven te stappen. misschien is ze wel heel lief en grappig, maar doordat de man bang is om afgewezen te worden en bij zichzelf denkt dat hij haar toch niet kan krijgen wordt ze maar afgestempeld als arrogant.

zo nu weer serieus genoeg gedaan.

neuken iemand?

Waarschuw beheerder
Ze zijn niet knap ze denken het alleen :yes:

Waarschuw beheerder
maar wat zegt dat over mij?!

zo een kneus als jij moet haast wel een lekker wijf hebben ;p

Waarschuw beheerder
omdat ze er scheitziek van worden om de hele dag te horen hoe leuk en mooi ze zijn..

Dan zeggen we voortaan wel, dat ze lelijk zijn, als dat het probleem is, ik zal nog vaker complimentjes geven. Dacht het niet!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur

Alle 2 is t wel zo ja..
Waarschuw beheerder
ze worden arrogant gemmakt door de jongens die erop reageren...
Waarschuw beheerder
Mooie vrouwen zijn volgens mij zo arrogant omdat ze teveel aandacht krijgen...komt door slappe sukkels en slijm buitenlanders

Waarschuw beheerder
Jezus, 't is inderdaad wel diep Chris!!! Tuurlijk zijn ze misschien heel lief en grappig! 'T gebeurt alleen zo verschrikkelijk weinig tegenwoordig dat ze die leuke kanten laten zien! :Bier:

Waarschuw beheerder
Inderdaad smokie, je wordt vanzelf arrogant als je de hele dag door hoort hoe mooi en lekker je wel niet bent.. toch?

Waarschuw beheerder
Geef mij maar wat minder knappe mensen zijn juist de leukste dan van die wannebe arrogante stinkhoeren :X

Waarschuw beheerder
Hoor je dan liever dat je zo lelijk bent??????

Waarschuw beheerder
Chris heeft gelijk! Zelfs mooie vrouwen zijn nog onzeker over hunzelf :jaja:

Waarschuw beheerder
Omdat ze zoveel complimentjes krijgen maar de arroganten dames zijn meestal het meest onzeker over zichzelf en weten niet hoe ze zich dan moeten gedragen!
Net als dat de mooie arroganten dames vaak lopen te zeiken om hoe andere eruit zien of wat ze dragen.
Dat is het teken van onzekerheid!

Gelukkig zijn we niet allemaal zo...:D
Een glimlach doet meer....:P

Waarschuw beheerder
Je word echt niet arrogant als je de hele dag door leuke complimenten krijgt, dat doe je helemaal zelf!
Je zou er juist een dikke big smile van moeten krijgen.

Waarschuw beheerder
:yes: mee eens.

Waarschuw beheerder
ik haat zulke vrouwen????????

Waarschuw beheerder
Je word echt niet arrogant als je de hele dag door leuke complimenten krijgt, dat doe je helemaal zelf!
Je zou er juist een dikke big smile van moeten krijgen.

bij de 15e keer denk je echt wel van "flikker op" en ja dan reageert iemand misschien niet zo leuk en wordt je arrogant genoemd

Waarschuw beheerder
ik haat zulke vrouwen????????

we moeten wel eerlijk blijven. het zijn allemaal kuthoeren :D

Waarschuw beheerder
zoo Chris, wat een mensenkennis.. waar komt die vandaa..?
Waarschuw beheerder

Chris... is U nog vrij?

Waarschuw beheerder
hahahaha ik moet wel zeggen me eigen vriendin is ook super mooi en ik dacht ook dat zij arrogant was??????????? ma ja schijn bedriegt het is en super lieve meid. gelukkig
Waarschuw beheerder
het is wel waar dat veel mooie meiden onzeker zijn. maar het is een beetje dubben.

ken bijvoorbeeld een heel onzeker maar ook arrogant meisje. super mooi lichaam en onzeker maar zo een muur om zich heen dat het echt arrogant over komt. ze weet ook wel dat ze mooi is.
het ene moment onzeker, het andere moment vol zelfvertrouwen.

nu moet ik zeggen dat als er irritante gozers maar blijven hangen nadat je ze vriendelijk hebt laten merken dat je geen zin hebt in slap gelul, arrogantie de enige manier is om ze weg te krijgen. ben daar soms ook zelf schuldig aan. niet dat ik zo blij ben en dus ook niet arrogant, maar sommige irritante gozers, vaak te veel gedronken hebben gewoon een bord voor hun kop.. :jaja:

Waarschuw beheerder
zoo Chris, wat een mensenkennis.. waar komt die vandaa..?

ervaring :D

Chris... is U nog vrij?

:yes: maar zeg maar je hoor

Waarschuw beheerder
Ik haat ze ook!
Niemand is perfect dus gedraag je ook niet zo!

Waarschuw beheerder
leuk toch horen dat je goed uitziet haha.. maar dan moet je je niet meer gaan voelen als minder knappe :S.. mjah sjit happens hè

Waarschuw beheerder
maar blij dat een gozer dit opmerkt..

kwestie van psychologie

Waarschuw beheerder
Minder knappe meiden kunnen ook arrogant zijn :yes:

Waarschuw beheerder
Sinds Chris een relatie heeft met mij is ie zo serieus geworden Mijn loeder (L) B)

Waarschuw beheerder
Eeehm halloo...ben ik arrogant????

Waarschuw beheerder
nu moet ik zeggen dat als er irritante gozers maar blijven hangen nadat je ze vriendelijk hebt laten merken dat je geen zin hebt in slap gelul, arrogantie de enige manier is om ze weg te krijgen. ben daar soms ook zelf schuldig aan. niet dat ik zo blij ben en dus ook niet arrogant, maar sommige irritante gozers, vaak te veel gedronken hebben gewoon een bord voor hun kop..

:jaja:
Waarschuw beheerder
Sinds Chris een relatie heeft met mij is ie zo serieus geworden Mijn loeder

chris heeft een relatie met je middelvinger..

Waarschuw beheerder
zijn er mooie vrouwen dan?

Waarschuw beheerder
chris heeft een relatie met je middelvinger..

Ik ruik jaloezie
Waarschuw beheerder
Hahaha wat nog erger is zijn die arro wijfen die DENKEN dat ze knap zijn.... :/
Waarschuw beheerder
hij heeft graag dat je hem rimt tijdens het trekken..
Waarschuw beheerder
donateur
Het juiste wetenschappelijke antwoord:

deze knappe meisjes geilen zo erg op zich zelf dat het heel erg kriebelt van binnen.
Daardoor moeten ze steeds kleine windjes laten.
Omdat ze dan liever niet een man in de buurt hebben gaan ze expres arrogant gedragen zodat ze lekker in hun eentje door kunnen gaan met scheiten.

Waarschuw beheerder
DOe ik al altijd ;)
Waarschuw beheerder
Naam: Nance
Eigen site: Www.Ikwilnietstoerzijnmaarikbenalstoer.nl
Beroep: Slikkoningin
Geboortedatum: 27 februari 1987
Leeftijd: 18
Geslacht: vrouw
Geaardheid: hetero
Relatie: ja
Favoriete muziekgenres: hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtrance, oldschool

Slikkoningin.. je hebt me door :D

Waarschuw beheerder
hij heeft graag dat je hem rimt tijdens het trekken

das een feit

Waarschuw beheerder
ik zit er pas sinds vandaag op maar het bevalt me ­prima hoor!!!!!!! iedereen is hier of gek.jaloers.­arrogant.knap.lelijk.geil.maagd.hahahahahahaha ech­t leuk op partyflock.

Waarschuw beheerder
Slikkoningin.. je hebt me door

Ik jou of jij mij? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zijn mooie vrouwen vaak zo vreselijk arrogant???

Lekker toch? :P
Beter dan zo'n saaie huppelkut! :D

Waarschuw beheerder
ik zit er pas sinds vandaag op maar het bevalt me ­prima hoor!!!!!!! iedereen is hier of gek.jaloers.­arrogant.knap.lelijk.geil.maagd.hahahahahahaha ech­t leuk op partyflock.

bepaal jij niet ;p

Waarschuw beheerder
Je hoeft niet mooi te zijn om arrogant te zijn
Of arrogant zijn om mooi te zijn :D
En eigenlijk: Wat BOEIT UITERLIJK :S
Voor mij telt het karakter dan toch meer dan het
uiterlijk hoor
Die mooie jongens zullen je sneller bedriegen, en
minder respect voor je hebben, omdat ze toch zo
iemand anders hebbe, als het hen niet bevalt bij je.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit er pas sinds vandaag op maar het bevalt me ­prima hoor!!!!!!!

En was je vriendin ook tevreden toen je erop zat :9 ??

Waarschuw beheerder
sorrie hoor maar ik word toch echt niet geil van een lelijkerd, het mag van mij best een mooie jongen zijn.
Je merkt snel genoeg of ze je fucken en is dat zo, dan moet je ze gewoon voor zijn hahaha ;)

Waarschuw beheerder
nee, zo ben ik niet.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whatever..

Dus :)

Waarschuw beheerder
vrouwen arro?? mannen kunnen er ook wat van hoor!!! iedereen moet gewoon lang leven de lol hebben en wat is knap??

Waarschuw beheerder
Ja natuurlijk moeten ze niet zo lelijk als de straat
zijn, het leukst is natuurlijk een lief grappig karakter
met een leuke snoet en mooi lijf :D
Maar vind maar eens zo iemand...

Waarschuw beheerder
bestaat niet hahaha

Waarschuw beheerder
je moet er ook niet naar opzoek gaan, die moet je ooit tegen het lijf lopen.
Als je gaat zoeken vind je het idd nooit!
Waarschuw beheerder
Omdat ze onzeker zijn en ze zich geen houding weten te geven. :jaja:

Daar moet je ff doorheen prikken :D

Maar er zijn ook zat knappe meiden die zich normaal gedragen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ze zichzelf helemaal geweldig voelen :s
Waarschuw beheerder
omdat we geen zin in zo'n flapdrol als jou hebben
Waarschuw beheerder
Sommige mensen verwarren ongeinteresseerdheid met arrogantie...

Waarschuw beheerder
Mensen zijn arro als ze zich anders voor doen dan ze in werkelijkheid zijn........ komt omdat ze zich geen houding weten te geven en denken dat mensen op hun achterhoofd gevallen zijn:vaag: heeft te maken met onzekerheid en een bepaald beeld vast houden omdat mensen dat op een gegeven moment van je verwachten.........!! IS eigenlijk zelfbescherming en wat die reden is is voor iedereen weer persoonlijk.
Waarschuw beheerder
idd... onzekerheid in ieder geval... misschien soms ook wel beetje kostbaar spelen vooral als een man arro overkomt, maar ja dan krijgt hij van mij van dezelfde boterham terug ;)

Waarschuw beheerder
BIj mij niet hoor:no: ik prik daar zo doorheen.........zit nl altijd een reden achter, maar als hij het hard wilt spelen kan hij het idd HARD terug krijgen:devil:

Waarschuw beheerder
boterham ??? heb toevallig wel trek in hoor
Waarschuw beheerder
haha ricardo, wat wil je erop hebben? :)

Waarschuw beheerder
omdat ze weten dat ze mooi zijn :P beetje arrogantie kan geen kwaad :$ maar te veel is idd nie goed :s

Waarschuw beheerder
O:)........

Waarschuw beheerder
als ik iets niet ben dan is het arrogant .. wel heel zelfverzekerd :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
knappe meiden zijn vaak arrogant omdat ze weten dat ze in de smaak vallen.. en dom genoeg vallen jongens er ook nog voor
de niet knappe arrogante meiden zijn arrogant omdat jongens lullig gaan doen, dus hun ook

Waarschuw beheerder
je hoef nie arrogant te zijn..je kan ook gewoon de beste zijn :)

Waarschuw beheerder
Of ze gedragen zich zo omdat ze niet weten hoe ze met alle aandacht om moeten gaan die ze krijgen.. Of ze worden juist gek van al die aandacht en gedragen zich daardoor arrogant!

Waarschuw beheerder
ik snap niet hoe jullie allemaal in 1 zin kunnen beschrijven. hoe ALLE mooi meisjes denken en doen.

Waarschuw beheerder
a. ze weten dat ze mooi zijn
b. ze hebben geen zin in dronken, irritante gozers
c. ze zijn bezet
d. ze vallen niet op mannen

Dit is natuurlijk lekker generaliserend, maar dat boeit nu ff niet ;)

Waarschuw beheerder
ik ben niet arrogant maar gewoon de allerbeste

En dat noemen we ontwetendheid :P

Waarschuw beheerder
Ghehe nou leg maar eens uit waarom dan... :D

Waarschuw beheerder
ik snap niet hoe jullie allemaal in 1 zin kunnen beschrijven. hoe ALLE mooi meisjes denken en doen

Nou idd. :/

Inge

Waarschuw beheerder
Nou waarom jij de allerbeste bent he..
Waarschuw beheerder
Ik val op verlegen, beetje onzekere jongens...

Ben ik nu een knap arrogant meisje?
Artiest Yzco
Waarschuw beheerder
Dat jij ze niet kan krijgen wil niet zeggen dat ze arrogant zijn ;)

Waarschuw beheerder
omdat ik gewoon goed ben

Nee dat maakt alles duidelijk! Argument van de maand! :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap niet hoe jullie allemaal in 1 zin kunnen beschrijven. hoe ALLE mooi meisjes denken en doen.

(Y)

Waarschuw beheerder
Wasmachine?? Dan heb je nog wel n paar rondes te gaan ;P

Waarschuw beheerder
Ja nou niet inhalig worden hoor! Ben toch zeker sinterklaas niet :O

Waarschuw beheerder
Is het niet een beetje omgekeerd. Dat mannen arrogante of zelfverzekerde vrouwen vaak mooi vinden?
Waarschuw beheerder
nou dat dacht ik wel want na de wasmachine wil ik een auto!!

Waarschuw beheerder
Is het niet een beetje omgekeerd. Dat mannen arrogante of zelfverzekerde vrouwen vaak mooi vinden?

Nou nee :no: Vind t meer n afknapper!

nou dat dacht ik wel want na de wasmachine wil ik een auto!!

Zo jij bent niet bang.. Wat komt er daarna?

Waarschuw beheerder
Nou dat klinkt niet gek.. Dan ga ik wel mee :jaja:

Naast de beste :x ben je ook volgens mij nog de meest veeleisende vrouw :P
Waarschuw beheerder
hahahah ik???????? nee hoor maar ik wil wel per cruise schip!!!
Waarschuw beheerder
tja...dan weten ze zelf te goed dat ze lekker zijn...en krijgen praatjes...jammer altijd dat soort mensen :no:

Waarschuw beheerder
Nee jij ;) Laten we er dan ook maar gelijk n wereldreis aan vastplakken.. Geld zat toch.. :x
Waarschuw beheerder
hahaha ja jij betaald dus daar zeg ik dan geen nee tegen he!

Waarschuw beheerder
Pfffff vrouwen.. :no:

O:)
Waarschuw beheerder
Ik ben echt nie arogant hoor :O

:P
Waarschuw beheerder
Waarom zijn mooie vrouwen vaak zo vreselijk arrogant???

Omdat veel van die vrouwen teveel aandacht krijgen en daardoor een air over zich krijgen, maar die aandacht is alleen gericht op hun uiterlijk maar ze denken dan dat die aandacht op alles wat met zichzelf te maken heeft gericht is. Dus denken ze dat iedereen hun aanbid en worden ze dus arrogant. Zielige mensen vind ik dat maar!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ja weet waar je aan begint he

Nou als ik t zo allemaal eens bekijk is dat mn faillisement ;P

Waarschuw beheerder
Omdat veel van die vrouwen teveel aandacht krijgen en daardoor een air over zich krijgen, maar die aandacht is alleen gericht op hun uiterlijk maar ze denken dan dat die aandacht op alles wat met zichzelf te maken heeft gericht is. Dus denken ze dat iedereen hun aanbid en worden ze dus arrogant. Zielige mensen vind ik dat maar!!!!!!!!!!!!

Wat knap van jou dat je in die knappe vrouwenkoppie's kunt kijken.

Inge
Waarschuw beheerder
voel je je aangesproken?
Waarschuw beheerder
je hoef nie arrogant te zijn..je kan ook gewoon de beste zijn

Typische uitspraak van arrogantie :[

Waarschuw beheerder
wat bedoel jij met "arrogant"

Waarschuw beheerder
Wil je een eerlijk antwoord of ik moet maar gewoon ja zeggen?? :D
Waarschuw beheerder
Wat knap van jou dat je in die knappe vrouwenkoppie's kunt kijken.

Heeft niks te maken met het kijken van in de kop van een vrouw!! Is een omschrijving van een vrouw die arrogant is.

Waarschuw beheerder
Ik vind het gezeik. Het is gewoon zo dat veel mannen niet doorhebben hoe lelijk ze zijn en alsnog de knapste vrouwen proberen te versieren. Logisch dat die sukkeltjes worden afgewezen. En dan wordt het maar op arrogantie gegooid. En nee, ik wil niet zeggen dat ik zo lekker ben. Maar je ziet altijd dat sukkeltjes leuke meisjes denken mee te krijgen. Niet dus. :P

Inge

Waarschuw beheerder
Maar je ziet altijd dat sukkeltjes leuke meisjes denken mee te krijgen. Niet dus.

Ja duhhh ga jij iemand versieren dan die je niet leuk vind?? :/
Waarschuw beheerder
wel een gehoord van de zin smaken verschillen?? lelijke vrouwen proberen het nooit bij mannen toch??:| wat een gelul:P
Waarschuw beheerder
Ik vind het gezeik. Het is gewoon zo dat veel mannen niet doorhebben hoe lelijk ze zijn en alsnog de knapste vrouwen proberen te versieren. Logisch dat die sukkeltjes worden afgewezen. En dan wordt het maar op arrogantie gegooid. En nee, ik wil niet zeggen dat ik zo lekker ben. Maar je ziet altijd dat sukkeltjes leuke meisjes denken mee te krijgen. Niet dus.

Ja maar in deze situatie ben je niet arrogant maar gewoon correct bezig!!!

Arrogantie betekent: 1 verwaande houding tegenover anderen => hoogmoed, hovaardij, ijdelheid, inbeelding, pedanterie, sufficiëntie, verbeelding

Waarschuw beheerder
Natuurlijk heb ik dat wel voor je over.. ;) Ben de slechtste niet hoor O:)

Wanneer gaan we? :P
Waarschuw beheerder
woordenboekje bij de hand knul?:D

Waarschuw beheerder
Ja maar in deze situatie ben je niet arrogant maar gewoon correct bezig!!!

Nee, maar als je die sukkeltjes dan afwijst ben jij daarna het verwaande kutwijf, die denkt dat ze alles is. :P Zo gaat dat dan vaker.

Arrogantie betekent: 1 verwaande houding tegenover anderen => hoogmoed, hovaardij, ijdelheid, inbeelding, pedanterie, sufficiëntie, verbeelding

Ik denk dat maar weinig mensen echt arrogant zijn hoor, kom er maar weinig tegen. Je ziet het nog het meest bij pubermeisjes, die eigenlijk heel onzeker zijn. Ken genoeg knappe mensen die hardstikke aardig zijn, en verre van arrogant.

Inge

Waarschuw beheerder
Nou wordt ie mooi.. Dacht je dat je al gewonnen had dan?

Eerst nog voor de wasmachine en de auto weet je nog? ;P
Waarschuw beheerder
Nee, maar als je die sukkeltjes dan afwijst ben jij daarna het verwaande kutwijf, die denkt dat ze alles is. Zo gaat dat dan vaker.

Zo0 gaat dat wel maar die sukkeltjes kennen de juiste betekenis van arrogantie niet, maar zo gaat het in de praktijk wel ja maar daar moet je dan gewoon boven staan!!

Ik denk dat maar weinig mensen echt arrogant zijn hoor, kom er maar weinig tegen. Je ziet het nog het meest bij pubermeisjes, die eigenlijk heel onzeker zijn. Ken genoeg knappe mensen die hardstikke aardig zijn, en verre van arrogant.

Ben ik helemaal met je eens....

En arrogantie is vaak een moment opname van een persoon, dat zegt dus niks over de persoon zelf, maar der zijn mensen die constant arrogant zijn en die mensen die stop in de groep van de vraag van wat hier word gesteld!!!
Waarschuw beheerder
oh ja kut nou ga maar verder dan he want nou wil ik eerst die wasmachine en die auto nog! dus kom maar op!
Waarschuw beheerder
mannen denken al een vrouw zelfverzekert is meteen dat ze arrogant is.... het is ook nooit goed :no: ze zitten tegen mij altijd te zeuren dat ik te onzeker ben... mannen make up your mind!!!

Waarschuw beheerder
Kom jij maar met die goeie argumenten van je dan beslis ik wel of je doorgaat of niet ;P
Waarschuw beheerder
mannen denken al een vrouw zelfverzekert is meteen dat ze arrogant is.... het is ook nooit goed ze zitten tegen mij altijd te zeuren dat ik te onzeker ben... mannen make up your mind!!!

Dat heeft niks met arrogantie te maken :nee:, maar goed nogmaals die mensen die halen de betekenis van arrogantie en zelfverzekerheid doorelkaar!!
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon de goeiste dat is toch al mneer dan voldoende!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Nou oke als jij t zegt zal ik je maar op je woord geloven he! ;):X

Maar als je zo goed bent he.. Kan je dus ook met hele goeie redenen komen waarom dat wel niet zo is! ;) Maar die heb ik nog niet gezien...
Waarschuw beheerder
maar waarom ga ik niet zeggen want dan ben ik weer arrogant ;) en dat ben ik niet want ben de beste!
whahahaha
Waarschuw beheerder
maar waarom ga ik niet zeggen want dan ben ik weer arrogant en dat ben ik niet want ben de beste!
whahahaha

Zeg maar gewoon bij jou zullen we het dan wel "Positieve arrogantie" noemen :[ ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zal je niet arrogant noemen.. :X O:)

Waarschuw beheerder
Nou zing maar n liedje ofzo.. :/
Waarschuw beheerder
whahaha ben lief aardig geil sexy ken lache met me whahahaha wat een onzin eigenlijk allemaal ;)
Waarschuw beheerder
ideale vrouw dus??:P
Waarschuw beheerder
whahaha ja zal dat het zijn??? maar heb ik nu de wasmachine auto en de cruise gewonnen???????
Waarschuw beheerder
Dus totaal niet arrogant, gewoon een bescheiden meisje die niet arrogant wil zijn, of toch niet zo bescheiden?? :[
Waarschuw beheerder
whahaha ja zal dat het zijn??? maar heb ik nu de wasmachine auto en de cruise gewonnen???????

De cruise inclusief mij :[ of ben ik nu te arrogant??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whahaha ben lief aardig geil sexy ken lache met me whahahaha wat een onzin eigenlijk allemaal

Nou ik geloof er niks van.. Zeggen ze allemaal :o

Maar als t waar is ga ik gelijk die cruise boeken ;P
Waarschuw beheerder
Arrogantie is niet altijd slecht. Het hebben of tonen van een juiste dosis arrogantie maakt je zelfs aantrekkelijk, vind ik!

Het is volgens mij meer een kwestie van de algemene behoefte aan macht die wordt geuit door arrogantie, zowel bij vrouwen als bij mannen.
Of het nu gaat om het uitstralen ervan of het ernaar op zoek zijn.

Vaak wordt een mooie man of vrouw ook meteen als arrogant gezien, doordat hij/zij uitstekend voldoet aan je eigen ideaalbeeld. Dat ideaalbeeld is een vorm van macht en gaat gepaard met de nodige getoonde en/of geïnterpreteerde arrogantie.
De natuurlijke manier waarop dieren bewust of onbewust arrogant gedrag vertonen of bepaald gedrag als arrogant interpreteren is daar een prima voorbeeld van!
Waarschuw beheerder
dat zeg ik net ben niet arrogant maar gewoon de allerbeste!

Daar kan ik niet over oordelen!! :nee:
Waarschuw beheerder
whahaha wanneer vertrekken we???????

Als het aan mij ligt zo snel mogelijk!!
Waarschuw beheerder
Arrogantie is niet altijd slecht. Het hebben of tonen van een juiste dosis arrogantie maakt je zelfs aantrekkelijk, vind ik!

Het is volgens mij meer een kwestie van de algemene behoefte aan macht die wordt geuit door arrogantie, zowel bij vrouwen als bij mannen.
Of het nu gaat om het uitstralen ervan of het ernaar op zoek zijn.

Vaak wordt een mooie man of vrouw ook meteen als arrogant gezien, doordat hij/zij uitstekend voldoet aan je eigen ideaalbeeld. Dat ideaalbeeld is een vorm van macht en gaat gepaard met de nodige getoonde en/of geïnterpreteerde arrogantie.
De natuurlijke manier waarop dieren bewust of onbewust arrogant gedrag vertonen of bepaald gedrag als arrogant interpreteren is daar een prima voorbeeld van!

Waar jij het over hebt is geen arrogantie maar zelfverzekerheid!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hooooow jullie snappen ook niks he :frusty: Geef dr nou niet teveel aandacht anders gaat ze dalijk nog naast dr schoenen lopen ;P
Waarschuw beheerder
Hooooow jullie snappen ook niks he Geef dr nou niet teveel aandacht anders gaat ze dalijk nog naast dr schoenen lopen

Hebben we tenminste weer een gespreksonderwerp over iemand die arrogant is!! Ik bekijk het positieve gedeelte dan weer ervan!!
Waarschuw beheerder
ik heb me schoenen al uit hoor

Zou beter zijn als men ook naast de kleren kon lopen!! :P

Waarschuw beheerder
Mooie mensen LIJKEN vaak arrogant door manier van lopen en houding en dergelijke. Maar wanneer je ze wat beter leer kennen of al kent weet je wel beter..

Ze zijn vaak heel aardig, soms zelfs een beetje onzeker van zichzelf!!

Waarschuw beheerder
ik heb me schoenen al uit hoor

trek eens heel gauw aan heej
Waarschuw beheerder
Mooie mensen LIJKEN vaak arrogant door manier van lopen en houding en dergelijke. Maar wanneer je ze wat beter leer kennen of al kent weet je wel beter..

Ze zijn vaak heel aardig, soms zelfs een beetje onzeker van zichzelf!!

Met je eens alleen dit kan bij elk persoon zijn ook bij de lelijke mensen!!
Waarschuw beheerder
hahahaa en nee kleren laat ik aan zijn ook nog kleine kinderen hier he ;)
Waarschuw beheerder
Als mooie vrouwen een attitude hebben vind ik ze meteen niet zo mooi meer O:)

Wat veel leuker en aangenamer is is iemand die niet weet wat voor geweldige uitstraling (dus niet uiterlijk) hij/zij heeft (y)

Waarschuw beheerder
nee tog ,zocht gewoon aandacht .was wat onzeker ,maar o zo aardig

Waarschuw beheerder

Had ik met mn ex.. Die kwam arrogant over op t 1e gezicht maar bleek n schat van n meid te zijn.. Ze werd alleen gek van die oversexte geile mannen die heel de dag opmerkingen naar dr hoofd slingerde..

Denk dat dat ook n reden kan zijn om je arrogant te gedragen..

Waarschuw beheerder
hahaha hoezo dan??????? gaaat het anders zo stinken??????

Nee anders sta je dalijk in n stuk glas ofzo.. We hebben natuurlijk het beste met je voor hier O:)

Waarschuw beheerder
Wat veel leuker en aangenamer is is iemand die niet weet wat voor geweldige uitstraling (dus niet uiterlijk) hij/zij heeft

inderdaad sommige mensen stralen ,ik ben ook van mening als je goed in je vel zit zeker bent va jezelf meer uitstraald dan wneer je alleen knap gezicht heb
Waarschuw beheerder
Daarom versieren die vrienden van me altijd de leukste dames, ze hebben gewoon t benul niet dat ze ook afgewezen kunnen worden :D
Waarschuw beheerder
hahaha ja en dan moet ik weer naar de ehbo en ja dan moet ik van me verslaving pf af dus ja zal ze dan maar ff aan gaan trekken he ;) maar toch lief van jullie hoor ;)

Waarschuw beheerder
Joh we zijn zo lief O:) :x

volgens mij wilt iedereen gewoon met jou op die cruise :P
Waarschuw beheerder
hahaha ja hoe meer zielen hoe meer vreugde kan ook toch ;) gaan gewoon met ze alle

Waarschuw beheerder
met ze alle? opeen cruise .maar ik ben zeeziek
Waarschuw beheerder
Ik heb een vriendin die is prototype lekker wijf ;) toen ik haar nog niet goed kende vond ik haar altijd en domme bimbo O:) maar nu weet ik wel beter, ze is echt het liefste meisje op aarde :lief: alleen wat iemand al eerder aanhaalde, ze wordt echt knettergek van al die kerels die haar buitenkant zien en denken dat ze dat kippetje wel even willen nemen :S

Door dat soort imbecielen moet ze zich of ze nu wil of niet arrogant en bot opstellen, en dat is toch wel triest ergens...

Zo zie je maar dat je uiterlijk ook 'tegen' je kan werken.
Waarschuw beheerder
ja waarom niet toch gezellig toch vermaak me wel hoor met al die mannen ;)
zeeziek??? ja wat gaan we daar aan doen???????
Waarschuw beheerder
hahaha ja en dan moet ik weer naar de ehbo en ja dan moet ik van me verslaving pf af dus ja zal ze dan maar ff aan gaan trekken he maar toch lief van jullie hoor

Van die PF-verslaving heb ik je zo afgeholpen zorg gewoon dat je verslaafd aan mij raakt!! Ow jee nu ben ik weer arrogant :o
Waarschuw beheerder
Ik heb een vriendin die is prototype lekker wijf toen ik haar nog niet goed kende vond ik haar altijd en domme bimbo maar nu weet ik wel beter, ze is echt het liefste meisje op aarde alleen wat iemand al eerder aanhaalde, ze wordt echt knettergek van al die kerels die haar buitenkant zien en denken dat ze dat kippetje wel even willen nemen

Door dat soort imbecielen moet ze zich of ze nu wil of niet arrogant en bot opstellen, en dat is toch wel triest ergens...

Hel;emaal mee eens!!

Waarschuw beheerder
:X
Waarschuw beheerder
he praat niet zo arrogant joh

Ben ik nu niet leuk meer?? of was ik dat al niet??
Waarschuw beheerder
Waar jij het over hebt is geen arrogantie maar zelfverzekerheid!!!

Beide definities er maar even bij gepakt.
Duidelijk geval van oorzaak-gevolg!
Een overmatige hoeveelheid zelfverzekerdheid leidt tot arrogantie....

De termen zelfverzekerdheid en arrogantie zijn een typisch geval van woordverwantschap.

Waarschuw beheerder

i know ,of klink ik nu arrogant?

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
ligt eraan hoe je het bedoeld:P
Waarschuw beheerder
de woorden liggen erg dicht in de buurt...
maar het jammer van een mooie vrouw is
als je ze van de uiterlijk misbruik gaat maken....
dan worden ze arogant....

of het kan een schildje zijn omdat ze van binnen extra poreus zijn..???
dames....

Waarschuw beheerder

De termen zelfverzekerdheid en arrogantie zijn een typisch geval van woordverwantschap.

Slimme vrouw! :/ (Y)
Waarschuw beheerder
whahaha ja heeel arrogant ;) jeetje wat een arrogante mensen hier allemaal!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik ben wijs en zeg niks :x

Waarschuw beheerder
Nou doe eens lief.. :( Arrogant kind :o:X
Waarschuw beheerder
bek houden nou.....:P in de hoek....:P
Waarschuw beheerder

arrogantie betekent: 1 verwaande houding tegenover anderen => hoogmoed, hovaardij, ijdelheid, inbeelding, pedanterie, sufficiëntie, verbeelding

zelfverzekerd betekent: 1 zeker van zichzelf, vol zelfvertrouwen => zelfbewust, zelfzeker

Hoeft niet in alle gevallen een geval van oorzaak-gevolg te zijn zoals je zelf al zegt een overmatig gevolg leid tot arrogantie, ben ik helemaal met je eens. Maar er zijn gevallen dat zelfverzekerheid en arrogantie ver van elkaar vandaan liggen. Arrogantie kan ook voortkomen uit zoals je bij de betekins al ziet uit ijdelheid, inbeelding etc..... de betekenissen dat zegt al voldoende!!

Waarschuw beheerder
Ja sorry je kwetste me :$
Waarschuw beheerder
ehmmm doe dan maar rechts grazy, heb ik een betere view:P

Waarschuw beheerder
deed ik toch ook :D Oke tis je vergeven :flower:
Waarschuw beheerder
wahahaha wat een lieve mensen hier ook he!
word snel vergeven hoor!!!!!!
Waarschuw beheerder
er ontstaat hier wat moois:P :D
Waarschuw beheerder
tja wat moet ik hier op antwoorden.....alle mensen die zie zelf erg mooi en knap vinden die stralen dat ook uit en dat zint mij niet zo....je ken wel mooi van buiten zijn maar ben je dat dan ook van binnen?????
wees gewoon je zelf;p;p;p

(k)

Waarschuw beheerder
het blijft toch een geval van schijt hebben wat anderen van je vinden....dan vinden ze je arrogant, uit de hoogte whatever!
als jij je lekker voelt zo moet je t vooral doen...

Waarschuw beheerder
wahahaha wat een lieve mensen hier ook he!
word snel vergeven hoor!!!!!!

Nou tis maar dat ik vandaag in n hele vergevingsgezinde bui bent want anders.. :[
Waarschuw beheerder
ik ben heel slim!!!!!!!

Als ik zo naar je forum foto kijk is mijn eerste indruk :kwijl: hahahaha Maar je lijkt me ook een slimme meid ja ;)
Waarschuw beheerder
ben je ook lekker grazy?
Waarschuw beheerder
tja wat moet ik hier op antwoorden.....alle mensen die zie zelf erg mooi en knap vinden die stralen dat ook uit en dat zint mij niet zo....je ken wel mooi van buiten zijn maar ben je dat dan ook van binnen?????
wees gewoon je zelf

:nee:

als mensen gelukkig zijn stralen ze dit uit.. en gelukkige mensen zijn over het algemeen mooier :jaja:

(k)

Waarschuw beheerder
crazy is good looking hoor

Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
pas op he ricardo nou zeg je het wel hahaha :D

Waarschuw beheerder
Anders zou ik n andere mooie vrouw meenemen op de cruise ;P

Waarschuw beheerder
ik weet niks . mijn naam is haas
Waarschuw beheerder
ja maar ik ben wel blonT dus pas op met wat je zegt nu he

Ben 3,5 jaar met een blonde samen geweest en dat was een mooie en slimme meid en ja daar straalde de arrogantie ook vanaf totdat ik haar beter leerde kennen...... Toen zag ik ook waarom dat kwam idd.. door mensen die alleen kijken naar uiterlijk en je daar dan ook beoordelen en dan ga je je bijna gedwongen zo opstellen!!

Maar goed weet niet of dat bij jou het geval is, dus dit is typisch een geval van "positieve Arrogantie"!!
Waarschuw beheerder
neem dan maar een andere vrouw mee want mooi ben ik niet!
maar hoe komen we van dat zeeziek af ricardo??
door een koppie thee misschien???????

Waarschuw beheerder
ja of totale narcose
Waarschuw beheerder
maar hoe komen we van dat zeeziek af ricardo??
door een koppie thee misschien???????

Wat is er dan niet mooi aan je??? Je lichaam ziet er (y) uit, tis dat ik je koppie niet kan zien dus daar kan ik niet over oordelen!!

Waarschuw beheerder
hehe mysterieus heh
Waarschuw beheerder
nee aan een narcose heb ik niks aan want dan kennen we nie meer gezellig babbelen

nee me hoofd lgt in elkaar ;) daarom zet ik me hoofd nie op pf ;)
Waarschuw beheerder
nee me hoofd lgt in elkaar daarom zet ik me hoofd nie op pf

Je hoofd in elkaar?? :O Volgens mij ben jij gewoon een bescheiden meisje!! :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Nou breek je mn hart.. :(
Waarschuw beheerder
hahahaha ja heeeeeeeeeel bescheiden

Serieus?? Vind ik wel aantrekkelijk namelijk!! :P

Waarschuw beheerder
Nee dank je ben er al weer overheen :[

Waarschuw beheerder
Nu word ik nieuwsgierig??

heheheheheheh
Waarschuw beheerder
echt is ie nu in stukkies?
moeten we hem ff lijmen dan???

Ik lijm het wel even voor je ;)
Waarschuw beheerder
shit doe is lief tegen mij!!!!!!!

Lief doen voor je gaat zo moeilijk over het internet!! :[
Waarschuw beheerder
leuk he al die nieuwschriege mensen

Daar word je toch niet arrogant door he??? :P
Waarschuw beheerder
nee dat ben ik toch al

"Positief arrogant" ja :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
shit doe is lief tegen mij!!!!!!!

Ik doe toch lief :/

Waarschuw beheerder
Zou makkelijker zijn zonder internet!!

maak je nou avances?
zonder dat je een hoofd heb gezien ?
Waarschuw beheerder
ja maar ja we zijn nu op internet ;)

beter gelukkig geen nagatief whhahahaa

Waarschuw beheerder
misschien dringen de mannen de vrouwen er aan toe..

uhhh hoe zij ik dat
Waarschuw beheerder
whahaha ja idd wie weet valt me hoofd wel zo onwijs tegen!!!
Waarschuw beheerder
maak je nou avances?
zonder dat je een hoofd heb gezien ?

Ik kijk naar karakter Ricardo :[ :P
Waarschuw beheerder
door een teveel aan aandacht :)
Waarschuw beheerder

Valt me op dat de reacties van Ricardo en jou gebaseerd zijn puur en alleen op uiterlijk :(

Waarschuw beheerder
tsja net alsof mooie mannen niet arogant zijn en het lef hebben om te gaan playen!!
Waarschuw beheerder
hahahaha ja maar wie zegt dat dit me karakter is

Zegt wel al iets over je karakter, niet alles natuurlijk!!

Waarschuw beheerder
Jij toch ook niet tegen mij.. ;) Wat je geeft krijg je terug! ;P

Maarre..

Dan doe ik nu lief en zal niks zeggen :x
Waarschuw beheerder
2 Libellula:

Die hebben daar ongetwijfeld ook last van ja :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha nee hoor je mag alles tegen me zeggen ;)

ja maar dat komt omdat ricardo wel weet hoe me hoofd eruit ziet en wie weet is dat hem wel zwaar tegen gevallen ;)
Waarschuw beheerder
Is gewoon een vooroordeel!

Klopt is niet in alle gevallen zo maar het komt wel voor!!

Waarschuw beheerder
Heel makkelijk..omdat de meeste mannen net kleine hondjes achter ze aan lopen :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja maar dat komt omdat ricardo wel weet hoe me hoofd eruit ziet en wie weet is dat hem wel zwaar tegen gevallen

Ricardo vertel!!
Waarschuw beheerder
Heel makkelijk..omdat de meeste mannen net kleine hondjes achter ze aan lopen lijkt me duidelijk toch

In in het geval dat mannen zo zijn dan WickedOne?? Lopen de vrouwen dan als hondjes achter de mannen aan?? Ben het wel met je eens!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
absoluut niet tegengevallen
Waarschuw beheerder
absoluut niet tegengevallen

Dus Grazygirl is een hagenese mag ik nu van uit gaan??

Waarschuw beheerder
Zal ook wel gebeuren..maar ik denk dat wij dan minder last hebben van een strakke broek;) en dus makkelijker stoppen..

Waarschuw beheerder
Heel makkelijk..omdat de meeste mannen net kleine hondjes achter ze aan lopen lijkt me duidelijk toch

Heb je wel ergens gelijk in.. Maar denk doordat die mannen erachteraan lopen ze meer gefrustreerd worden door de aandacht (vervelende mannen) en daarom arrogant reageren! :jaja:

hahaha nee hoor je mag alles tegen me zeggen

Echt alles??? :o

Waarschuw beheerder
crazy is de enige ajacied waar ik wel mee kan praten ,laten we het zo stellen
Waarschuw beheerder
Zal ook wel gebeuren..maar ik denk dat wij dan minder last hebben van een strakke broek en dus makkelijker stoppen..

Stoppen met arrogantie bedoel je??
Waarschuw beheerder
ik ben ook een hele sociale ajacied hoor :P:P:P

Waarschuw beheerder
dan zijn t dr van nu af twee :)

Waarschuw beheerder
Nou je hebt geluk.. Ik ben sociaal opgevoed door mn mutti.. O:)
Waarschuw beheerder
crazy is de enige ajacied waar ik wel mee kan praten ,laten we het zo stellen

Alleen praten??? :o

Waarschuw beheerder
Nee..met achteraan lopen ;) WOEF:P
Waarschuw beheerder
Ben een sociale Feyenoord fan maar ben ook helemaal niet zo fanatiek en woon ook 2 uur van rotterdam vandaan :S

Waarschuw beheerder
ja maar elke ajacied ken je mee praten hoor

ben ik het niet mee eens natuurlijk ,heb andere ervaringen mee hehehe
Waarschuw beheerder
Nee..met achteraan lopen WOEF

Over het algemeen ben ik het met je eens alleen de meiden die wat dat bij mannen doen die catogorie die zijn wel veel erger dan wat de algemene man is die dat achterna lopen doet!

Waarschuw beheerder
Nee..met achteraan lopen

:s
Waarschuw beheerder
Omdat ze niet aardig gevonden hoeven te worden, om aandacht te krijgen. En da's toch waar het om gaat?

Waarschuw beheerder
ik loop meestal voorop hoor:)

Waarschuw beheerder
Als het me goed uitkomt..of mensen me meteen ervoor aanzien wel ja..maar wie is dat niet??

Omdat ze niet aardig gevonden hoeven te worden, om aandacht te krijgen. En da's toch waar het om gaat?

Mee eens..
Waarschuw beheerder
Als het me goed uitkomt..of mensen me meteen ervoor aanzien wel ja..maar wie is dat niet??

Iedereen is dat weleens ja, dat zijn dus ook gewoon moment opnames!!

Waarschuw beheerder
Als het me goed uitkomt..

Okee zeg nou zelf.. als je op straat loopt en je wordt zeg maar voor de 25e keer nageroepen of nagefloten dan ga je je daar toch op n gegeven moment aan irriteren? En dan komt t je goed uit lijkt me en reageer je arrogant omdat je t gewoon zat bent..
Waarschuw beheerder
Okee zeg nou zelf.. als je op straat loopt en je wordt zeg maar voor de 25e keer nageroepen of nagefloten dan ga je je daar toch op n gegeven moment aan irriteren? En dan komt t je goed uit lijkt me en reageer je arrogant omdat je t gewoon zat bent..

Helemaal mee eens.... alleen reageer ik al na een paar keer arrogant!!
Waarschuw beheerder
wat worden we opeens allemaal serrieus mensen!

Was ik eerst dan niet serieus??

Waarschuw beheerder
mensen ik gaat dr weer vandoor ,gaat de stad terroriseren
kijken of dr nog wat te fluiten valt spreek jullie hai hai

Waarschuw beheerder

De arrogantie! (N).

Hey Lifeline. (Y).
Waarschuw beheerder
He U. jij weet dat wel he in real life ben ik ook altijd serieus en stink ik van de arrogantie!! :[
Waarschuw beheerder
omdat ze weten dat ze er goed uitzien en willen er alles voor krijgen...

dat is gewoon de hebzucht van de mens.
Waarschuw beheerder
donateur
Arrogantie is meestal een teken van onzekerheid
Waarschuw beheerder
whahahahaha niet dus!

Nu ff wel serieus.... in bepaalde dingen ben ik wel serieus geweest maar die zal je denk ik ook wel zo hebben opgevat grazygirl!!

Waarschuw beheerder
He U. jij weet dat wel he in real life ben ik ook altijd serieus en stink ik van de arrogantie!!

Ik zou nog niet op je pissen, al stond je in de fik, Lifeline. Arrogante vent!

Waarschuw beheerder

Ja wordt nu pas wakker :gaap:
Waarschuw beheerder
Ik zou nog niet op je pissen, al stond je in de fik, Lifeline. Arrogante vent!

:respect:
Waarschuw beheerder
NIet alle mooie vrouwen zijn arrogant. Ik vind eigenlijk vaak dat arrogante vrouwen niet echt knap zijn. Mooi innerlijk is een mooi uiterlijk.

Waarschuw beheerder
Mooi innerlijk is een mooi uiterlijk.

idd echt schoonheid komt van binnen

Of wordt ik nou weer te serieus? :/

Waarschuw beheerder
Mooi innerlijk is een mooi uiterlijk.

Da's nu echt zo'n lelijke wijven opmerking, hè. :/..
Waarschuw beheerder
hahahaha vertel is ff dan

Dat kan je beter in real life ervaren, dan zou je ook niet eens meer over me heen pissen als ik in de fik stond :[
Waarschuw beheerder
Da's nu echt zo'n lelijke wijven opmerking, hè.

Tim??? Begin je op dreef te komen??
Waarschuw beheerder
hahahahha hoe moet ik dan blussen??????

Zou je me dan willen blussen?? :O
Waarschuw beheerder
Da's nu echt zo'n lelijke wijven opmerking, hè

Nou nu heeft een mooi meisje het een keer gezegd...alsof jij zo knap bent:s
Waarschuw beheerder
Nou nu heeft een mooi meisje het een keer gezegd...alsof jij zo knap bent

Over serieus opvatten gesproken :S

Waarschuw beheerder
heeeeeee tim hallo

Hoi vraagmaar. (Y).

alsof jij zo knap bent

Sorry, da's de arrogantie.

Nou nu heeft een mooi meisje het een keer gezegd...

Rrrrrrright.

Waarschuw beheerder
Da's nu echt zo'n lelijke wijven opmerking, hè

Of iemand die tenminste niet zo oppervlakkig en generaliserend is! ;)
Waarschuw beheerder
Oke jolanda ;), moet zeggen strakke reactie van Tim met Da's de arrogantie :respect:
Waarschuw beheerder
OMG gaat het hier nog over dit onderwerp of zijn we weer in onze eigen werelden aant afdwalen?? :S

Waarschuw beheerder
Arrogantie is vaak onzekerheid..

Waarschuw beheerder
Of iemand die tenminste niet zo oppervlakkig en generaliserend is!

Lelijke wijven dus. (Y).
Waarschuw beheerder
Over serieus opvatten gesproken

Nu ben ik toevallig serieus ja, meestal niet.
Waarschuw beheerder
Nu ben ik toevallig serieus ja, meestal niet.

Als ik niet serieus ben ga jij dan serieus terug doen tegen mij??
Waarschuw beheerder
strak in traingspak?????/

Zie jou liever strak in een latex pak :[ dan straalt tenminste de arrogantie van je af :P
Waarschuw beheerder
Ligt aan me bui

Doe nu maar niet serieus, ik ben alleen maar serieus tegen grazygirl!!

Waarschuw beheerder
Lelijke wijven dus.

Of dat zo is weet ik niet.. Beoordeel mensen niet op hun opmerkingen..

Of ze moeten oppervlakkig en generaliserend zijn ;)

Waarschuw beheerder
Bwha..ik heb net post gehaald..ben ik veel te goed voor:P
Waarschuw beheerder
ja maar die heb ik niet nodig want arrogant ben ik al

:o Dan doe je het maar speciaal voor mij als je wilt :bloos:
Waarschuw beheerder
En beoordeel vooral niet voor dat je me hebt gezien

Maar ga dr vandoor Doeidoei(K)
Waarschuw beheerder
Mij ook nog uitlachen :( hahaha tsja die pleister op mijn mond plakt te goed............... :X
Waarschuw beheerder
ik heb hem er al afgetrokken hoor dus vertel maar en nee ik lach je nie uit ik lach je toe

Waarschuw beheerder
Ik voel hier de liefde opbloeien :x
Waarschuw beheerder
ja maar wie zegt dat ik bescheiden ben???
mij??????? je kent me amper ;)
Waarschuw beheerder
ja maar wie zegt dat ik bescheiden ben???
mij??????? je kent me amper

Ik ken je niet nee en dat van bescheiden moet je niet te serieus opvatten , zou helemaal niet weten of je dat bent maar die indruk kreeg ik alleen toen straks!!

Waarschuw beheerder
hahaha dennis jij ziet overal liefde bloeie volgens mij

Ja maar als t nou eens bij mij was.. Wordt wel weer eens n keer tijd eigenlijk!
Waarschuw beheerder
Was al aan het twijfelen aan mijn mensenkennis!! hahaha Maar moet er zometeen vandoor helaas :(
Waarschuw beheerder
hahaha ja dan moet je er achteraan gaan he ;)
maar ik ga er weer vandoor want die kleine is weer wakker!
tot vanaaf misschien!

(K)
Waarschuw beheerder
ik heb echt een hekel aan die wijven, heb ook vaak ruzie met zulke wijven. vooral als ik uitga
Waarschuw beheerder
Ja maar als t nou eens bij mij was.. Wordt wel weer eens n keer tijd eigenlijk!

Bij mij ook Dennis maar dan wel ECHTE liefde, die scharrels wat ik de laatste 2 jaar heb gehad dat schiet niet op en daar krijg ik de kots van!! Maar we gaan nu wel erg off topic!!

Waarschuw beheerder
Heb t ook over echte liefde.. ;) Scharrels heb ik t niet zo op :/

Bye bye (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als t van 2 kanten komt wel ja ;)
Waarschuw beheerder
Das waar;) Make love not war is mijn motto :yes:

(K)

Waarschuw beheerder
Da's echt iets wat lelijke wijven die niet kunnen vechten zeggen. :/..
Waarschuw beheerder
Dat is echt iets wat lelijke arrogante mannen kunnen zeggen:D

Ik kan niet vechten?? Kom maar op...

Waarschuw beheerder
Mijn motto : use your heart and forget your eyes..

Wat maakt mij dat dan?? :/

Waarschuw beheerder
Whaha nou blind ben ik nie.. ;) en romantisch.. Tja daar oordeel ik zelf niet over! :x

Waarschuw beheerder
Ik kan niet vechten?? Kom maar op...

Eerst die bloemetjes jurk uit. (Y).

Waarschuw beheerder
Om de lelijke mannen af te schrikken die denken dat ze die vrouwen kunnen krijgen, maar dan zijn zulke vrouwen veel te hoog gegrepen :) (ik heb het uiteraard niet over mezelf ik ben altijd lief (l) )
Waarschuw beheerder
Als ze echt arrogant zijn is het niks... Maar vaak hebben ze gewoon een muurtje opgetrokken... als je daar eenmaal doorheen bent, zijn ze vaak net zo lief als minder-knappe meiden ;)
Waarschuw beheerder
Je hebt een lekker koppie, da's zeker ;)
Waarschuw beheerder
dank je. ik vind juist dat altijd de lelijke wijven denken dat ze knap zijn en dan maar lekker arrogant gaan doen en dan hebben ze nog een laag make-up op de gezicht helemaal lelijk.
Waarschuw beheerder
Als je een mooi meisje ziet denk je altijd dat ze arogant is terwijl dat meestal neit zo is.
Waarschuw beheerder
Dennis: Daar kan ik ook nog niet over oordelen, moet je eerst vaker spreken;)

U.: Jammer voor je ik weet dat je op bloemetjesjurken geilt, maar die heb ik niet. o:)

Amanda.v: Helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
donateur
Als je een mooi meisje ziet denk je altijd dat ze arogant is terwijl dat meestal neit zo is.

als ik een mooi meisje zie denk ik hele andere dingen :-P
Waarschuw beheerder
Hehe ... Als ik dan ook zie hoe dat mannen vaak reageren op dat soort vrouwen snap ik ze ook wel... die vrouwen zijn vaak al uitgekleed voordat ze goed en wel binnen zijn ;)

Waarschuw beheerder
vrouwen met een mooi lichaam vinden dat ze alles hebben, en daardoor alles mogen....

Waarschuw beheerder
ze weten dat ze mooi zijn, ze weten dat ze knap zijn en ze weten dat ze bekeken worden vandaar hun arrogante houding... en ja miss peetjuh kan me ook wel vinde in jou mening!
Waarschuw beheerder
Hmmm ja... helaas zijn d'r zat bij die weten dat ze mooi zijn en daarom ook arrogant zijn... maar het kan ook gewoon los van elkaar staan... en dat zijn de leukste...
Waarschuw beheerder
ik denk dat het vaak een vooroordeel is van mensen zodat de minder mooie meiden goed uit de verf komen.
tuurlijk zijn er zat arrogante meiden,maar door zo'n houding worden ze al gauw minder knap..zo kijk ik ernaar ;-)
Waarschuw beheerder
En jij kan het weten ;) Damn!

Maar goed... ook nog grafisch vormgeefster... leuk hoor!

Waarschuw beheerder
ik denk dat het vaak een vooroordeel is van mensen zodat de minder mooie meiden goed uit de verf komen.
tuurlijk zijn er zat arrogante meiden,maar door zo'n houding worden ze al gauw minder knap..zo kijk ik ernaar

Je hebt gelijk! Zo moet je er ook naar kijken. ;-)

Waarschuw beheerder
wordt er nou nog geneukt of hoe zit dat

Waarschuw beheerder
donateur

:no: In mijn geval in ieder geval niet, zit alleen thuis :/

Waarschuw beheerder
Ik wil NU sex damn ik ben arrogant B)

Waarschuw beheerder
Arrogant,... wat is dat :vaag:

Nancee NEUKEN,...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Helaas! Nu even niet!!! Maar goed morgen weer een dag. ;-)

Waarschuw beheerder
Arrogant,... wat is dat

Nancee NEUKEN,...

:yes: :kwijl:

Maar ik ben wel arrogant is dat erg :$

Waarschuw beheerder
Jempy doe is niet zo arrogant :O

Waarschuw beheerder
donateur
:$

Waarschuw beheerder
Jempy is arrogant :O

Maar wel mijn Arrogante teef (L)

Waarschuw beheerder
Maar die regel klopt niet voor iedereen.

Want waarom ben jij dan zo arrogant nance?8)

Waarschuw beheerder
Want waarom ben jij dan zo arrogant nance?

Om levenloze 21 jarige te dissen B)
En ik ben lelijk B)

Je hoeft niet knap te zijn om arrogant te zijn :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben niet mooi .. dus ook niet arrogant .. ondanks ik een ras amsterdamse ben :P:D die arrogantie heb ik dan wel weer

Waarschuw beheerder
nancee
Je hoeft niet knap te zijn om arrogant zijn te zijnlaatste aanpassing 19 april 2005 19:44

dank :D
Waarschuw beheerder
Omdat ze zelf ook weten dat ze knap zijn!

en dan denken ze meteen dat ze de hele wereld aankunnen, maarja je kan ook niet alles mee hebben he :)

Waarschuw beheerder
Je hoeft niet knap te zijn om arrogant zijn te zijnlaatste aanpassing 19 april 2005 19:44

Weet ik daarom doe ik ook normaal tegen alle dames.
De vraag was ook niet voor mij maar voor jou bedoeld.

Enne 21jaar goed hé;)

Waarschuw beheerder
Weet ik daarom doe ik ook normaal tegen alle dames.
De vraag was ook niet voor mij maar voor jou bedoeld.

Enne 21jaar goed hé

Nou wat je goed noemt geestelijk ben je pas 14 ;)
maar ga aub niet kraken op uiterlijk want dan lach ik nog het hardst ;)
Waarschuw beheerder
mooie vrouwen zijn arrogant omdat ze t meest onzeker zijn van allemaal !!!

Waarschuw beheerder
Geloof mij:
Ik ben over 2maanden een lange tijd weg.
En ik zal je missen:D

Waarschuw beheerder
mooie vrouwen zijn arrogant omdat ze t meest onzeker zijn van allemaal !!!

:yes:

Kan wel kloppen maar je praat hier over vrouwen in NL hé;)

Waarschuw beheerder
Kan je niet langer wegblijven?

Ach ja B)

Waarschuw beheerder
Ik ben 8maanden weg.
Vind je dat niet al lang genoeg lieve Nance?

(K)

Waarschuw beheerder
Nee kan altijd nog wel langer he

ik durf het bijna niet te vragen maar waar ga je heen :$

Waarschuw beheerder
Maar ik ben wel arrogant is dat erg

Weet niet eens wat het is,.... neuk er er minder om dan,..???

Waarschuw beheerder
Weet niet eens wat het is,.... neuk er er minder om dan,..???

Wat denk je nou zelf snol (6)

Waarschuw beheerder
Ik ga naar Zuid Amerika samen met me rugzak.

En ik bezoek ook colombia dus er is een kans dat je me nooit meer hier op flock ziet verschijnen.

Tenzij de ontvoerders ook een profiel hebben 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat denk je nou zelf snol

OKe dan ist goed SLET,...

Waarschuw beheerder
tsja, arrogante mannen, arrogante vrouwen, als ze dat zijn zegt het toch al genoeg over hun?
Dat maakt ze gelijk minder mooi!

Gewoon op negeer :D
Waarschuw beheerder
Omdat ze misschien denken dat ze alles zijn :[
Waarschuw beheerder
als je als vrouw zijnde geen zelfvertrouwen hebt, kom je ook nergens, en dan hebben ze zelfvertrouwen en dan worden ze weer arrogant genoemd, het is ook nooit goed...
verwar arrogantie dus niet met een goed portie zelfvertrouwen!!!!!

Waarschuw beheerder
omdat ze mij niet kennen.
Waarschuw beheerder
ze zeggen allemaal dat ze geen arrogante
wijfen zijn maar ik weet zeker dat de
helft t zeker =
Waarschuw beheerder
verwar arrogantie dus niet met een goed portie zelfvertrouwen!!!!!

Portie zelfvertrouwen is niks mis mee maar teveel maakt arrogant. ;)

Waarschuw beheerder
Beter dan lelijke arrogante vrouwen. :P

Waarschuw beheerder
Als je zelfverzekerd kijkt, krijg je vanzelf de stempel arrogant!!! Helemaal als je een leuk koppie hebt... Tis niet anders...?!
Waarschuw beheerder
Nouja, daar heb je ook weer gelijk in... arrogant, en lelijk... wat heb je dan nog mee ;)
Waarschuw beheerder
Portie zelfvertrouwen is niks mis mee maar teveel
maakt arrogant.

dat is misschien waar, maar wie bepaald er na hoeveel zelfvertrouwen het arrogantie begint te worden?!?!?
Waarschuw beheerder
Omdat ze zich dan te goed voelen voor mannen die naar hun toe komen..denk ik..
Waarschuw beheerder
wie bepaald er na hoeveel zelfvertrouwen het arrogantie begint te worden?!?!?

Dat bepaalt iedereen voor zichzelf, lijkt me... kan best zijn dat ik iemand nog net niet arrogant vind, en iemand anders wel...
Waarschuw beheerder
dat is misschien waar, maar wie bepaald er na hoeveel zelfvertrouwen het arrogantie begint te worden?!?!?

Hangt van iemands referentiekader.

[edit] Zie bigE's reply, late edit want pf zat te fucken vanmiddag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb er geen last van..
Waarschuw beheerder
Dus toch wel een beetje???

Klein beetje maar ;)
Waarschuw beheerder
Arrogante mensen bahhh...
Moet ik zelf nix van hebben...

Waarschuw beheerder
btw wat word eigenlijk onder arrogant verstaan? toen k mn huidige vriend leerde kennen, dacht ie dat k ook ontzettend arrogant was, terwijl k dat dus helemaal niet ben (misschien een heel klein beetje dan :P) .. k klap wel eens dicht onder nieuwe mensen (bv eerste dag op t werk, of op n feestje waar k niemand ken) .. en die mensen zien dat dan aan als arrogantie omdat k er meestal wel goed uitzie. terwijl k me dan alleen maar verlegen voel :$:$

Waarschuw beheerder
Omdat ze weten dat ze mooi zijn :-p

Waarschuw beheerder
Omdat ze denken dat ze iedereen aan de voeten hebben :d

Waarschuw beheerder
Zal toch wel meevallen allemaal.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind meisjes die mooi zijn, maar een arrogante uitstraling hebben, al meteen een stuk minder mooi.

Waarschuw beheerder
ja vind jij dat joh

Waarschuw beheerder
Naam: Marjonski

Russische variant op Marjon? :o
Waarschuw beheerder
vind het onzin dat alle mooie meiden arrogant zijn!!
zelfde als dat alle lekkere kerels zogenaamd vreemd gaan!!

je moet niet over iemand oordelen terwijl je degene niet eens kent!!

en bovendien hoef je ook niet tegen een meisje die knap is te zeggen dat ze lelijk is... zeg gewoon nx!!! een een meid zit er echt niet op te w88 dat een wildvreemde gast zit te zeuren van ooooh wat heb jij een mooi lichaam oooow wat heb je mooie ogen(kokhalsneigingen)!! zeg dat lekker tegen je vriendin en als je geen vriendin kan krijgen dan moet je maar eens nagaan of er niet iets mis is met jou ipv die mooie(volgensjou arrogante) meiden!!

bovendien is t ook irri als jongens die je niet kent op je af komen en zeggen goh wat ben je mooi!! hoe kan ie nu zeggen dat je mooi bent als ie alleen je buitenkant he gezien en je karakter niet eens kent pfff!!

maar dat snappen die leeghoofden toch niet!!

Waarschuw beheerder
omdat ze weten dat ze knap zijn, en dat zullen ze laten weten ook
Waarschuw beheerder
ben jij ook zo.? of.???

Waarschuw beheerder
denk meer dat het onzekerheid is ...

Waarschuw beheerder
Komt natuurlijk ook een beetje door de vele mannen die met standaardzinnen komen en een hard bobbeltje in hun broek..

Waarschuw beheerder
donateur
ja vind jij dat joh

:vaag: Ja.. Je kunt lezen toch?
Russische variant op Marjon?

Hmm, nee.. Geen uitleg nodig verder dacht ik zo.
denk meer dat het onzekerheid is ...

:yes: Zeker weten, maar dat zie je volgens mij vaker bij wat jongere meisjes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zijn wij vrouwen arrogant als we niet op de avances van iedere man ingaan? Zo ja, dan ben ik graag arrogant!

Waarschuw beheerder
Omdat ze te vaak te horen krijgen dat ze mooi zijn.. Krijgen ze een veelste groot ego van :O

Waarschuw beheerder
omdat ze geen hersencellen hebben voor aardigheid :D alleen die arrogante ijdelheid overheerst :P :o

Waarschuw beheerder
waarschijnlijk omdat ze om de haverklap te horen krijgen:

hey lekker ding!!!
kontjuhhhhhhhh!!!
*er wordt een keer naar haar tieten gegrepen*
fietfieuw!!!
ey meisjé...NEUKEEEHH??!!

zou ik ook arrogant van worden...:/
je kan niet vriendelijk blijven tegen die lompe boeren die denken dat ze alles kunnen maken.
maar niet gevreesd... vaak is die arrogantie maar een schild en zijn ze niet echt arrogant :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk omdat ze om de haverklap te horen krijgen:

hey lekker ding!!!
kontjuhhhhhhhh!!!
*er wordt een keer naar haar tieten gegrepen*
fietfieuw!!!
ey meisjé...NEUKEEEHH??!!

zou ik ook arrogant van worden...
je kan niet vriendelijk blijven tegen die lompe boeren die denken dat ze alles kunnen maken.
maar niet gevreesd... vaak is die arrogantie maar een schild en zijn ze niet echt arrogant

Nou idd zeg!
Als iemand gewoon normaal doet dat reageer je ook gewoon leuk en normaal terug.

Waarschuw beheerder
nou, daar zijn ze ineens stil van :|
Waarschuw beheerder
Ik geef je groot gelijk, Peetjuh

Waarschuw beheerder
oleej :D (y)
Waarschuw beheerder
Er zit een kern van waarheid is..behoorlijk kern.....

Knappe vrouwen zijn vaker arrogant inderdaad.
Maarja..gevolg van een oorzaak..namelijk opdringerig mannen!

Hun knapheid brengt dus ook iets lelijk met zich mee....arrogantie.....dankzij de mannen!

Waarschuw beheerder
Komt omdat die vrouwtjes gewoon van zichzelf weten dat ze lekker zijn, tjah...en dan worden ze wat arroganter :P...
Waarschuw beheerder
precies ik ben ut ook wel met peetjuh eens :jaja:
Waarschuw beheerder
Dus irritante mannen maken knappe vrouwen weer lelijk?... Wow...

Waarschuw beheerder
Ze zeggen altijd: een mooie vrouw hoeft niet aardig te zijn, want mannen vinden haar toch lekker. Daarom zijn lelijke vrouwen vaak aardiger, toch? Pfff... Ik kan mezelf niet zo goed volgen vandaag, maar als jij 't snapt...
Waarschuw beheerder
hmzzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
..ehh...nee iris..sorry....slaat nergens op...;-):devil:

Waarschuw beheerder
Hahaha sorry :P

Waarschuw beheerder
Wa is mooi..?
Waarschuw beheerder
Wa is mooi..?

Das nou nog es een goeie vraag, voor iedereen een eigen mening denk ik. denk dat liefde iemand mooimaakt:)
Waarschuw beheerder
donateur
ja jammer is dat altijd!
zijn uitzonderingen natuurlijk :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zoals welke uitzonderingen dan ..?

Waarschuw beheerder
donateur
Je moet door die arrogantie heen kijken.. Doe er maar is moeite voor. Mensen hebben meestal een muur om zich heen omdat knappe mensen vaak meer als lustobject gezien worden.

Waarschuw beheerder
tja hierbij verklaar ik u als de zwakste schakel en tot ziens :[ :P

Waarschuw beheerder
donateur
tja hierbij verklaar ik u als de zwakste schakel en tot ziens :[:P

Wat win ik o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ze zich helemaal geweldig vinden!!

Waarschuw beheerder
hahah neej je wint niet

Waarschuw beheerder
donateur
hahah neej je wint niet

Dus nu krijg ik de troostprijs :P

Waarschuw beheerder
denkej dat haha :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ehm, ja o:)

Waarschuw beheerder
d8 het niej me jointjes gaan voor 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo, goed bezig :frusty:

Waarschuw beheerder
weet ik ik ben ook goed 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Zou ik daar ooit nee op kunnen zeggen o:)

Waarschuw beheerder
hmm nee

Waarschuw beheerder
donateur
:) Daarom ;)

Waarschuw beheerder
Je moet door die arrogantie heen kijken.. Doe er maar is moeite voor. Mensen hebben meestal een muur om zich heen omdat knappe mensen vaak meer als lustobject gezien worden.

Waarschuw beheerder
dat zijn vaak meisjes die vroeger gepest zijn en die pakken nu het hele mannelijke ras aan en waarom niet zou ik ook doen

Waarschuw beheerder
omdat ze aandacht krijgen van wanhopige mannetjes en dan denken ze gelijk dat ze brad pitt kunnen krijgen, nou dames FOUT mij krijg je niet want ik ben veel te lekker voor jullie.......

Waarschuw beheerder
omdat ze aandacht krijgen van wanhopige mannetjes en dan denken ze gelijk dat ze brad pitt kunnen krijgen, nou dames FOUT

Waarschuw beheerder
omdat ze iets te vaak horen dat ze mooi zijn

Waarschuw beheerder
ik denk dat een man het er zelf na kan maken dat een vrouw arro wordt
Waarschuw beheerder
donateur
Tja met arrogantie kom je verder dan dat je super verlegen bent en je durft je mondje niet open te trekken

Waarschuw beheerder
Tja met arrogantie kom je verder dan dat je super verlegen bent en je durft je mondje niet open te trekken

Daar ben ik het niet helemaal mee eens! Door je arrogantie krijg je meer vijanden en als je verlegen bent en je maakt toch vrienden, dan zijn het waarschijnlijk hele goede vrienden! :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben verlegen op een hele arrogante manier

Waarschuw beheerder
Omdat DOMME mannen mooie vrouwen duizend complimenten geven over der uiterlijk voordat ze der hebben gescoord.

Ik bedoel het is dom want het werkt niet en 'bitches' worden arrogant. :)

Mijn visie!

Waarschuw beheerder
Je mag best beetje arrogant zijn of dat uitstralen,maar hierin kan je ook overdrijven:S
Het woord 'arrogant' word gauw benoemd!Bijv.als je iemand afwijst:yes:
Waarschuw beheerder
hahaha don mega!
arrogantie komt totaal niet voor in jouw woordenboek!!!
altijd gezellig met jou!

Maaremsz.. waarom zijn nu opeens mooie vrouwen arrogant?
What about Pretty Boys? ken daar ook zat arrogante voorbeelden van...

Artiest {SHOWLIST artist 60441, 90448}
Waarschuw beheerder
ik ben niet arogant ben gewoon de beste
Waarschuw beheerder
ja jij wel de beste de lekkerste en de wildste :0:P

Waarschuw beheerder
thanxxxxxxxxxxxxx

kontje

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChoKaQueEn© op dinsdag 24 mei 2005 om 23:28:
hahaha don mega!
arrogantie komt totaal niet voor in jouw woordenboek!!!
altijd gezellig met jou!

hahaha thnx mop (y)

Waarschuw beheerder
das waar don mega is gezellie

Waarschuw beheerder
donateur
haha net als jij steve,face it wij zijn gewoon geweldige gezellige knappe leuke interressante boeiende non-arrogante mensen

Waarschuw beheerder
met jou kan ik praten

wij zitten echt op dezelfde golfslagbadlengte

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha :yes:

Waarschuw beheerder
wat ben je rustig vanaaf don
Waarschuw beheerder
ze mag best een beetje arrogant zijn , maar geil moet ze zijn, geil moet ze zijn

Waarschuw beheerder
geil moet ze zijn dag en nacht

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 23:56:
wat ben je rustig vanaaf don

omdat ik telkens moet rimmen en dergelijke...
zit op de overuren vanaaf

Waarschuw beheerder
Truste Don Mega,Steve en de rest hier natuurlijk;)

(K)
Waarschuw beheerder
Mijn mening:

Veel mensen hebben veel te snel een oordeel over dat iemand arrogant is!
Zelfverzekerd zijn betekend niet dat je meteen arrogant bent, ookal word die link snel gelegd!
En ook mensen die niet zelfverzekerd zijn, nemen uit zelfbescherming een onbewuste houding aan, en dat wordt ook meteen als arrogant gezien!
Je moet eerst eens diegene leren kennen voordat je een oordeel kunt geven!

zo, ik heb gesproken haha;)

Waarschuw beheerder
Wie zegt dat ze arrogant zijn ??

Misschien benader je ze verkeerd ;)

Als je als een of andere geile donder op ze afloopt en ze het hof probeert te maken en ze maar even niet in je geïntresseerd zijn betekend dat toch niet automatisch dat ze arrogant zijn of wel soms ??

Waarschuw beheerder
al die arrogante mokkels weten dat ze mooi zijn,, ja dan krijg je eigendunk en word je arrogant en dat maakt ze weer lelijk!!

Waarschuw beheerder
ach ze zijn enkel arogant als ze worden aangesproken door lelijke mensen
Waarschuw beheerder
Er zijn nu eenmal vrouwen die geen 'ja-knikkers' zijn....:devil:

Waarschuw beheerder
nee dat bennen de nee knikkers
Waarschuw beheerder
omdat die wijve weten dat ze mooi zijn en dan worden het kuthoeren...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rebel :[ op zaterdag 28 mei 2005 om 14:43:
omdat die wijve weten dat ze mooi zijn en dan worden het kuthoeren...

:respect:
Waarschuw beheerder
Hmmm kuthoeren?? Er zijn dan heel wat kuthoeren in ons klein landje....Voor een 17 jarige heb je wel n uitgesproken mening Helene :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moedertje is zeker oud en wijs? *kots*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
you wish

Waarschuw beheerder
niet zo ze is nog jonger dan ikke

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 16:43:
niet zo ze is nog jonger dan ikke

t gaat erom hoe oud ze zich voelt O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss diamond op zaterdag 28 mei 2005 om 16:41:
Grandma!!

op 29?!?
hahaha,maar je ziet er way jonger uit vin ik ''grandma''
Waarschuw beheerder
die arrogantie maakt dat het gelijk geen mooie vrouwen meer zijn maar juist lelijke.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is een poging tot een grappige opmerking :yes:
Waarschuw beheerder
Arrogante vrouwen zijn relaxed!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zucht
Waarschuw beheerder
Helaas is t niet grappig bedoelt :no: Amen to Botox :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
heb t gezien bij patty B
en t zag r pijnlijk uit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Miss diamond op zaterdag 28 mei 2005 om 16:51:
Helaas is t niet grappig bedoelt

wtf? allebei kinderen gehad op 14 jarige leeftijd ofzo? :|

Waarschuw beheerder
heb t gezien bij patty B
en t zag r pijnlijk uit

maar toch doe ik het erop

op patty dan he

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 16:54:

op patty dan he

en dan afteren bij pricilla :yes:

Waarschuw beheerder
*zucht*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 16:54:

op patty dan he

jij liever dan ik :yes:

Waarschuw beheerder
en dan afteren bij pricilla

juist jij ligt echt goed op mijn lijn

hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: :bier:

Waarschuw beheerder
maar mij lijkt me dat wel

zo een afwerkplek met brards

Waarschuw beheerder
donateur
mij ook wel
en t zou goed kunnen ook denk ik
A. zie er veel beter uit dan die laatste sjaak,rene
B. ben een stukkie jonger en spontaner
C.pep is goedkoper dan coke
Waarschuw beheerder
arrogante vrouwen roeleren B)

Waarschuw beheerder
jij maakt een kans don

doe je dan wel een goed woordje voor mij

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 17:01:
jij maakt een kans don

doe je dan wel een goed woordje voor mij

goed woordje?
pik je eerst wel gewoon op en dan gaan we raggen!
patty geilt op dominatie,ik let goed op tijdens haar programma's
en dus gewoon met tweeen ernaar toe,beetje beesten en dan naar de mac.....
op haar kosten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van *ikke* op zaterdag 28 mei 2005 om 17:00:
arrogante vrouwen roeleren

dan be nje zelf ook zeker? :[ ;)

Waarschuw beheerder
dat zijn meestal de vrouwen die ook weten dat ze mooi zijn.. en ja hoor dan komen de kapsones..:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
yup

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 17:06:
dat zijn meestal de vrouwen die ook weten dat ze mooi zijn.. en ja hoor dan komen de kapsones..

echt niet alleen de vrouwen hoor

Waarschuw beheerder
goed woordje?
pik je eerst wel gewoon op en dan gaan we raggen!
patty geilt op dominatie,ik let goed op tijdens haar programma's
en dus gewoon met tweeen ernaar toe,beetje beesten en dan naar de mac.....
op haar kosten

i can't wait

take me there

vooral die mac op het einde he die het um doet

maar heb liever shoarma

Waarschuw beheerder

idd ik ben ook verdomd arrogant en zo

maar dat komt omdat ik gewoon de beste ben

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 17:09:
maar heb liever shoarma

ik vin alles best,heb trouwens al lang geen doner meer op dus vergeet die mac,were going superschotel-style!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 17:09:

dat wou ik maar ff zeggen!!

Waarschuw beheerder
en pat's die payed

das echt goe man

Waarschuw beheerder

kijk een cowboy

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van B@C@RDI-B@BE op zaterdag 28 mei 2005 om 17:12:

wou je nog iets zegge? O:)

Waarschuw beheerder
denk het niet anders had ze dat wel gedaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 17:27:
denk het niet anders had ze dat wel gedaan

je weet maar nooit, blijve vrouwen :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van B@C@RDI-B@BE op zaterdag 28 mei 2005 om 17:29:
ik hou me wel wijselijk stil

verstandig (f)

Waarschuw beheerder
waarom nou

we horen je zo graag

Waarschuw beheerder
donateur
ik ook,zie graag verhalen met details

Waarschuw beheerder
we hebben haar verlegen gemaakt

Waarschuw beheerder
donateur
je weet wat ze zeggen over stille types he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
%)

Waarschuw beheerder
ja die gillen het onder andere omstandigheden uit

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: :p
Waarschuw beheerder
verlegen- nee
stil typje- nee ook niet:P

Waarschuw beheerder
you know my name biatch scream it loud

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@C@RDI-B@BE op zaterdag 28 mei 2005 om 17:37:
verlegen- nee
stil typje- nee ook niet

beste ook

Waarschuw beheerder
donateur
ben nie arro:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oke

shoarmatje iemand ??????????????

Waarschuw beheerder
donateur
ja doe maar 2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 17:39:
shoarmatje iemand ??????????????

nee dank je dan moet er knoflooksaus bij en ik wil vanaaf nog uit dus lijkt me niet verstandig

Waarschuw beheerder
hoesow nie

lkkr man shoarma

Waarschuw beheerder
donateur
doner voor mij :yes:

Waarschuw beheerder
das mooi die zit hier aan de overkant

ik haal er wel ff eentje voor je
Waarschuw beheerder
zijn hier ook vrouwen die Arrogant zijn dan :S

Waarschuw beheerder
donateur
:bier:
kan niet met een lege maag aankomen bij pat's posse dus :p

Waarschuw beheerder
nee das ook wel weer zo ja

we moeten er goed uitzien op tv

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 17:47:
nee das ook wel weer zo ja

we moeten er goed uitzien op tv

denk nu al aan alle extra vriendjes die zullen aanmelden na ons tv debuut":p

Waarschuw beheerder
jaja

worden we nog een semisoort van beroemd

ik ben hiervoor enkel alleen bij opsporing geweest

maar daar maakte ik weer niet veel vrienden mee zeg maar

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 17:51:
worden we nog een semisoort van beroemd

ik ben hiervoor enkel alleen bij opsporing geweest

maar daar maakte ik weer niet veel vrienden mee zeg maar

i know what u mean... :yes:
toch heb ik er zelf enkele penvriendjes aan over gehouden

Waarschuw beheerder
ach ik had daarna wel kost en inwoning voor weinig

Waarschuw beheerder
donateur
ALTIJD ALLES POSITIEF BENADEREN
das mijn motto tegenwoordig.....

veel beter dan mijn vorige

Waarschuw beheerder
ach het had idd een voordeel

normaal wist niemand wie ik was en nu wist ineens iedereen het

hahahahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha vooral t landelijke politie corps
+atf

Waarschuw beheerder
die konde me al

Waarschuw beheerder
donateur
haha minder he,die lui?
vooral als ze binnenstormen op de laatste vakantiedag :s

Waarschuw beheerder
ze zochten mij nog een keer
en toen ben ik maar gaan onderduiken bij mijn ex die woonde pal achter het buro

ik lkkr in de tuin kon zo bij de jongens kijken wat ze aan het doen waren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 28 mei 2005 om 17:04:
dan be nje zelf ook zeker? :[ :p

Nee hoor :no:

ik ben gewoon de beste B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 18:06:
ze zochten mij nog een keer
en toen ben ik maar gaan onderduiken bij mijn ex die woonde pal achter het buro

ik lkkr in de tuin kon zo bij de jongens kijken wat ze aan het doen waren

hahahaha,geen cock's of vledders daar dan ghehe

Waarschuw beheerder
nope

voorschoten een beetje suf

Waarschuw beheerder
donateur
ook dat is zeker positief te benaderen ghehe *knipoog*
Waarschuw beheerder
Mooie vrouwen zijn zo arrogant, omdat mannen zo ontzettend dom zijn, ze loop alleen maar hun lul achterna.

Als een man een vrouw mooi vindt laat hij dit meestal duidelijk (lees: lomp) merken.

Als een minder aantrekkelijke vrouw een compliment krijgt of als er met haar geflirt wordt, voelt ze zich vereerd, ze zal zich hier niet aan storen omdat het niet zo vaak gebeurd. Maar een mooie vrouw is die complimenten en dat geflirt en gefluit op een gegeven moment zat, waardoor ze er niet meer op reageert, oftwel: ze is arrogant.

Bovendien is een man die te graag wil, die te snel hapt, natuurlijk ook niet interessant voor een vrouw aangezien daar geen uitdaging in zit.

You gotta know the rules of tha game!!

Waarschuw beheerder
ik heb het ook heel positief benaderd
ben van daaruit lkkr op vakantie gegaan en zo

heerlijke zomer gehad

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sndr! op zaterdag 28 mei 2005 om 18:24:
Mooie vrouwen zijn zo arrogant, omdat mannen zo ontzettend dom zijn, ze loop alleen maar hun lul achterna.

Als een man een vrouw mooi vindt laat hij dit meestal duidelijk (lees: lomp) merken.

Als een minder aantrekkelijke vrouw een compliment krijgt of als er met haar geflirt wordt, voelt ze zich vereerd, ze zal zich hier niet aan storen omdat het niet zo vaak gebeurd. Maar een mooie vrouw is die complimenten en dat geflirt en gefluit op een gegeven moment zat, waardoor ze er niet meer op reageert, oftwel: ze is arrogant.

Bovendien is een man die te graag wil, die te snel hapt, natuurlijk ook niet interessant voor een vrouw aangezien daar geen uitdaging in zit.

zit wel een kern van waarheid in :yes:
Waarschuw beheerder

:jaja: goed omschreven :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
8)

Waarschuw beheerder
Een omschrijving van een feministe.

Maar of het op feiten berust is?????????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
euh %)

Waarschuw beheerder
Alsof iedereen (de mannen dus) denkt dat als de vrouw niet reageerd dat ze arrogant is?

En je moet zeggen VEEL mannen want als je zegt mannen dan bedoel je alle mannen.

Dus vrouwen willen geplayed worden????

Ok;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom moete manne moeite doen voor vrouwe en niet andersom?

Waarschuw beheerder
Natuur ouwe.

De man jaagt.

De lul gaat ook in het kutje en niet andersom toch?:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 01:40:
Natuur ouwe.

De man jaagt.

De lul gaat ook in het kutje en niet andersom toch?

fuck nature! :[ ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb het ook niet verzonnen hoor;)

Maar ja vrouwen willen graag geplayed worden!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:no: alleen de arrogante
Waarschuw beheerder
ervaring:

liep ik zaterdag door de stad, hoor ik "hey lekkere chicky's"
naja wij reageren niet.....
hoor ik er achteraan "arogante wijfen!!"

tja zo zijn er veel arogante meiden op de wereld als we allemaal zo kort door de bocht denken!!!

Waarschuw beheerder
zie het dan van een andere kant meisjes hebben gwoon zelf respeckt;):P:jaja:

Artiest Leon-V
Waarschuw beheerder
mooie vrouwen weten dat jongens denken dat ze arrogant zijn. En als ze daar niet mee om kunnen gaan, gaan ze zich er vaak ook naar gedragen...

denk ik....
Waarschuw beheerder
OF!!

mannen krijgen de aandacht niet van de "mooie vrouwen" die ze zouden willen, en in plaats van "ze wil me niet" zeggen ze maar "ze is arrogant!"
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat dat zo is

Ken genoeg mooie meiden en dat zijn gewoon hele leuke meiden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van In2DoSteP op donderdag 2 juni 2005 om 10:59:
OF!!

mannen krijgen de aandacht niet van de "mooie vrouwen" die ze zouden willen, en in plaats van "ze wil me niet" zeggen ze maar "ze is arrogant!"

:yes: helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van In2DoSteP op woensdag 1 juni 2005 om 15:57:
liep ik zaterdag door de stad, hoor ik "hey lekkere chicky's"
naja wij reageren niet.....
hoor ik er achteraan "arogante wijfen!!"

Dat heb ik ook wel 'ns, word ik behoorlijk pissig om!

Uitspraak van In2DoSteP op donderdag 2 juni 2005 om 10:59:

En daar zit zeker ook wat in :jaja:

Waarschuw beheerder
Daar gaat mijn theorie.... :(
Waarschuw beheerder
oja dit alles wil niet zeggen dat er geen mooie arogante vrouwen bestaan....die zijn er zeker wel helaas!

maar het gaat ook om veel kortzichtigheid

Waarschuw beheerder
huh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 16:01:
huh

kort·zich·tig (bn.)
1 de toekomst, de gevolgen van iets niet voorziend

met normale woorden:
te snel conclusies trekken
niet naar alle aspecten kijken
Waarschuw beheerder
Hahahaha!!!
sorry wist niet dat een moeilijk woord was ;)

Waarschuw beheerder
inderdaad :D
Waarschuw beheerder
Kun je op het eeste gezicht zien dat iemand arrogant is???

Waarschuw beheerder
was da ?? arro....wattuh ? :)

Waarschuw beheerder
iedereen heeft vaak van die vooroordelen. iedereen denkt dat als je ff voor je uit staart of kwaad kijkt dat je arrogant bent!! en daar hoef je niet eens mooi voor te zijn, want tegen mij zeggen ze ook altijd dat ik arrogant ben. niet dus!!

Waarschuw beheerder
jij bent echt wel mooi!

zeg niet dat het niet zo is, anders vind ik je arrogant! ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb het ff opgezocht :);)Arrogant.........gezegd van iemand die verwaand is en neerkijkt op andere mensen. Sjips nu moet ik verwaand weer opzoeken...gezegd van iemand die denkt dat hij of zij beter is dan anderen.:)

Nee dat ben ik niet :)
voortaan niet meer van die moeilijke onderwerpen aansnijden hoor, haha ;) :)

Waarschuw beheerder
ow sorry leon maar dat vind ik echt niet! dan maar arrogant!
Waarschuw beheerder
omdat ze tevaka lastig worden gevallen en daar neit goed van worden denk ik.. maar ik denk dat ze van binnen wel aardig zijn maar niet goed worden van dat heel de tijd lastig vallen ofzo

Waarschuw beheerder
of dat ze genoeg aandacht krijgen en erg selectief kunnen zijn met wie ze omgaan... maar dat lastig vallen verhaal zit ook wel wat in

Waarschuw beheerder
wil je zeggen dat mannen NIET arrogant zijn!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 11:54:
wil je zeggen dat mannen NIET arrogant zijn!?

ik wil niet zeggen dat mannen NIET arrogant zijn, maar wel minder...
wellicht hebben we nu een meningsverschil..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 april 2005 om 18:32:
Als parodie op "Waarom zijn mooie mannen vaak van die eikels?"

haha ja idd dat was al een dom topic..

mensen bekijk het nou eens van persoon tot persoon!!!