21613x bekeken
| Betreft: | evenement: I Love Techno, zaterdag 12 november 2005 om 19:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dit jaar gaat het mijn 1e keer I love Techno worden 
Ben benieuwd
Hoor alleen maar positieve verhalen erover.
Ben benieuwd
Dit jaar gaat het mijn 1e keer I love Techno worden
Ben benieuwd
Wanneer begint de kaartverkoop?
Zal iets voor eind volgende maand zijn denk ik.
Ik hoor idd ook juist wisselende verhalen. Wat je meestal hoort is dat de muziek wel heel goed is, maar organisatorisch is het niet altijd even sterk. De muziek is op zo'n feest natuurlijk het belangrijkste.
Maar als het te druk is, vind ik er vaak niet zo heel veel meer aan.
Maar wil het toch wel een keer meemaken. En uiteindelijk moet je toch een feest zelf maken. Het enige is dat misschien Armin van Buuren ook wel een groot solo gebeuren gaat geven 12 nov en voor mijn gevoel kan dat wel weer eens een heel goed trance feest worden en die zijn er naar mijn idee niet zo heel veel. Dus ik wacht sowieso dat ook nog ff af, alhoewel muzikaal gezien gaat techno toch nog boven trance voor mij..Ik denk alleen mijn vrienden kennende dat die wel naar Armin van Buuren zullen gaan en niet naar een I love techno..Ach ja, afwachten nog maar en hopen dat het uiteindelijk toch nog twee verschillende data zullen worden
Maar als het te druk is, vind ik er vaak niet zo heel veel meer aan.
Maar wil het toch wel een keer meemaken. En uiteindelijk moet je toch een feest zelf maken. Het enige is dat misschien Armin van Buuren ook wel een groot solo gebeuren gaat geven 12 nov en voor mijn gevoel kan dat wel weer eens een heel goed trance feest worden en die zijn er naar mijn idee niet zo heel veel. Dus ik wacht sowieso dat ook nog ff af, alhoewel muzikaal gezien gaat techno toch nog boven trance voor mij..Ik denk alleen mijn vrienden kennende dat die wel naar Armin van Buuren zullen gaan en niet naar een I love techno..Ach ja, afwachten nog maar en hopen dat het uiteindelijk toch nog twee verschillende data zullen worden
Wat je meestal hoort is dat de muziek wel heel goed is, maar organisatorisch is het niet altijd even sterk. De muziek is op zo'n feest natuurlijk het belangrijkste.
Minder mensen toelaten
Gratis WC gebruik
voor de rest is ILT organisatorisch
van mij mogen die hardtechno mannen ook thuisblijven!
Zou niet weten waarom,en als je ze niet graag hoort,er zijn zalen genoeg hé
Maar er moeten zeker een paar hardere setjes gedraaid worden,het blijft Techno hé,en daar heb je veel uiteenlopende stylen in,dus ook Schranz
Zou niet weten waarom,en als je ze niet graag hoort,er zijn zalen genoeg hé + de Chill out,dus ik denk keuze genoeg
Maar er moeten zeker een paar hardere setjes gedraaid worden,het blijft Techno hé,en daar heb je veel uiteenlopende stylen in,dus ook Schranz
helemaal mee eens, er zijn een hoop mensen die niet viez zijn van een potje stampen op schranz meisters
laatste aanpassing
helemaal mee eens, er zijn een hoop mensen die niet viez zijn van een potje stampen op schranz meisters
Kan niet beter gezegd worden
Wordt sowieso een lekker feest
Precies
Groot of klein,zal me worst wezen,Ghoststyle ga ik ook zeker heen,plezier maak je zelf en de vorige Ghoststyle is me goed bevallen,dit ff offtopic 
On topic dus,heb al veel grote namen gezien en de zaal waar het dus het drukste zal zijn,ook al is het een grote naam,daar zal ik dus niet binnekruipe,is gezegd geweest,zalen genoeg
Enkel Rush wil ik voor geen geld van de wereld mss,als hij komt teminste
On topic dus,heb al veel grote namen gezien en de zaal waar het dus het drukste zal zijn,ook al is het een grote naam,daar zal ik dus niet binnekruipe,is gezegd geweest,zalen genoeg
Enkel Rush wil ik voor geen geld van de wereld mss,als hij komt teminste
ghoststyle gaak nie heen schraale kut line up
zeik het niet af omdat je er niet heen gaa. dank u
Genoeg zalen
Vorig jaar waren op een gegeven moment alle zalen op 1 na Volzet!
Dat was wel ff minder aangezien ik wel ff zin had in wat up tempo en uitgerekend de enige zaal waar je nog in kon was minimal whehe
Laatste paar uur kon je gelukkig weer wel andere zal in!
laatste aanpassing
Dat de zalen zo snel vol zijn is zeker minder (ik zou niet te veel heen & weer lopen
)
Voor mij waren de beste I Love Techno's : I Love Techno2001 (voor 't eerst 5 zalen>alle ruimte) en I love Techno Outdoor (tot nu toe de enige x buiten
)
Ik ga dit jaar wel ff kijken wat voor speciaals ze hebben geregeld voor de 10de editie, ik hoop op een uitbreiding!!
Een tent buiten ofzo zou wel relaxed zijn
Voor mij waren de beste I Love Techno's : I Love Techno2001 (voor 't eerst 5 zalen>alle ruimte) en I love Techno Outdoor (tot nu toe de enige x buiten
Ik ga dit jaar wel ff kijken wat voor speciaals ze hebben geregeld voor de 10de editie, ik hoop op een uitbreiding!!
Een tent buiten ofzo zou wel relaxed zijn
Uitspraak van da_renzo op maandag 25 juli 2005 om 20:19:
Prima dat die hardtechno dj's ook komen!
Daar gaan we juist voor!! En lekker chille en zuipen in de bus
Dat de zalen zo snel vol zijn is zeker minder (ik zou niet te veel heen & weer lopen )
Nou het moet geen 2e innershity worden want dat is 100 x bagger

![TéChNó - DúDé [Techno Aap]](/images/user/61707_2469001.jpg)

![[BE] Industrial Freak :bounce:](/images/user/141367_960138.jpg)

![[0570] TECHNO](/images/user/92926_2115593.jpg)