Maat van me bijv. durfde tijdens de terugweg naar de trein (na een party) niet achterom te kijken! Hij was echt als de dood dat er iemand achter hem aan zat! Wat is jou slechtste ervaring met pep....kdenk dat het belangrijk is ook de negative kant te laten zien om mensen er serieus mee om te laten gaan want de laatste tijd lijkt iedereen te denken dat pep geen nadelen heeft!! Dus wees ff eerlijk en deel ´t met de rest! 
Heb donderdag nacht nog een minder fine ervaring gehad! Ik had vrijdag tentamens en om nog een langer door te kunnen leren heb ik een heel klein beetje speed genomen in combi met een blikje of 3 red bull. Nog te weinig om last te krijgen van stramme kaken of kauwbewegingen. Ook had ik weinig moeite met slapen gaan. Maar toen ik ongeveer 2 uur geslapen had werd ik ineens wakker in een plas zweet en mijn hele lijf was kletsnat (en nee, ik had niet in mijn bed gepist nee!!!!). Ik vermoed dat dit kwam doordat mijn hartslag iets hoger was en dat ik daardoor dus ook een hogere bloeddruk had en dat ik dus oververhit was geraakt. Er stonden geen ramen open maar de verwarming stond volle bak te draaien en ik lag onder een dekbed. Het was toch en redelijk beangstigende ervaring omdat ik een paar uur daarvoor nog een foldertje had zitten lezen over speed waar in uitgelegd werd dat oververhitting slecht is voor nieren en lever. Dus oortaan slaap ik wel op mijn dekbed en gaat de verwarming uit
. Maar over het algemeen vind ik pep echt top spulleke!
Ik zelf heb tot nu toe nie eg vervelende dinguh meegemaakt! Gelukkig...
Maar khad laatst pure natte pep...ff drogen enzo....ik 2 dagen later eg een heeel klein puntje genomen om ff te kijken of er geen te natte of grote stukjes in zaten!
Ik heb me de rest van de avond zo gruwelijk lopen sjambekken...heb 5 dagen met losse velle van mn smoel gelopen!
Dat heb ik bij illy´s pas bij een hoeveelheid van 300/400mg (over de hele avond verspreid wel te verstaan)!
ik denk dat ik zo liep te jambekken omdat het hele goeie pep was en ik verder nix met mn energy kon doen...ik ging er egnie vanuit dat ik wat zou voele van 1 zo´n klein puntje...zoals bij gewone versneden pep!
Maar khad laatst pure natte pep...ff drogen enzo....ik 2 dagen later eg een heeel klein puntje genomen om ff te kijken of er geen te natte of grote stukjes in zaten!
Ik heb me de rest van de avond zo gruwelijk lopen sjambekken...heb 5 dagen met losse velle van mn smoel gelopen!
Dat heb ik bij illy´s pas bij een hoeveelheid van 300/400mg (over de hele avond verspreid wel te verstaan)!
ik denk dat ik zo liep te jambekken omdat het hele goeie pep was en ik verder nix met mn energy kon doen...ik ging er egnie vanuit dat ik wat zou voele van 1 zo´n klein puntje...zoals bij gewone versneden pep!
ik ben net 50 uur wakker geweest van die crap. voelde me superchil hoor maar ik had serieus niet eens een kwartgrammetje op..normaal val ik echt makkelijk inslaap als ik paar pillen op heb. Leipe shit dit hoor. voel opzeker wel dat die troep slecht is voor me, ik snap niet dat je die zooi meerdere dagen naar achter kan gooien. ik heb echt t gevoel alsof me hele kop naar de klote getrokken is..

![[-Stef-]](/images/user/18702_1183061.jpg)
![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)