wel jammer dat je niks
maare...wel jammer dat je niks aan de remmerij kan/mag doen ivm de regelgeing in belgië...
Ik ben BMW-liefhebber, maar dit vind ik zonde. E46 M3 sleuven, M3 e36 velgen, spiegeld.... Allemaal op een wagen waar het niet op hoort
allemaal bitch pratjes als ik zo mag zeggen kijk je moet niet een comleet m3 pakket hebben dan lijkt het op ieder ander bmw je moet het apart maken dat mensen naar kijken en geloof me mensen kijken versteld war ik ook voorbij rij
okey die clio met dat gewicht en dat pk is wel snel all geef je me geld ik ga in dat bakie niet rijen je moet stijl hebben
allemaal bitch pratjes als ik zo mag zeggen kijk je moet niet een comleet m3 pakket hebben dan lijkt het op ieder ander bmw je moet het apart maken dat mensen naar kijken en geloof me mensen kijken versteld war ik ook voorbij rij
okey die clio met dat gewicht en dat pk is wel snel all geef je me geld ik ga in dat bakie niet rijen je moet stijl hebben
ssssssssssssssssssssttttt ik heb oude fordjes
190 pk is wel veel voor een 318 is
nee hoor ga maar naar rdw 86-dz-kx is echt 318 islaatste aanpassing 4 september 2006 16:41
Dan twijfel ik ten zeerste aan die 190 pk!!
Of hij heeft een motorswap gedaan of iets van een Turbo ofzo. Maar 40 pk erbij met alleen het standaar werk (chippen, luchtfiltertje)..... No way.laatste aanpassing 4 september 2006 16:45
sterker nog 50 pk
nee daar hoef je niet aan te twijfelen ik denk dat hij ons wil laten denken dat het een 325 is ,,maar jah dan is ie door de mand gevallen en anders zal hij wle reageren en zijn aanpassingen met ons delen
16 klep heb je nu wat te zeggen ik weet dat je bent jaloers zo is het eenmaal ik zeg het waar het op staat
dikke sjappies zitten 24/7 op het net en ik niet dus luister uit de moter is de maximum uitgehaald gechiptuned kop gevrezen een andernokkenas welk dat weet ik niet is geen standard een anderuitlaat en de benzine kanalen in de motor zijn verbreedt ee filtertje en kijk dan hoe veel je eruit haald ook nog hij is 16 klep heb je nu wat te zeggen ik weet dat je bent jaloers zo is het eenmaal ik zeg het waar het op staat
noem jij je zelf auto kenner van pf uuuwh je voelt je groot of niet wat is dat nou over die punten en kommas als je daar gaat opletten dan ben je net zo dom als je eruit ziet en hier heb je een punt . als je hem zo graag wilt tevreden
dikke sjappies zitten 24/7 op het net en ik niet dus luister uit de moter is de maximum uitgehaald gechiptuned kop gevrezen een andernokkenas welk dat weet ik niet is geen standard een anderuitlaat en de benzine kanalen in de motor zijn verbreedt ee filtertje en kijk dan hoe veel je eruit haald ook nog hij is 16 klep heb je nu wat te zeggen ik weet dat je bent jaloers zo is het eenmaal ik zeg het waar het op staat
![[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/1148257.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/album/1148257.jpg)