Partyflock

Forumonderwerp · 764988

Waarschuw beheerder
Nou....Kom maar op met de reacties:P Ik weet namelijk nog nie helemaal zeker of ik een tongpiercing neem;) (K)!!

Waarschuw beheerder
donateur
Jaaah :| dat doet echt zooo pijn he :| ik durf het niet :| dat bloed man :P
Waarschuw beheerder
Of je wilt het of niet. Of het pijn doet moet niet uitmaken in je beslissing.

Waarschuw beheerder
kwil het vet graag..mjah..ALS ER TOG ELKE WEEK MENSEN AAN DOOD GAAN!!?????
Jeetje sommige mensnen hebben echt domme antwoorden..als t je nie aanstaat Breenpowr: reageer dan gewoon niet!

Waarschuw beheerder
ja t doet best wel pijn, maarja dat is maar een paar seconden.
dus daar hoef je het echt niet voor te laten!
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje sommige mensnen hebben echt domme antwoorden

:respect:

:[

Waarschuw beheerder
Volgens vriendin van me niet..

Waarschuw beheerder
is ook zo...mja gisteravond bijnaaaa 1 gehad maar de winkel was nog maar 5 minuten open :[

Waarschuw beheerder
Kgeloof dat t bij iedereen anders is....

Waarschuw beheerder
:-O wat een antwoorden allemaal :respect:
kwil het vet graag..mjah..ALS ER TOG ELKE WEEK MENSEN AAN DOOD GAAN!!?????
Jeetje sommige mensnen hebben echt domme antwoorden..als t je nie aanstaat Breenpowr: reageer dan gewoon niet!

:x
Waarschuw beheerder
Als je een tongpiercing wilt, moet je met het volgende rekening houden:

De eerste week gaat je tong zwellen.
Dat eet, drinkt en praat moeilijk. Bovendien kan het pijnlijk zijn.

De zwelling kan optreden binnen enkele minuten na het zetten van de piercing, maar kan ook 12 uur op zich laten wachten.
Ons advies is om je tongpiercing zo vroeg mogelijk in de dag te laten zetten (uiterlijk 3 uur 's middags). Je hebt dan de gelegenheid om de eerste uren van de zwelling te observeren. Als de zwelling optreedt als je ligt te slapen kan dat problemen geven.

Zolang de zwelling er is: Geen alcohol, geen pretsigaretjes en geen happy-pilletjes. Drugs en alcohol verheftigen de reactie van je tong.
Denk er aan dat sommige mondwatertjes óók alcohol bevatten
(bv Listerine)

Je kunt de zwelling verlichten en onder controle houden door het eten van ijs. Hierdoor koelt je tong en voelt het allemaal wat prettiger.

Het laten zetten van een tongpiercing doet minder pijn dan algemeen gedacht wordt.
Als je op je tong bijt doet dat pijn, niet waar?
Maar waar bijt je? Op de rand en op de punt. En daar zitten veel gevoelszenuwen.
Op de plaats waar je piercing komt, zitten je smaakpapillen en is voor
die zenuwen veel minder plaats.

In eerste instantie gaat er een té lang staafje in. Je hebt die extra ruimte nodig om de zwelling te kunnen opvangen. Als het allemaal genezen is, is het verstandig om een korter staafje te nemen. Blijf je met een té lang staafje lopen dan heb je de kans op den duur het glazuur van je gebit te beschadigen.

De aanwezigheid van zo'n tongstaafje kan (hoeft niet) effect hebben op je spraak (slissen) of op je smaakbeleving.
Ook kan er een reactie optreden met vullingen in je kiezen. Dit kan resulteren in een vieze smaak of aanslag op je tong.
Het metaal van het staafje kan reageren op sommige tandpasta's en een rare aanslag op je tong geven.

Je mag gewoon alles eten wat je wilt na het zetten van een tongpiercing. Het zal evenwel niet altijd makkelijk gaan. Pas wel op met erg zoete, zoute en gekruide gerechten. Na het eten je mond spoelen met schoon water om voedselresten te verwijderen!

Qua nazorg hoef je weinig aan je tongpiercing te doen. Je speeksel is vergeven van de enzymen en dat zijn erg goede bacterie-doders.

De genezingstijd is 4 tot 6 weken. Na die tijd kun je een anders staafje er in (laten) doen.

genoeg tekst en uitleg zo?

Waarschuw beheerder
donateur
Kortom:

Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden! (6) :[
Waarschuw beheerder
Of t nou zeer doet of nie, ik neem er toch wel een, want ja, je wilt t of je wilt t niet

Waarschuw beheerder
pffff ik heb er weinig last van gehad
alleen die zelfde dag dat die gezet was ouw maar verder is wel te doen:d

Waarschuw beheerder
nee
Waarschuw beheerder
Ik heb er 2, en het is de minst pijnlijke plek om je te laten piercen...
Waarschuw beheerder
donateur
1e dag at ik pizza
2e dag at ik patat
3e dag at ik stokbrood en gewoon normaal eten

geen last van gehad

verder eet wel ijs
raketjes :)

Waarschuw beheerder
Hoop dat je tong er af rot! :[
Waarschuw beheerder
ik heb er ook 2
en het doet geen pijn als hij hem zet
alleen de zwelling die je 2 weken ongeveer heb is geen pretje
maar das zo over gewoon iedere dag spoelen met listerine en er is niks aan de hand;)
Waarschuw beheerder
het zetten doet niet zo'n zeer, bij mij was alleen het normaal eten een beetje een probleem de eerste dagen, maar in die paar dagen kan je je wel redden met ijsjes, danoontjes en andere papjes, soepie etc.....;)
maar n vriendin van mij heeft zowat nergens last van gehad, dus t scheelt idd per persoon... maar tis de moeite waard hoor(Y)
Waarschuw beheerder
het zetten doet absoluut geen pijn maar darana zwelt je tong op en moet je ijsklontjes eten en spoelen dat is wel minders je kna ook bijna niet praten je lispelt maarja als je het echt wilt heb je het er voor over (wie mooi wil zijn moet pijn pijden)
(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
donateur
voelt hetzelfde aan als wanneer je op je tong bijt, maar nu pcies in het het midden van je tong!:D Het trekt binnen een minuut weg....

de 1ste dag erna heb je met het eten wel een desorientatie van wat nu die pierc is en wat nu het eten:S......wie mooi wil zijn moet pijn lijden:P

(Y) good luck
Waarschuw beheerder
donateur
Die door m'n anus, dat deed pas pijn :@

Waarschuw beheerder
Mijn kleinere staafje mocht er een week later al in, want met die grote staaf kon ik dus echt niet eten. Bij mij deed tie wel pijn en kon amper eten, wou hem er bijna uit halen. Heb er een week lasr van gehad en ik dronk en rookte gewoon. Elke x met listerine gespoeld en ijsjes gegeten en soep eten:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee!
Waarschuw beheerder
Ik heb m sinds afgelopen zondag ben gelijk de volgende dag normaal gaan eten niks soep en vla enzo wel veel ijsjes.. heb r nu af en toe nog beetje last van als ik zit te geeuwen ofzo.. maar het zetten deed zelf helemaal geen zeer je voelt een heel klein prikje en ze zijn klaar voor je er erg in hebt. was ook heel erg lang bang maar kan nu niet wachten tot ik de volgende laat zetten.

Waarschuw beheerder
Nee joh, valt best mee!!

Waarschuw beheerder
ffies..

maar verschilt per persoon :p

Waarschuw beheerder
Bij mij heeft 't zetten geen pijn gedaan :D alleen paar dagen daarna :S niet zoveel gegeten wat babyhapjes :P en bambix dat ging er nog wel in! En veel ijsklontjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
t zetten deed bij mij wel pijn hoor :/
maar daarna was het goed te doen, meteen dikke blow gerookt, hielp wel :)

Waarschuw beheerder
Ik heb er ook een maar ik voelde er niks van :no: alleen wat rekken bij me tong meer niet. Oorbellen doet zeerder :yes:

Waarschuw beheerder
Iedereen zegt van niet!
Vind het maar vreemd...

Ik vond het echt verschrikkelijk :yes:
Ging bijna van mijn stokje af :(
Flinke koppijn...

Moest een tijd blijven liggen en iemand die daar werkte is toen naar de supermarkt gegaan om pijnstillers te halen...

Waarschuw beheerder
Ehm ik voelde het maar heel even en nou heb ik nergens last van.

Waarschuw beheerder
ik vond t helemaal geen pijn doen... n klein prikje maar...
alleen de dagen erna is t ff vervelend...
maar veel ijs eten en goed schoonhouden doet wonderen...
had na 2 dagen al geen last meer...

Waarschuw beheerder
ag joh voel je niks van gwoon ff doorzetten

Waarschuw beheerder
zetten doet geen pijn, echt niet......je voelt het, maar tis geen pijn dat je voelt.

Waarschuw beheerder
bij een vriendin van me deed het helemaal geen pijn en at de volgende dag ook meteen weer normaal eten..
dus zal allemaal wel meevallen!!
Waarschuw beheerder
ik wou altijd een tong- wenkbrauw- en een lippiercing.
De lippiercing wil ik niet meer, misschien ooit nog eens.
De wenkbrauwpiercing heb ik nu al een paar jaar.
En de tongpiercing, die ik het liefst wil heb ik nog steeds niet omdat ik niet durf :C
Ik ben echt als de dood voor naalden, die in m'n wenkbrauw zou ik echt niet nog een keer durven, laat staan in m'n tong.
Ookal valt het opzich wel mee, tis gewoon de eerste stap die zo moeilijk is om te nemen.

Maar heb ik ook gelijk ff een vraagie, wie weet of een tongpiercing te vergelijken is met een wenkbrauwpiercing. Ik weet dat de napijn van een tongpiercing erger is. Ik ben dan ook aleen bang voor het zetten van de piercing.
Waarschuw beheerder
het doet pijn hoor geloof mij maar (Y)

gelijk daarna niet zo, maar wacht maar een paar uurtjes.

zorg dat je van te voren eet want dat is jou laatste kans die je hebt voor een paar dagen (Y)

Maar is de moeite waard hoor... de clitoris van me vriendin is mijn beste vriend geworden :P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het geen pijn doen.
Maar goed, dat is voor iedereen anders.

Waarschuw beheerder
doet egt geen pijn..! k vond me navelpiercing nog erger..

(K):kusje:

Waarschuw beheerder
:nee: deed geen zeer bij mij.. erna lijkt het alleen wel of je flinke keelpijn hebt

Waarschuw beheerder
Maar heb ik ook gelijk ff een vraagie, wie weet of een tongpiercing te vergelijken is met een wenkbrauwpiercing. Ik weet dat de napijn van een tongpiercing erger is. Ik ben dan ook aleen bang voor het zetten van de piercing.

Sorry, maar denk dat het voor jou geen tongpiercing wordt dan :no:

Heb, zoals je hierboven kunt lezen, een tongpiercing heel naar ervaren....
Heb ook een wenkbrauw piercing gehad, maar totaal geen last van gehad :no:
Klein prikje maar... Hij is er nu uit.... Dus binnenkort weer... Geen enkel probleem mee!
Maar volgens de man die die piercing gezet heeft... heeft het met je wenkbrauw te maken...
Hij gaf al aan dat het bij anderen waarschijnlijker pijnlijker zou zijn :yes:

Dit omdat de naald er bij mij, bij wijze van spreken, gewoon door heen gleed...
Bij andere kan er harder gedrukt moeten worden en wat dus pijnlijker is!

Waarschuw beheerder
Dat kan idd :jaja: want bij mij deed me wenkbrauw piercing echt harstikke zeer en dr na had me oog alle kleuren van de regenboog, zou het dus ook geen 2e x meer doen..

Waarschuw beheerder
had me oog alle kleuren van de regenboog

En daar hoefde je niet extra voor te betalen?
Doe je goed! :P

Waarschuw beheerder
Haha :nee: paar dagen nadat ik hem had gezet :P maar goed je ziet maar dat iedereen er verschillend op kan reageren en de een meer pijn kan hebben als de ander..

Waarschuw beheerder
gewoon alten zetten en niet zeiken dus :[ :p trouwens denk dat G-star er wel alles over gezegt heeft :yes:

Waarschuw beheerder
maar goed je ziet maar dat iedereen er verschillend op kan reageren en de een meer pijn kan hebben als de ander..

Precies....
Ben blij dat ik die het minst erg vond van allemaal,
want durf ik hem zo weer te zetten :yes:
Zal dan wel zeerder doen ivm littekenweefsel....
Maar die pijn len ik nog niet dus ga er lekker vanuit dat het hetzelfde gaat als de eerste keer! :D

Waarschuw beheerder
Kvind als je het echt wil heb je er ook de pijn ervoor over die er eventueel bij komt kijken..

Waarschuw beheerder
precies, de pijn hoort erbij :D
en tis verslavend :yes:

Waarschuw beheerder
Precies ja....
Heb daar met een andere piercing heel erg tegenop gekeken,
maar toch gedaan want wilde het echt graag :yes:

Waarschuw beheerder
en tis verslavend

:yes:

Waarschuw beheerder
:jaja: en idd als je iets graag wil dan doe je het ook ongeacht de pijn.. idd verslavend net als met tattoos vind ik

Waarschuw beheerder
Met tattoos heb ik geen ervaring :no:

Dat durf ik dus echt niet :(
Maar dat wil ik dan ook niet super graag!

Waarschuw beheerder
donateur
Tongpiercing: doet dat nou echt zo'n pijn??:S

Tong is juist de minst pijnlijke plek om te piercen:D

Dus gewoon doen en niet miepen:[
Waarschuw beheerder
Neeee tongpiercing deed het minst zeer!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het wel pijn doen maar ja als je het echt graag wilt wat boeit dat dan?

Waarschuw beheerder
ben bang dat als ik aan een tattoo bwegin ik daar ook verslaafd aan ge worden :o
Waarschuw beheerder
ja daar ben ik ook bang voor, ben al verslaafd aan die
piercings dusse

Waarschuw beheerder
donateur
ben bang dat als ik aan een tattoo bwegin ik daar ook verslaafd aan ge worden

Idd:/

Waarschuw beheerder
:jaja: das idd een verslaving ik heb er 2 en wil er snel eentje bij, al is t bij mij al weer tijdje geleden dat ik er een heb laten zetten..

Waarschuw beheerder
precies, vind een tattoo wel mooi, maar hoef niet helemaal onder te gaan zitten
Waarschuw beheerder
donateur
Zetten doet geen pijn...alleen de dagen erna heb je een dikke tong..is erg onhandig met praten en eten :S

oftewel: gewoon laten zetten die handel!..tis het waard :yes:

Waarschuw beheerder
:jaja: dat vind ik dus ook.. mensen met de armen helemaal onder en zo vind k niks.. en vaak vind ik tattoos met kleur ook nie mooi.. ik heb 2 zwarte tribals en vind da veel mooier als allerlei kleurtjes die vaak nog eens lelijk worden ook..
Waarschuw beheerder
donateur
zetten doet pijn, daarna niet meer. Alleen met eten de dagen erna een beetje last gehad.
Waarschuw beheerder
ik zeg het je... het doet EGT GEEN pijn..!!!
half uur later zat ik alweer aan de chips heb
bijna nergens last van gehad... GEWOON LEKKER DOEN!!!

Waarschuw beheerder
doet geen pijn :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Voel je echt helemaal niks van
Waarschuw beheerder
donateur
:no: op je tong bijten is pijnlijker:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
zetten deed bij mij geen zeer..kreeg gewoon een verdoving (waar je enorm van gaat kwijlen, erg charming haha)
de 2 dagen daarna was eten wat pijnlijk en lastig maar wel vol te houden hoor

Waarschuw beheerder
nope geen pijn gehad, volgende week nog 1 erbij

Waarschuw beheerder
nee doet geen pijn alleen vervelend met eten... de 2de keer dat ik hem liet zette deed tie wel wat meer pijn:(:P

Waarschuw beheerder
zetten deed bij mij geen zeer..kreeg gewoon een verdoving

een echte verdoving met naald???
dan ben je echt gek, dan voel je dus precies hetzelfde en je loopt nog eens met een lamme smoel :S

Waarschuw beheerder
ik kreeg een lichte verdoving d.m.v. een spray.
Een aantal dagen vond ik het echt irritant, vooral als ik 's ochtends wakker werd deed het zeer, maar dat is even een kwestie van doorbijten. Dit moet je er gewoon voor over hebben. Je maakt nu eenmaal een wondje en dat heeft tijd nodig om te genezen.

Gewoon doen is mijn advies :yes:
Waarschuw beheerder
Deed bij mij helemaal geen pijn, effe een prikkie en dat was het zonder verdoving. Verder de dagen erna een beetje last gehad met eten, ging allemaal niet zo snel maar dat is zo voorbij.

Gewoon doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
dan ben je echt gek, dan voel je dus precies hetzelfde en je loopt nog eens met een lamme smoel :S

was een spray die ze op je tong spuiten!

Waarschuw beheerder
ik zeg het je... het doet EGT GEEN pijn..!!!

Jullie vinden het geen pijn doen!!!!

Waarschuw beheerder
nee, het is ook de minst pijnlijke piercing bij t zetten :/

aah das gewoon bull.....geen verdoving dus :p
das gewoon ook om te ontsmetten en jou te laten denken dat je beetje verdoofd bent, want zonder die spray kwijl je ook ;)
Waarschuw beheerder
T prikje doet geen pijn alleen erna.. Maar vriendinne van mij vonde dat dus niet dus verschilt gewoon..Ik zou t niet meer laten doen was gewoon dat ik t graag wilde dus had zo iets dan maar ff pijn..
Waarschuw beheerder
moe is mars eten als die net gezet is :/

dan voel je hem wel ff :jaja:

Waarschuw beheerder
voel je NIKS van.. je voelt het igg niet meer als een gewone prik van de dokter :yes:
Waarschuw beheerder
doet geen pijn

Waarschuw beheerder
Doet geen pijn..tenminste das mijn mening er over...

Waarschuw beheerder
Ze zeggen dat een navelpiercing meer pijn doet.
Ik heb een navelpiercnig, en ik vond dat dat geen pijn deed, alleen een beetje een rotgevoel.
Dus...
Waarschuw beheerder
:S Al die verschillen.. :S

Ik zal het gewoon moeten doen als ik erachter wil komen denk ik..

Maar de gedachte alleen dat je zo'n naald door zo'n dik stuk vlees/spier heen voelt gaan... :/

En kwil aok nog een tattoo... hihi

Waarschuw beheerder
Doet zeker geen pijn. Tis alleen kut met eten tot ongeveer twee weken naderhand, maja wat is nou twee weken??

Waarschuw beheerder
2 weken das nog al lang maar inderdaad het doet wel pijn!!!
ik heb het nu voor de 2e keer gedaan en ik heb dr ruim week last van gehad maar op grancanaria is het bij mij verdoofd en hier in ned niet duss...
en t was wel een spray!! waar je tong wel verdoofd van raakt!! maar dat duurt maar heel kort
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tongpiercing, doet geen pijn met t zetten

Waarschuw beheerder
donateur
:no: vond mijn trachuspiercings meer pijn doen!
Waarschuw beheerder
doet geen pijn echt niet gewoon doen

Artiest {SHOWLIST artist 44702, 68263}
Waarschuw beheerder
niet mauwen gewoon doen
Waarschuw beheerder
donateur
Precies :s Jezus zeg.. Gewoon doen, niet al teveel over nadenken

Waarschuw beheerder
donateur
nee doet geen zeer

en zowat wie mooi wil zijn moet maar pijnlijden

Waarschuw beheerder
whahahahah nou wat een vriendelijke antwoorden :O

Waarschuw beheerder
Gewoon ervoor gaan me die banaan dus :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
wie kan me helpen??

Ik heb nu bijna 5 jaar een tongpiercing en hij moet er binnenkort even uit vanwege een narcose..
Zou het gaatje dan dichtgroeien of valt dat wel mee omdat ik hem al zo lang heb.....??

Waarschuw beheerder
gewoon doen!!

ik denk dat het gaatje niet dicht groeit hoor Mel...
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik heb weinig keus, van de anesthesist moet ie eruit :X
navelpiercing moet eigenlijk ook, maar die plak ik gewoon af..

En ik hoop echt dat dat gaatje open blijft want anders loop ik dadelijk weer met een dikke tong(als ik hem opnieuw moet laten zetten..)
Waarschuw beheerder
donateur
Uhmm lijkt me wel ja!!! Als je al op je tong bijt..!! Dat doet toch ook pijn?

Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bij de meeste mensen groeit hij na 5 uur dicht dacht ik...

Waarschuw beheerder
was een spray die ze op je tong spuiten

Bij mij ook.. met bananensmaak :/

Mn tong ging helemaal tintelen haha

Waarschuw beheerder
Ik heb nu bijna 5 jaar een tongpiercing en hij moet er binnenkort even uit vanwege een narcose..
Zou het gaatje dan dichtgroeien of valt dat wel mee omdat ik hem al zo lang heb.....??

De mijne is er 2 dagen uitgeweest...
En hij zit er weer gewoon in :yes:

Waarschuw beheerder
Tegen mij werd gezegd dat het binnen een uur weer dicht is als je hem eruit haalt :o
Waarschuw beheerder
donateur
nou binnen 2 weken heb ik het uit getest ;)

Waarschuw beheerder
donateur
nou...vrijdag is het (eindelijk) zover, spannend!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik laat er binnenkort ook een zetten, ben benieuwd maar hoor van vele dat t reuze mee valt.....
Waarschuw beheerder
jah ik krijg der ook een maar een vriendin van mij heeft verteld dat het niets voorsteld duss ... NEE

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er al 2 (ergens anders) en die schijnen meer pijn te doen zegt iedereen idd.
Maar gewoon het idee...Ach...vrijdag zit ie erin! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het echt geen pijn doen vond die in me boven lip het meeste pijn doen.. tis zowieso maar een ini mini prikje
Waarschuw beheerder
Het doet geen pijn!! Een verdoving is echt niet nodig! Ik kon dezelfde dag weer gewoon eten, en heb ook geen erg dikke tong gehad!

Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij ook.. met bananensmaak :/<br />

Mn tong ging helemaal tintelen haha

bij mij ook, chemische banaan dan wel..:)

Waarschuw beheerder
donateur
wondjes in je mond genezen heel snel, daarom groeit een tongpiercinggaatje (wat een woord) snel dicht..toch denk ik dat het per persoon verschillend is..
trouwens raar dat je ze uit moet..ik mocht mn navelpiercing in houden omdat ie daar toch niet in de buurt kwam (dus als ze bij jou in de buurt van je navel moeten zijn is het niet raar dattie uit moet..tongpiercing mocht ook in blijven..maar als je algehele narcose hebt kant het misschien uit veiligheid zijn, ivm inslikken van tong ofzo??
Waarschuw beheerder
gewoon zetten.... doet geen pijn...

en als het wel pijn doet je weet wat ze altijd zeggen he:
WIE MOOI WIL ZIJN MOET PIJN LIJDEN...

goed tandenpoetsen en mondwater gebruiken.

Waarschuw beheerder
En ik hoop echt dat dat gaatje open blijft want anders loop ik dadelijk weer met een dikke tong

en door littekenweefsel piercen is veel pijnlijker
Waarschuw beheerder
dan ben je echt gek, dan voel je dus precies hetzelfde en je loopt nog eens met een lamme smoel

Verdovingen zijn verboden in nederland.. dus als ze het met verdoving doen naar de volgende winkel gaan:yes:

waar k me tepelpiercing heb late zette zei die man dat dat de pijnlijkste piercing is... maar viel wel mee.. heb 5min last gehadt daarna niet meer O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb em sinds vrijdag hoor en het deed wel pijn!
echt...ik laat m liever nog n keer in mn X zetten! ;)
dat deed minder pijn. Heb al wel wat kunnen eten gelukkig, cheesburger bij de mac ging zelfs helemaal op! 8) Hij is nu nog wat gevoelig maar ben blij dat ik em heb! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Viel eigenlijk best mee :yes:
Ik vond het zetten van mijn navelpiercing pijnlijker hoor :S

Waarschuw beheerder
Deed niet echt zeer alleen de dagen erna wel :S

Waarschuw beheerder
Bijten op je tong is idd pijnlijker!
Het zetten doet ook geen pijn, alleen die napijn is vreselijk!
Je krijgt een dikke tong, kan moeilijk eten, je gaat op het begin slissen en praten kan ook lastig zijn.

Maargoed je moet het zo zien!
Je hebt maar even pijn maar je hebt er daarna wel veel plezier van.
Wie mooi wil zijn moet pijnleiden :yes:

Waarschuw beheerder
zal niet lang meer duren en heel nederland loopt dr mee!!!

Waarschuw beheerder
Nou wat heeft heel Nederland nog niet dan.....ik kan niks bedenken hoor!

Het gaat er ook niet om, het gaat erom dat je het doet omdat je het mooi vind.
Ik heb een tongpiercing maar niemand die hem ziet, ik praat namelijk niet zo met open mond en tong truukjes!

Als je een klitpiercing heb loop je toch ook niet de hele dag zonder slip om hem aan iedereen te showen.
Zulke dingen doe je voor jezelf, niet omdat iedereen het heeft.
Waarschuw beheerder
valt wel mee

Waarschuw beheerder
deed geen pijn, maar ze prikten hem bij mij verkeerd zodat mijn tong gehecht moest worden en dat doet wel pijn :(

Waarschuw beheerder
ik kreeg ook gewoon vloeibaar spul op mn tong en dat verdoofdemn tong! ff wachten en pats er door heen voelde er bijna niks van!!! :P

Waarschuw beheerder
Je voelt er niks van! Gewoon doen dus
Waarschuw beheerder
Voel je bijna nix van ...
Het is 1 klein prikje,piercing erdoor en klaar !
Stelt egt nix voor !

Waarschuw beheerder
Hey hallo,

Nou, gewoon doen die tongpiercing. Je voelt er echt bijna niks van. Het is alléén balen dat je de dagen erna pudding moet eten of in ieder geval ik had dat. Maar verders heb ik er echt geen spijt van....

Suc6
Waarschuw beheerder
Lijkt me wel:(
Maar iedereen zegt van niet
Maar ja..ik weet het niet
maar het lijkt me best pijnlijk :o
Maar als je um gaat zetten..
suc-6 :D :9
Waarschuw beheerder
het laten zetten doet geen pijn.
Nadien zwelt je tong wel op en is het zeer lastig tijdens het eten.
ik heb 4 dagen een dikke tong gehad nadien niet meer.
je kon nadien perfect eten.
Gewoon doen
Waarschuw beheerder
bij mij deed ie wel heel erg pijn :S hij bleef ook heel lang dik enz kon dr niet goed van slapen :S dus als ik het van tevoren had geweten had ik m niet laten zette :no: maar ja bij de een doet t pijn en bij de ander niet

Waarschuw beheerder
Met het zetten doet het nie pijn..
Heb alleen nog wel 3 dagen last gehad van spierpijn in me tong
Waarschuw beheerder
donateur
het piercen doet echt geen pijn, ik heb alleen wel een week lang erg veel last gehad van me ton en dat deed wel pijn :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou bij mij deed ut absoluut geen pijn
Mja als je het echt wil ik zou zeggen ga der voor;)
Niet bij nadenken gewoon doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Volgeis mij is dit erg afhankelijk van je eigen pijngrens en je eigen tong, net als met een navelpiercing. Mij is ooit een keer verteld (bij navelpierc) hoe meer vet je hebt, hoe minder pijn het doet.

Waarschuw beheerder
ik heb een week lang met een rauwe sudderlap in me smoel gelopen en amper normaal kunnen vreten :/
Waarschuw beheerder
het zetten doet echt geen pijn is maar een klein prikje maar je hebt wel een paar daagjes last van een opgezwolle tong..... maar ja veel ijs eten helpt.....
Waarschuw beheerder
:no: Minst Pijnlijke piercing is t ook :[
Je voelt een klein prikkie !

alleen die dikke tong vond ik wel bout hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij deed wel erg pijn..t zetten en de week erna hele dikke tong gehad en veel pijn..zou t nie overdoen maar ben wel blij dat ik hem heb nu:Dalleen had ik laatst men bolletje ingeslikt op men werk:Sen had geen andere mee..ik in de pauze ff staafje er door gedaan..maar thuis was ie alweer beetje dicht..heb hem er wel doorgekregen maar wel weer paar dagen dikke tong..ben waarschijnlijk erg gevoelig..bij de meeste doet t bijna geen pijn

Waarschuw beheerder
donateur
@ topic opener: heb je 'm ondertussen al?
Waarschuw beheerder
[qourte]doet geen pijn echt niet gewoon doen[/qourte]

Waarschuw beheerder
Tongpiercing doet helemaal geen pijn...

Waarschuw beheerder
nee doet geen pijn
Waarschuw beheerder
Een tongpiercing doet absoluut geen pijn..

alleen die napijn is vreselijk!
Je krijgt een dikke tong, kan moeilijk eten, je gaat op het begin slissen en praten kan ook lastig zijn.

Hier ben ik het niet mee eens.. Heb geen dikke tong gehad, begon ook niet te slissen en praten ging ook wel makkelijk..
Bij de shop waar ik hem heb laten zetten moest ik na 6 weken een korter staafje op komen halen, ik had hem al na 2,5 week.. Het verschilt gewoon per persoon..

Voor degenen die er geen hebben en wil een willen; Gewoon doen!
Waarschuw beheerder
Precies niet jezelf bang laten maken omdat de 1 zegt dat het pijn doet dat verschilt per persoon of je der last van hebt...Als je gewoon doet wat ze zeggen bij de piercingshop dan is der toch niks aan de hand..Ga dervoor zou ik zegge je zal der zeker geen spijt van krijgen en hoe lang duurt het nou 2 weken tot het helemaal genezen is..das toch zo voorbij ;)

Waarschuw beheerder
Jaa zo erg dat me tong er van moest huilen :/

Waarschuw beheerder
waarom denkt iedereen dat een tongpiercing pijn doet. doet dus echt GEEN pijn. al1 daarna met eten voel je hem maar dat is na een paar dagen wer over. zou het gwoon doen (K)

Waarschuw beheerder
donateur
nou bij mij deed t echt geen pijn
ik d8 ook eerst dat t pijn zou doen,maar voelde er helemaal niks van en ik heb er maar 1 dag last van gehad...
was bij mij zo genezen in 2 dagen

Waarschuw beheerder
waarom denkt iedereen dat een tongpiercing pijn doet. doet dus echt GEEN pijn.

dan hebben we t ons vast allemaal ingebeeld ja :/

Waarschuw beheerder
Nou ik heb sinds 3 weken een tongpiercing en het deed bij mij geen pijn... en ja die pijn die je hebt de dagen erna is best kut maar, lekker hoor zo'n dikke tong:S maar ik heb het er voor over gehad en ben er super blij mee :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was gister in Beverwijk, op de zwarte markt. Kon daar ook tongpiercing laten zetten. Maar ik was er nog maar net en heb dus maar een info boekje gepakt om ff te lezen en gezegt dat ik misschien later terug zou komen. Heel de dag kriebels in m'n buik gehad.
Aan het eind van de dag, helemaal versleten, toch nog terug gegaan. Toen we er weer waren zag ik een meisje liggen op die stoel, ze zat met haar voet zenuwachtig heen en weer te gaan. Er hing geen gordijn voor, dus ik bleef kijken en vondt het eg eng om te zien. Bleek dat ze alleen een diamantje op d'r tand liet zetten. haha.
Maar ik ben toch maar weer door gelopen, kmoest vandaag werken. En aangezien ik o.a ook achter de kassa moet staan, leek het me toch beter om het niet te doen. (Was een mooi excuus, ik scheet haast in m'n broek van angst,hihi ;p)

Waarschuw beheerder
donateur
btje branderig gevoel
meer niet..
en eten is ff wat lastiger
maar kleinje hapjes en rustig aan dan heb je
t minste last ervan..
en veel koud water drinken of ijs eten zodat je tong niet zo opzwelt.. Ik heb dr zelf niet zoveel last van gehad gelukkig :D
Waarschuw beheerder
Het valt echt reuze mee allemaal!! :yes:
Het is idd ff lastig met eten, maar voordat je het weet voel je er niets meer van!! :D
Waarschuw beheerder
Het zetten doet geen pijn..dat heb je niet eens in de gaten..de eerste 10 uur...dan word het normaal nog niet erg dik..smorgens word je meestal wakkker met een dikke tong..wat wel een beetje pijn doet..kheb 1 dag er last van gehad...ken ook mensen die een week op pap leven...dus suc6!!
Waarschuw beheerder
Zetten deed geen pijn, kon dezelfde avond en de volgende ochtend gewoon eten, is nauwelijks dikker geweest dan normaal, geen enkel probleem gehad.

Waarschuw beheerder
Doet alleen pijn bij zetten, nouja je moet er wat voorover hebben, ja toch!?
daarna doet het nog 2 daagjes iets minder pijn bij het eten, en je moet goed uitkijken dat je niet op je piercing bijt als ie 2,4 cm lang is, dat doet wel pijn :)
Waarschuw beheerder
nergens last van gehad alleen moeite met eten omdat ie is opgezet maar das logisch
Waarschuw beheerder
:no: deed helemaal geen pijn..
en dat ie dik wordt is kut.. maar was ook niet pijnlijk :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geeen pijnnnn :no:
Waarschuw beheerder
Bij mij deed het ook echt geen pijn.. had wel een 2 dagen last van een dikke tong maar kon al wel gewoon eten

Waarschuw beheerder
Valt echt supermee (als je denkt dat t pijn gaat doen :)) Alleen de 4 dagen erna beetje opgezwollen en dus moeilijk met eten.. viel mij heel erg mee!! Alleen geen drugs en alcohol de 2 wkn erna... maarja, heb ik me ook niet zo aan kunenn houden ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb hem gister gezet! Het zetten viel wel mee! Maar erna is echt irri ik kan nu nog niks eten! En verga van de honger! Me tong is net zo dik als de lengte van het staafje! Maar jah wie mooi wil zijn moet pijnlijden!
Waarschuw beheerder
donateur
Van alle piercings die ik heb, deed deze het minst pijn bij het zetten. Sterker nog, hij was er al door voor ik er erg in had... De napijn is wel een beetje vervelend, maar daar valt mee te leven...

Waarschuw beheerder
Nee! Doet echt geen pijn! Ze hebben hem bij mij eerst verkeerd gezet grrr... dus hij moest overnieuw en beide keren deed het geen pijn!
Waarschuw beheerder
neeh doet geen pijn!!! Tis lekker...

Waarschuw beheerder
Doet zeker geen Pijn :lief:
Waarschuw beheerder
K heb der zelf geen. Maar ik denk dat de pijn bij iedereen anders is. Dus als je t wilt weten moet je er zelf toch maar 1 nemen:D

Waarschuw beheerder
bij mij deed het in ieder geval geen pijn !! :D

Waarschuw beheerder
ik heb um al bijna 4 jaar en voelde er nix van toen ik um liet zette is denk per persoon verschillend
:P:P:P :bounce:
Waarschuw beheerder
Heb er verschillende verhalen over gehoord. Heb er zelf niet 1 maar als ik dat zou willen zou ik t gewoon doen. Tis toch voor iedereen anders. Heb dus maar 1 advies : GEWOON DOEN!
Waarschuw beheerder
doet absoluut geen pijn!! bij mij in ieder geval niet maarja bij de een wel en bij de ander niet. Voelt wel grappig :)
als je het graag wil gewoon doen!!! :)

Waarschuw beheerder
We zullen zien Hoe t voelt b) :P
Waarschuw beheerder
Nee hoor als je hem bij een GOEDE piercer laat zetten niet...voor nummer en adres stuur maar een PB-tje. Ik heb dezelfde avond van het laten zetten nog pizza gegeten en nog even lustig op stap geweest. Voor de rest goed spoelen en je aan de voorschriften houden. Owh ja en laat je niet wijs maken dat je 6 weken niet mag kussen, je tong gewoon gebruiken das t beste!! NIET alleen maar yoghurt of pudding eten!! je kan een kleine week last houden van t gevoel van een strakke tong, dat is dus gewoon de zwelling van je tong!! Na t wisselen naar een korter staafje, waak er dan voor dat je niet een te KORT staafje pakt want dat kan problemen geven....bij griep of zo kan je tong namelijk ook zwellen en je piercing te strak in je tong gaan zitten.
Al met al als je t goed aanpakt HOEVEN zich er geen problemen voor te doen!!
Ik heb hem al 1.5 jaar zonder enig probleem :P

Succes!!
Waarschuw beheerder
donateur
k zou hem zo nog een keer laten zetten als t moest :jaja: voelde er nix van.. alleen die 2 dagen erna was niet zo lekker kon bijna nix eten en ijs ofso dat hielp ook geen f*ck. m'n tepelpiercing laten zetten dat deed pas zeer :|

Waarschuw beheerder
Nou ja zelfde verhaal hier, deed bij mijn absoluut geen pijn!! Wel een dikke tong voor een paar dagen maar das ook niet zo erg allemaal. Tip: zoek wel een hele goede piercer, kan nl best wel fout gaan. Heb veel tongpiercingen gezien die scheef zaten, ZONDE!!
Waarschuw beheerder
Ik vond het zetten niet erg, de week erna had ik alleen erg veel last van mijn tong.

Waarschuw beheerder
Eer jij "au" wil zeggen zit die er al in :)

ik heb er heeel weinig van gevoeld hoor..
haast geen dikke tong gehad bloedde ook haast niet,
sliste gelukkig ook niet :)
heb hem nu al 5 jaar...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De pijn valt wel mee, maar heb leukere dingen in mond gehad ;-)

Waarschuw beheerder
Nee pijn doet het zeker niet!! Ik ben blij dat ik ook geen last hem gehad van een dikke tong! Maar dat verschilt bij iedereen!!

Als je hem in je tepel zet dan gaat het pijn doen!!!

Waarschuw beheerder
het zetten deed wel pijn (werd zonder koudspray gedaan)
daarna was ie wel wat opgezwollen maar kon gewoon eten enz..
is super mooi vind ik, en het is de `pijn` wel waard.
maar zelf heb je er niet veel aan, het is mooi maar met zoenen ofzo voel je niet veel verschil zelf maar je partner wel ;) heb ik me laten vertellen o:)
Waarschuw beheerder
helemaal nergens last van gehad geen pijn bij het zetten geen dikke tong gewoon zelfde avond normaal gegeten...wel beter..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 13:47:
het zetten deed wel pijn (werd zonder koudspray gedaan)

Die rotzooi mogen ze niet eens gebruiken! en lijkt me ook zeker niet verstandig!

En als het echt zo pijn deed had ik er geen 2
Waarschuw beheerder
We zullen zien Hoe t voelt

Idd.. wil er ook graag één :) Maar als je zoiets echt graag wilt.. wat maakt een beetje pijn dan uit? Gewoon doen.. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
het zetten doet echt geen pijn is maar een klein prikje maar je hebt wel een paar daagjes last van een opgezwolle tong.....

Ja idd, alleen eten gaat niet zo makkelijk :no:

Heb em ook sinds gisteravond half 7, heb er weinig last van moet ik zeggen ( behalve die opzwelling dan :9 )

Waarschuw beheerder
Pfff.. donderdag krijg ik um.. maar mij lijkt het dus wel pijn doen... kvind als ik op mn tong bijt al pijn doen en nu gaat dur un naald doorheen:| maarjah...
Waarschuw beheerder
op je tong bijten doet 10 keer meer pijn als zetten en het
is absoluut geen goede vergelijking!
Waarschuw beheerder
donateur
De pijn van op je tong bijten en de pijn van een piercing zetten is heel anders hoor. Kan je niet vergelijken.

Meestal bijt je op de zijkant van je tong toch? Nou daar is et dus veel gevoeliger dan in et midden ;)

Prikje voel je heel ff, niet veel trouwens..

Waarschuw beheerder
Je voelt het wel ff, een paar dagen een dikke tong...
Maar door veel ijs te eten valt het wel mee...

Waarschuw beheerder
t zetten deed bij mij geen pijn, maar de dagen erna dat ie dik werd, was best gevoelig, heb er zowat een week last van gehad. maja t verschilt idd per persoon. maar heb m nu 2 jaar en ben blij dat k toen ff doorgebeten heb
Waarschuw beheerder
tongpiercing zetten doet geen pijn. de dag erna is alleen klote als je tong wat gaat opzwellen en je moet werken!!!!navelpiercing vond ik pijnlijker!
Waarschuw beheerder
donateur
als je op je tong bijt doe je dat meestal op het puntje van je tong
en DAT is nou net het gevoeligste stuk van je tong

Midden van je tong
waar die dus ong. gaat komen
heb je geen last van perikelen

Waarschuw beheerder
Ik was pas geleden aan t kijken op wat site's van piercers enzo... maar dr zijn er toch heel wat die stoppen met het zetten van een tongpiercing omdat de risico's hiervan te groot zijn. Als ze hier mee stoppen is het toch een teken dat het niet zonder risico's is.
De risico's die genoemd werden waren:
- het wel bekende doodbloeden.
- het opzetten van je tong waardoor je kan stikken
- het kwijt raken van je spraak door verlamming van je stembanden
- het glazuur wat van je tanden wordt gehaald door de piercing.

Waarschuw beheerder
Ik lees hier bij de meeste mensen dat t niet zeer deed...

nou bij mij deed t dus zo zeer dat ik van de stokkie ging. Daarna was t wel meteen over en ben 's avonds goed op stap geweest. De dagen erna ervaarde ik als een hel....t enige wat ik kon eten was natte stukjes brood zonder korst in me wang duwen. En 's nachts, als ik een wat droge mond had en wakker werd en dus weer vochtig maakte....ik ging door de grond. Ik wilde m eruit halen van ellende....bovendien was mijn tong zo dik dat ie over de langste piercing nog heen kwam

mja ik wil je niet bang maken, dit is wat ik ervaarde....maar volgens mij ben ik de enige :D
Waarschuw beheerder
ik voelde er niks van

Waarschuw beheerder
Voelde ook niks.. K weet het trouwens nie eens meer :P
Het kan bij de 1 zeer doen en bij de andere weer niet..
ligt er aan hoe gespannen je bent

Waarschuw beheerder
Liekskovic: ik wilde m er ook uithalen na 2 dagen door die ellende..gelukkig toch doorgezet
Waarschuw beheerder
het doet niet pijn gewoon lekker doen...
achteraf ben je alleen maar blij...
Waarschuw beheerder
valt egt mee, heb m nu 2,5 jaar en voel nie eens
meer dat ie er zit!
het zetten voelt gewoon als een klein prikje en daarna
idd lastig met ete, ik heb een paar dagen alleen
maar yoghurt gehad haha!
maar ben er nog helemaal blij mee!!
gewoon doen dus! ;)

(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
het kwijt raken van je spraak door verlamming van je stembanden

Hahaha, hij zit in je tong, niet in je stembanden.
Echt de grootste onzin die ik gehoord heb.

Ga gewoon naar iemand die erg bekend staat en die schoon werkt en niet naar zo'n vage shop van iemand die denk dat ie met een naald kan werken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik voelde er helemaal niks van...zelfs een oorbel doet nog meer pijn om te laten zetten..Ik heb 2 dagen last gehad van een dikke tong en ik kon 1 dag niet fatsoenlijk eten...maar na 2 dagen had ik nergens geen last meer van...

Maar ja...das bij iedereen anders..
Waarschuw beheerder
t0en ik me t0ngpiercing liet zette.. werd hij in het beging helemaal nii dik.. alleen de eerste week d0et ff pYn met eten.. 0mdat dat staafie in de weg zit.. maar daarna v0el je der bYna nixx meer vn..;)

Alleen de eerste paar dagen m0et je geen warm eten gaan eten.. daar zwelt je t0ng alleen maar meer vn 0p..:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee jo doet ech nie zeer! fijn is anders maarre..alleen met eten is het in t begin een beetje lastig..marja da komt wel goed! succes!;) (K)
Waarschuw beheerder
Het piercen is best irritant en het is nie echt een fijn gevoel, maar dat is paar seconden werk!
Alleen die week die daarop volgt is pijnlijk... vooral als je gaat eten!
Bij mij ging praten ook best moeilijk... hahaha!
Gelukkig ben k daar nu vanaf. :D

K ben er blij mee!

Waarschuw beheerder
gewoon verdoving vrage:P dan doet het gen pijn:P

Waarschuw beheerder
T doet minder pijn dan me 2 navelpiercings :D
Ik heb m net vanavond gezet :)

Waarschuw beheerder
Deed geen pijn,werd verdoofd met een spray.Body MX in Breda (voorheen John's Praktijk) Heb hem ondertussen alweer een jaar of 5.

Waarschuw beheerder
vond het totaal geen pijn doen :no:
Waarschuw beheerder
hoeveel kost het weet iemand dat??

Waarschuw beheerder
van mij was iets van 140.
heb zelf n goude en het wisselen van staafje toen je tong geslonken was dat was erbij inbegrepen

Waarschuw beheerder
of 120 kan ook weet niet precies...op de site van tattoo bob kan je prijzen bekijken

Waarschuw beheerder
voel je niks van alleen dat irri gevoel erna als ze op zwelt
Waarschuw beheerder
Alsof je 1x hard op je tong bijt, maar dan heel even, snap je? ;)
Waarschuw beheerder
DOEN

bij mij deed het geen pijn je voelt het wel maar dat is heel even.

nog meer redenen om het telaten doen is het is mooi sexy
en een tongpiercing gaat niet snel ontsteken,bij mij nog nooit gedaan,

suc6 als je het laat doen,ik denk dat je het wel doet
Waarschuw beheerder
Doe het niet!! Ten eeste is het slecht voor je gebit!!! En het is al jaren uit!!

Waarschuw beheerder
donateur
miesie Doe het niet!! Ten eeste is het slecht voor je gebit!!! En het is al jaren uit!!

bij mij staat ie wat verder naar achter, en raakt m'n gebit nooit
daarnaast doe je het omdat je het zelf mooi vind, niet omdat het in of uit is...anders zou iedereen die m al heel lang heeft 'm nu uit moeten doen omdat het niet meer in is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daarnaast doe je het omdat je het zelf mooi vind, niet omdat het in of uit is.

Precies :jaja:
Je hoeft toch niet achter de rest aan te lopen :)
Zo slecht is het niet voor je tanden ik heb hem ook iets verder naar achter je moet ook niet met je piercing lopen klote langs je tanden heen dan kan het echt geen kwaad
Vraag me af of de persoon in kwestie nou eigelijk al een tongpiercing heeft laten zetten :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja dat had ik idd een pagina terug ook al gevraagd, maar geen reactie,dus ik denk dat ze dit niet eens leest :D

Waarschuw beheerder
Nou t'is bij iedereen verschillens...Voelde pas iets toen balletje eraan werd gedraaid en na paar uur zat ik al met lekkernijtjes, drankje en peukies in cafe...
Waarschuw beheerder
Naah bij mij was nie echt fijn gevoel maaar echt pijn deed t niet was vooral t wennen!

Waarschuw beheerder
Wennen is t Cker maar t eten is wel Iritant :\
Goed voor de lijn (Y) :9 :D
Waarschuw beheerder
jazeker, waarom zou je iets doen als het in is
wel triest als je zo denkt.je moet het doen als je het mooi vind.

bij mij zit ie ook ver naar achteren,nooit iemand ziet het bij mij,maar daar kies je zelf voor.je kunt er ook een plasticballetje op draaien,beter voor je gebit.

sommige hebben er slechte ervaring mee,gelukkig ik niet

wat is slecht en wat is goed,drop is ook slecht koffie wijn
drugs enz enz alles is voort slecht.

je moet het doen als je het zeker wilt,

Waarschuw beheerder
me vriend vj viel flauw ach jaa maar het valt mee ik ging alleen hypervetileren had me teveel gespannen.maar paar dagen daarna kon ik niet praten vonden de meette wel lekker had zo'n zin toen in patat maar kon gewoon niet dooreten mog alleen waterijs..bah niks aan doe mij maar magnum's zei ik! xx

Waarschuw beheerder
heb voor de 2e keer hem laten zetten, 1e keer scheurde hij bijna uit... :(

nergens last van gehad, kon gewoon blijven eten enz... Tong was wel dik, maar heb vanaf de eerste dag gewoon vast voedsel naar binnen gewerkt :)

Waarschuw beheerder
Geen Pijn.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Prikke doet niet pijn...maar ik kon een paar dagen alleen maar slap lulle en dat doe ik altijd al..maar dit was wel heeeel zielug:(! Kon ook niet eten Btw..
Ik heb uhm nu 5 jaar..

Een tip...zet dat ding niet vlak voor een feest, als je het probleem als mij krijgt..dan zou ik er 3/4 dagen voor uit nemen;)
Waarschuw beheerder
zeker no pain !!...
gewoon doen en tongpiercings zijn nooit UIT !!

:D:yes::yes::D
Waarschuw beheerder
doet zekers geen pijn....
vond het eigenlijk wel lkkr toen ze de piercing zette.....

Waarschuw beheerder
Nog 1 uurtje en dan Heb k ook een gepiercte tong! Ben echt ff bang majaa..

Niet voor t zette mr voor erna voor al die opzwel ellende enzoo! Tsjaaa... mr ff doorzetten :d
Waarschuw beheerder
ja dat had ik idd een pagina terug ook al gevraagd, maar geen reactie,dus ik denk dat ze dit niet eens leest :D

Volgens mij leest ze dit ook niet meer nee ;)

Waarschuw beheerder
pff heb net 1 laten zetten!!

Er doorheen prikken voelde ik niks van!!

Maar nu is ie heel dik en doet het zeer met slikken!!

weet iemand ook hoe lang dit duurt?

(k)suz
Waarschuw beheerder
valt echt mee
is even dik maar daarna kun je gewoon weer alles doen

Waarschuw beheerder
meest pijnloze piercing &zo
ongelofelyk maar het is ECHT zo :/

Waarschuw beheerder
donateur
Als je iets wilt, moet je er iets voor over hebben.
Pijn? dat hangt van de persoon af....
Ikzelf had geen pijn, maar ging wel bijna van me stokje...
was zo bang en het viel zo mee, waardoor er veel stress van je af valt :d

Waarschuw beheerder
bij mij deed ie wel erg pijn, de meest pijnlijke van alle maal :[

maar paar daagies verder :P en geen last meer van :P
veel strawberry ijs eten :P
Waarschuw beheerder
donateur
het zetten was echt appeltje eitje maar die dagen erna,vreselijk !!
kon zowat niet praten,eten ging al helemaal niet en me tong was super dik.
heb echt getwijfeld of ik hem er uit zou halen,maar heb gelukkig door gezet.
de zwelling heeft bij mij dik een maand geduurt.

Waarschuw beheerder
Nee doet geen pijn, iig het zetten voel je NIX van.. Tis ff vervelend erna maar goed ik eet en praat gewoon ook al is t gevoelig en goed spoelen met Listirine, helpt ook tegen de gevoeligheid

Waarschuw beheerder
T doet echt GEEN zeer...tis ook harstikke mooi!

Nooit spijt van gehad!
Waarschuw beheerder
doet absoluut geen pijn!!

voelde er helemaal niks van
Waarschuw beheerder
als je het wil moet je je niet druk maken om de pijn!
maar zo te lezen ben ik de enige gelukkige die een week niet heeft kunnen eten en 4 kilo is afgevallen!! :s

Waarschuw beheerder
ik neem ook een tong piercing krijg hem van me vriendinnetje voor me verjaardag :D

het zal wel niet zo heel veel pijn doen (denk ik):P

(K)
Waarschuw beheerder
het idee is even eng..! maar het zetten doet geen echte pijn je voelt het wel!
Gewoon doen je otng is 2 dagen erna ff dik maar daar kom je ook wel over heen :yes:

Waarschuw beheerder
het doet echt geen pijn!!! ik heb er zelf ook eentje.
Waarschuw beheerder
ik heb er net ook een laten zetten en ben er echt blij mee! :D maar ff vraagje, mn tong is nu nog amper opgezwollen, maar kan dat later nog komen? of heb ik gewoon geluk? haha i hope so! :P
Waarschuw beheerder
Doen!het doet echt geen pijn je voelt alleen een klein prikje.en alleen de eerste dag was het wat moeilijker eten
Waarschuw beheerder
doorfunckyfloor ;ik denk dat je dan geluk hebt want meestal zwelt ie wel gelijk op.succes ermee!

Waarschuw beheerder
doet egt geen pijn!!

ik kon in t gein alleen maar pap ete.. maar das alleen maar goed voor de lijn:P hahaha

bij mij was t 70 euro.. ik heb m bij studio 2000 laten zetten.. k deed gewoon zonder verdoving.. voelde er nix van

Waarschuw beheerder
Verschilt per persoon natuurlijk
Ik heb veel mensen "ruig" horen zeggen: Nee hoor voel je niks van"
Niks? Knap hoor. Dan zal je wel begaaid zoenen als je geen gevoel in je tong hebt. 8)
Bij mij deed het wel vette pijn, maar dat hoort erbij :9

Als je er gewoon van uit gaat dat het erge pijn doet, kan het alleen maar mee vallen ;)
Waarschuw beheerder
ik hoop dat het geen pijn doet, want ik wil er graag één.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S747 op zaterdag 11 juni 2005 om 15:31:
ik hoop dat het geen pijn doet, want ik wil er graag één.

Heb er niks van gevoeld....gewoon doen en ik ben een scheiterd hoor wat dat aangaat maar pijnloos echt waar :P:P:P

Waarschuw beheerder
een jaartje geleden samen met een vriedin laten doen, absoluut geen spijt van maar ik heb er goed 3 weken last van gehad! Een pakje paracetemol doet wonderen!
Maar bij iedereen verschillend, mijn vriendin had er na 3 dagen al geen last meer van dus ja.. gewoon doen!! je hebt er alleen maar plezier van :P
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal geen last vabn gehad

Waarschuw beheerder
Voeld er helemaal niks van

Waarschuw beheerder
donateur
Uh als je je teen stoot tegen de tafelpoot.. Dat doet 10x meer pijn :'( (arme ik)
Waarschuw beheerder
ik heb er niet veel van gevoeld, het is maar even en dan zit hij er al doorheen, en de dagen daarna ook niet veel last van gehad...

Waarschuw beheerder
weinig van gevoelt..alleen daarna ffies..
Waarschuw beheerder
hou nou eens op al die mensen die zeiken over pijn :S

ja tuurlijk voel je het als er een naald door je tong wordt gestoken

wat had je anders gedacht :/

schijtbakken

Waarschuw beheerder
ik heb het in breda laten doen
met verdoving geen pijn gehad gelukkig
was stik benauwd
maar heb hem nu al wel een jaar:d

Waarschuw beheerder
doet helemaal niet zo'n pijn, heb 'm al 3jr of zo....
is net alsof ze je een klein spuitje geven...

Waarschuw beheerder
heb um een half jaar geleden laten zetten.
valt wel mee met de pijn,
je schrikt alleen ff van ut idee dat der een naald
door je tong gaat.

Waarschuw beheerder
het zetten doet geen pijn hoor allen even klein prikje maar is niet pijnlijk. ik had alleen de eerste week er wel wat last van maar ook niet super erg.
heb hem nu ongeveer half jaar en ben er nog steeds blij mee:D
Waarschuw beheerder
Geen pijn... ik kon de zelfde dag alweer gewoon eten :)
Maar laat het wel bij een goede doen, ik ken een meisje wat na een jaar nog steeds last heeft (zelfs met praten) na een verkeerd gezette tongpiercing bij een vage tent.
Eigen schuld... :P
Waarschuw beheerder
doet kankerveeeeeeeeeeel pijn
ik zou hem echt niet zetten,
neej dat is gelul ik heb geen idee
loop ook maar wat aan te kutten hier

Waarschuw beheerder
Ik hoor veel van andere mensen dat het niet zo'n pijn deed, maar bij mij deed het echt verschrikkelijk veel pijn vooral de napijn was erg.

Nu heb ik er totaal geen last meer van.
Maar als ik had geweten dat ik zo'n pijn had, had ik niet gedaan.
Waarschuw beheerder
ik vond van niet......
twas niet lekker, maar echt pijn??? nee dat niet
Waarschuw beheerder
Pijn niet echt, alleen 2 dagen een dikke tong.

Waarschuw beheerder
ik heb mijn tong piercing al weer 5 jaar. maar het deet bij mij echt totaal geen pijn alleen een paar dagen een dike tong gehad. daar valt nog wel mee te leven :)

ik had veel meer pijn verwacht. viel dus super mee. maar dat hoor je bijna van iedereen wel.