Partyflock

Forumonderwerp · 764011
4422x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
HAKKENNNNNN!!!!! :respect:

____________________­______________________________
GEEN gezeur dattie­ dubbel iz gvd!
kwil jouw mening horen, niet offi­e dubbel iz anders open k m wel nie:Z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Aangezien ik geen gabber ben, mag ik nog kiezen ook, nou ik doe waar ik zin in heb, de ene avond is het hele avond hakken, de andere pogo, en ook wel eens onozele bewegingen maken!laatste aanpassing 17 april 2005 08:02

Nerd
Waarschuw beheerder
donateur
Hakkuhhh !!!!

Waarschuw beheerder
Op BETER KOM JE NIET was ook POGO

Ik heb een GRAF hekel aan POGO

Ik vind dat gebeuk en lompe gedoe IRRITANT

Ik vind een groot deel van die POGO'ers NAZI's

Oftewel, FLIKKERT een end op met je gare kut pogo en houd het bij HAKKEN..

:[
Waarschuw beheerder
Pogo is toch lache om te zien man :D..Hou et zelf bij hakkuh
Waarschuw beheerder
hakkuh!!!

Waarschuw beheerder
geen van beide,stampen!!
Waarschuw beheerder
Inderdaad! Stampen!!

Waarschuw beheerder
toen ik voor een jaar of 4 terug naar mijn eerste hardcore feessie ging.. kon ik alleen maar hakken... stampen had ik wel eens gezien alleen bij uitgaansgelegenheden waar trance of hardstyle gedraaid werd.. daar aan gekomen zag ik ineens niemand hakken alleen maar stampende mensen en mensen (houthakkers) die om zich een zitten te schoppen met een arm in de nek... btje jammer maarjah zolang ik er geen last van heb vind ik het prima.. gelukkig zie ik de laatste tijd steeds meer mensen weer hakken en dat vind ik wel rielekst...pogo is meestal wel irritant maar ik kan me wel voorstellen dat mensen dat wel lache vinden.. ik zelf hou ut bij hakken
Waarschuw beheerder
HAKKEN natuurlijk...:D ik blijf volhouden...

geen zin om anderen een rotschop te verkopen:)
Waarschuw beheerder
Let's get ready to......
:bounce: HAKKUH!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Op BETER KOM JE NIET was ook POGO

Ik heb een GRAF hekel aan POGO

Hehe dan raad ik je niet aan om naar zo een feest te gaan. Zijn pogo feeste nummer 1 :vaag:
Waarschuw beheerder
Alleen op het laatst mochten we effe pogo'en tijdens de vizitor.
Jammer dat het niet meer mocht...

Waarschuw beheerder
geen van beide,stampen!!

:yes:
Waarschuw beheerder
opzoute met die pogo

als ik er tussen staat krijg ik ruzie ,stelletje ramdebielen zijn het

waar is de oude hardcoresfeer gebleven??? met nikies en aussies of gewoon casual

een beetje lomp doen op kistjes
Waarschuw beheerder
pogo... :nee: :frusty: , gwoon lekker stampe!!! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pogo is gewoon keihard los gaan en dan zo hard mogelijk om je heen slaan en duwen en je benen zo hard en hoog mogelijk in het rond proberen te trappen. Zelf ga ik voor stampuh. maar herseloos pogoën als je geen andere lastig valt is ook zeker wel flex. Ik wordt strontziek van dat gezeik over pogo. Laat ons lekker los gaan en blijf verstandig uit de buurt of doe mee. Dan heeft GVD iedereen het naar zijn zin.
Waarschuw beheerder
maar wat is dan het verschil ?

d8 dat hakkuh gewoon los gaan was

is dan toch hetzelfde als pogo ?
Waarschuw beheerder
probleem is dat al die mense die pogoën de halve zaal inneme :/ en iedereen die niet meedoet iriteren :@ Dus iedereen gwoon stampuh! :bounce: en pogoën doe je maar buiten ofzo...
Waarschuw beheerder
Buiten!? no way, lekker binnen met zoveel mogelijk man, kun je het niet aan, blijf dan lekker aan de kant!
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker hakke beetje stampuh als ik nie meer snap hoe ik moet hakke

maar
GEEN POGO :no:
Waarschuw beheerder
Buiten!? no way, lekker binnen met zoveel mogelijk man, kun je het niet aan, blijf dan lekker aan de kant!

dan in de speeltuin, stelletje kindjes met jullie pogo
Waarschuw beheerder
waarom wij aan de kant staan slaat toch nergens op....wij moeten ook gewoon onze gang kunnen gaan met hakken en niet alleen plaats maken voor die maffe pogo gasten..word er gek van...kan niet eens fatsoenlijk naar de andere kant van de zaal lopen...
Waarschuw beheerder
donateur
pogo dat is toch homo :P:P :9
nee gewoon hakken zoals het hoort

Waarschuw beheerder
nee het zijn homo's die pogo'uh ;)

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Hakken natuurlijk
Mensen die roepen stampen vind ik soms nog erger dan pogo.
Stampen werd gedaan op hardstyle niet op hardcore.

Hakken mensen! en als je niet kan hakken..

cursusje voor 12,50 per 10 minuten?

:P

Waarschuw beheerder
cker hakke..!! :D

Waarschuw beheerder
POGO = VOOR DE ZWAKKUH DIE NIET KENNUH HAKKUH!!!!!

keep the true skool alive.....OLD-SKOOL!!!!!!!

Waarschuw beheerder
EN JOUW OLDSKOOL IS VERLEDEN TIJD!
Ik kan hakken, maar pogo is ook zeker zo vet!
Wel is het zo dat je rekening moet houden met anderen.
Hou nu onderhand maar eens op met je gezeik over pogo :[
Waarschuw beheerder
ja goed...die gasten kunnen geen rekening houden met
ONS daar zijn ze veel te lomp voor...ga dat idd gewoon ff buiten doen ofzo dan hebben wij er geen last van en kunnen wij lekker ouderwets hakken zoals het hoort!!!

Waarschuw beheerder
De meeste mensen die hier hakken antwoorden kunnen waarschijnlijk niet eens hakken. Op feesten zie je maar een klein deel van de gabber die wel kunnen hakken. Dus praat elkaar niet na ofzo! Leer echt hakken en loop anders ook niet te zeiken over pogo
Waarschuw beheerder
Leer echt hakken en loop anders ook niet te zeiken over pogo

Kom op he de mensen die pogoën kunnen gewoon niet hakken daarom worden ze agressief dus gaan ze maar pogoën...:/
Waarschuw beheerder
Ik kies tog voor hakken, maar pogo op zn tijd kan ook
best leuk zijn.(doe het dan meestal wel alleen met een aantal vrienden) om eventuele ruzies met vreemden te ontlopen.

--->mindkiller: De meeste mensen kunnen idd niet hakken
waar ik er ook 1 van ben, maar ik doe me best :D

:respect: to the 'oldskool' hakkers

Waarschuw beheerder
Ik kan zeker wel hakken, waarschijnlijk beter als het overgrote deel hier! Dus doe allemaal niet zo zielig over pogo. En pogo is voor maten onder elkaar en niet omdat je agressief bent. Wel moet je geen mensen in de pogo betrekken, die er niks mee te maken willen hebben. Maar mensen beginnen nu wel overdreven tegen pogo te doen. Met het anti-pogo-front, zeker toch net zo zielig als het anti-puntschoen-front. En mensen die tegen pogo zijn, maar wel terror en speedcore als favoriete muziekstijl hebben, hoe doen jullie dat in godsnaam? Ik kan hakken, maar dat gaat toch wel iets te snel...Maar het belangrijkste is dat je uit je dak gaat en dat lukt niet als je jezelf de hele tijd loopt te ergeren. Dus maak jezelf niet zo druk over een ander!
Waarschuw beheerder
de reden dat je maar een klein deel ziet hakken komt door al die pogoënde mensjes
ik ga dr ook niet in de buurt staan hoor...ik ga naar n party om lekker te kunnen hakken en uit me dak te gaan op de muziek en niet om vol blauwe plekken thuis te komen...

Waarschuw beheerder
Sorry hoor, maar je doet net of je er zoveel last van hebt....je hebt pas 1 feestje gehad :s En Pogo gebeurt meestal maar op een aantal kleine plekken, dus genoeg plaats voor de andere. Ik heb zelf ook niet altijd zin in Pogo, maar dan ga ik gewoon ergens anders naar toe.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
En mensen die tegen pogo zijn, maar wel terror en speedcore als favoriete muziekstijl hebben, hoe doen jullie dat in godsnaam? Ik kan hakken, maar dat gaat toch wel iets te snel...

Er zijn meerdere manieren om te bewegen dan hakken of pogo

Waarschuw beheerder
Wat huppelen zeker? ;)
Waarschuw beheerder
hier staat dat ik pas 1 feest heb gehad...maar ik leefde ook al voordat ik me hier aan melde..

en ik zeg niet dat ik er super veel last van heb geef alleen mijn mening erover..ik vind t gewoon vervelend dat ze nooit uitkijken voor anderen en dat ze zoveel plaats in beslag nemen..als je dat wilt doen doe dat dan idd ergens lekker in n hoekje met je vrienden niet dat je iemand anders ermee lastig valt...en ik vind t erg jammer dat er bijna geen plaats meer is voor degene die wel lekker willen hakken..:)

Waarschuw beheerder
Nee, gewoon dansen B)
Waarschuw beheerder
Er zijn meerdere manieren om te bewegen dan hakken of pogo

die zijn er zeker :yes:, alleen is daar geen naam voor...
Waarschuw beheerder
donateur
Geef mij maar Hakken
Waarschuw beheerder
Pogo en stampen is voor mietjes! Hakken voor de echte mannen!
Waarschuw beheerder
Tja als je zou zeggen dat je pogo beter vond, zou ik tog aan je beginnen te twijfelen :p
Waarschuw beheerder
donateur
ga voor het hakken. pogo is wel leuk maar alleen met bekenden in verband met ruzie's....

Waarschuw beheerder
in de eerste plaats komen mensen naar hardcore op te hakken. dat doe ik ook et liefst.
Maar als mensen willen pogooen, best, maar doe dat dan in de terror/speedcore zaal als et wat minder druk is.

heeft iedereen een goeie tijd en hoeven we niet te matterijen.

kep opzich niet zoveel tegen pogo, tis best leuk, maar niet als je andere mensen gaat lope irriteren.
Waarschuw beheerder
donateur
HAKKEN natuurlijk...:D ik blijf volhouden...

Is wel een kut gevoel als je benen vet moe zijn, maar je toch doorgaat! Of je het wil of niet.

Pogo... begrijp dat het vet is, maar de 'enige' keer dat ik het zag was er weer matten. Daarom gaan de meeste mensen hakkuh.

Waarschuw beheerder
meestal loopt pogoen op stront uit.. je ziet vaak dat er 1 omver gebeukt wordt en agressief wordt... beetje jammer moeje dr maar niet aan mee doen als je er niet tegen kan... wat ik al zei er moet niemand last van hebben dan mag t van mij:D
Waarschuw beheerder
donateur

IDD BUITEN JAH!!! Waarom zou ik ruimte moeten maken voor jou? Ga lekker naar een rockfeest om te pogoen!

En mensen die tegen pogo zijn, maar wel terror en speedcore als favoriete muziekstijl hebben, hoe doen jullie dat in godsnaam? Ik kan hakken, maar dat gaat toch wel iets te snel...

Kom dan maar me toe als er een terror set gedraaid word op een feest dan leer ik je wel ff hakken op terror!

EN DAN ZONDER POGO!!!
laatste aanpassing