Partyflock

Forumonderwerp · 762683

Waarschuw beheerder
Leuke aanbieding van de website van Partynight:

Nu is jouw kans om dé ultieme vakantie op Ibiza te beleven. Stap met Partynight op het vliegtuig en land 2 uurtjes later op hét meest befaamde party eiland van de wereld. Zon, zee strand en de allerbeste clubs!

Partynight biedt een all-in vakantie inclusief allerlei entreekaartjes tot de bekende clubs en de leukste feesten. Ook inclusief is een Partynight boatparty (dj's aan boord), een villa party en nog veel meer! Nieuwsgierig?... Kijk dan snel op de uitgebreide Ibiza pagina!

[img  cacheid=00089b6200180b95d2b1bc491a00a7a4ad]http://www.partynight.nl/gcc/images/reisaanbod/250605/clubs/pacha.gif[/img] [img cacheid=00089b6300180b9a53f5f6131a00a7a4ad]http://www.partynight.nl/gcc/images/reisaanbod/250605/clubs/space.gif[/img] [img width=80 height=32 cacheid=00089b6400180b9b6a54d0fa1a00a7a4ad]http://www.partynight.nl/gcc/images/reisaanbod/250605/clubs/cafedelmar.gif[/img]

Ziet er goed uit, is van 25 juni tot en met 3 juli... je vindt op die pagina ook een party-agenda van die week en informatie met plaatjes van het hotel waar je verblijft.

[img width=377 height=250 cacheid=00070d7a0012f765edb54ab21a00a7a4ad]http://www.partynight.nl/gcc/images/reisaanbod/250605/impress/foto2.jpg[/img]

[img width=377 height=282 cacheid=00089b6500180b9c1835ec721a00a7a4ad]http://www.partynight.nl/gcc/images/reisaanbod/250605/impress/foto6.jpg[/img]

[img width=377 height=251 cacheid=0007120c001303237d564a8b1a00a7a4ad]http://www.partynight.nl/gcc/images/reisaanbod/250605/impress/foto10.jpg[/img]

[img width=377 height=260 cacheid=0000343d000065e54036633b1a00a7a4ad]http://www.partynight.nl/gcc/images/reisaanbod/250605/impress/foto11.jpg[/img]

Deze vakantie is inclusief een polsbandje t.w.v. +/- 250 euro wat de hele week toegang geeft tot diverse events (verzorgd in samenwerking met Heat en Radical Escapes). Hieronder valt een boatparty exclusief voor deelnemers aan deze vakantie! We hebben een feestje 'te water' én dj's aan boord!

[img width=377 height=283 cacheid=00070d790012f762246e60151a00a7a4ad]http://www.partynight.nl/gcc/images/reisaanbod/250605/foto1.jpg[/img]

Daarnaast een exclusieve villaparty en toegang tot bepaalde avonden in o.a. club Eden, Es Paradis en Space. Tevens toegang tot bekende bars als Kanya, Coastline, Bar M, Itaca & Savannah. Ook geeft het polsbandje recht op korting bij diverse eetgelegenheden en toegang tot een Heat party in een voormalige dierentuin alwaar Partynight een eigen area zal hosten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tassyflap op zondag 5 juni 2005 om 10:42:
Krijg zeker problemen met de 20 kg - limiet

Paar stringetjes, bikini en klaar ;)
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
[
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 18:07:
Paar stringetjes, bikini en klaar ;)

Vince in een string bikini... Ok.. Nu kan ik niet meer slapen he :P
Waarschuw beheerder
He TC & feestbeer zitten inmiddels onder de 20 dagen...nog 19 :-)
Zie ook steeds meer (en leuke) dingen op het schema verschijnen...zoals Vince al schreef...nog steeds bezig met allerlei feesten en clubs...word kiezen die week!!
Maar zeker zin in !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op zondag 5 juni 2005 om 18:10:
Vince in een string bikini... Ok.. Nu kan ik niet meer slapen he

Idd, kan ik nog cancellen? O:) ;p

Blij met de verlenging iig! FF drie dagen bijkomen en alleen de cocoon avond nog bezoeken! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wous op dinsdag 7 juni 2005 om 23:13:
en alleen de cocoon avond nog bezoeken!

Over Cocoon gesproken ;) 18 t/m 21 september hebben we een 3-daagse trip 'closing parties' die met name in het teken staat van de 'Cocoon closing party' in Amnesia.

Line-up:

Ricardo Villalobos
Richie Hawtin
Sven Väth
Alter Ego (live)
Luciano

:D
Waarschuw beheerder
zooooo (y)

kan alleen niet vinden wat het kost ? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm.. misschien nog maar 'n weekendje Ibiza doen :D

Waarschuw beheerder
Tis bijna zover :D
Nog 2 weekies ertegen aan op school en dan lekker naar Ibiza :D !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Idd Mariekje! ;)

Trouwens! Bel je me morgen wel ff tijdens ons progamma? 8)

America's next top model? :P
Waarschuw beheerder
Heel verleidelijk, maar houd mijn geld in de knip. :)

Waarschuw beheerder
2 ewout: ja is goed bellen dan wel ff :D
kunnen we weer even onze week evalueren :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ga NU naar house!

Ben nog op mijn werk! :S

Gekkenhuis deze week :)

Waarschuw beheerder
jaja dat kennen we dat overwerken ;)

maaruh je hebt niks gemist hoor!
we belle nog wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Niks gemist? Beter! :)

Overwerken.. Euhh. Tja, kan niks beters verzinnen! O:)

Waarschuw beheerder
Mogguh :Z

Wat doen jullie over 2 weken om deze tijd? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik lig met een drankje op het strand! B)

Over 3 weken rond deze tijd ook trouwens! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat doen jullie over 2 weken om deze tijd? :P

Oeh dan sta ik net op en kijk uit mijn hotelkamerraam, en zie alleen maar zon :D:D

En dan uiteraard een cocktail op het strand ofzo ja B)

:D 2 weken nog maar :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.weeronline.nl/cgi-bin/citybild?WMO=08373&LANG=nl&SID=08373a96798ac841d8b0407a61eb2aedf8b16b[/img]

B)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm doet het dus niet :/

Maar zijn iig temperaturen van tussen de 25 en 30 graden :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Warm zat! B)

Komende week en week erna wel ff zonnebanken ter voorbereiding! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
2 zielen 1 gedachte amigo 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tassyflap op zondag 12 juni 2005 om 12:51:
Oeh dan sta ik net op en kijk uit mijn hotelkamerraam, en zie alleen maar zon

Dan zal ik weer waarschijnlijker op een after staan denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Komende week en week erna wel ff zonnebanken ter voorbereiding!

Ben ik al 3 weken mee bezig... :P:P We moeten allemaal natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk gekleurd aankomen daar he B)
Waarschuw beheerder
donateur
pff..
Waarschuw beheerder
Zonnebanken... Toch wel een idee ja. In alphen heb je geen goede :no:

Leiden wel :jaja: Gelukkig is een retourtje niet zo gek duur :)
Waarschuw beheerder
Retourtje trap op en af kost nix. :)
Waarschuw beheerder
Sinds wanneer word je bruin van een trap op en af gaan? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Reports are coming in that a promotions team have been arrested and taken into custody on the island of Ibiza. The team were out promoting the launch night of Extreme Euphoria vs’ tidy and picked up in the early hours of Tuesday morning.

It appears Ibizean police were concerned the opening night, already billed as the Island’s hottest event is in real danger of becoming too popular – they therefore removed our promotions team from the streets.

The girls were all released without charge, pending further enquiries.

Our correspondent on the island says: Excitement is running at fever pitch with just under 12 hours before the doors open at Es Paradis for the launch party. It’s also reported tidy/extreme fanatics have been buying up tickets like hot cakes!

Superstar DJS Anne Savage, Jay Pidgeon, Lee Haslam and the Tidy Boys are scheduled to arrive on the island later today. The past few nights have seen the tidy/extreme massive arriving by the plane load, instantly recognised by the tidy lanyards they were wearing.

Ends…….

Waarschuw beheerder
Had ik al gelezen ja.
Dit hoort er ook bij. :)

Extreme Euphoria vs Ibiza

Text by Tidy 9 Jun 2005

Following a day of drama on the sun scorched island of Ibiza, we are ecstatic to report the launch party for Extreme Euphoria vs. tidy has been a success beyond our imaginations, setting the scene perfectly for a full on summer of hedonistic extremism and tidyism!

Lee Haslam kicked off proceedings in the early afternoon at the official Extreme Euphoria tidy pool party. More than 700 converged on the man made lagoon in preparation for the extravaganza that lay ahead, as temperatures soared into the 30’s! While Haslam was dipping his feet in the pool, the tidy boys were off recording a live radio show which was broadcast across the island.

As midnight approached and the doors to the fabulous Es Paradis opened, fans were welcomed into the space that had been transformed into a extreme/tidy heaven. Production managers had gone into overdrive all day long to ensure the venue looked like it had never looked before, leaving no-one disappointed. Even the Promotions teams were beside themselves as they saw the end result of what they’ve been working on all week.

First up on the decks was Jay Pidgeon who set the pace for the night ahead with nothing but perfect kick! Queen of Ibiza - the stunning Anne Savage was next up, delivering a selection of tunes that left people gawping in awe! The two kings of all things tidy took to the stage just after 3am with their heart stopping set, packed to the max with drama, show and flawless music. Lee Haslam, had the task of closing the event with his uplifting nu-style trance. It was a 6am when Lee was informed the club would have to remain open till 7am as it was still packed to the rafters. Of course, Haslam didn’t complain, instead he pulled tune after tune after tune from his bag, and had the crowd pleading for more. This is the first time in 5 years, Es Paradis has had to extend its opening hours, and you can be sure it’ll be the same each and every Tuesday night/Wednesday morning for the next 3 months.

Extreme Euphoria vs’ tidy
Every Tuesday at Es Paradis, Ibiza

28th June – Anne Savage, Nick Sentience, BK
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De 28e heb je ook een HeatUK & Lashed in de Summum.. waar JP en Danny D gaan b2b-en als afsluiter en gedurende de nacht de beste dj's van HEAT zullen draaien. Gratis entree met pas.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga echt niet voor hardhouse naar Ibiza :nee:

Pak wel een of 2 avondjes mee maar verder niet.. :)

(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 04:46:
De 28e heb je ook een HeatUK & Lashed in de Summum.. waar JP en Danny D gaan b2b-en als afsluiter en gedurende de nacht de beste dj's van HEAT zullen draaien. Gratis entree met pas.

Maar das in de middag ofzo, of in ieder geval niet op hetzelfde tijdstip als Tidy dacht ik, volgens jouw pdf.
Waarschuw beheerder
donateur
Vince, Hoe staat het met de verhouding mannen - vrouwen? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wous op woensdag 15 juni 2005 om 07:15:
Ik ga echt niet voor hardhouse naar Ibiza

Pak wel een of 2 avondjes mee maar verder niet..

Idd :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 13:23:
Ik ga echt niet voor hardhouse naar Ibiza

Pak wel een of 2 avondjes mee maar verder niet..

Idd

Idd! :jaja:

*schudt hand*

Hehe! Amigo, check onze mogelijk rental car voor de verlenging! Kunnen wij Elmer, Rebec en Marieke wegbrengen naar het vliegveld achter de bus aan gezellig! (Y)

[img width=571 height=173]http://www.renault.nl/PUD/NL/PROD_NL/MEL_PROD/nl/689467_vn_mt2_hm_main.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wous op woensdag 15 juni 2005 om 07:15:
Ik ga echt niet voor hardhouse naar Ibiza :nee:

Pak wel een of 2 avondjes mee maar verder niet.. :)

:/ het is wel leuk meegenomen dat er hardhouse avonden zijn maar ik ga lekker voor het hele paket:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op woensdag 15 juni 2005 om 12:18:
Maar das in de middag ofzo, of in ieder geval niet op hetzelfde tijdstip als Tidy dacht ik, volgens jouw pdf.

Jawel, is ook 's avonds en 's nachts.
Uitspraak van Wous op woensdag 15 juni 2005 om 12:28:
Vince, Hoe staat het met de verhouding mannen - vrouwen?

69% - 31%

Waarschuw beheerder
donateur
69% - 31%

Dan is 't maar goed dat we allebei niet als "vrijgezel" gaan amigo... ;)

Yep, dat wordt 'm... :D Mooi bakkie (Y) B)
Waarschuw beheerder
Doe mij een privee jet wel!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 20:34:
Dan is 't maar goed dat we allebei niet als "vrijgezel" gaan amigo...

Yep, dat wordt 'm... Mooi bakkie

Jon! Ik heb je vorige week toch duidelijk gemaakt dat het over is tussen ons! :[ 8) ;p
Waarschuw beheerder
Trouwens. Voor de mensen die ibiza op video willen zien ( of het weer terug willen zien in sommige gevallen ;) ) :

Ibiza Children @ tranceaddict.com

Filmpje weegt ongeveer 140 mb en duurt een half uur. Allemaal shots van het strand/clubs/etc.

Erg leuk om te zien voor de mensen die het nog nooit gezien hebben en mee gaan volgende week :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo... eergisteren boxjes ekocht voor m'n 20 gb mp3-speler, en 4 gieg aan muziek op dat kreng gezet.. nog 16 gieg over, die pleur ik nog wel ff vol met films en muziek, hebben we mooi wat te doen als we 'n keertje brak op de kamer willen blijven B)
Waarschuw beheerder
donateur
mijn laptop e.d. gaan ook mee! B)

Ik neem wel een hoesje met dvd's mee voor als we ff willen chillen! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 17:37:
Zo... eergisteren boxjes ekocht voor m'n 20 gb mp3-speler, en 4 gieg aan muziek op dat kreng gezet.. nog 16 gieg over, die pleur ik nog wel ff vol met films en muziek, hebben we mooi wat te doen als we 'n keertje brak op de kamer willen blijven B)

Yeah ik moet ook nog boxjes halen :jaja:

Welke heb jij gehaald?

Uitspraak van Wous op vrijdag 17 juni 2005 om 19:28:
mijn laptop e.d. gaan ook mee! B)

We kunnen ook gaan lannen B) Fan van counter-strike ? C&C ? :D ... ;P

Waarschuw beheerder
Jaaaa counter-strike :D
dan doe ik wel mee!
lang geleden, maar was vroeger verslaafd aan dat spel!
Waarschuw beheerder
Ik heb het 3 1/2 jaar lang gespeeld... :X

Heb zelfs nog een medialle liggen ervan :P 3de in een tournooi toen geworden... whehe :D

Zal wel gedoe worden om het te installeren , maar als het lang geleden is, ben je vast de oude versie gewend B)

Waarschuw beheerder
Was echt toen ik 16 was dus alweer vier jaar geleden :D
dat spel was echt verslavend, maar heb het al een tijd niet meer gespeeld, weet niet eens meer hoe het moet :S