Partyflock

Forumonderwerp · 762623

Het zal niemand ontgaan zijn dat Q-Dance weer een editie van Defqon.1 georganiseerd heeft.
Net zoals vorig jaar organiseerd energized hier een busreis naar toe. Aanmelden is nu al mogelijk.

Ga naar www.energized.nl voor meer informatie.

Dus bus begint te rijden in het zuiden des lands. Namelijk het plaatsje Weert.

Opstapplaatsen en tijden voor zoals ze nu zijn:
De opstapplaatsen zijn nog niet bekend. Dat hangt van de aanmeldingen af.
De bus zal zeker om 8 uur aan gaan rijden uit Weert. Zodat de bus er al vroeg is en we niets missen van het feest.
De bus zal aanrijden wanneer alles afgerond is met de betalingen enz.

Vertrektijd uit Almere:
Het feest is om 23:00 uur volgens planning afgelopen. De bus zal dan om 24:00 vertrekken. Dus je hebt een uur de tijd om op tijd terug te zijn bij de bus. De bus is er pas na 23:00 uur en niet eerder. Dus als je al buiten staat voor het einde van het feest, kun je de bus niet in. Dit in verband met veiligheid van eigendommen van de mede inzittenden.
Bij te laat komen gaat de volgende regel in werking:
Bij de prijsberekening zijn we er van uitgegaan dat de chauffeur op de door u vooraf aangegeven retourtijd aanwezig zal zijn in Almere, Strand om 0:00 uur. Indien de chauffeur ter plaatse later vertrekt, daar het gezelschap nog niet aanwezig is bedraagt de meerprijs EURO 27.50 per uur, excl. 6% BTW.

Meer informatie komt later
laatste aanpassing

jahzeker!en zondag de afterparty;)

jah drom,en maandag ff naar de versus;)
De weersvoorspelling voor de Kempen ( deze regio dus ) tot nu toe:

zat 7 16 NNW 3 wissel. bewolkt

zon 5 16 VER 2 wissel. bewolkt

maa 6 19 VER 2 wissel. bewolkt

din 6 26 VER 2 wissel. bewolkt

woe 6 27 VER 2 licht bewolkt

Hopelijk zet het door... als het hier een 28 graden word zal het daar 24 ofzo zijn. Dat zou perfect zijn :D

paulusma:jaja:

die boer :/

30 graden..'t is 'n beetje aan de hoge kant.. Maar goed, mij hoor je niet klagen.. Ga zoiezo wel los :P

jah nog ffkes:P kan egt nie w88 tot t zover is!kheb gewoon tijd tekort alsk daar ben :bounce:

Nog aanmeldingen voor de bingo??

word weeres tijd voor een lekker feesje ja :jaja:

nog 4 dagen..:bounce:
Ik heb er zin in....:D En met dat mooie weer kan t niet meer mis gaan:yes:

ff kleine update voor de mensen uit Maarheeze:

Opstapplaatsen en tijden voor zoals ze nu zijn:
8:00 Weert station
8:00 Rabobank Nederweert
8:15 Kupers Touringcars Kampershoek
8:45 Maarheze (carpoolplaats)
laatste aanpassing

Heb er echt Super veel zin in..!! Word mooi weer dus kan niet beter:D

Ok..Maarheeze zal klaar staan om 8 45!!
Tot zaterdag!!!

gaan met die banaan b)

damn ik denk dat wij daar helemaal van dat terrein af gaan zweten :D haha maar mij hoor je niet klagen! Het is in ieder geval beter als vorig jaar dus ik hoef ook geen vest mee te sjouwen!

Ik kan echt niet meer w88!!!

Linnie men..wij maken er weer een heerlijk feestje van :bounce: en natuurlijk ook met onze andere feestmaatjes ;) ( maar wij zijn de tofste..vergeet dat niet ;P)

haha nou kneem tog wel een vest mee cker voor op de trugweg:jaja: we huren gewoon een kluisje

aint no party like a linnie party :respect:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 21:55:
aint no party like a linnie party :respect:

:S

:S

t word echt heerlijk zaterdag !!!
flink feesten, k kan bijna niet meer wachten
weet alleen nog niet wat k aan moet doen :/
mwhahaha,

Ik wil mensen er wel op wijzen "goed" te drinken tijdens dit warme weer..:yes: vooral als je niet meer jezelf bent..:P
En dan bedoeld hij geen alcohol :P daar droog je nog meer van uit :yes:
Drinken komt in ieder geval wel goed. Maar goed eten vind ik minstens zo belangrijk :P

En dan niet dat je na 20 euro en 'n paar vette happen nog honger hebt :/

Drinken komt in ieder geval wel goed. Maar goed eten vind ik minstens zo belangrijk

dat weet k wel cker van niet;) vorig jaar ook niets gegeten daar al hoewel je veel keuze hebt van eten
vorig jaar kon je ook dildo's en vibo's kopen 8)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 15:59:
dat weet k wel cker van niet vorig jaar ook niets gegeten daar al hoewel je veel keuze hebt van eten
vorig jaar kon je ook dildo's en vibo's kopen

Vind jij wel leuk he :P

(6)
word een feestje om nooit meer te vergeten...
mooi weer, wat wil j nog meer...
jaja zuipketiers we gaan helemaal los :bounce:
kan niet wachten tot zaterdag!!!!

jah kga t nog vetter maken dan vorig jaar b)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 20:58:
jah kga t nog vetter maken dan vorig jaar

pas op linnie..dalijk bezeer je jezelf nog daarmee
laatste aanpassing

haha denk het niet b)

expert? :9
Whaaa... joel & ik gaan deze week patronen rgle, ballonnekes worden ook geregeld. Dus de mensen die bij ons inne bus zitten zijn verzekerd van ballonne.. mits ze natuurlijk wat betalen :)

Jaa.. zal hendig vetter worre als vorig jaar. Vorig jaar vond ik het feest super alleen de muziek toen inne Hardcore vond ik wa minder waardoor het maar een 'goed'-je van me kreeg. Maja dit keer 2 hardcore tenten ennnnnnnn wa nog veel belangrijker is, een JUMP area :D:D:D:D:D betersss dus.

Maar uhh.. 8 uur al in Nederweert, goeiedag zeg.. had wel 3 uur later mogen zijn van mij :/

erger is dat er alleen maar jump in de bus word gedraaid?

:/
Uitspraak van KICKIN HARD op donderdag 16 juni 2005 om 01:19:
Maar uhh.. 8 uur al in Nederweert, goeiedag zeg.. had wel 3 uur later mogen zijn van mij

Dan ben je op zij vroegst om 15.00 uur op het terrein...:(

Wij gaan zo vroeg vanwege het feit dat:

-We de files willen vermijden en de grote drukte;
-Er extra controles gaan komen naar het echtheid van het kaartje waardoor q-dance ongeregeldheden verwacht;
-Je zo langer feest hebt

:D

Uitspraak van KICKIN HARD op donderdag 16 juni 2005 om 01:19:
Maar uhh.. 8 uur al in Nederweert, goeiedag zeg.. had wel 3 uur later mogen zijn van mij

als iedereen nu gewoon de site gelezen had en eerder zou reageren wanneer ze klachten of opmerkingen hebben, dan hadden we nog kunnen schuiven, maar dat werd niet gedaan, dus helaas.

ik vind t ook een prima tijd en zoals Timmy al zegt.
Hoe laat we er ook zijn t word in ieder geval een dulle bedoeling :)
To Timmy;

Wij hebben ook een bus geregeld naar defqon, en ook daar heeft dollie lopen sanikken over dat eventravel. Krijg k vandaag een brief van traffic support met daarin een gratis parkeerkaart voor de bus, mag jij raden wie die brief ondertekend heeft :P

idd Dana Dooijeweerd

laterzz
Uitspraak van RoesjoeR op donderdag 16 juni 2005 om 14:35:
To Timmy;

Wij hebben ook een bus geregeld naar defqon, en ook daar heeft dollie lopen sanikken over dat eventravel. Krijg k vandaag een brief van traffic support met daarin een gratis parkeerkaart voor de bus, mag jij raden wie die brief ondertekend heeft

idd Dana Dooijeweerd

laterzz

:no: wat een ellende dat eventtravel :no:

wij hebben trouwens die kaarten ook ontvangen..:P
laatste aanpassing

Nog 2 dagen.. en dan FEEEESTENN :D:D

jah heb er met de dag meeeer zin in:P
Ja mensen morgen gaat het eindelijk gebeuren :yes:

Ben benieuwd of er iets is gaat morgen met Eventtravel, weten hun mensen direct waar ze aan toe zijn. Hoegroter hun worden hoemeer macht ze krijgen.

poepoe wij zijn alvast begonnen :vaag:

:x

nog 1 dag :D
waarschijnlijk kunnen we nog gratis met de trein heen ook :jaja: