Partyflock

Forumonderwerp · 762623

Het zal niemand ontgaan zijn dat Q-Dance weer een editie van Defqon.1 georganiseerd heeft.
Net zoals vorig jaar organiseerd energized hier een busreis naar toe. Aanmelden is nu al mogelijk.

Ga naar www.energized.nl voor meer informatie.

Dus bus begint te rijden in het zuiden des lands. Namelijk het plaatsje Weert.

Opstapplaatsen en tijden voor zoals ze nu zijn:
De opstapplaatsen zijn nog niet bekend. Dat hangt van de aanmeldingen af.
De bus zal zeker om 8 uur aan gaan rijden uit Weert. Zodat de bus er al vroeg is en we niets missen van het feest.
De bus zal aanrijden wanneer alles afgerond is met de betalingen enz.

Vertrektijd uit Almere:
Het feest is om 23:00 uur volgens planning afgelopen. De bus zal dan om 24:00 vertrekken. Dus je hebt een uur de tijd om op tijd terug te zijn bij de bus. De bus is er pas na 23:00 uur en niet eerder. Dus als je al buiten staat voor het einde van het feest, kun je de bus niet in. Dit in verband met veiligheid van eigendommen van de mede inzittenden.
Bij te laat komen gaat de volgende regel in werking:
Bij de prijsberekening zijn we er van uitgegaan dat de chauffeur op de door u vooraf aangegeven retourtijd aanwezig zal zijn in Almere, Strand om 0:00 uur. Indien de chauffeur ter plaatse later vertrekt, daar het gezelschap nog niet aanwezig is bedraagt de meerprijs EURO 27.50 per uur, excl. 6% BTW.

Meer informatie komt later
laatste aanpassing

zal deze week er eens langs gaan rijden om te checken, komt goed!
Ik zeg alleen wat er vorig jaar was gebeurd haha en binnen kom ik toch! en rijbewijs hebk niet neeh duh! ik rij misschien met iemand mee ow ja...lalala mjah ik zeg toch veel plezier in de bus zal wel allemaal goed gaan.
laatste aanpassing

me zus is daar vorig jaar mee gegaan

je was er dus zelf niet bij, je kan dus eigenlijk niet weten hoe de situatie toen was.
Ik weet wel een betere. Gewoon bij dat bushokje op de Moonslaan. Daar rijd de normale bus ook dus die plek is goed begaanbaar + je kunt daar je fietsen ook stallen als je die bij hebt. Ik heb het hier dan wel aan de kant waar de bus niet langskomt. Anders krijg je misschien net het effect dat de lijnbus langskomt terwijl de bussen van energized daar stilstaan. Binnen 5 minuten is Maarheeze dan opgehaald.
Jezus man stel je ff aan. ze heeft het me toch verteld. doew niet zow moeilijk
Jullie bijte wel goeje...waha :D
laatste aanpassing
Robbie... dat is opzich nog een betere...
Moonslaan zijn beide partijen tevreden denk ik :)
Maar jullie zijn de baas dus kijk maar wat je er van maakt komt allemaal goed

Jullie bijte wel goeje...waha

:x

Jaja regel defqon =) Keb er veeeel zin in , Feby regel doubletrouble in de house hihi :jaja:

reGel BlutZ.NL hihi defqunt here we cum..!!

:jaja:

#carebears cought by the #carepolice

Pimp a liCiOuss .. CARE BEARS RULEEE :jaja:

Joa die zijn vet sweet :)

Kijk !! dat bedoel ik nou =)

:D

kheb der zin in DEFQON :D
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
Freeze is ook In da houseeeeeeeeeeeeeee ....ik ga ­­jullie allemaal gek maken in de bus !!!! ....woeo­e­oeoeoeoohahahahhaaaaaaaaaaa........sharon !!! re­ge­l dansen in de bus !!!:P .....alleen voor mij­ ­dan :P ....sorry ron b)
laatste aanpassing

mi casa es su casa
laatste aanpassing
en hoeveel aanmeldingen zijn der nu al?

111 :X

correctie 110 :)
laatste aanpassing
Misschien een goed plan om op een parkeerplaats een groepsfoto te maken met zn alle?

Alle tot nu toe 111 mensen die meegaan B)

110 correctie :P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 19:51:
correctie 110

Gaat de goede kant op Maartje...;) Maare hoeveel mensen kunnen er nu nog mee met de bus?

Prijs:
De prijs is 20 euro p.p.
Over de betalingen komen we later op terug.

De laatste zitplaatsen worden langzaam gevuld. Er zijn nog 6 zitplaatsen over en dan zit bus 2 helemaal vol!
Diegene die dan nog aanmelden komen ondervoorbehoud te staan. Als we hierna weer een bus vol krijgen gaat deze ook gewoon door.

bron: www.energized.nl
Dat word het zeker jonge, ut word me een potje wazig daar in die bus, dat wil je niet weten. Na defqon1 wil je voor altijd met Energized mee naar feesten. Wij leveren Qwaliteit blije ;)

eh, rrrrrriiiiigggghhhhhhttttttt........ #carebears

Maarheeze is dus sterk vertegenwoordigd in de boes...:yes:
trouwens met 2 E's Maarten.. voor de goede orde.
ik schat een man of 20 uit Maarheeze.. de hele posse iig.

Enzo

2 e's ?

en zo'n 80 man uit Weert, 4x zo sterk vertegenwoordigd, WIEËRT! ;) hehe

maar iig flex dat jullie mee gaan

Maarheeze de Gekste !!!
Weert is ook 7/8 maal zo groot MRHZ, dus in verhouding zijn wij tog nog met meer mensen vertegenwoordigd! ;)
laatste aanpassing
Met 2 e's MaarhEEze of ja 3 dan ...
Ik neem aan dat iedereen van Maarheeze in dezelfde bus zit of werkt het zo niet ??
Al een idee waar we op moeten stappen trouwens??
Carpool? Moonslaan? of Rabo?

jah we hebben erzin in:P
vorig jaar topfeestje gehad daar!!:P

ja idd, ga natuurlijk niet zeggen waar iedereen moet gaan zitten, maar we houden hier wel rekening mee. we proberen ervoor te zorgen dat jullie bij elkaar in 1 bus komen te zitten.
vanavond komen we bij elkaar en we gaan hierover hebben. dus deze week meer info erover.

en ja die E, maarhEEze, brabant hè, dat word vergeten ;) hehe

vertegenwoordigers van www.blutz.nl wenst u een fijne.... RAMMDULLE PARTIEJ.
Rustig aan over de Brabanders he :) maar dan horen we 't wel ..

Brabant is het beste! lijkt me duidelijk

duidelijk? niet echt ;)

vertegenwoordigers van www.blutz.nl wenst u een fijne.... RAMMDULLE PARTIEJ.

LIMBURG :p

wat is er niet duidelijk aan dan?

brabant :nee: ofja een beetje;)
limburg :respect:(Y)

heb er cker zin in :jaja:

techno :respect:

maar mensen die toen ook in de qrimetime bus zaten...met defqon zit er tog wel iets meer leven in op de trugweg he;)
partypoepersss

daar wordt voor gezorgd ;)

;)haha ok!k reken op je maarten;)