Partyflock

Forumonderwerp · 762236
16706x bekeken
Betreft: evenement: High Quality, vrijdag 3 juni 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
Even kijken...

Waar moeten we uit de metro stappen? Station WTC toch en dan is het aan de kant van Amstelveen?

Heeft iemand de nieuwe locatie al gezien? Ik zag het vrijdag in de Metro staan
donateur
Station WTC uitstappen en dan ga je de kant eruit waar de abn amro ook zit (de kant van waar je broodjes kan halen en waar de Etos zit) en dan is het nog geeneens 2 minuten lopen.

Er stonden foto's van op de site van UDC, ziet er goed uit allemaal en als ik dan lees dat er een function one (als ik de naam fout heb zeg heet ff mensen) soundsystem komt :kwijl: Dat geluid hebben ze dus ook op de Hardhouse Academy en Londen en dat is ZUIVER EN HARD, denk wele dat heet, het beste geluid is dat ik ooit ergens heb gehoord :yes: En dat krijgen wiij strax ook :lief: HQ :lief:

Ik vind het ook wel cool dat de zaal zogeheten 'kaal' is, ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen

EN IK KAN AL BIJNA NIET MEER WACHTEN!!!!

5 nachtjes nog.....

Let's get it on
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bring it on!!!!

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
nog 6 nachtjes idd. Lekker hoor!

[img width=20 height=30 cacheid=0000310f0000632b697d1fd01a00c28e3b]http://smile.smilies.nl/511.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn het eigenlijk geen 5 nachtjes?
Waarschuw beheerder
donateur
Leuke colum idd van Danny:)
donateur
4 nachtjes, :bounce: falderaderadera, 4 nachtjes, :bounce: shoobedoo wap waaaaaaa

Hmmmm ik denk dat ik zo gewoon weer naar bed ga en tot vrijdag ga slapen, des te sneller is het zover o:)
Waarschuw beheerder
donateur
LIjkt mij ook wel wat, had vanochtend nog wel ff heerlijk willen blijven liggen:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik (dag)droom al weken over Impulz:d
Waarschuw beheerder
donateur
Trein?
donateur
Yup, omdat ik (en nog anderen natuurlijk ook) een dagje later erheen gaan, moeten we zelf even de trein reserveren van Amsterdam naar Keulen en daar op het vliegtuig stappen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 30 mei 2005 om 12:01:
Moet deze week wel even plek in de trein gaan reserveren ook

Moeten toch gewoon op de dag zelf een kaartje voor de trein kopen of werkt dat anders?
Ik ben niet zo bekend met de trein e.d.
donateur
je schijnt een plek te moeten reserveren bij ns inetrnationaal vertelde Vince mij van de week en we moeten ook met zijn 5-en inboeken bij het vliegtuig. Jij, Erwin, Reef, ik en Frans (die ik waarschijnlijk wel van gezicht ken denk ik of niet, is een bekende van JP weer)

Vince raadde ons ook aan om de trein rond 1 uur smiddags al te pakken, omdat er nog weleens vertraging en dergelijke is en we natuurlijk niet ons vliegtuig moeten missen :)
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Ik ga ws niet naar impulz hoor :no:

Ga ws de zaterdag al mee naar ibiza i.p.v zondag...
Waarschuw beheerder
Tell me about it ... :(

Ik wil whitby echt niet missen... En tinrib... BK & Ed real ... Maar ja. Tis niet anders denk ik zo ...
Waarschuw beheerder
De HQ-stage van Impulz is idd erg UK.....ruilen Denny/Daniel? :P
Waarschuw beheerder
:yes:

aub SHOKK een beetje aan t einde
Waarschuw beheerder
donateur
Denk je dat je nog invloed hebt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 30 mei 2005 om 20:59:
aub SHOKK een beetje aan t einde

Proteus als afsluiter. Nuw Idol ervoor. Tidy boys daarvoor. Rest haalt mij niets uit ;P
Waarschuw beheerder
*schreeuwt*

het moet godverdomme vrijdag worden :(
Waarschuw beheerder
Uiteraard weet ook ik niks van een timetable :/

Artiest Sinclair
Waarschuw beheerder
donateur
Jajajajajajaja nog en paar daagjes, can't bloody wait no mo!
:bounce:

HQ party people, R u all ready????
Waarschuw beheerder
Kaartjes gehaald, aftellen kan beginnen, heb er zin in! Vriend van me komt er zelfs speciaal voor terug uit de States!

peace
donateur
Danny is a tease :yes:

Kom op met die time table dan......

vrijdag, ik wil dat het vrijdag is, vrijdag, ik wil dat het vrijdag is

Waarom helpt dat nou niet?

Uitspraak van Love is the answer op maandag 30 mei 2005 om 23:43:
Vriend van me komt er zelfs speciaal voor terug uit de States!

:o :respect:

:D:D:D

:lief: HQ :lief:

How I love to love HQ ;p
donateur
Ik denk
1-Hank
2-Fausto
3-Nuw Idol
4-S.H.O.K.K.
5-Tidy Boys
6-Proteus
7-JP

Nou ja weet ik veel eigenlijk, altijd als ik iets ga gokken dan zit ik er toch mijlen ver naast, kan ook dat Proteus afsluit......

Ben er toch al vanaf 10 uur, dus ik zal niets missen :bounce:

PS: Is het nou al vrijdag dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 31 mei 2005 om 01:38:
Nou ja weet ik veel eigenlijk, altijd als ik iets ga gokken dan zit ik er toch mijlen ver naast, kan ook dat Proteus afsluit......

Nee hoor JP sluit af. Staat in de nieuwsbrief. DJ Hank begint:

JP
De resident die al het langste bij ons is… na een legandarische closing set met Tom Harding afgelopen december, is ook hij weer terug om de avond weer af te sluiten zoals het hoort: JP style!

Hank
Een nieuwe naam, een nieuw talent die de spits afbijt op de eerste HQ avond in de Expo XXI. Onze talent spotter had hem al in t vizier, t wachten was alleen op t juiste moment. En dat moment is aangebroken: HQ presents you: Hank.

Dus Daan 2 van de 7 goed (y)

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Voordat je het weet is het vrijdag 22.00 uur :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
en 9 uur later sta je zomaar weer buiten :P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is niet leuk :nee:

Maar ja, wel de harde waarheid