Partyflock

Forumonderwerp · 762236
15263x bekeken
Betreft: evenement: High Quality, vrijdag 3 juni 2005 om 22:00
Waarschuw beheerder
Zie je zaterdag bij Mark EG RJ..... :bounce:

:x
Waarschuw beheerder
donateur
Is er geen Super Marco May dan?O:)
donateur
Zullen we anders naar Q-Base RJ, daar draait ie wel weer ;p;p

Nog 4 nachtjes tot Impulz wahoooooooooooo :bounce:

hmmmmmm Mark EG vind ik geeneens zo een gek idee btw
Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand die de time table al uit z'n hoofd geleerd heeft (of niet te lui om het op te zoeken) mij vertellen wie er op het EG tijdstip bij HQ draait?
donateur
Misschien doe ik dan wel gek en ga ff met jou mee ofzo dan, ook voor het eerst dat ik de HQ zaal verlaat op Impulz Festival :)

Ik ga eens even naar de time table kijken
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op vrijdag 17 juni 2005 om 08:43:
Impulz zonder een jarig Reefje, das ook best apart:s Heb vorig jaar wel heel veel lol gehad toen ik met Floortje aan het shoppen was:d

Mjaw.. :(

Ik wou mijn verjaardag zo vieren... 00:00 op impulz outdoor. en in de avond de zonsondergang zien op Ibiza B-)

Maar nu ga ik de zonsopgang op ibiza zien + zonsondergang op mijn verjaardag... Ook wel iets aparts :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Van 2 tot 3 tegelijk met Derb

Mwah, misschien dat ik dan ook wel even een wandelingetje ga maken in dat uurtje...
Waarschuw beheerder
donateur
Een terrortent zou dat in dit geval zijn :)
donateur
The tent of terrorrrrrrr

wahoooooooooo

echt een joint oproken in de zon en een koud biertje erbij, kan het iedereen aanraden, pas alleen wel op o:)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik wel wat ga skippen bij HQ, als het droog weer blijft tenminste.
Waarschuw beheerder
donateur
Jij wilt PvD natuurlijk zien he Hassan? :)
Waarschuw beheerder
Ja en ook misschien wel wat van Halliwell. Maar die draait tegelijk met Fausto en Fausto vind ik op grotere feesten beter dan in clubs, wil hem dus ook zien.

Ik weet niet wat ik van Captain Tinrib moet denken, heb m nog nooit gehoord, maar zn producties vind ik niet zo, niet van onder de indruk iig.

Buiten is ook veel leuker dan in een tent.
Waarschuw beheerder
donateur
Als het mooi weer is wel ja :yes: