Partyflock

Forumonderwerp · 762019
Voor de echte Liefhebbers,moet dit tog wel bijna een droom-line up zijn !

Zaterdag 14 mei

Joey Beltram 🇺🇸
Robert Hood 🇺🇸
Daniel Bell 🇺🇸
Fabrice Lig 🇧🇪
Gideon
Felix da Housecat 🇺🇸
Ellen Allien 🇩🇪
Märtini Brös 🇩🇪 *live
Zombie Nation 🇩🇪 *live
The Mysterious Mister O
Detroit Grand Pubahs- 🇺🇸
Seutek

Zondag 15 mei
Miss Djax
Marusha 🇩🇪
Heiko Laux 🇩🇪
Stewart Walker (US/DE) *live
Jacek Sienkiewicz 🇵🇱 *live
Estroe
El Greco
Juan Atkins 🇺🇸 classics set
Dynamix II 🇺🇸 *live
Dj Godfather 🇺🇸
DMX Krew (gb) *live
Marco Passarani 🇮🇹
Legowelt *live
Lady Aïda
Caz

:kwijl:

Word voor mij iig de zaterdag,en miss de zondag :yes: !
laatste aanpassing
Zeker,dat vind ik ook prima.
De electro deed van zaterdag deed me gewoon weinig,
dat vond ik jammer.
De zaal en de muziek in de techno deden mij juist niks. De electrozaal was vet, ook qua geluid. De muziek die ik er heb gehoord was ook erg goed te noemen. als het minder werd peerde ik hem gewoon naar de Chill out waar kwalitatief de beste platen werden gedraaid.
laatste aanpassing

Electrozaal was wel echt mooi ook!

die ramen met die bosjes en lichtjes achter de dj:respect:

Artiest {SHOWLIST artist 4709, 31282}
Moet ook eerlijk zeggen dat ik Felix da Housecat zeer goed vond draaien, nou heb ik niet alles gehoord. Maar datgene wat ik gehoord heb Erg leuke remixjes van LCD Soundsystem, Pink Floyd en Marilyn Manson gehoord!!
Heb hem namelijk ook 2 jaar geleden op Extrema Outdoor horen draaien en daar vond ik hem echt slecht!

Dan wil ik niet weten hoe slecht hij op Outdoor draaide :S
Zijn overgangen sloegen echt als een pik op een drumstel.
Overstemmen
Niet gelijk lopen
Gewoon snel wegdraaien zonder mixen
En weer het stilvallen. Ik dacht dat het 1 malig was op ILT (dat het aan de naalden lag die die 2 keer liet vervangen). Maar ik weet nu wel waar het aan ligt.
Platenkeus was zeker goed, maar de rest...............
Als dit genoeg is om op eeen groot feest te draaien kan iedere idioot DJ worden
laatste aanpassing
ik heb voor 35 euro zeker wel betere feesten gehad. De sfeer...uuhm, welke?
Electro zaal was wel lekker, maar Felix was idd niets!
Ik ben geen DJ, maar ik hoorde toch zeker wel dat er het een en ander niet echt om aan te horen was! Lekkere platen, maar dan mag je je nog geen DJ noemen. Zelfs ik mix beter met mijn 5 minuten ervaring!
De plee's was echt niet normaal eigenlijk. Dik geld dokken...2 keer dweilen ze met dezelfde dweil en pisbesmette dweil een keer door de wasbakken, over de bril en over de vloer (en dat bij alle wc's met 1 emmer!) Sorry, doe het dan helemaal niet en vraag er geen geld voor.
Ik vind het erg jammer dat het allemaal niet super is gegaan, ik had echt gehoopt op een vet feestje.
Er werd zeker wel goede muziek gedraaid, maar zonder sfeer (omdat er geloof ik erg veel mensen waren die niet voor dit soort muziek gaan)...zonder sfeer ben je nergens.

Al met al hoop ik op een nieuw feest wat veel beter is...maar Extrema, 1 tip, begin niet te groot met Techno en Electro, want nederland is er nog lang niet klaar voor!

ik ben niet veel in de electro geweest, achteraf wel spijt daarvan :(
dat had veel beter gekunt! ik denk dat het novalectra feest wel uit kan groeien tot een echt goed feest maar zoals iemand al eerder zei, houd het dan op een iets kleinere locatie.. de rechter ofzo.

nou als ze Robert Hood en Joey Beltam in de rechter zetten hoor je mij niet klagen en kan ik iig kruipend naar huis:p

Maar denk dat de rechter voor z'on feestje weer te klein is en t daarentegen maar tot 4 uur open is:s
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 23:42:
ik ben niet veel in de electro geweest, achteraf wel spijt daarvan

Hehe ja zonde Stephanie. Je was nog wel een paar keer meegesleurd daarheen :) Dat zaaltje was wel koel. En ging ook wta meer los.

Ik hoop echt dat Extrema (of andere organisatie dit concept nogmaals gaat proberen. Maar dan idd op een een kleinere locatie :D Ik ben er dan bij!
Artiest Pie
ik heb heel BLOOD ANGELS opgenomen (y)
Koel. Nu niet laten wissen he :)
staat op mijn pc (y) save and well

kan je em niet alvast hierop gooien pie>>?
Werkzaam bij DommelVallei
Artiest {SHOWLIST artist 120883, 12182}
Na 3 uur lang buiten bij de entree gedraaid te heb­ben kwam ik binnen en schrok ik nog van hoeveel me­nsen er binnen waren, maar na enig speurwerk erach­ter gekomen dat idd 30 tot 40 % voor niks binnen w­as.....(inclusief mezelf ;))

Het was idd beter ­geweest als de locatie iets kleiner was geweest zo­dat er wat meer sfeer in kwam..
Had wel weer heel­ erg het gevoel dat er veel mensen binnen waren di­e helemaal niet op een techno/electro feestje thui­s horen.... waren van die "feestje-is-toch-in-de-b­uurt-dus-we-gaan-maar-publiek"

Verder heb ik ee­n redelijk goeie set gehoord van Robert Hood, niet­ echt Detroit techno, maar wel lekkere stevige tec­hno.
Joey Beltram draaide erg stevig en miste af ­en toe een beetje de climax in zijn setje.... dus ­soms TE monotoom maar sommige vinden dit erg vet..­..
Marusha viel me erg tegen, na de setjes van de­ heren Hood en Beltram kreeg zij het publiek niet ­meer los en kakte het duidelijk in.....jammer!!!
­
Maar voor de rest heb ik me goed vermaakt!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 23:16:
Dan wil ik niet weten hoe slecht hij op Outdoor draaide
Zijn overgangen sloegen echt als een pik op een drumstel.
Overstemmen
Niet gelijk lopen
Gewoon snel wegdraaien zonder mixen
En weer het stilvallen. Ik dacht dat het 1 malig was op ILT (dat het aan de naalden lag die die 2 keer liet vervangen). Maar ik weet nu wel waar het aan ligt.
Platenkeus was zeker goed, maar de rest...............
Als dit genoeg is om op eeen groot feest te draaien kan iedere idioot DJ worden

Ben ik zeker met je eens!
Zijn mixing skills zijn zeker niet van hoogstaande kwaliteit, maar afgelopen zaterdag luisterde ik daar nog een beetje doorheen... Dit in tegenstelling tot Extrema Outdoor, waar hij én slecht mixte én een zwaar beroerde platenkeuze had!
zix: en we hebben elkaar gemeet! :D Alleen was ik echt zo lam als een tak hehe, had veeeeel te veel gedronken (zoals wel vaker het geval is :bloos:) dus ik hoop dat ik nog ene beetje aardig was. Meestal vergeet ik halverwege een gesprek dat ik met iemand sta te praten en word dan weer afgeleid door iets of iemand anders. :D
WJ: hehe idd gemeet!!! al was het kort, maar was niet te merken hoor dat je zo veel gedronken had....en aardig was je wel die 10 seconden ;) just kidding!
Maar ik ga er vanuit dat we elkaar wel vaker tegen zullen komen ergens op 1 of ander feestje....toch?

Uitspraak van DubzOne op dinsdag 17 mei 2005 om 09:25:
Ben ik zeker met je eens!
Zijn mixing skills zijn zeker niet van hoogstaande kwaliteit, maar afgelopen zaterdag luisterde ik daar nog een beetje doorheen... Dit in tegenstelling tot Extrema Outdoor, waar hij én slecht mixte én een zwaar beroerde platenkeuze had!

Ik d8 toen ik Felix op ILT hoorde dat het eerst aan de naalden lag, maar het ligt dus echt wel aan hem. Vond het wel vet dat La Rock langskwam want daar ga ik dus echt helemaal van uit mn dak. John heeft voor mij daarna echt veel goed gemaakt die liveset was heerlijk. En ja kernkraft 400 had niet perse langs hoeven te komen maar t was wel te verw88. Ik hoop echt dat dit concept nog eens terug komt, want de muziek is gewoon super. Zelf ben ik ook van plan electro feesten te gaan organiseren, maar goed dat is nog ff afw88 wat het gaat worden
Uitspraak van PlE op dinsdag 17 mei 2005 om 01:30:
staat op mijn pc save and well

Die Pie is echt niet te vertrouwen joh met dat soort dingen ;)
gauw online gooien dan die recording! heb ook een stuk op mn telefoon staan maar dat is bagger!
alleen Kernkraft 400 had van mij niet gehoeven.. hij heeft hem zelfs 2 keer gespeeld, 1 keer heel kort en aan het einde nog een keer helemaal..

Ik had eigenlijk het gevoel dat het een dis was van zijn eigen plaat. Als je het origineel kent is het wel duidelijk dat hij zwaar liep te kloten met de honderd-en-een hardstyle versies en het meegezing wat hierbij volgt. Ik vond het tophumor. Zo'n belachelijke overstuurde beat die niet eens echt gelijk liep en iedere keer dat melodietje afkappen. Wat bekend staat als de singleversie was de DJ Gius remix trouwens.

Jammer dat te veel mensen dachten dat het serieus was. Ik heb ooit met hem gesproken en hij zei dat hij zo'n klotehekel heeft gekregen aan dat nummer dat hij het een hele tijd niet meer live zou doen. maar de originele versie en de video zijn toch wel cool op zn tijd.
Uitspraak van Bezope Hamster:cheer: op dinsdag 17 mei 2005 om 17:38:
Ik had eigenlijk het gevoel dat het een dis was van zijn eigen plaat. Als je het origineel kent is het wel duidelijk dat hij zwaar liep te kloten met de honderd-en-een hardstyle versies en het meegezing wat hierbij volgt. Ik vond het tophumor. Zo'n belachelijke overstuurde beat die niet eens echt gelijk liep en iedere keer dat melodietje afkappen. Wat bekend staat als de singleversie was de DJ Gius remix trouwens.

Jammer dat te veel mensen dachten dat het serieus was. Ik heb ooit met hem gesproken en hij zei dat hij zo'n klotehekel heeft gekregen aan dat nummer dat hij het een hele tijd niet meer live zou doen. maar de originele versie en de video zijn toch wel cool op zn tijd.

Sorry mijn fout :$ Ik ken alleen de versie die iedereen kent, had hem ook al zo enorm lang niet meer gehoord..

Daarbij komt ook nog dat ik tijdens zijn act niet meer helemaal nuchter was, dan heb ik dingen sowieso wat minder snel in de gaten :$

Vond het al vreemd dat hij hem 2 keer speelde, maar ik heb dus gewoon de humor ervan compleet gemist :p

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 17 mei 2005 om 10:02:
Meestal vergeet ik halverwege een gesprek dat ik met iemand sta te praten en word dan weer afgeleid door iets of iemand anders. :d

Idd! :@ Schandalig! :@

Bonnen waren wel aan jou besteed denk ik zo?! :9

enkele foto's..

met speciale aandacht voor de tweede...wat was die zaal toch mooi (l)

Ellen Allien (l)

Electro-zaal (l):respect:

dmx krew

robert hood

joey beltram, die visuals waren super ook btw:9

enthousiasme:respect: die gozer met dat blauwe shirt in het midden was echt helemaal geweldig, die heeft alleen maar zn handen voor zn ogen gehad van oww wat vet en zn ogen dicht en lachen en genieten, wat een gozer was dat:respect:

zombie nation

marusha, tieten :9 (hoofd "wat" minder)

techno-zaal

vette rommel als ik het weer zo terug zie (l)
laatste aanpassing

wheheh koersje int midden en een roemert naar de klote dr naast (Y)

Werkzaam bij Struikgewas
wat was roemer naar de kut heerlijk :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 23:19:
die gozer met dat blauwe shirt in het midden was echt helemaal geweldig, die heeft alleen maar zn handen voor zn ogen gehad van oww wat vet en zn ogen dicht en lachen en genieten, wat een gozer was dat

Bedoel je nou koersje? Zie zo gauw ff niet een ander iemand met een blauw lijkend shirt :)

Whaha die Roemert. Wat een kop! :D

Uitspraak van DK079 op woensdag 18 mei 2005 om 00:12:
Bedoel je nou koersje? Zie zo gauw ff niet een ander iemand met een blauw lijkend shirt

Whaha die Roemert. Wat een kop!

eeehm ja zal wel:D

ken ene koersje niet maar als dat die blauwe met die zwarte mouwen is: dan is t m!

die gozer stond zoo uit zn dak te gaan en later toen ie bij de taxi stond, zat ik nog drie a vier keer naar m te zwaaien en steeds zwaaide die weer heel blij terug :)
vond het een grappig figuur :)

wehhehe koersje is ook een grappig figuur......

vraag me af hoelang het duurt voordat de desbetreffende mensjes reageren hier aangezien het ook forumhoertjes zijn8)
laatste aanpassing
Whaha je bedoelt idd koersje. Is idd een figuur apart. :D

Die kom je vast nog wel vaker tegen hel blij :)

Hmm zat bij m in de taxi. Hij stond idd ff buiten te wachten. Maar heb m niet uitbundig zien zwaaien helaas.

ik wacht af ghehe :9

Uitspraak van DK079 op woensdag 18 mei 2005 om 00:50:
Hmm zat bij m in de taxi. Hij stond idd ff buiten te wachten. Maar heb m niet uitbundig zien zwaaien helaas.

ik stond een stukje naar de ingang zeg maar en omdat ik een tijdje naast m had gestaan op t feest ging ik zwaaien en hij weer terug, toen nog een keer, hij weer terug en toen nog een keer en hij weer terug en elke keer leek het weer alsof ie dacht dat het de eerste keer was :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 23:19:
enthousiasme die gozer met dat blauwe shirt in het midden was echt helemaal geweldig, die heeft alleen maar zn handen voor zn ogen gehad van oww wat vet en zn ogen dicht en lachen en genieten, wat een gozer was dat

dank u.......het was idd heerlijk genieten!!!!

en kijk die Roemert eens. Wat een topper!!!!!vooral tijdens het zwem-uurtje!

krijg weer gelijk volop zin in FYM!!!!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 00:51:
ik stond een stukje naar de ingang zeg maar en omdat ik een tijdje naast m had gestaan op t feest ging ik zwaaien en hij weer terug, toen nog een keer, hij weer terug en toen nog een keer en hij weer terug en elke keer leek het weer alsof ie dacht dat het de eerste keer was

was idd niet meer helemaal helder op dat moment. Begreep eerst ook niet echt of je nou naar mij aant zwaaien was of dat je gewoon om een taxi riep :D
Whaha gelukkig zwaaide die niet om een taxi. Anders stond het wel heel raar. Wow koers wat was je nog laat wakker. Of was je alweer op ;)

laat wakker, heb een daggie vrij vandaag ;)

succes met de tentamens!!
Morgen ghaste (Y)

laat wakker, heb een daggie vrij vandaag

*jaloers*

Was het gister nog wat geworden Koers? Wat een kansloze avond.. :)

hehehe, begon zeer kansloos jah.

maar we gingen effe naar de tjalk. Werd nog wel lagguh, beetje in de octopus knallen :D

goedemorgen mensen (Y)

vond de sfeer op Novalectra echt zwaar bagger..maar heb me prima vermaakt met de boy's uit zoetemeer :P
Haha Roemert, dwaaskees, was zeker lache (Y)

Stuur je binnenkort de foto's, zitten veel mooie tussen :jaja:

hahaha ben benieuwd ouwe (Y)

was wel dope..we hadden alleen nog wat te :smoke: moeten hebben etc etc...:P

lekker blowtje gaat er altijd wel in. (f)
hahah ja kut-eindhoven, sfeerloze mensen en geen coffeeshop te bekennen..

hmmm.. zie ik hier een verband??

hahaha inderdaad..maar ja we hadden ook een beetje gekkuh dingen moeten doen..

bijvoorbeeld Eindhoven in gaan.....(maak ik nu een grote fout in mijn zin ;))

nee Eindhoven zuigt en kont :[

was eerlijk gezegd te gebroken om gare dingen te doen.

stelling van vandaag: later beginnen, langer doorgaan!!

inderdaad...damn was redelijk van de :vaag:

echt die krengen zijn echt reete dik en sterk...dus voortaan maar weer lekker halfjes ;)

toch wel???????????? :D

hahaha damn ouwe...heb tot maandag op mijn bed gelegen.

gelukkig was ik alleen thuis en heb ik mijn bed naar beneden verplaatst, maatjes opgebeld en heerlijk wezen :smoke:

maar wat was ik weg joh...en trouwens koerje jij was hem ook aardig zoek :P
nee Eindhoven zuigt en kont

:x

geen coffeeshop te bekennen..

bij mij in de straat liggen er al 2 ;)

Zeker nog nooit in Tiel geweest :D

daar heb je pas shops ;)
Tiel
nooit geweest
:no:
laatste aanpassing