het was speed helaas maar ach ik overleef het wel weer hoor ik heb een zware techno set aanstaan en zit op mijn stoeltje
Jossa beetje verslaafd???
nee hoor ik heb al een hele tijd nix gebruikt tot vorig weekend toen ben ik ff de mist in gegaan en een gegeven paard kijk je ook niet in zijn bek toch
Ow ja had gelezen dat je nie meer gebruikte... was al trots op je .. wanneer ga je weer beginnen met stoppen???
ik denk morgen weer want ik ga gelukkig nix doen dit weekend dus heb ik weer een begin zonder "obstakels"
Poffen bij hem krijg ik echt geen narigheid van ofzo.. gast was vroeger een dik goede vriend van mij.. Mag daar poffen tot €200, tot ik weer nieuwe studiefinanciering krijg, dan betalen.. gaat al maanden goed.. duzz...
ik heb er tot nu toe alleen maar gezeur mee gehad dus als ik geen doekoe heb leen ik wel iets van een maat van me ofzo maar poffen doe ik gewoon niet meer
haha jossa ikke zit er nu net zo bij als jou
alleen ikke heb sos
John Doe>das inderdaad wel aardig ik zie ook dat je niet zoveel aan sossie doet aangezien je 85 euro rood staat elke maand (ik heb wel erger gehad namelijk)
to ~ILSE~>jij mazzelkont die je der bent IK WIL OOK SOSSA
Nee ken beter niet Poffen, en ook niet elke dag Sossie doen. Heb ik ook gehad, 4 maandjes
Geld gong snel op.
Zodra ik geld had Sos halen.
Geestlijk verander je.
Neus gaat rot worden.
En toen ging ik eens nadenken van dis ni goeeee.....!!!
Ben er weer van af, ja alleen ik het weekend en nie zo'n beetje ook
Of ik ben gewoon een rijke en verstandige student????
Aan ilse>>> Lucky bastard!!!!
En dat neusbloeden.. dat heb ik altijd pas de volgende dag.. als ik mn neus snuit.. daarna een beetje peuter... dan komt het helemaal los.. echt zuur!
Laatst was ik aan het werk, en stond buiten een peuk te roken met een collega van mij.. zat een beetje shit in mn neus en snoot mn neus op de manier waarop voetballers dat ook wel eens doen.. Zo'n dikke plakkaat donkerrode shit op de grond (van ongevoor 3 bij 3 cm).. stond echt ff met mn bek vol tanden..
Uiteindelijk kwam ik op de opmerking dat ik heel regelmatig een bloedneus krijg (dr zijn toch van die mensen, of zijn die allemaal aan de sos?), en dat ik er gisteravond nog een had gehad.. was wel ff schrikken hoor..
when does the hurting stop
tering ik moet zo ook nog eens een poging tot slapen gaan doen
niet dat het gaat lukken hoor als ik maar het idee heb dat ik het geprobeert heb ja toch
ilse is misterygirl al weer een beetje beter of nie
Hé.. nu we t hier toch over hebben.. hebben jullie dat verhaal wel eens gehoord dat er een paar jaar terug een onderzoek is gedaan naar bankbiljetten waarop coke zou zitten??? Ik heb het verhaal van drie kanten gehoord, en drie keer was het een ander land waar het was gedaan.. (Eerst UK, daarna VS, en daarna Nederland).. maar iig.. op 100% van die bankbiljetten zaten sporen van coke..
Maar nu zie ik ineens wel een paar fotos.. whatever..
Maar wat ik zie bevalt me nie... Tis toch veel lekkerder als je zo'n dikke lijn uitspreid over een halve meter ofzo.??? Ietsie dunner.. maar wel lekker lang? Is echt mijn voorkeur
Of 'vroeger' met de speed ging ik altijd coole vormpjes leggen... een spiraal van binnen naar buiten opsnuiven.. of een leuk tekeningetje ofzo..
Indian.. Denk toch echt dat een taxi van hier naar Beverwijk wel een beetje goedkoper is dan een lijn coke van hier tot Beverwijk...
Anders moet je mij ff 4 kilometer fixen van die shit... haha!
ik kan wel 4 km voor je regelen, als jij betaalt.......
tuurlijk ik wel daarheen willen gaan maar ik kan alleen het pand niet uit tot 6.30
maar voor ilse zou ik zelfs naar limbabwe gaan om haar van die bloedneus te helpen
en natuurlijk dat klote tapijt ff terughalen zodat ik het bij ali baba in zijn achterwerk kan schuiven
PRO Streetparade
Datum zaterdag 8 juni 2002
Tijd 13:00
Duur 10 uur
Lokatie Amsterdam
Amsterdam
Website http://www.positiverave.org/programma.php
Opmerkingen Nieuwe, groots opgezette Streetrave voor Amsterdam!!!
In navolging van Berlijn, Zurich, Parijs en Rotterdam zal ook in Amsterdam een groots opgezette
Dance parade krijgen.
De Stichting Positive Rave Organisation uit Den Haag gaat zaterdag 8 juni de "PRO StreetParade" in de hoofdstad organiseren. Deze Dance Parade is bedoelt als een muzikale demonstratie voor positivisme en saamhorigheid. Gelet op de omvang van dance in Nederland en het feit dat Amsterdam internationale bekendheid geniet als vooruitstrevende stad verwacht de organisatie dat de PRO Streetparade een groot succes zal worden. De opzet is eigenlijk hetzelfde als die in de andere steden en zal bestaan uit ongeveer 20 wagens waarop live draaiende DJ's en feestende mensen zullen staan. Elke wagen zal zijn eigen stijl hebben, varierend van Trance, Techno en Club tot Reggae en Breakbeat. De stoet zal zich vanaf 13:00uur een weg banen door de binnenstad van Amsterdam met als startpunt de Prins Hendrikkade. Van daaruit volgt de parade de route: Nieuwezijds Voorburgwal, Dam, Raadhuisstraat, Westermarkt, Rozengracht, Nassaukade, Houtmankade, gevleweg. Op het terrein Gevelweg, vlak bij Hempoint, wordt vervolgens doorgefeest van ongeveer 18:00 tot 23:00uur.
Hmm.. op R&B knap ik ook wel af hoor.. D&B kan ik me wel aardig op vermaken... maaar R&B op een dansfeest?? Zou ik nog nie eens in de chill-out- durven draaien
niet elke meid is bi
ik ben dat niet en ben toch echt een meid
indian als jij het doet ga ik ook in vrouwen kleren oké
en niet elke meid is bi en toch lijken bi meiden over het algemeen meer op mannen vind ik ze denken net zo vaak aan sex als ons DE HELE DAG DUS en ik kan het weten
nou jos ik geef je gelijk dat je met deze meid ff een kleine afspraak afspreekt, want ik heb net de kiekeboe zitten kijken, maar petje af voor de schoonheid
Jaaaaaahhaaaaaaaahhaaaaaaaa voor de 8e keer deze week we gaan naar santa biertjuh doen.
Weet je wat ook lkker ik Ganta Gappelsap ken GHBier, is wel gevaarlijk....... Ma wel lekker
Ja nou ik ken doen en laten wat ik wihiiiiiillllllll..
2 ilse. Ik heb geen zin om te slapen, kheb al de hel avond met een meisje gechat, en nu ben ik ......... Met me hoofd niet op deze aarde, want dat beloofd nog al wat
Ja ik heb ook een hoop spanning op gebouwd vanavond
Als ik haar zie Zaterdag dan BOEM. Een bonk Ge.. Hmmmmmm ken bijna nie wachten ken nog 3 dagen warmer maken
ik ben trouwens alweer vrijgezel hoor indian
ik ga nog wel met haar enzo maar ik heb geen regels meer waar ik me aan moet houden (zij ook niet trouwens) we waren het er over eens dat een vaste relatie voor ons toch niet het was omdat ze zo jaloers is enzo en ik kan mijn vrijheid gewoon teveel missen en dat ga je merken aan me
dan moet ik er maar aan geloven he ilse
waar slaapt je bed zodat ik langs kan komen?????
Nee daarom wil ik geen vriendin !!
Oké ik vind sommigge meisjes ook heeeeel leuk, ma ik ken niet tegen dat jaloerse... Vooral op een feest ken ik dan andere meisjes nie met rust laten denk ik
Whah.. fuck dit gaat egt te snel voor mij allemaal.. Heb altijd zoiets van.. mwahhh check zometeen.. wel ff op nieuwe replies... ben je 4 of 5 minuten later ff aan het checken.. zijn jullie al weer 5 onderwerpen verder..
Ik ben blijkbaar de zwakste schakel dus ik ga wel ff lekker in mn nessie kruipen denk ik..
Hmm.. en aan jossa.. als je nog wil maffen vanavond.. check nog ff die ene bij drugs pep&slapem.. die tip van mij werkt echt..
Veel plezier nog iedereen en waarschijnlijk tot morgen!
sos ik hoorde van je moeder dat je al een ruiten wisser had liggen bij je beeldscherm en een doekje
john doe ik kan wel slapen hoor als ik pep heb gehad en voor jouw mic:
this is only tha beginnin ik ben 3 weken lang gek gemaakt door debbie hehehehehehehe
nou dan kan jij ook slapen
en voor mij ook wel goed. moet wel fit zijn morgen.......ik heb nog een zware sport te doen
ilse dat is de bedoeling ook hehehehehehehe wen er maar aan want wij zijn gewoon een paar vage gasten
sporten=fanny verwennen cker heheheheh nou dat kan ik zelf nog als ik 5 dagen niet geslapen heb voor sex kan je mij elke minuut van de dag wakker maken of wakker houden
indian zegt: ik ben heel normaal...........wen daar ook maar aan (yeah right als wij samen zijn indian dan heb je een chemie die er voor zorgt dat er nix normaal gaat op een avond)
dat jij dat verband je omdeed zou hij vast neit erg gevonden hebben, maar die ervaring daar voor. Volgens mij voelt dat het zelfde als tussen die ouderwetse ritsen na het sassen
Maar dit is trouwens speed en alcohol (correct me if im wrong), maar bij mij waren het 7 pillen (binnen een uur) een gram speed (met zn 2en binnen dat uur) en een avond uitgaan
hoe copy je zo'n link?
ik heb er nog 1tje maar niet schrikken hoor moet je voor de grap mijn puppillen eens bekijken hier was ik al 3 dagen wakker en aan het feesten
Hmm.. sja geen ervaring met ghb?? neehhh dat kan ook nie... wat wel dan???
rechtermuisknop op je foto dan eigenschappen en dan zie je in het grijze gedeelte je webadress staan
ik heb alles wel een keer gehad ik ben vroeger zoon cocktail user geweest ik deed alles door elkaar om maar zoon vaag mogelijk effect te krijgen en bekenste kombie die ik vaak had was
pillen, speed, coke, Ghb, blowen, en soms zuipen erbij(zie foto boven)
nu daar in tegen doe ik het wat rustiger aan als ik ga stappen
Als die ene lowlands-foto van mijn vrienden ergens online stond.. zou ik m nu posten.. maar helaas.. lekker extreme dingen hier gezien vanavond.. haha ech lachen.. WIJ ZIJN NIET ALLEEN... !!!!!