Partyflock
 
­ Nederland
 
waarom moest je dat witte goedje nou achterlaten bij mij thuis ik zit :| op mijn werk nu
Hahaha... was er anders heeeeeelemaal nie blij mee.. maar dikke (k) terug!
 
ilse kan gochelen jongens :D
 
ik ook trouwens

hocus pocus

pilatus fuif hier heb ik een super snuif :P:P:P:P
(6)ik ben gochelaar(6)
Neeeeeeeee Jos je maakt me gek!!!!
Want dat was echt goeie Sossa :9
Kanker en we hadden veel toen en dat was snel op toen :S
 
waar is mijn sos nou??????????????????

he john geef eens terug ouwe
ok wij gaan een supersnuiffuif geven! :-p
 
ilse tover voor mij eens een mooi bloemetje ofzo dan tover ik ook iets leuks voor jouw oké
 
special op verzoek van een paar mensen heb ik 3 vogel verschrikker tevoorschijn getovert uit mijn binnenzak

met een lopend buffet :-)
Oh das een leuk plan man!!! Supersnuiffuif!!! Ik ben van de partij.. waar wanneer en hoe laat!!

Entree een gram coke ofzow???
He jossa!

Ik kan op de 1 of andere manier jouw afbeeldingen nie zien.. ligt dat aan mij of???
 
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
lopend buffet is er ook nog iets waar ik mijn lusten op kan stillen want ik ben echt een los lopend vat met hormonen op dit moment
jos mijn gochelpoeder raakt op dus heb ik een my little pony voor je getovert
Ja daar is tie weer :p..........hebben we het hier over drugs, daar doen jullie toch niet aan lieve beeldscherm kinder ??
 
aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat lief nu kan ik nog ff paardje rijden voor dat mijn dienst erop zit (6.30)

john dat komt door msn community denk ik
jos de dekhengst.......hoor ik dat goed :P
 
nee dat hoor je verkeerd ouwe

ponyhengst:P
HYehe die is goed ikke ben de foto graag ook bij die van jos
kinderpony, doe je daar ook al aan???. Wat ik allemaal niet over jou te weten kom :P
 
john daar plaatsen we onze foto,s die niet op pf gezien mogen worden ;D

oh kut zijn we nu al te laat mee zie ik
Echt snuifen hier, is nie alleen voor de foto :P
zozozo. Ik dacht dat jou geld op was>>>???
je kan er mee door de wloken rijden!:-p
hey gaan jullie nog naar hardstyle >>>???
 
indian ik ben overal voor in als ik mijn hormoontjes maar kwijt raak want met links vreemdgaan heb ik ook wel ff gezien gozzah

en onthou deze ff: er is geen kut die spant als je eigen hand hehehehehehehehe ;)
 
ik ben door ilse en lindatje verplicht om ook naar de fun te komen dus ik moet wel :C

en dat terwijl ik helemaal geen zin heb in de fun of laat staan electronische muziek nee jongens geef mij maar lekker de bobs met top 40 muziek hoor
Maar nu zie ik ineens wel een paar fotos.. whatever..

Maar wat ik zie bevalt me nie... Tis toch veel lekkerder als je zo'n dikke lijn uitspreid over een halve meter ofzo.??? Ietsie dunner.. maar wel lekker lang? Is echt mijn voorkeur

Of 'vroeger' met de speed ging ik altijd coole vormpjes leggen... een spiraal van binnen naar buiten opsnuiven.. of een leuk tekeningetje ofzo..

Jullie nog leuke dingen daarmee gedaan of niet???
ja wel een vacuum trekker :P
ilse starts bleeding again

jos ik wil een vliegend tapijt dan kom ik naar je toe
2 jos , gaan wij zaterdag naar millenium :P

2 john , zal ik ej een voorbeeld laten zien van overmatig drugs gebruik ,,,,,,,,,,,,
 
is goed ik ga er ff eentje zoeken voor je mop


vlieg maar mijn kant op ;):P
En wat is een vacuum trekker??? Of happy daar ook nie toevallig een komisch fotootje van???
john ik speel altijd als hans en grietje en leg overal mijn lijntje om de weg terug te vinden, maar het was altijd al weg :S

jos weet je wat ik net op tv zag

www.fannie2.nl Daar ben ik lekker mee
 
zo beter ilse of moest er nog een strikje omheen

john een vacuum trekker is een sex speeltje voor mannen ouwe dan weetje da ook weer
 
das fanny toch :P:P:P:P:P
Je lijntje om de weg terug te vinden.. LOL :D

Ik neem gewoon de taxi..
niet teveel gebruiken dat ding dan wordt hij super dun en lang ........soort spaghetti ;)
hij doet het niet
waar is de gebruiksaanwijzing
john taxi rijd altijd om, van dat geld kan ik beter snif snaf halen
ilse dan meot je bij passende moter kopen.......... die kan je bestellen bij jos