Partyflock

Forumonderwerp · 761958
760x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik zal hier vast veel felle reacties op krijgen, maar dat moet dan maar: We worden tegenwoordig keihard doodgegooid met het ene harde feestje na het ander, begrijp me niet verkeerd, ik stamp ook graag, maar ben ook sellectief. Ook heb ik het idee dat het aanbod van de wat rustigere feestjes slinkt, dit is erg jammer. Nederland is momenteel mischien wel TE hardcore-minded, ik ben bang dat we de scene zelf om zeep helpen door een overdosis, en geef me nou niet: HARDCORE WILL NEVER DIE!!! want geen enkele style die ooit is gecreerd zal ooit sterven. Alles komt en gaat qua populariteit. Hardcore is nu zo (jullie protesteren maar het is een feit) HIP dat het even tijd nodig heeft voor het (wat het al practisch is) uitgemolken is. Ik hoop dat hier snel inzicht in komt en dat ook de wat softere stylen weer wat meer kans krijgen.
AMEN!!!!

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
I know! ;)

(onnodige post dit zeg :/ )
Waarschuw beheerder
Ik vind deze bloeiperiode niet zo heel erg, het enige nadeel is het volk wat er op af komt, maar gelukkig luister ik niet naar dezelfde dj's waar hun naar luisteren. Ook is het zo dat de artiesten nu meer verdienen dan een paar jaar geleden en die kunnen dus nog betere apparatuur kopen waardoor de liedjes kwalitatief nog beter worden. Maar er zijn natuurlijk mensen die het liever anders zien, want die hebben liever dat het wat amateuristischer is, die goeie ouwe tijd... Conclusie:"Liever teveel dan te weinig."
Artiest BeeVee
Waarschuw beheerder
ik vind t wel fijn dat er veel HC feesies zijn, zo heb ik mooi meer feesies om uit te kiezen :jaja:

ben alleen benieuwd of de geschiedenis zich daadwerkelijk zal gaan herhalen (met betrekking tot de hardcore dan)...

opeens gaan alle slonsdale mannetjes (die zeggen dat ze van hardcore houden :nee: ) naar 50 cent luisteren en HC is dan niet meer stoer :-P zou opzich wel leuk zijn ja haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo lang er hardcore is blijf ik et wel luisteren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hardcore 2 the bone :jaja:

let hardcore be your energie !!!!

Waarschuw beheerder
er is gewoon nu weer ff een hype over een paar jaar wordt het vast weer rustiger...en vallen de neppers weer af..

Waarschuw beheerder
Je pikt toch gewoon de voor jou vette feesten uit?? :vaag:

Er is geoeg hoor..ook onder de grond

Waarschuw beheerder
real hardcore died in 1998.......................

Waarschuw beheerder
Nee dat niet!...der isin 99 en 2000 nog zat geweldig materiaal uitgekomen

Waarschuw beheerder
Hardcore is nu zo (jullie protesteren maar het is een feit) HIP dat het even tijd nodig heeft voor het (wat het al practisch is) uitgemolken is. Ik hoop dat hier snel inzicht in komt en dat ook de wat softere stylen weer wat meer kans krijgen.

zolang het hip is is er weinig aan de hand, deze lemmings vd scene hebben geen eigen smaak en volgen elkaar, met als voordeel dat ze voor een bepaalde hardcore stroming gaan en 'blind' zijn voor iets wat niet als standaard hardcore klinkt(lees boem clap tik biep), van de 100 dj's/producers kennen ze er maar tien. deze hardcore raakt uitgemolken.
blijft over de echte hardcore(darkcore,indus.,uk,french) hoeiiiii

Waarschuw beheerder
Ow je bedoelt ritititie hardcore? ;)

Waarschuw beheerder
dat zou best eens kunnen :)

Waarschuw beheerder
blijft over de echte hardcore(darkcore,indus.,uk,french) hoeiiiii

alleen jammer he dat industrial/darkcore een aparte styl is,die niets te maken heeft met hardcore:P

nog veel leren kerel;) :9

Waarschuw beheerder
T stamt er toch allemaal van af Xeno...alleen de invloeden zijn anders

Waarschuw beheerder
wat een sneu topic :x

Waarschuw beheerder
aparte styl? ik d8 dat t bij jou niet eens muziek was? :P
of ben je toch bijgetrokken?;)

Waarschuw beheerder
real hardcore died in 1998.......................

Ouwe lul :P

Waarschuw beheerder
ok goede en echte hardcore died in 1998,alles daarna : fake!!
zo beter? :P
ik vind dit,mijn mening,mag toch?
Waarschuw beheerder
Ik ga de laatste tijd ook alleen nog maar naar feesten die ik echt zurgvuldig uitzoek...want vroeger ging ik naar feesten alleen voor de line up...kijk nu ook wel naar wat voor volk erop afkomt en waar het is...

Kortom de feesten schieten als paddestoelen uit de grond en ook discotheken draaien et weer,in de top 40,op de box en zelfs RTL boulevard...hmm reminds me of a few years ago

Hou et maar lekker zoals het was in 2000/2001...waren er tenminste nog echte liefhebbers en geen volk wat hardcore luistert omdat dat nu weer een hype is!

En JA....heb de eerste ondergang meegemaakt en waar waren de meelopers toen? HaRdStYLE 4 EvAh

Hier sluit ik me dus bij aan :yes:
Tegenwoordig kies ik zeker de feesten uit, kijk idd naar het volk wat er komt en waar het gehouden word. Naar MOH ga ik dus niet meer.
Het hype gebeuren moet er maar is vanaf gaan. Dan zijn er misschien wel minder feesten maar de feesten die er zijn hebben wel kwaliteit en het volk wat er komt, komt ook egt voor de muziek en niet om het waus zijn, stoer doen of weet ik veel wat.

Voorbeeldje geven:
Iemand die ik ken die was vorig jaar nog de grootstewazi figuur die je maar kon bedenken. Vond het helemaal stoer en luisterde natuurlijk naar terror en speedcore e.d. Dat is natuurlijk heel cool.
Tegenwoordig rijd tie door de stad en komt er 50 cent uit ze speakers. :S
Aan dat soort mensen heb je nix en verneuken de scene.

Om maar weer ff ontopic te komen, vind zelf ook de er te veel feesten zijn maar goed, daar kun je nix tegen doen. Vind het alleen jammer dat er vaak hele goeie line-ups staan en dat het feest toch slecht is.

Waarschuw beheerder
alleen jammer he dat industrial/darkcore een aparte styl is,die niets te maken heeft met hardcore:P

nog veel leren kerel;) :9

en in pindakaas zit ouwe kaas zeker?
darkcore/indus./frnech/enz
zijn substijlen allen ontstaan uit de hardcore(gabber). bijv. hardcore wat een iets trager tempo heeft en duister klinkt heeft een naampje gekregen in de tijd, darkcore.
hoe kom jij erbij dat deze stijlen niets met hardcore te maken hebben? zelfs hiphop heeft iets met de hardcore te maken.
als je zou zeggen dat de blokfluit niets te maken heeft met hardcore had je gelijk gehad, maar in dit geval is het dom gelul.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben het hier wel enigzins mee eens!

Maar dat komt ook door de overkill aan nieuwe organisaties en dj's...
Best jammer, want de kwaliteit van de feesten gaan ook erg achteruit :s

MOH, Thunderdome, Mysteryland e.d. keek ik vroeger naar uit, maar dat zegt tegenwoordig helemaal niks meer.
het is alleen een naampje, that's it!

Tijd dat het weer "underground" word :)

Waarschuw beheerder
2 aravian
leer de muziekstromingen zou ik zeggen,ik zou maar niet tegen een echte industrial liefhebber zeggen dat het hardcore is,dan krijg je ruzie....;) :D

en het komt niet uit de gabber,maar uit industrial wat al jaren bestaat,bijv,in de hardrock :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er zijn nog genoeg "underground" hardcore feestjes met geen gezijk en prima sfeer alleen je moet het weten.
Daar lopen ze niet mee te koop je moet niet denken dat alle feesten hier op de flock staan(en dat voor een broekie zo als ik). Maar heb nu 2 van die feesten meegemaakt en vanavond is er weer een krijgen we pas om 22.00 uur de lokatie door. Is weer spannend waar we nou weer terecht komen.

Waarschuw beheerder
de hardrock scene kent óók de stijl hardcore...
hardcore is zo'n breed woord.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er zijn nog genoeg "underground" hardcore feestjes met geen gezijk en prima sfeer alleen je moet het weten.

Ik bedoel hiermee niet de illegale party's ;)

Ik bedoel dat de Hardcore cscene in z'n algemeen wat kleinschaliger mag worden.

Als er dan een groot fest is heb je dan ook iets opm naar uit te kijken, nu zijn er elke maand wel meerdere grote feesten
Waarschuw beheerder
Het enige wat ik altijd walgelijk blijf vinden is dit;

Toen de hardcore scene kapot ging 5/6 jaar geleden, bleef ik net zoals voorheen lkkr in me aussie en m'n bomber bleef rondlopen, werd ik eigenlijk overal uitgelachen, Ik ben altijd volledig achter hardcore blijven staan, en kon m'n pret niet op als bv. promo weer met 'what the fuck' aankwam....
Maar op straat stond bijna iedereen je aan te kijken en kon je in hun ogen lezen dat ze wilden zeggen; 'Ben jij niet 3 jaartjes in de tijd blijven hangen?' Feestjes waren schaars en als je er 3 per maand door het hele land had, waren het er veel. ik heb ook altijd tegen de mensen gezegd: 'wacht maar, hardcore komt terug.'

Nu, 5 jaar later staan diezelfde mensen die me toen uitlachten een beetje de grootste kk-nepnazie uit te hangen op feesten, hardcore overal op de box en in de normale discotheken gaan ze op de normale zaterdag avond ook weer een paar hardcoreplaatjes draaien en vind je overal bij iedereen weer de 'hardcore will never die'- slogans omdat het weer stoer is; het kan allemaal weer..met andere woorden: het is weer lekker in de mode en over 3 jaar zijn we weer terug bij af... Nou ik hoop dat het weer helemaal naar de tyfus gaat en the strongest will survive!
Ik weet iig geval dat het diep van binnen zit bij mij, en er zullen ook een hoop mensen zijn bij wie dat ook zo is, maar lang niet allemaal!

Hehe, zo dit wilde ik ff kwijt...:)

Waarschuw beheerder
:respect: to Synchronised Poison!

Zo denk ik er ook precies over! Klasse!
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 13247, 1956}
Waarschuw beheerder
wat mij meer irriteert is het feit dat mensen liggen te zeiken over oude hardcore, en maar zeggen dat het kut is enzo, dat vind ik pas triest !!!!

respect the old, view the new

Waarschuw beheerder
hardcore is nie mn favoriete style, un nr als Butterfly kan k dag in dag uit luisteren maar de hoeveelheid HC op TV en op feesten als MOH waar kinderkutjes op af komen is schrikbarend....

Waarschuw beheerder
:yes:

Butterfly en Prednison Attack waren leuke nummers...totdat kinderen van 12 em leuk begonnen te vinden en hun spreekbeurt hielden over wat nu hip is :S