Partyflock

Forumonderwerp · 761944

Waarschuw beheerder
Amsterdam, 29 maart 2005 - Vanmiddag om 13.00 uur begint het doodknuppelen van weerloze zeehondjes in Canada. Op de oostelijke ijsvlakten van Canada bereiden de pelsjagers zich op dit moment voor op hun barbaarse praktijken.

[img width=350 height=232]http://www.stopdeknuppels.nl/img/plaatje07.jpg[/img]

de teller loopt...

[img width=144 height=222 cacheid=0013581d0017f8accd6b5fcd1a00a68e5a]http://www.stopdeknuppels.nl/teller.php[/img]

misschien een ver van ons bed show maar dit mag toch gewoon niet gebeuren?!!!...

we kunnen iets kleins doen en dat is je stem laten horen, check:

STOP!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In de ogen van Indiers zijn wij ook barbaren dat we koeien slachten...

Wat een gezeik, alleen omdat mensen vinden dat die beesten er zo lief uit zien...

Wie bepaald dan wat lief is? Misschien vind ik een vlieg wel lief uitziende beestjes, ga ik dan lopen schreeuwen dat niemand vliegjes mag doodslaan...

Een vlieg is net zo nuttig voor het milieu als een zeehond, bovendien levert de slacht van een zeehond tenminste nog wat op, de slacht van een vlieg geeft enkel een vlek.

Wel een feit, dat de vlieg een relatief pijnloze dood treft, dus als die canadezen die zeehonden gewoon zouden injecteren met cyanide of vergassen met Zyklon-B, dan is de problematiek ten einde. Pijnloze dood voor de zeehond,

case closed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dit is een van de redenen dat 'de mens 'zichzelf zal vernietigen,dwz geen respect voor z'n eigen ras laat staan dierlijk leven,....:s

Waarschuw beheerder
donateur
Twee topics erover? :/

Vind ut een leuk idee voor een bedrijfsuitje (y)

Waarschuw beheerder
Het verbaasd me trouwens dat er wordt afgereageerd op de Chinezen. Zelf leven we in grote weelde, vervuilen we het milieu net zo goed maar wij mogen wel en zij niet? :vaag:

Dus begin aub niet over dat in China eens wat op de mensheid mag worden ingesnoerd, begin bij jezelf en plant je niet voort!

Maar ja, diegenen die dat zeggen voelen zich natuurlijk beter. Klagen, maar er iets aan doen... Hypocriet zeg ik je.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Chinezen zijn het meest wijze volk wat er is B)

Werkzaam bij Demon Dance Events
Waarschuw beheerder
donateur
Zeehonden leven ook bij californie, australie, zuid-afrika en zitten zelfs in de Oosterschelde in ons kikkerlandje

Ik geloof dat we het nu over Canada hebben pik
Waarschuw beheerder
donateur
ik word niet gauw boos, maar als ik dit dan zie... :@

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof dat we het nu over Canada hebben pik

Dat was een reactie op dat zeehonden alleen in koud water leven.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat was een reactie op dat zeehonden alleen in koud water leven

Ik geloof niet, dat die zeehonden naar warmer water gaan hoor!

Er staat toch "die zeehonden"
Dan heb ik het over de zeehonden daar in Canada en niet over alle zeehonden;)

Goed lezen hè
Waarschuw beheerder
Bee dank je wel voor het plaatsen van deze forum. Ik heb alles in werking gesteld, zelfs al die handtekeninglijst geprint. Dit mag toch niet doorgaan!!!
Waarschuw beheerder
Voor alle mensen met een groot hart, ga naar deze site en help asjeblieft de zeehondjes, dit vind ik echt zo schandalig!!!

http://www.stopdeknuppels.nl/helpmee.php

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zat gistermiddag op m'n (gemak) National Geographic te kijken, kwam er dus een reclame over...

Schandalig gewoon :nee:
Ik kon wel janken toen een man naar een zeehond liep, zeehondje kijkt naar hem op, en hij hakt zo in op z'n kop (en dan hoor je in de verte zeehonden gejank) :(
Ze lieten zien hoe 4 zeehondjes afgemaakt werden en ik vind het gewoonweg ranzige praktijken...

Maar die reclame mag van mij echt weg hoor :s
Ik zie al genoeg ellende op tv, als het over zeehondjes doodknuppelen gaat weet ik al genoeg, ik hoef het niet te zien...
Zeker overdag, kinderen kijken ook weleens tv :s
Bedankt reclame, nu heb ik dus weer overbodige afschuwelijke beelden in m'n kop die ik niet had hoeven te zien :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Bedankt reclame, nu heb ik dus weer overbodige afschuwelijke beelden in m'n kop die ik niet had hoeven te zien

Ach, ze hopen dat je je geweten gaat afkopen met geld :P
Waarschuw beheerder
Satanica > Misschien maar 's op zoek naar een andere nickname? :P
Waarschuw beheerder
bleeeh vies!!

T gaat al jaren zo...dat stop je ni 1,2,3!! Maare ben dr wel mee eens dat 't moet ophouden (minderen)
Waarschuw beheerder
Er is een reden dat die zeehondjes moeten verdwijnen. maar doe het dan op een nette manier ipv doodslaan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Satanica > Misschien maar 's op zoek naar een andere nickname? :P

Ik maak inderdaad wel on-satanistische opmerkingen he? :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niet lieve naam voor een lief meissie :P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Er is een reden dat die zeehondjes moeten verdwijnen. maar doe het dan op een nette manier ipv doodslaan.

Verkeersbordjes in de zee plaatsen, zodat ze ergens anders naartoe zwemmen? :P
Waarschuw beheerder
Jahh goed ideee!
Waarschuw beheerder
Als zeehond zou ik het wel lekker vinden als iemand me doodmaakt.

Inge

Dat gaat nergens over Inge, je doet alsof je een hoog niveau hebt maar dat laat je met zon opmerking niet blijken..
Dat is meer een IQ van een zeehond
Waarschuw beheerder
Dat gaat nergens over Inge, je doet alsof je een hoog niveau hebt maar dat laat je met zon opmerking niet blijken..
Dat is meer een IQ van een zeehond

Alsof wij mensen (kunnen) weten hoe een zeehond over leven en dood denkt. Imho is er op dat gebied veel te weinig bekend om op die gronden een zinnige keuze voor die dieren te maken.

Waarschuw beheerder
+Nik+, HOE zou m'n opmerking bedoelt zijn?

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Ach, het leven van een zeehond in Canada :

"je hebt vis gevangen in het water en je wilt tot rust komen en seks hebben op het strand, langzaam zwem je naar het strand toe met je vriendjes..
Aangekomen op het strand ga je lekker liggen of ruzie maken en vervolgens word het zwart voor je ogen.

En toen was je dood.
Waarschuw beheerder
narotic wij kunnen dat nie weten nee maar wil dat zeggend at we ze dan maar met een knuppel de hersens in moeten slaan.
iedereen zun mening maar ik vind het nergens over gaan

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, een pin door je kop is prettiger, of een fietsframe op je kop en daar huishoudstroom doorheen krijgen, hahahaha
Waarschuw beheerder
narotic wij kunnen dat nie weten nee maar wil dat zeggend at we ze dan maar met een knuppel de hersens in moeten slaan.
iedereen zun mening maar ik vind het nergens over gaan

Ik zeg alleen dat we niet op die gronden kunnen beslissen.
Waarschuw beheerder
Waarom nou altijd die zielige zeehonden? Honden zijn het!
Alleen omdat ze er zogenaamd schattig uit zien mogen ze niet dood? Het houd daar de mensen van de straat, ze bewegen wat en ze verdienen er poen mee dus wat mij betreft mogen ze in Canada lekker doormeppen.
Waarschuw beheerder
maken we nou niet van een mug een olifant jongens?, dat zal zo'n vaart toch allemaal wel niet lopen....
Waarschuw beheerder
ik vind dit echt triest.
waarom maken mensen van die stomme opmerkingen?
ik kan me niet voorstellen dat mensen het goed vinden dat deze arme weerloze beestjes afgeslacht mogen worden!
voor de genen met zo'n grote mond : kijk even naar de volgende filmpjes! http://www.stopdeknuppels.nl/film.php !

ik vind het echt ziek dat mensen dit doen.
petje af voor de mensen die strijden TEGEN de zeehondenjacht.
en trek je niets aan van die agtelijke opmerkingen want dat is zonde van je tijd!
dit is tog maar 10% van de mensen die wilen dat het gewoon door gaat,waarvan waarschijnlijk 5% gewoon een grote mond heeft!!!!
als het je verder niets doet of niet intresseerd reageer dan ook niet !!!!!!!!
Waarschuw beheerder
dan zou ik jouw boven op je ........... meppen

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het absoluut niet kunnen :(

Elfje
Waarschuw beheerder
ik vind dit echt triest.
waarom maken mensen van die stomme opmerkingen?
ik kan me niet voorstellen dat mensen het goed vinden dat deze arme weerloze beestjes afgeslacht mogen worden!
voor de genen met zo'n grote mond : kijk even naar de volgende filmpjes!

Ik heb ze net allemaal gekeken en eerlijk gezegd is mijn mening niets veranderd. Waarom vind je de opmerkingen van mensen die een andere mening toegedaan zijn dan de jouwe eigenlijk stom?

als het je verder niets doet of niet intresseerd reageer dan ook niet !!!!!!!!

De bedoeling van een forum is om ruimte te geven voor discussie. Dus wat mij betreft mag iedereen die wat zinnigs hierover te zeggen heeft hier gewoon reageren.
Waarschuw beheerder
ken hier nie tegen.. echt te triest die mensen.. ze zouden hun ns moeten doodknuppelen en villen :@

Waarschuw beheerder
donateur
Vrijheid van meningsuiting betekent ook dat er gezegd kan en mag worden dat degene die deze zaken goedkeuren er gewetenloos naar kunnen kijken en zeggen er niets bij te voelen,ongevoelige klootzakken zijn.
Is niets primitiefs aan.
Primitief is genadeloos moorden.

Walvisvangst,zeehondenjacht...vreselijke barbaarse taferelen.
En heel erg onnodig.
ALS er al zehonden afgemaakt moeten worden en je kan zo dichtbij komen,doe het op een humane manier en spuit ze dood.

En krokodillenleer,ik vind het niet mooi,onbetaalbaar en net zo goed walgelijk.
Net als het vreten van Krab en kikkerbillen als je weet hoe die doodgemaakt worden.

En ja ook veel last met het doden van alle dieren voor consumptie,voordat er weer hypocriet geroepen word.

En muggen,sla ik al jaren niet meer dood,heb horren.

Zeker een Boedhistisch trekje.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
PPT....leuk ,erg leuk om zo een rel uit te lokken.

Lijkt me alleen,met al je vrijheid tot uiting van je mening,nu een stuk relaxter als je dat na 1 keer zo laat.