Partyflock

Forumonderwerp · 761363
hey wie heeft er verstand van stijltangen welke kan ik het beste nemen? volgens mij zo ene met keramische platen of niej? anybody?

Mijn stijltang is kapot :'(

floorr schatjeeeee

Frannie girl van me :D

wat zijn je haren goed geknipt;) wie heeft da gedaan ( DUNK DUNK) hahah

ik heb hem van de bbc en zon keramische aleen had ik het tevaak gedaan en was me haar dood :( stuk eraf dus niet te vaak gebruiken

als je iets voedends voor je haar gebruikt gaan se niet dood.. en weet je zeker dat het ene keramische plaat was en niet alleen en laagje?

chi-tang is echt de beste in combi met biosilk zoals iedereen al zei het verzorgt je haar en het krijgt glans
wil nooit niets anders meer

:jaja: 100% mee eens!

Heb de CHItang van Farouk System ook al 2 jaar en het is echt de beste stijltang die je kunt krijgen!

Idd samen met de Biosilk olie & co, krijg je echt zo'n ongelofelijk mooi glanzend haar, maar gebruik die stijltang zeker niet te vaak (en zeker niet altijd op 180C), want dan gaat je haar echt dood (ook met gebruik van Biosilk olie, echt ik heb het geweten!)

Jammer alleen dat de lijn van Biosilk zo duur is, 58 euri voor 100ml olie is eigenlijk echt niet normaal, maar je doet er wel ongeveer een jaar mee dus dat is dan wel weer een pluspunt:)
Wij hebben thuis ook die van Babyliss van de Blokker. Was €25,- ofzo. Maar hij werkt wel echt goed. Als ik mijn haren heb gewassen, doe ik er ook eerst dat spul in van L'Oreal van de tv-reclame. Maar als je dus niet veel geld over hebt voor een stijl-tang, dan ga maar snel naar de Blokker! :yes:

Heb ook de Babyliss...ook 25 euro ofzo...ook bij de blokker...fijn ding!!

En ik heb al steil haar..maar wil het af en toe nog steiler...;)

ik heb stijl haar en wil krullen!!!!

krultang...;)

nja maar blijft niet zitten:( als ik dat doe ben ik er 2 uur mee bezig en t blijft 1 uurtje zitten:S:S
mijn haar is zo stijl als wat... dus kan je niks vertellen over stijltangen.

Het lijkt me toch niet zo goed om het te vaak te gebruiken.

spulletje er van tevoren in doen...En af en toe ff je haren een paar dagen rust gunnen...:jaja:

ik heb een stijltang van remingthon.. maar er staat niet op of het keramische platen zijn. weet iemand misschien of remingthon dat heeft???

dat hoort tog meestal op de doos te staan??

maar ik gebruik mn styltang ook gewoon altyd op 180 graden..

mijn haar is niet dood en zo ziet het er ook niet uit.. omdat ik heel de glaslijn van de biosilk heb.. shampoo conditioner glasspray olie schuim.. enz enz enz..

mijn haar is niet dood en zo ziet het er ook niet uit.. omdat ik heel de glaslijn van de biosilk heb.. shampoo conditioner glasspray olie schuim.. enz enz enz..

Heb je hem ook in helmond (weet niet meer hoe die kapperszaak heet) gekocht? Ik kreeg daar ook zo'n pakket bij met die glanslijn ja :D

ja het stond waarschijnlijk wel op de doos, maar daar heb ik eigenlijk niet op gelet. maar nu jullie het er zo over hebben vroeg ik het mij dus af.. :D

weet iemand waar je in arnhem biosilk kan kopen

mijn haar is niet dood en zo ziet het er ook niet uit..

Lieve schat je haar is al dood als het uit je hoofd komt, alleen het haarzakje in je hoofd is ''levend'' zeg maar ;)

Maarjah ff ontopic, ja stijltang is heel slecht voor je haar maar je hebt nu een product van L oreal dat er speciaal voor gemaakt is.
Toch kun je het beter stijl fohnen.

weet iemand waar je in arnhem biosilk kan kopen

als er een team kapsalon bij je in de buurt zit, zullen ze hem daar wel hebben (bij mij iig wel)

anders kun je misschien een keer naar een kappersgroothandel gaan want daar hebben ze het ook zeker.

iig niet in de winkel :nee:

koop nou geen goedkope troep stijltang...
die chi is echt de beste. het kost ff wat maar dan heb je ook wat :respect:

in combi met die biosilk valt het qua schadelijkheid echt wel mee hoor... ik doe het nu al 1,5 jaar 4 keer in de week ofzo en mijn haar is er niet slechter van geworden.

hahaha jaa je weet wel wat ik bdoel heh Thaampje..
hahah

maar ik heb mn biolsilk uit onze salon haha.. wij hebben een kapsalon.. en ik mogt alles testen.. en biosilk kwam er goed uit;)

Koop gewoon stijltang bij de kapper.. altijd goed!
Me haar is zaterdag met zo'n wahl stijltang..

jeee dat werkte snel :O stond er verbaast van :D

FEN, je stijltang ruled de pan uit b)
ik ga vrijdag me uitgroei bij laten werken

ik wil voor de rest niet knippen
wie weet hoe duur dat ongeveer is? heb namelijk niet zoveel geld en wil niet voor lul staan als ik dalijk voor verassingen kom te staan :S

bij een dure kapsalon kan je al dik rond de 20/23 euro zitten.. voor alleen knippen.. bij een gemiddelde kapsalon is t ong. 17/18 euro.. en als je egt niet veel uit wil geven ga dan naar een kapperschool;) haha
ja maar ik wil juist NIET knippen

alleen me uitgroei bijwerken :/

Ik heb er toen 16 euro voor betaald...ik denk dat je rond de 20 euro kwijt bent....
ik heb lekker eenthuiskapster voor 7,50 das goedkoop he thuiskapsters zijn altijd goedkoper je moet gewoon goed zoeken. succes
En die chi-tang maakt die sterk krullend haar ook mooi glad?

Of wordt ik dan net zo'n kapotgeragde wc-borstel? :/

een vriendin van me heeft ook egt hele sterkte krullen en die krijgt se super glad en stylll

gahahah mooi he;) heeft frannie gedaan:D mijn haren hebben echt nog nooit zo mooi gezeten,,steeds als ik terug van de kapper kwam was het toch niet wat ik wilde en nu wel:D door frances(K):D

Ik ben zo blij dat ze die dingen uitgevonden hebben! Ik kan geen dag meer zonder! voor mij geen krullen meer! ze mogen hem heilig verklaren die dat ding uitgevonden heeft.. einde aan mijn krullen! Geweldig gewoon! (beetje overdrijven mag togh..?)

oeeee ben dr zo verslaafd aan ken nie meer zonder :D
Ik ga dr ook zeker een halen binnenkort :yes:
Me zus is kapster..ze heeft er 1 van de werk..
Die is heel goed(Y):yes:

:D:D

Frannie is mijn top kapSTER:)(K)

hahahha nou zo geweldig ist nou ook weer niej haha
wahl keramisch of chi keramisch ik merk gaaar geen verschil, en heb in salon en bij mij zelf vaak genoeg getest. maar zo ie zo bio silk of een andere zijde achtige olie van te voren in t haar doen is zeker beter om het beste resultaat te krijgen,en altijd een versteviging er van te voren in doen beschermd t haar tegen zeker 180 graden hitte van fohn of steiltang......

Maarjah ff ontopic, ja stijltang is heel slecht voor je haar maar je hebt nu een product van L oreal dat er speciaal voor gemaakt is.
Toch kun je het beter stijl fohnen.

Even over wat zei hier zegt.. dat product van loreal is nog slechter voor je haar dan gewoon stijlen al is!! door dat spul van loreal brokkelt je haar af als je het meer dan 1x in de week gebruikt.. en zoals iedereen weet moet je na elke wasbeurt je haren weer stijlen anders is de krul er weer.. dus beter gebruik je dat spul van loreal niet!

Even over dat spul van Loreal.. gebruik het maar niet! door dat spul gaat je haar afbrokkelen als je het vaker dan 1x per week gebruikt! en iedereen weet na elke wasbeurt moet je je haren weer stijlen anders zit de krul er weer in! dat spul van Loreal maakt het er ni beter voor!!

ik gebruik gewoon iets wa ik ken.. maar hoe wete je dan van L oreal?

er is zoveel slecht voor je haar..

K heb vandaag voor mn verhaardag van mijn schoonmamma een stijltang gehad :D

jaa veel dingen zijn slegt voor je haar.. maar om t nou te laten..:S nou nee
ik verf mn haar al weet ik veel hoelang.. en ik styl mn haar bekant elke dagg..

en t is nog kei gezond..

ik stijl me haar bijna elke dag met de Chi tang! die is echt super! is wel 180 euro maar als je ff op ebay kijkt kan je hem boor 75 euro+verzendkosten bestellen! heb ik ook gedaan en Tjuuus dat ding is net zo relax!
Je haar wordt er mooi zacht van, glanst er mooi van en gaat heeeeeel erg snel. had er eerst een van de kijkshop van princess zo'n hele dunne maar deed ik wel een uur over:S
Maar je haar gaat er zowiezo wel door na de klote... breekt heeeel snel af en heel veel dode punten beetje jammer maarja...

Chi Tang:respect:
Ik heb geloof ik ook die van Princess gekocht! er zitten drie platen bij (keramische want dat was beter, had ik hier gelezen) dunne, maarja daar heb je nix aan vind ik. Dikke, die zijn om je haar te stijlen en ook nog een wafeltang, echt grappig, dat heb ik gister in mijn haar gedaan, niet overdreven veel maar wel de buitenkant dat je golfjes ziet. Tevens heb je ook veel meer volume in je haar en valt heel mooi, ik ben er echt blij mee! :D
Ik heb eerst een serum van Elvive gebruikt, schuimgel, en toen dat spul van lóreal en daarna nog een spray van Charles Worthington (of zoiets) dat was nieuw en speciaal tegen hitte beschadeging.

CHI-tang blijft t beste;):respect:

Die CHI-tang,,is da die ene die jullie hebben>>hoe duur is die

ja die hebbe wij.. die was 270 euro.. maar wij hebbe ook een zelfde die werkt precies t zelfde.. die isabella ook heeft.. die is 80 euro