Waar halen jullie die stijltang?
Inge
Inge
ik heb die van remington bij mediamarkt gehaald. 59 of 69 euro geloof ik dat die was.
ook een keramische plaat.
verder heb ik bij de etos spul gekocht in een roze spuitbus --> van lee staffort dat is speciaal om je haar glad te maken, dat gebruik ik erna end at helpt echt onwijs goed!!!! voor het stylen heb ik van l'oreal die van de reclame een roze fles...
Ik heb ook een stijltang.. Keramisch. Was 27 euro (vond ik al niet echt duur). Week later krijg een ik folder van Kruidvat, stond er 1 in voor 7 euro
. Echt bijna 't zelfde ding.. Ach jaaa..hij werkt wel prima!!
Ik kan ook alles met m'n haar ja..erg handig alleen doe ik 't nooit
Stijl het of laat het zitten zoals het zit. Krullen doe ik bijna nooit meer..
Ik kan ook alles met m'n haar ja..erg handig alleen doe ik 't nooit
hhahah jij hebt zeker geen krullen van je zelf francess....
want het is echt niet zo leuk als dat je denkt mischien
elke dag moet je iets in je haar smeren en dan maar hopen dat er geen kroes in komt en komt dat er wel in dan loop je de hele dag met kroes krullen daarom kies ik voor de chi-tang best wat er is
elke dag moet je iets in je haar smeren en dan maar hopen dat er geen kroes in komt en komt dat er wel in dan loop je de hele dag met kroes krullen daarom kies ik voor de chi-tang best wat er is
hey toevallig zeg, zo'n onderwerp over stijltangen. Mn kapster heb me er net gisteren een aangesmeerd...Heb mn haar inmiddels een stukje langer als op deze foto...
Ik vind het echt een superding. Heb m gisteren al meerdere keren uitgeprobeerd en vanochtend.
Ik zou willen dat ik dit ding echt veel eerder had gekocht, ook toen ik nog heel lang haar had (had ik het waarschijnlijk niet afgeknipt!) Nu duurt het weer zo lang voor het echt lang is, maar ja...zelf gedaan.

Ik vind het echt een superding. Heb m gisteren al meerdere keren uitgeprobeerd en vanochtend.
Ik zou willen dat ik dit ding echt veel eerder had gekocht, ook toen ik nog heel lang haar had (had ik het waarschijnlijk niet afgeknipt!) Nu duurt het weer zo lang voor het echt lang is, maar ja...zelf gedaan.
hhahah jij hebt zeker geen krullen van je zelf francess....
dat had ik ook altijd, tot ik opeens nog maar de helft van mn haar over had (N). en toen kreeg ik van een meisje op school de gouden tip om als het haar handdoekdroog is er wat pantene schuim voor krullen in te doen, fohnen en ff schudden en het zit echt super!
en als je gaat slapen wil het helpen als je bv een satijnen hoes om je kussen doet.. of een soort panty om je hoofd hahaha
en als je gaat slapen wil het helpen als je bv een satijnen hoes om je kussen doet.. of een soort panty om je hoofd hahaha
als ik dat doe dan wordt z haar zo statisch en ik zelf vinddat met dat handoek droog haar schuim in doen dat je haar zo snel vet en vies aan voel kan bij jou mischien niet zo zijn hoor ik weet het niet
ik heb van mijn eigen geen krul maar ook geen stijl haar, en in vochtig weer gaat het pluizen en slag maken...ik vindt dit enorm lelijk en wil er van af.
wat voor stijltangen zou ik hier voor moeten gebruiken? ik heb er nu eentje waar stoom uit komt, maar als ik dan buiten ben is het effect al weer weg..
wat voor stijltangen zou ik hier voor moeten gebruiken? ik heb er nu eentje waar stoom uit komt, maar als ik dan buiten ben is het effect al weer weg..
laatste aanpassing
-_H_----> ik heb er ook eentje met stoom, maar inderdaad....het gladde haar is zo weer weg
die ene waar ..T E S S A.. het over heeft heb ik ook en die is echt goed
verder heb ik ook het spul waar ze het over heeft van gliss kur, maar voor het stijlen kun je denk ik beter olie gebruiken...tenminste bij mij helpt dat beter, want die gliss kur beschermt je haar volgens mij niet tegen het stijlen
die ene waar ..T E S S A.. het over heeft heb ik ook en die is echt goed
verder heb ik ook het spul waar ze het over heeft van gliss kur, maar voor het stijlen kun je denk ik beter olie gebruiken...tenminste bij mij helpt dat beter, want die gliss kur beschermt je haar volgens mij niet tegen het stijlen
kijk stoom is eigenlijk ook voht.. dus dat word snel weer pluizig ensow.. je kan het beste een chitang.. of een namaak daarvan ( zijn bij ons ook te koop maar dan veeeel goedkoper) met een kermaische plaat die minstens 130 gradne kan worden.. en GEEN kermaisch laagje.. want als da dr af is geschroeid dan hou je een ijzere plaat over en dan schroeit je haar weg..
-_H_----> je moet de olie erin doen voordat je je haar gaat stijlen
dan komt er allemaal damp vanaf, maar dat is niet erg want de olie beschermt je haar
als je het niet gebruikt wordt je haar inderdaad heel droog
je moet maar eens vragen aan je kapper of ze er van die olie hebben
maar ik heb mensen hier ook horen zeggen over Loreal hot & straight en dat werkt blijkbaar ook heel goed
dan komt er allemaal damp vanaf, maar dat is niet erg want de olie beschermt je haar
als je het niet gebruikt wordt je haar inderdaad heel droog
je moet maar eens vragen aan je kapper of ze er van die olie hebben
maar ik heb mensen hier ook horen zeggen over Loreal hot & straight en dat werkt blijkbaar ook heel goed
jaa die van loreal helpt ook zelf heb ik die van biosilk.. die is ook fijn.. in elke kapslaon hebbe ze die wel.. omdat fohnen je haar ook beschadigd.. ( wormte is eik niet goed voor je haar) daarom kijk je beter op nat of droog haar een olie maakt niet uit waarvan ook al is t van kruidvat merk dat heb je gewoon nodig
helpt biosilk echt???
ik heb geloof ik elk produkt geprobeerd inmiddels voor mn haar, maar echt serieus niets werkt
ik heb ook een goeie stijltang met keramische platen, en dan zit het wel goed.
maar ik kan het echt niet op laten drogen ofzo
dat ziet er echt niet uit!!!
ik heb geloof ik elk produkt geprobeerd inmiddels voor mn haar, maar echt serieus niets werkt
ik heb ook een goeie stijltang met keramische platen, en dan zit het wel goed.
maar ik kan het echt niet op laten drogen ofzo
Ik heb (bijna) alle producten van Lee Stafford,
kan je vinden bij de Etos, alles in felroze verpakkingen.
Van alle merken die ze daar verkopen vind ik deze echt het best om je haar te stijlen (zonder stijltang maar met fohn) ik heb een spray die het glad maakt en een soort gelachtig glimmend goedje waar je een beetje van in je haar moet smeren. Dan fohnen en tis superglad en recht!
(wel eerst nog haarserum van Elvive gebruiken)
Verder is die glansspray ook super mooi en het ruikt onwijs lekker.
kan je vinden bij de Etos, alles in felroze verpakkingen.
Van alle merken die ze daar verkopen vind ik deze echt het best om je haar te stijlen (zonder stijltang maar met fohn) ik heb een spray die het glad maakt en een soort gelachtig glimmend goedje waar je een beetje van in je haar moet smeren. Dan fohnen en tis superglad en recht!
(wel eerst nog haarserum van Elvive gebruiken)
Verder is die glansspray ook super mooi en het ruikt onwijs lekker.