Partyflock

Forumonderwerp · 760381
32 volgers · 332252x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Met behulp van http://daghoroscoop.org kun je door middel van onderstaande links jouw persoonlijke horoscoop van vandaag bekijken :D

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Stier

Daghoroscoop 25 november 2008

Vandaag zul jij geen problemen hebben om duidelijk te maken wat je van plan bent. Op het werk en in je vriendenkring maak je daar goed gebruik van, zolang het maar niet over jouw gevoelens gaat.

Waarschuw beheerder
Vissen

Jij rondt vandaag iets belangrijks af. Sta nu eens stil bij je succes, voordat je al weer met je volgende mijlpaal aan de slag gaat. Doelen stellen is prima, maar je moet je ook eens goed realiseren dat je ze gehaald hebt.

Idd ik ga vandaag iets afronden hehehe:devil:
Hahahaha ik weet dat ik ze gehaald heb.
:P:P
Hahahaha dikke :loser: jonge!!!!:D

Waarschuw beheerder
Schorpioen

Vandaag lijkt het alsof je geen grip krijgt op de situatie. Alles gebeurt vanzelf en niet zoals jij je dat had voorgesteld. Wellicht wordt alleen zo een onderhuidsprobleem aan het licht gebracht

Waarschuw beheerder
Ram

Jouw stemming is op zijn zachts gezegd wisselvallig. Je partner kan geen peil op je trekken, niet zo vreemd want je begrijpt zelf je stemmingswisselingen niet eens. Neem meer rust en ga op zoek naar de oorzaken.
Waarschuw beheerder
donateur
Weegschaal

Laat vandaag maar eens zien dat jij verstand van zaken hebt. Je kunt dat compliment goed gebruiken en het zal je geen windeieren leggen

Waarschuw beheerder

Er komt vandaag heel veel boven water, wat jou gemakkelijk uit je evenwicht kan brengen. Neem geen stappen met verstrekkende gevolgen. Wacht tot je emotionele rust is teruggekeerd.

Waarschuw beheerder
donateur
Stier

Vandaag zul jij geen problemen hebben om duidelijk te maken wat je van plan bent. Op het werk en in je vriendenkring maak je daar goed gebruik van, zolang het maar niet over jouw gevoelens gaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 16:54:
Ram

Jouw stemming is op zijn zachts gezegd wisselvallig. Je partner kan geen peil op je trekken, niet zo vreemd want je begrijpt zelf je stemmingswisselingen niet eens. Neem meer rust en ga op zoek naar de oorzaken.

Waarschuw beheerder
Leeuw

Daghoroscoop 26 november 2008

Dit is een dag vol energie voor je. Je bent sterk in je doen en laten. Dat geeft een gevoel van macht. Je zult echter ook de nadelen ervaren, als mensen zich afhankelijk van jou gaan opstellen.
Waarschuw beheerder
Kreeft

Je denkt salarisverhoging te krijgen en geeft vast wat geld uit voordat je zekerheid hebt. Pas daarmee op. Het kan immers nog heel erg tegenvallen en dan zit jij met een begrotingstekort.

Waarschuw beheerder
Weegschaal

Wees blij met de veranderingen die zich in jouw leven aandienen. Ze zullen je leven verrijken, ook al maken sommige veranderingen je in eerste opzicht niet echt gelukkig.
Waarschuw beheerder
Schorpioen

Een probleem ligt jou al een tijdje zwaar op de maag. Tijd om duidelijkheid te scheppen. Vertel eerlijk wat je ervan vindt en wacht eenvoudig af wat er gebeurt. Slechter kan het echt niet worden.

Waarschuw beheerder
Ram

Jij hebt het druk op het werk en thuis loopt ook niet alles naar wens. Je wilt ontsnappen aan de sleur van alledag. Er is maar één oplossing: vakantie, daarmee vang je twee vliegen in één klap.

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen

Je bent reuze gespannen. Die spanning werkt juist averechts op de dingen waar jij je druk om maakt. Ontspan toch eens en probeer eerst wat afstand van de problemen te nemen, voordat je er mee aan de slag gaat.

ik gespannen?? welnee
[img width=255 height=59 cacheid=0001975900039ef78132eff11a0261481a]http://www.heelveelsmileys.nl/smileys/smileylan.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xGwendolynx op woensdag 26 november 2008 om 08:29:
Schorpioen

Een probleem ligt jou al een tijdje zwaar op de maag. Tijd om duidelijkheid te scheppen. Vertel eerlijk wat je ervan vindt en wacht eenvoudig af wat er gebeurt. Slechter kan het echt niet worden.

hm.. nee, ik heb geen probleem :\

Waarschuw beheerder
Vandaag is een dag vol conflicten en woordenwisselingen. Jij zult dus extra op je woorden moeten letten, om echte problemen te voorkomen. Werk aan je gevoel voor eigenwaarde.

oh oh..en ik moet nog wel zo gaan werken, gaat weer goed komen dan ;p;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 00:53:
Leeuw

Dit is een dag vol energie voor je. Je bent sterk in je doen en laten. Dat geeft een gevoel van macht. Je zult echter ook de nadelen ervaren, als mensen zich afhankelijk van jou gaan opstellen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 09:18:
Vandaag is een dag vol conflicten en woordenwisselingen. Jij zult dus extra op je woorden moeten letten, om echte problemen te voorkomen. Werk aan je gevoel voor eigenwaarde.

oh oh..en ik moet nog wel zo gaan werken, gaat weer goed komen

Mensen tegenspreken leidt vandaag onherroepelijk tot heftige discussies of ruzies. Je bent gewaarschuwd. Bepaal zelf per situatie of jij daarvoor in de stemming bent of niet.

zal het met mij zijn? :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op woensdag 26 november 2008 om 09:29:
zal het met mij zijn?

Nee toch?? Ben wel lief hoor (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Vissen

Je bent reuze gespannen. Die spanning werkt juist averechts op de dingen waar jij je druk om maakt. Ontspan toch eens en probeer eerst wat afstand van de problemen te nemen, voordat je er mee aan de slag gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Ram

Jij hebt het druk op het werk en thuis loopt ook niet alles naar wens. Je wilt ontsnappen aan de sleur van alledag. Er is maar één oplossing: vakantie, daarmee vang je twee vliegen in één klap.
Waarschuw beheerder
Waterman

Er st­aat heel wat te gebeuren in jouw leven. Ook op het­ werkgebied is het reuze spannend. Veranderingen o­f successen staan voor de deur. Geen zorgen, het z­al zeker in je voordeel uitpakken.

...........­..................................................­...............

Klopt helemaal :banana:
Waarschuw beheerder
Weegschaal

Wees blij met de veranderingen die zich in jouw leven aandienen. Ze zullen je leven verrijken, ook al maken sommige veranderingen je in eerste opzicht niet echt gelukkig.

Waarschuw beheerder
donateur
Waterman

Er staat heel wat te gebeuren in jouw leven. Ook op het werkgebied is het reuze spannend. Veranderingen of successen staan voor de deur. Geen zorgen, het zal zeker in je voordeel uitpakken.

Lets hope so ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 10:05:
Er staat heel wat te gebeuren in jouw leven. Ook op het werkgebied is het reuze spannend. Veranderingen of successen staan voor de deur. Geen zorgen, het zal zeker in je voordeel uitpakken.

nou dat hoop ik ook, gisteren te horen gekregen dat ik een beginnende hernia heb (leuk als je 20 bent..) mn stagebedrijf staat op instorten, vorige week te horen gekregen dat ik waarschijnlijk niet door kan gaan met school...

ben benieuwd welk voordeel daar nou in kan zitten?

Waarschuw beheerder
Vissen

Ik gespannen? Mwah, niet echt:P Eerder kwaad en aangebrand!!!:@ Ja ik maak me wel druk om dingen..betekent niet meteen dat ik gespannen ben toch?:P Werkt wel averechts...dus ik moet eerst afstand nemen van die coaches en zo???
Nou lekker dan:P Whahaha:P
Waarschuw beheerder
Ram

Waarschuw beheerder
kreeft

Je denkt salarisverhoging te krijgen en geeft vast wat geld uit voordat je zekerheid hebt. Pas daarmee op. Het kan immers nog heel erg tegenvallen en dan zit jij met een begrotingstekort.

Waarschuw beheerder
Ram

Nog een maandje of twee:nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 november 2008 om 13:42:
Ram

Over 2 weken een week vakantie O:)

Waarschuw beheerder
Stier

Mensen tegenspreken leidt vandaag onherroepelijk tot heftige discussies of ruzies. Je bent gewaarschuwd. Bepaal zelf per situatie of jij daarvoor in de stemming bent of niet.

Waarschuw beheerder
Tweeling

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Maagd

Vandaag kun je veel bereiken alleen al door je charmante houding. Neem daarbij de kwaliteit van jouw voorstellen en je kunt doen wat je wilt, zonder dat iemand je ook maar iets in de weglegt

Waarschuw beheerder
donateur
Stier

Waarschuw beheerder
Leeuw

Daghoroscoop 27 november 2008

Jij laat je verleiden vandaag. De wens naar die droomprins(es) is groter dan je gevoel voor realiteit. Jammer, zo kun je bedrogen uitkomen. Zorg voor een "realistisch" droombeeld.

Waarschuw beheerder
Leeuw

Jij laat je verleiden vandaag. De wens naar die droomprins(es) is groter dan je gevoel voor realiteit. Jammer, zo kun je bedrogen uitkomen. Zorg voor een "realistisch" droombeeld.
:$ :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Kreeft

Jij bent in staat je relatie een zet in de goede richting te geven. Uit het dal, zo weer de berg op. Je partner fleurt zienderogen op van jouw nieuwe plannen. Daar heb je nog lang plezier van

:| heb ik plannen dan??????

Waarschuw beheerder
Ram

Jij krijgt waarschijnlijk problemen met iemand die naar jouw mening veel te opdringerig is. Toch zul je ook successen boeken in je gevoelsleven. Volg je hart, dat is nu het enig juiste richtsnoer dat jij hebt.
Waarschuw beheerder
Weegschaal

Je weet toch dat in het leven niet altijd alles op rolletjes loopt. Als jij je er voor inzet, kun je je best redden. Juist de moeilijke gebeurtenissen in het leven geven het leven inhoud.
Waarschuw beheerder
donateur
Vissen

Jij krijgt iets gedaan waarvan je nooit had durven dromen dat het je zou lukken. Je voelt je dolgelukkig en raakt er niet over uitgesproken. Dit is een goed moment om een feestje te bouwen.

oh :D :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ram

Jij krijgt waarschijnlijk problemen met iemand die naar jouw mening veel te opdringerig is. Toch zul je ook successen boeken in je gevoelsleven. Volg je hart, dat is nu het enig juiste richtsnoer dat jij hebt.

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen

Jij krijgt iets gedaan waarvan je nooit had durven dromen dat het je zou lukken. Je voelt je dolgelukkig en raakt er niet over uitgesproken. Dit is een goed moment om een feestje te bouwen.

shit...wat heb ik ook alweer gedroomd :frusty:
Waarschuw beheerder
Jij bent in staat je relatie een zet in de goede richting te geven. Uit het dal, zo weer de berg op. Je partner fleurt zienderogen op van jouw nieuwe plannen. Daar heb je nog lang plezier van.

Waarschuw beheerder
Waterman
Jij gaat een avondje vol vrolijkheid tegemoet. Dat is heerlijk ontspannend en zeker hard nodig. Dat moet je echt vaker doen.

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Waterman

Jij gaat een avondje vol vrolijkheid tegemoet. Dat is heerlijk ontspannend en zeker hard nodig. Dat moet je echt vaker doen.

Waarschuw beheerder
Weegschaal

Je weet toch dat in het leven niet altijd alles op rolletjes loopt. Als jij je er voor inzet, kun je je best redden. Juist de moeilijke gebeurtenissen in het leven geven het leven inhoud.
Waarschuw beheerder
Waterman

:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Schorpioen

Vandaag heb jij een super goede dag. Jij voelt je fantastisch en dat is te merken. Wat je vandaag allemaal voor elkaar krijgt, daar heb je nog tijden plezier van.

Nou, ik heb geen goede dag :Cry: was het maar zo dat ik me fantastisch voelde!
Ik heb net gesolliciteerd dus ik ben benieuwd wat ik daarmee bereik :roflol:

Waarschuw beheerder
Tweeling

Jij hebt vandaag de neiging te overdrijven. Vooral als het gaat om plezierige dingen, zoals seks, eten en drinken. Je raakt gemakkelijk van streek, dus zul je moeten oppassen.