Partyflock

Forumonderwerp · 760381
38 volgers · 289397x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Met behulp van http://daghoroscoop.org kun je door middel van onderstaande links jouw persoonlijke horoscoop van vandaag bekijken :D

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
klopt geen kut van.. mijn dag is heel anders gegaan.. :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (21-5-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

Als u vandaag begrip toont voor de mening van andere mensen, zullen zij dat begrip ook voor u opbrengen. Dat kan uw gevoel voor eigenwaarde positief beïnvloeden.

Waarschuw beheerder
Leeuw (22-5-2005)
U bent emotioneel veel te veel begaan met de situatie. U hebt het gevoel dat u zelfs niet meer normaal kunt functioneren. Neem eerst eens afstand van de situatie en probeer tot rust te komen. Beslis dan pas wat u moet doen

Kan ie dit meer mss eens gèèn gelijk krijgen? :[ :(

Waarschuw beheerder
Een dag vol misverstanden. De communicatie is uiterst belangrijk. Wees precies en duidelijk in wat u wilt, anders bent u morgen de hele dag bezig de dingen van vandaag weer recht te zetten.

:| Té laat! :|

Waarschuw beheerder
donateur
toch grappig .. mensen die de horoscoop van 21 mei op 22 mei lezen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 14:59:
toch grappig .. mensen die de horoscoop van 21 mei op 22 mei lezen

:|Vind je? er is echt niks grappigs aan....:no:
Ik had dit echt eerder moeten weten, had er nog echt iets aan gehad deze keer ook...:|
Waarschuw beheerder
donateur
Waterman (22-5-2005)
----------------------------­--------------------------------------------------­--

U hebt een scherpe tong en die gebruikt u­ maar wat graag. Bedenk dat u met wat meer diploma­tie in uw uitingen meer kunt bereiken, zeker als h­et gaat om vriendschapsrelaties.
Waarschuw beheerder
U weet wat u wilt en daar vecht u voor. Als men u iets in de weg legt, slaat u meteen terug of u neemt op een ander moment wraak. Wees niet haatdragend en gun anderen hun eigen mening.

Wraak :devil:
Haha nee, klopt niet echt..

Waarschuw beheerder
Pas op dat u kleine probleempjes niet laat liggen. Ze kunnen gemakkelijk uitgroeien tot regelrechte rampen. Pak misverstanden gelijk op en help ze uit de wereld. Dat scheelt u heel veel tijd en energie.

Ja, zucht, niet nog meer gedoe please........

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen in uw omgeving zullen proberen u te beïnvloeden. Laat u niet van de wijs brengen. Onthoud dat uw eigen ingeving goed is en volg uw intuïtie. Zorg dat u voor uw eigen gevoel, stevig in uw schoenen staat.

hmm :/

Waarschuw beheerder
Vandaag gebeuren er dingen, die uw begrip en inzicht zullen vergroten. Dat kunnen hele pijnlijke gebeurtenissen zijn, maar dat hoeft niet. Ingrijpend zijn ze in ieder geval wel.

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (23-5-2005)
--------------------------------------------------------------------------------

U zult actiever moeten worden. Kom van die luie bank en neem weer deel aan het werkelijke leven. Als u iets gaat doen en weer in contact komt met andere mensen, zult u zien hoe snel u opknapt.

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 20:37:
Schorpioen (21-5-2005)

U krijgt op het werk de ­­steun die u verdient. Daardoor groeit uw zelfvert­r­ouwen enorm en daarmee ook de kansen op een flin­ke­ promotie. Nog even geduld, het zal niet lang m­eer­ duren.

-----------------------------------­----­-----------------------

Ka-ching :p

:p Loonsverhoging

Waarschuw beheerder
Weegschaal (23-5-2005)

Vandaag gebeuren er dingen, die uw begrip en inzicht zullen vergroten. Dat kunnen hele pijnlijke gebeurtenissen zijn, maar dat hoeft niet. Ingrijpend zijn ze in ieder geval wel.

nou dat beloofd niet veel goeds..
Waarschuw beheerder
Boogschutter (23-5-2005)
------------------------­--------------------------------------------------­------

Doe vandaag het hoognodige en geef da­n toe aan uw gevoel. Ga daarna dat doen waar u beh­oefte aan heeft. Lekker met uw hobby aan de slag o­f gewoon een dagje niksen, ook heerlijk.
Waarschuw beheerder
Vissen (23-5-2005)

U zult actiever moeten worden. Kom van die luie bank en neem weer deel aan het werkelijke leven. Als u iets gaat doen en weer in contact komt met andere mensen, zult u zien hoe snel u opknapt.

Krijg de ziekte met je horoscoop. Het is maandag!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ga vandaag eens lekker uit, het liefst met een goede vriend of vriendin. Samen even uit de sleur van alledag en even helemaal bijtanken. Dan kunt u morgen met frisse energie de dag beginnen.

Waarschuw beheerder
U krijgt verantwoordelijkheid toegeschoven, waar u eigenlijk niet blij mee bent. Bekijk het van de zonnige kant, dit gebeurt alleen omdat men in u gelooft. Nu moet alleen u ook nog in uzelf geloven.

Potverdorie... gaat alleen maar over werken? :\

Waarschuw beheerder

hierbij schreeuw ik om aandacht :jaja: !!! mensen aub geeft me een pb want ik moet in contact komen met mensen.

(blijk sociaal gestoort te zijn geloof ik ) :S :S :S

Waarschuw beheerder
Praktisch alles wat u aanpakt zal vandaag lukken. De grootste weerstand weerlegt u zonder veel problemen. Als u echt iets wilt bereiken, is vandaag de dag om de zaken aan te pakken.

8) jeuuj
Waarschuw beheerder
Analyseer de kritiek die u krijgt goed. Het hoeft niet waar te zijn en dan kunt u de kritiek gewoon naast u neerleggen. Zit er wel iets in? Doe er dan wat mee.

Nou kom maar op met die kritiek vandaag O:)

Waarschuw beheerder
Vissen (24-5-2005)
------------------------------­--------------------------------------------------­

U bent een echte gezondheidsfreak aan het w­orden. Pas op dat u het allemaal niet overdrijft. ­U kunt hier gemakkelijk van overspannen raken. Gen­ieten van het eten is minstens zo gezond voor u. ­

----------------------

Juist ja :vaag: :S

Waarschuw beheerder
Schorpioen (24-5-2005)
--------------------------­--------------------------------------------------­----

Praktisch alles wat u aanpakt zal vanda­ag lukken. De grootste weerstand weerlegt u zonder­ veel problemen. Als u echt iets wilt bereiken, is­ vandaag de dag om de zaken aan te pakken.

­
:o

kben o.a verkoude dus dan zal k wel beter­ worde ? :/ :P
Waarschuw beheerder
donateur
U leeft op een grote roze wolk samen met uw geliefde. Het lijkt wel te mooi om waar te zijn, zo goed voelt u elkaar aan. Ook uw plannen voor de toekomst sluiten perfect op elkaar aan.

hmmm... hij klopt niet:(

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (24-5-2005)

U bent een echte gezondheidsfreak aan het worden. Pas op dat u het allemaal niet overdrijft. U kunt hier gemakkelijk van overspannen raken. Genieten van het eten is minstens zo gezond voor u.

:o
Waarschuw beheerder
Maagd (24-5-2005)
-------------------------------­-------------------------------------------------
­

Analyseer de kritiek die u krijgt goed. Het ho­eft niet waar te zijn en dan kunt u de kritiek gew­oon naast u neerleggen. Zit er wel iets in? Doe er­ dan wat mee.

Waarschuw beheerder
Steenbok (24-5-2005)
----------------------------­--------------------------------------------------­--

Uw relatie bevindt zich in rustig vaarwat­er. U bent gelukkig samen. Ga lekker reizen of doe­ iets anders om nieuwe ervaringen op te doen. Uw p­artner doet waarschijnlijk graag met u mee.

­
o?
Waarschuw beheerder
donateur
U leeft op een grote roze wolk samen met uw geliefde. Het lijkt wel te mooi om waar te zijn, zo goed voelt u elkaar aan. Ook uw plannen voor de toekomst sluiten perfect op elkaar aan.

8) Ook weer duidelijk dat ze geen idee hebben waar ze t over hebben... Ben benieuwd naar die geliefde van mij :p O:)
Waarschuw beheerder
ik lees voor de grap vaak die in de Veronica magazine
ik schijn iets met boogschutters te hebben - meerdere keren staat er iets over ze in bij mijn stukje...ze zorgen voor afleiding, sleuren me achter me boeken vandaan, zorgen voor een zonnig humeur...flirts, relaties, vrijheid, blijheid en genieten van de tijd samen.

nou t kan niet op, kgeloof dat ik die boogschutter alleen nog ff moet charteren voor al die vrijheidblijheidgezelligetijdsamen...gelukkig staat er bij de boogschutter dat ie ook een liefdevolle fase in gaat, dus dat scheelt weer :P

Waarschuw beheerder
Sla waarschuwingen uit uw omgeving niet in de wind. Vertrouwt u de zaak niet of mogen andere zich niet met u bemoeien? Probeer vandaag eens te luisteren.

En het klopt nog ook :/:P
Waarschuw beheerder
Boogschutter (24-5-2005)

U heeft de neiging tot dramatisering van zaken die toch eigenlijk zo belangrijk niet zijn. Doe af en toe eens een stap terug en bekijk het grote geheel. Dat geeft u een helder beeld.

zit wel een kern van waarheid in. Ik doe maar verder met rustig aan doen vandaag whehe :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Leeuw (24-5-2005)
-------------------------------­-------------------------------------------------
­

U heeft het gevoel dat alles wat spannend en­ interessant is overal plaats vindt, behalve daar ­waar u zich bevindt. Onzin! U bent zelf degene die­ uw leven spannend en interessant kan maken.

­
nou jah

Waarschuw beheerder
Als u uw zaken vandaag goed aanpakt en een beetje een financiële wind mee hebt, dan kunt u dingen bereiken waar u tot nu toe nog niet van durfde te dromen. U weet na vandaag dat u het kunt.

*zingt* let it be, let it be,let it be, let it beehee *zingt*

Waarschuw beheerder
donateur
U heeft een positieve instelling. Heel goed, dat zult u merken vandaag. U volbrengt een opgave waarvan uzelf niet geloofde dat het mogelijk was. Laat dit maar eens goed doordringen, geniet van uw succes. Daar leert u namelijk van.

eh ok..
Waarschuw beheerder
donateur
U moet een belangrijke beslissing nemen. Pas op dat u niet te haastig beslist alleen maar om er vanaf te zijn. Stel de beslissing nog even uit zolang u niet zeker van uw zaak bent.

Hmmmz :D Hoe toepasselijk 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Vissen (25-5-2005)

U moet een belangrijke beslissing nemen. Pas op dat u niet te haastig beslist alleen maar om er vanaf te zijn. Stel de beslissing nog even uit zolang u niet zeker van uw zaak bent

Waarschuw beheerder
donateur
Als u uw zaken vandaag goed aanpakt en een beetje een financiële wind mee hebt, dan kunt u dingen bereiken waar u tot nu toe nog niet van durfde te dromen. U weet na vandaag dat u het kunt.

beters :D

Waarschuw beheerder
Boogschutter (25-5-2005)
Uw zelfvertrouwen heeft vandaag erg te leiden. U vindt misschien dat u alles in uw leven verkeerd aanpakt. Niks is minder waar, iedereen maakt fouten, daar leer en groei je van.

Ok soms slaan ze de spijker op zn kop. :jaja:

Waarschuw beheerder
Ram (25-5-2005)
---------------------------------­-----------------------------------------------
­
U heeft een positieve instelling. Heel goed, dat­ zult u merken vandaag. U volbrengt een opgave waa­rvan uzelf niet geloofde dat het mogelijk was. Laa­t dit maar eens goed doordringen, geniet van uw su­cces. Daar leert u namelijk van.

:D :P

Waarschuw beheerder
Schorpioen (25-5-2005)

Make my day :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wous op woensdag 25 mei 2005 om 10:43:
Hmmmz Hoe toepasselijk

:yes:

Waarschuw beheerder
hm.. ik moet een beslissing nemen..? :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Stier (25-5-2005)
­

U bent vandaag niet de gemakkelijkste persoo­n in de omgang. Als mensen raar reageren op u, wee­t u vast dat het aan u ligt. Waarschijnlijk bent u­ aan rust toe, maar het kan ook zijn dat u juist w­at meer actie nodig heeft.

( Zal allemaal wel­ meevallen )
Waarschuw beheerder
U bent oververmoeid en dringend aan rust toe. Is dit eenmalig of moeten uw gewoontes worden bijgesteld? Zorg voor een pauze voordat u door uw lichaam tot een pauze gedwongen wordt.

:O

Kan m'n tijd misschien wel wat beter indelen, zou wel heel wat stress schelen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De drukte van de laatste tijd dreigt u boven het hoofd te groeien. Blijf kalm en trek op tijd aan de bel, men zal dat waarderen. Het is echt geen schande om eens om hulp te vragen.

Klopt helemaal :9!

Waarschuw beheerder
Het valt me op dat mijn horoscoop hier altijd maar een paar woorden verschilt van die van de Spits..

Ik ruik hier doorgestoken kaart :devil: O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Leeuw (25-5-2005)
­

U treedt bijzonder zelfverzekerd naar buiten­ en dat is niet iedereen van u gewend. Doe hier uw­ voordeel mee. U heeft zo vaak goede ideeën en nu ­heeft u ook de kracht om ze te presenteren.

Waarschuw beheerder
donateur
Stier (26-5-2005)

U loopt tegen een flirt aan. Leuk voor u in het begin, maar een eventuele partner gaat daaraan emotioneel kapot. Uiteindelijk zal het u dan ook heel veel energie kosten uw leven weer te stabiliseren. Bezint eer ge begint!

Oehlala :9
Waarschuw beheerder
donateur
Doe dat wat u wilt doen en trek u niets aan van wat andere mensen zeggen. Het gaat er in dit geval toch om dat u er een goed gevoel aan overhoudt en niet hoe anderen zich voelen. Het is tenslotte uw leven.

duuuhhh dat doe ik sowieso al
enne ik voel me ook al supergoed :D