Ja man wie wil er in deze tijd nog kids op de wereld zetten als je weet dat het toch allemaal kut is en het alleen maar slechter wordt op deze aardkloot ? Ik zet geen kids in deze wereld dat weet ik wel....vind het zelf al een ellende dat doe ik een ander niet aan en jullie ?
als ik mijn skatjuh voor het leven heb gevonde wil ik 2 kids liefst jonge en meissie maar nu nog niet hoor straks als ik 25 26 ben das eeen mooie leeftijd
Het is altijd 1 grote ellende geweest in de wereld. Dusss dat zou mij niet tegenhouden om een stel kinderen te maken. Liefst een stuk of 3.
Trouwens het leven heeft ook een boel mooie kanten, maar ja het einde is altijd slecht ... dat is minder.
donateur
pas als ik zeker weet dat ik een goeie relatie heb neem ik kids 2 ofzo
Deze wereld is idd niks voor kinderen...denk er ook aan om weg te gaan uit nederland voordat ik ze krijg....
Maar dat ik ze wil is een ding wat zeker is
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 23:40:
Deze wereld is idd niks voor kinderen...denk er ook aan om weg te gaan uit nederland voordat ik ze krijg....
Maar dat ik ze wil is een ding wat zeker is
gelukkig is het buiten nederland allemaal heel vredig voor kinderen
Ik heb al een heel mooi dochtertje. En als je kinderen hebt zie je pas in hoe mooi de wereld eigenlijk is
Absoluut Het liefst vandaag al Hahaha, alhoewel dat niet echt zal kunnen en lukken
Maar ik wil later in ieder geval zeker 1 dochtertje , of een zoontje Maar dan wel pas als ik een jaar of 23 ben, samenwoon en getrouwd ben met me lieve vriendje
Voorlopig nog ff niet, eerst maar eens de ware tegenkomen he
brrrrrrrrrrr ik niet hoor, mssn als ik 40 ben en niks meer te doen heb + een zak geld over heb
Fout......ik word volgend jaar 40, heb zat te doen en ook nog een zakje geld. Nog een jaartje of 5 en ik ga met mn oudste op stap......als ze dat wil hehe.
ok dus ut is gewoon zo
je ken kinderen krijgen door een foutje ken gebeure je ken nie terug dan
je ken der zelf voor kieze as ut de ware is waarmee je ze wilt
bekijk het leven het meest van de positieve kanten de wereld word toch al gekker da ken je nie voorkome en ook niet ontlopen want je leeft der in
maak gewoon het beste en zorg zo goed mogelijk voor je kind as het kind oud genoeg is laat dan de gevaren zien wat er ammel ken gebeure nie in het echt maar bijv via tv internet vertelle enz
dis wel zoiets wak ff wou zegge
maja daar ken iedereen wel opkome denk
Je hebt helemaal gelijk dat 't in deze tijd niet makkelijk is om een kind op te voeden. Maar eerlijk gezegd zou ik toch wel graag over een paar jaar een kleine willen.