Partyflock

Forumonderwerp · 759644
1884x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik ken jullie uit betrouwbare bron melden dat de eerste aankoop van ajax voor volgend seizoen edgar davids zal zijn!
wat vinden jullie hiervan??
Ik vind het zeker relaxed!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
worden ze nog triester dan ze al zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
Mocht het waar zijn vind ik het wel een slimme aankoop...
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen heb maar zn betrouwbare bronnen :gaap:
Waarschuw beheerder
Vertel eens, wie is die 'betrouwbare' bron...???

Contacten met Cruijff ofzo?

Waarschuw beheerder
donateur
betrouwbare bron??? 8)

joh met een paar positiewisselingen in het bestuur enz is dat zo weer van de baan....
MOCHT het al zo zijn dan he! ;)
Waarschuw beheerder
denk je nou echt dat Davids onder Blind gaat spelen
1996: "The coach puts his head in other players ass"
o.a. Blind werd daarmee bedoeld....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zou het wel een verstandige aankoop vinden voor ajax,
btje ervaring erbij is niet verkeerd
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Davids gaat naar De Graafschap! :yes:
Waarschuw beheerder
Het is zo en is familie betrouwbaar genoeg voor jullie,ik ben ajacied dus lul niet zomaar!!
Waarschuw beheerder
ok dan !

Dat zou een slimme aankoop zijn voor ajax!
wat ervaring op het middenveld

een dragende speler heeft AFCA nodig :yes:

Waarschuw beheerder
zou super aankoop zijn, kan galasek weg... Galasek is wel van waarde geweest voor Ajax, maar is teveel gebleseert en ietwat beperkt vind ik. Met davids in de rug, wordt het voor Sneijder / van der Vaart ook makkelijker voetballen...
Waarschuw beheerder
O zegt familie van jou het, nee dan moet het wel betrouwbaar zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ajacied dus lul niet zomaar!!

Die lullen toch altijd maar wat?!
Waarschuw beheerder
he pablo hou je bek eikel geniet van je lichtcluppie zolang het nog kan,maar verkanker geen topic!

Waarschuw beheerder
donateur
zou geen verkeerdeaankoop zijn!
een killer ne werker op het middenveld met ook nog heel veel ervaring!

Waarschuw beheerder
kan die boek harry een schop onder zijn reet geven zodat die linker kant eindelijk een keer gaat VOETBALLEN
Waarschuw beheerder
He schelden hoeft niet meteen he.
Daarmee verkk je een topic juist. Ik vraag enkel wie de bron is, zodat het verhaal wat geloofwaardiger wordt.
Waarschuw beheerder
Ajax kan hem niet betalen die centenpik!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een bullshit weer :D
Waarschuw beheerder
Ja, écht wéér de grootst mogelijke onzin! Die wil écht niet meer terug naar Ajaks en vooral niet in deze situatie. Hij zal wel meer hersens hebben denk ik :/
Artiest Sampie
Waarschuw beheerder
100% zeker niet dat davids naar de juden komt..
Waarschuw beheerder
jongen dat dee je wel je lult toch over mijn familie!

Ik ga ook niet langer twisten jullie doen er maar mee wat jullie willen!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou.. In dat geval:

SLOTJEEEEEEEEEEEE

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die boi verdient nu 5-6 miljoen euro per jaar!, en ging/wilde niet weg naar barca enzo vanwege t geld (geldwolf dus) dus zou die vast voor 1/3 salaris van wat ie nu heeft naar ajax gaan? :S
Waarschuw beheerder
Davids wil gewoon aan voetballen toe komen wat ik heel goed begrijp, als hij weer terug komt bij ajax zal hij gewoon een basisplaats hebben en zich tevens weer in de kijker spelen bij het nederlands elftal.

Ik hoorde zoiets dat er mischien een ruil in de maak was met maxwell.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jullie zijn zo F**** stupid he !!!
Davids heeft al genoeg geld verdient in z'n carriere .
Daar kan ie de rest van z'n leven op teren !!

En 100% komt ie terug naar z'n ouwuh cluppie ..
Dat geldt voor heel veel oud - ajacieden ..
Dus lul nou nie zo slap over geld !!
't gaat om de trots van een Amsterdammer ..

En als je kakkerlak bent --> ga dan ff je eigen topic verneuken ofzo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijk Jordy snapt um (Y)
Waarschuw beheerder
jongen dat dee je wel je lult toch over mijn familie!

Als je ff nadenkt snap je dat ik bedoel dat als ik een bron vraag en jij zegt, dat heb ik van familie dat ik dat geen betrouwbare bron vind. Dat heeft niks met jouw familie persoonlijk te maken, maar het feit dat het gewoon een vage bronvermelding is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die gast is wel geldwolf! Anders was ie wel bij barca gebleven! Maar nee hij wilde nog meer doekkoe maken!

En hij is ineens een rasamsterdammer, maar als een neger in adam, wat pikt ie is een suri en hij zou ineens een echte adammer zijn :S
Waarschuw beheerder
jij noemt jezelf zeker niet voor niets BLONDIE :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die gast is wel geldwolf! Anders was ie wel bij barca gebleven! Maar nee hij wilde nog meer doekkoe maken!

En hij is ineens een rasamsterdammer, maar als een neger in adam, wat pikt ie is een suri en hij zou ineens een echte adammer zijn

Sommige mensen..:gaap:

Wanneer gaan we weer schilderen daav?? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HAHAHAHA

Ja, die davids is mooi gek zeker.

Die gast gaat echt het mooie leven in Italie niet verruilen voor die amsterdamse pisbak.

Zit die opgescheept met van die puberende FEBO mannetjes. Hij laat zich zeker WAT NOU toeroepen door dat mietje Sneijder, of zich duwen door dat broer Konijn Heitinga.

Nee, die Davids komt absoluut op mij over alsof die bijster intelligent is, maar ik geloof er niks van dat die zo dom zal zijn om naar het grootste rouwcentrum van Nederland (020) te verhuizen.
Waarschuw beheerder
donateur
HAHAHAHA

Die gast gaat echt het mooie leven in Italie niet verruilen voor die amsterdamse pisbak.

Zit die opgescheept met van die puberende FEBO mannetjes. Hij laat zich zeker WAT NOU toeroepen door dat mietje Sneijder, of zich duwen door dat broer Konijn Heitinga.

Nee, die Davids komt absoluut op mij over alsof die bijster intelligent is, maar ik geloof er niks van dat die zo dom zal zijn om naar het grootste rouwcentrum van Nederland (020) te verhuizen.

:respect: hahaha
Waarschuw beheerder
HAHAHAHA

Nee, die Davids komt absoluut op mij over alsof die bijster intelligent is, maar ik geloof er niks van dat die zo dom zal zijn om naar het grootste rouwcentrum van Nederland (020) te verhuizen

Op de tribune zitten in Italie vind hij denk ik niet echt een mooi leventje. En om het geld hoeft hij ook niet daar te blijven, daar heeft ie toch al zat van. Als ie slim is gaat ie naar een club waar hij een basisplaats heeft, dan kan hij ook weer voor Oranje spelen. En voor Ajax zou het een hele goede aanwinst zijn, we zullen zien wat hij doet.
Waarschuw beheerder
dat je nog op die gast in gaat.. :/
Waarschuw beheerder
Ach ja, dacht dat iemand van 29 toch ergens misschien wel een ietsje verstand zou hebben, maar denk dat dat bij hem niet het geval is, als ik zijn berichten zo lees. Beetje jammer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
plastik heeft leuke gedachten! :respect:

heb je o0wk een picca? (k)
Waarschuw beheerder
plastik heeft leuke gedachten!

heb je o0wk een picca?

Hij denkt nergens bij na, dus hoe weet jij nou dat ie leuke gedachten heeft???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kiijk al siijn topikS eens! :lief: whahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PLASTIK75 22 maart 2005 14:25 zegt :
HAHAHAHA

Nee, die Davids komt absoluut op mij over alsof die bijster intelligent is, maar ik geloof er niks van dat die zo dom zal zijn om naar het grootste rouwcentrum van Nederland (020) te verhuizen\\

Zegt een kakkerlak uit VER ROTTERDAM whahahahahhaa
Wat een enorme sukkel ben jij PISVLEK
Ga je lekker met je lelijke feyenoord bemoeien ofzo
IDIOOT
Waarschuw beheerder
kiijk al siijn topikS eens! whahaha

Volgens mij is ie net zo blond als jij. En je denkt toch niet dat ik al die onzin ga doorlezen, dan krijg ik nog medelijden met hem, omdat ik hem dan zo zielig en sneu vind.
Waarschuw beheerder
Het was gewoon een mededeling maar volgens mij schijten de kakkerlakjes alweer in hun broek voor volgend jaar!!! ze maken zich er wel erg druk over :D
Waarschuw beheerder
Het was gewoon een mededeling maar volgens mij schijten de kakkerlakjes alweer in hun broek voor volgend jaar!!! ze maken zich er wel erg druk over

Waarom zouden die in hun broek schijten? Ze hebben ook goeie voetballer, zoals Gibbs, Basto, Ostlund, Zuiverloon en natuurlijk Babos :X
Waarschuw beheerder
Hahaha ja sorry was ik effe vergeten :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Davids, dat zou een welkome versterking zijn :yes:

Waarschuw beheerder
hey italiaantje binnenkort weer 3 dagen hardlopen op dance valley?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor jouw?????

Hou toch op ! :P Ik ren nie weg voor kleine meisjes met achtelijke liedjes :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hoop het zkr. Hij heeft alles wat Ajax nodig heeft:

Controlerende middenvelder
Ervaring
Uitstraling
En komt al vanaf Ajax dus is bekend met het systeem/cultuur.

Kan me alleen 1996 nog wel herinneren toen Davids het EK vroegtijdig verliet door een ruzie met oa: Blind ;)

Waarschuw beheerder
zou me nix verbazen als ook PSV achter Davids aangaat, nu Van Bommel én Vogel aan het eind van het seizoen PSV zullen verlaten...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Psv gaat achter alle AJAX spelers aan ..
Aangezien ze zelf geen jeugd hebben waar ze op kunnen bouwen ..

Dan moet ik er wel bij zeggen dat de Ajax jeugd ook nie alles is :D
Er mogen wel weer wat oudere spelers bij de selectie van Ajax ..
En geloof me : Oud ajaxieden gaan echt niet naar Psv of Feyenoord!
Heb wel begrepen uit de Italiaanse sportkrant dat Jaap Stam voor geen GOUD terug wil naar Psv :P :yes:
Hij zei : als ik nog 'n jaartje wil voetballen in de NL competitie is dat bij AJAX whahahahahahah OWNAGE

Waarschuw beheerder
Edgar Davids is het zat een bijrol te moeten vervullen bij Internazionale en heeft de club de rug toegekeerd, zo blijkt uit een interview dat hij had met de Italiaanse krant La Corriere della Sera.
In de krant laat de 32-jarige Amsterdammer weten dat hij niet meer geselecteerd wil worden voor wedstrijden van Inter dit seizoen en dat het hem niet interesseert hoe zijn werkgever het verder vergaat. Davids vertoeft momenteel in Nederland, waar hij zich laat behandelen aan een spierblessure.

Afgelopen zomer koos Davids nog voor een lucratief driejarig contract bij de nerazzurri terwijl ook Barcelona hem graag definitief wilde inlijven. In Milaan kent de veelgeprezen middenvelder een slecht seizoen, waarin hij heen en weer pendelt tussen basis, bank en tribune.

De ex-Ajacied is door zijn wisselvallige seizoen zijn plek in het Nederlands elftal kwijtgeraakt. Bondscoach Marco van Basten is van mening zijn aanvoerder niet te kunnen handhaven als hij zo weinig speelt.

In de winterstop leek Davids zich te realiseren dat een vertrek noodzakelijk was, maar van een transfer kwam het niet. Nu lijkt een voortijdig afscheid van Inter echter onvermijdelijk, al zal de club toch een stevige transfersom voor hem willen terugzien.
Waarschuw beheerder
davids die ken je er wel bij hebben , teminste een persoonlijkheid .
iemand die vecht voor elke bal , niet zo iemand als die hamburger ( van der vaart ) .
of de te veel opgehemelde etterbak (sneijder ) ..
ik zeg ruilen voor deze 2 elendige pisvingers..
Waarschuw beheerder
Davids heeft niet voor niets de bijnaam 'De Pitbull'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
davids komt terug bij ajax.......hij heeft het gehad bij inter.......en gaat nu bij ajax het karwij af maken :D
Waarschuw beheerder
Galasek is wel van waarde geweest voor Ajax, maar is teveel gebleseert

Teveel geblesseerd?? Hij heeft vorig jaar en het jaar ervoor meer dan 100 wedstrijden gespeeld en heeft nu de pech dat ie op belangrijke momenten geblesseerd is.. volgend jaar is ie er gewoon weer bij..en belangrijk!

Laat Ajax Davids er maar bijhalen..en Kluivert mag ook terug!

Waarschuw beheerder
AZ heeft intresse in Kluivert O:)

(waarom dat topic gesloten is is mij een raadsel :S)
Waarschuw beheerder
wrom moeten al die kakkerlakken zo zeiken dat davids terug komt naar ajax? JALOERS?
tsjah wel logisch als je zulek aankopen doet als ostlund en gibbs
nog nooit van gehoord en ze presteren allebij niet
tsjah davids terug is zeker chivu en van der meyde en landzaat is ook al mee bezig
dus jah kampioen 2005 - 2006 staat al vast;)
AFC AJAX AMSTERDAM VOOR ALTIJD!!..

Waarschuw beheerder
chivu lijkt me niet dat die zo snel alweerterug zal komen. Hij heeft idd aangegeven OOIT bij ajax terug te willen keren, maar dat verw8 ik niet al op korte termijn...
Waarschuw beheerder
tsjah davids terug is zeker chivu en van der meyde en landzaat is ook al mee bezig
dus jah kampioen 2005 - 2006 staat al vast
AFC AJAX AMSTERDAM VOOR ALTIJD!!..

Die kans dat Davids trugkomt is best aanwezig ja, maar Chivu en Landzaat? Waar haal je dat vandaan :S? Chivu heeft idd gezegd OOIT terug te komen, maar ik verw8 zeker niet volgend seizoen! Laat staan het seizoen daarop...

En landzaat tja...daarover wordt vanaf het begin dat AZ begon te draaien al gespeculeerd dat die naar Ajax, PSV, Real Madrid etc gaat enz. en bij AZ zeggen ze weer dat er maximaal 1 iemand van het 'supertrio' Landzaat, Mathijsen en Kromkamp vertrekt dus dat w88 we ook nog maar ff af he...

Net als die uitspraak van je dat Ajax kampioen 05-06 al vast staat, dat werd aan het begin van dit seizoen ook al geroepen d8 ik zo...
Maar ik merk al dat je een echte TT-supporter bent, want als je kijkt naar de prestaties van dit seizoen ga je niet lopen roepen dat we volgend jaar wel weer ff kampioen zullen worden.

Dus één tip voor jou: Bezoek een x een wedstrijd en zie hoe 'lekker' Ajax op dit moment voetbalt...:(

Waarschuw beheerder
het kan allemaal snel gaan in de voetballerij.
een team dat het ene jaar top speelt kan het seizoen erop opeens een heel stuk minder spelen, maar ook andersom ;)
Waarschuw beheerder
Dat klopt, maar dat moet je eerst nog maar es afw88 en dan moet er niet gelijk worden geroepen dat Ajax wel weer ff kampioen gaat worden, want dan snap ik wel dat 010 en 040 hier roepen dat er hier nogal veel meelopers zijn...
Waarschuw beheerder
ze spelen ook kut ja zit er elk weekend
maar ik sta als een steen achter mijn club en weet gewoon zeker dat ze kampioen worden volgend seizoen
Waarschuw beheerder
7/4/2005 - Blind ziet komst Davids wel zitten

In De Telegraaf laat Danny Blind weten er voor volgend seizoen graag een routinier bij te krijgen. De naam van Davids wordt gefluisterd in de Arena. Dat zou Danny Blind wel zien zitten, zo laat hij weten in De Telegraaf: "Met het oog op volgend seizoen acht ik het zeker van belang dat we een dergelijke ervaren speler erbij halen, want je ziet aan PSV wat routine met een elftal doet. En wanneer zo’n speler al een Ajax-inslag heeft, is dat een pre."
Waarschuw beheerder
Gaan jullie mij nou eindelijk eens geloven!!!!!

Het is nl. al rond :D
Waarschuw beheerder
laat hem maar naar ajax gaan.
dan komt die tenminste weer aan het voetballen toe

Waarschuw beheerder
is het contract al ondertekend dan?
Is er al een transfersom betaald (laat staan een bedrag bekend?)
Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
ja per 1 juli is hij terug bedrag weet ik niet!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
waarom weet jij dat, maar is dat verder nog niet bekend??
Waarschuw beheerder
kijk maar effe terug in dit topic

Waarschuw beheerder
oow ja...
zou je Johan Derksen ofzo dan niet ff bellen en hem het verhaal verkopen O:)
Waarschuw beheerder
laat maar je wilt bijdehand doen,maar je bent gewoon een sukkeltje ik zet het gewoon op pf neer ter info ben niet op andere dingen uit,maar je ziet het 22mrt zet ik het neer nu wordt er over gelult,terwijl het al rond is wat je er mee wilt doen moet je zelf weten.

Waarschuw beheerder
je bent gewoon een sukkeltje

:X

ps: ik hoop wel dat je gelijk hebt dat ie komt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en vanmorgen zat iemand me voor gek te verklaren dat ik zei dat davids misschien naar ajax ging :S
Waarschuw beheerder
kee dan geen sukkeltje :D,maar hij komt echt!!!!

Waarschuw beheerder
whaha, feyenoord heeft hem ook al proberen te halen :p

Waarschuw beheerder
nog steeds geen nieuws over davids...
Waarschuw beheerder
Als Davids komt, zal dat alleen gebeuren als Ajax champions league speelt. Tenminste, dat lijkt mij. Zonder champions league loopt je een hele zak met geld mis!

Waarschuw beheerder
2e worden ze sowieso wel.
Of ze CL halen weten we pas volgend seizoen ;)

Waarschuw beheerder
Roman Abramovich heeft volgens enkele Italiaanse roddelbladen laten weten bijna rond te zijn over een ruil Veron-Davids. De steenrijke Chelsea-voorzitter zou afgelopen week in Milaan zijn geweest om daar serieuze gesprekken te houden met de Internazionale- directie en het lijkt erop dat het bijna is afgerond.

Davids zelf ziet een overgang wel zitten, omdat hij altijd wil spelen en dat doet hij bij Inter niet. Eerdere onderhandelingen van Everton en Aston Villa met Davids liepen op niks uit door de enorme salariseisen van de Nederlander. Abramovich is echter bereid Davids een jaarsalaris van een kleine 5,5 miljoen euro aan te bieden.

Davids kwam deze zomer na een fantastische periode bij FC Barcelona naar Milaan toe met grote verwachtingen die hij niet heeft kunnen waarmaken. De oud-Ajacied kwam dit seizoen, voornamelijk als invaller, veertien wedstrijden in actie voor zijn nieuwe club waarin hij nog niet wist te scoren.
Waarschuw beheerder
als dat zo is...
eerder vond ik chelsea wel ok maar nu die abramovich er zit beging ik steeds meer chelsea te verafschuwen

Waarschuw beheerder
Het ziet er naar uit dat Danny Blind volgend seizoen zijn gewenste ervaring krijgt. Edgar Davids praat deze week met zijn oud-collega, over de verwachtingen die de trainer met hem heeft in de selectie van komend seizoen. De komst van Davids voor twee jaar naar Ajax lijkt zo goed als beklonken.

Waarschuw beheerder
waarin hij nog niet wist te scoren

Davids koop je ook echt voor zn scorend vermogen %-)

Maar Davids komt gewoon weer naar Ajax!! (L)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Davids is ok :D
Moet ie wel ze bril op houden :D:D :P

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=550]http://www.bingonline.nl/celebs/verzameling/images/davidsedgar.jpg[/img]

:respect:
Waarschuw beheerder
Wat moet die kerel in een andere stad dan Amsterdam!

Davids denkt maar 1 ding!

WANT IN MOKUM BEN IK RIJK EN GELUKKUG TEGELIJK
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes: ;)
Waarschuw beheerder
En liever in MOKUM zonder poen
dan in Milaan, Eindhoven, London, Barcelona, Madrid met een miljoen!

:respect:Geef mij maar Amsterdam!:respect:
Waarschuw beheerder
Mokum stad van hash en Coke
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen en de mannen ook !!

:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jah wie niet :P

weer zo'n gefrustreerd kakkie :yes:

LosuuSSuuRRRRRRRRRRRRRRRRR!!
Waarschuw beheerder
gem. leeftijd gaat wel fors omhoog dan :yes:
Waarschuw beheerder
Mokum stad van hash en Coke
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen en de mannen ook !!

De Mokumse mannen gedragen zich zo vrouwelijk dat ze met
3-2 van Feijenoord winnen!
Hoe zou je het gedrag van de rotterdammers dan beschrijven Jacobus??:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd :yes:
Toen was 't stil ..... :D :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van One and only Dominator op woensdag 18 mei 2005 om 14:12:
Hoe zou je het gedrag van de rotterdammers dan beschrijven Jacobus??

Er voetballen haast geen Rotterdammers in Feyenoord 1.
Dus is weer een opmerking van: Ga maar snel je huiswerk maken !
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik. Niet eens een Rotterdammer in Feijenoord 1.
Dat betekent dat de Rotterdammers niet eens goed genoeg zijn om tegen de 'vrouwen' van Ajax te strijden!

Dus...onder welk noemer valt het Rotterdamse gedrag :D!

Waarschuw beheerder
:D

we gaan weer lekker offtopic :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van One and only Dominator op woensdag 18 mei 2005 om 14:48:

pffffffffff er voetballen HAAST GEEN Rotterdammer in Feyenoord 1.
Doe je niet zo je best of school?? Of zijn je ouders niet capabel genoeg om je wat bij te leren ??

Uitspraak van One and only Dominator op woensdag 18 mei 2005 om 14:48:
Dat betekent dat de Rotterdammers niet eens goed genoeg zijn om tegen de 'vrouwen' van Ajax te strijden!Dus...onder welk noemer valt het Rotterdamse gedrag

De echte strijd wordt buiten het veld geleverd! Dus.... :X
Waarschuw beheerder
citeer 18 mei 2005 14:48
Dat betekent dat de Rotterdammers niet eens goed genoeg zijn om tegen de 'vrouwen' van Ajax te strijden!

Dus...onder welk noemer valt het Rotterdamse gedrag !

leuk....ga nu maar weer in de zandbak spelen
Waarschuw beheerder
leuk....ga nu maar weer in de zandbak spelen

Volgens mij was Jacobus de eerste die de zandbak verliet om hier Ajax af te zeiken, wanneer ik uitgeschommeld was en dit zag reageerde ik hier enkel op.

Maar vooruit, ik ga wel weer scheppen! (Y);)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jacobus citeert : De echte strijd wordt buiten het veld geleverd! Dus....

Welke strijd?? Die jij achter je pc-tje voert :no:
Ga maar lekker iets nieuws verzinnen om 020 te pesten kleuter!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Altijd 't zelfde liedje met die gefrustreerde kakkies :D
Waarschuw beheerder
nu maar hopen dat davids ook echt terug komt
das presies wat ajax nodigd heeft(y)

en jakobus ga jij je now maar druk houden met je eigen braat clubie want die lui eindigen waarscgijnlijk 5e onder heerenveen haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 mei 2005 om 15:09:
Altijd 't zelfde liedje met die gefrustreerde kakkies

wel een liedje van Andre mag ik hopen??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor jou wel ;)

Waarschuw beheerder
Davids denkt na over terugkeer in Nederland

Edgar Davids sluit een terugkeer naar Nederland niet uit: de middenvelder zei dit maandag na afloop van het duel Suriprofs - Heracles (2-1) in het Olympisch Stadion. Eerst wil Davids nog met Internazionale praten, waar hij transfervrij hoopt te kunnen vertrekken.

Volgens bronnen binnen Ajax was door Danny Blind er afgelopen week al gesproken met Davids. De Amsterdammer wilde niet ingaan op die geruchten, maar ontkende eveneens niets. "Ik ga eerst nog met Inter spreken", zegt Davids, die ook een hereniging met Louis van Gaal bij AZ ziet zitten.

Davids zou met een terugkeer in Nederland zijn Oranje-plek willen terugverdienen. Op dit moment heeft hij daar te weinig speelritme voor.

Waarschuw beheerder
Davids kiest buitenland boven AZ en Van Gaal

Edgar Davids gaat volgend jaar niet naar AZ. Dat heeft de middenvelder de Alkmaarse clubleiding laten weten.

'Edgar Davids heeft laten weten voorlopig nog in het buitenland te willen voetballen. Op korte termijn is er dus geen sprake van dat Davids naar AZ komt', aldus directeur voetbalzaken Martin van Geel in De Telegraaf.

Twee weken geleden gaf de middenvelder de Alkmaarse club nog hoop, door veelbetekenend te zeggen dat 'zijn trainer in Alkmaar werkte'. AZ nam die 'sollicitatie' serieus en besloot actie te ondernemen.

Ajax speelt echt niet in het buitenland :S
laatste aanpassing