Partyflock

Forumonderwerp · 759432

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wie heeft er net zoals mij een schurftige pleurishekel aan deze kutbeesten?

Ze zijn zo lomp en stinken echt zo erg!
Ze schijten ook overal!

Maar het ergste aan paarden zijn nog wel het soort wijven wat er op zit.
Van die gefrusteerde vieze wijven die op hun 8e zijn ontmaagd door een zadel!
Het zijn het soort wijven die de hele dag met hun mond lopen te klikken alsof in de clip 'Drop it like it's hot' zitten.
Het zijn van die vieze wijven die alleen maar oog hebben voor dat kutpaard
en bijv. in een relatie die knol altijd op de eerste plaats zetten.
Ze moeten altijd naar 'de manege' dus naar de klote paard toe om hem te verzorgen, te borstelen en om ze schijt op te ruimen
want ooh nee! er mag niet in het hok gescheten worden.
Die inmense hopen paardenstront 'droppen' ze maar in de woonwijken waar mensen helemaal niet zitten te wachten op die
pleurisbeesten met die stinklucht.
Ze moeten ook altijd naar paardrijden toe (alsof dat een sport is ofzo) en gaan dus op de fiets met hun paardenlaarzen
en hun hoedje op om vervolgens anderhalf uur in een stinkende schuur rondjes te gaan rijden op zo'n lomp kutbeest.
Het zijn wijven die zeggen: Paarden hebben geen poten, ze hebben benen! en Paarden hebben bek maar een mond!
Nou als dat soort wijven s'nachts paarden geluiden liggen te maken en met hun naar paarden stinkende hoof op hun paardenkussen liggen
en onder hun paarden dekbed een paardenstaart lopen te vouwen van hun schaamhaar,
steek ik honkbalknuppels in de schedes van die beesten, breek ik hun poten
en ram ik alle tanden uit hun bek :devil:

Ik vroeg me af of er dus ook van die smerige paardenwijven op PF zitten voor een heerlijke discussie :devil:

edit: oh ja, voor paardengasten: gaan jullie maar discussie voeren op www.ikbengayenstinknaarpaardenstront.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
@ Amanda:

meer info over dit lieve blauwe paardje met zijn innemende glimlach vind je hier:

verwijderd << link
(zie zijn Eigen Tekst voor details!)

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als jij een paardenwijf bent vind ik dat van jou ja,
ga je wassen man, stinkwijf

Ik denk dat jij idd weet dat ik stink ja, ik rijd al n tijd geen paard meer maar wel 5 jaar gedaan. Ik blijf erbij dat je gewoon n vriendin hebt gehad die haar paard belangrijker vond dan jou en dat je dat nogsteeds niet hebt verwerkt :)

Dus omdat ik besta laat jij die kutknol van je maar overal schijten?

Nou zeg ik het nog zo simpel mogelijk, en nog snap je me niet? wel zielig voor je dat je met zoveel dingen moeite hebt.
Waarschuw beheerder
donateur
HAHAHA ik bescheur et hahaha ooow jij bent zooo grappig!
Dank je :D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ben iig wel gek op paardenvlees, goed te eten (Y):)

Voor de rest vind ik het wel mooie dieren en weet ik uit eigen ervaring dat ze behoorlijk intelligent zijn. Maar dat je het over benen moet hebben als je het over peerdenpoten hebt, dat gaat er bij mij niet in. Fuck een eind op, ede dieren m'n edele delen..! En voor de rest vind ik paardrijden geen sport..! En ze stinken als de pest..

Nuff' said...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik blijf erbij dat je gewoon n vriendin hebt gehad die haar paard belangrijker vond dan jou en dat je dat nogsteeds niet hebt verwerkt

dan blijf je daar toch lekker bij, ik had gewoon zin om paardenwijven te gallen,
als jij hiermee een verklaring denkt gevonden te hebben voor het openen van dit topic vind ik het best.
Als ik een meisje spreek die op paardrijden zit is dat voor mij echt een afknapper hoor,
heb ik altijd al gevonden.

Jij bent alles wat ik in mijn opening heb beschreven, want jij bent precies het soort wijf waarvan ik dacht dat die zou reageren.
Het 'paarden hebben geen poten' typje (kots kots kots)
Je bent vies!
Waarschuw beheerder
donateur
3 maal raden wat er nu op mijn brood ligt, hahaha :D

Waarschuw beheerder
donateur
Paardenpoep?
Waarschuw beheerder
donateur
Nah.. een paardenkop.. :vaaG:

Waarschuw beheerder
donateur
toch wel mét hoofdstel he?
Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard. Heb de teugels bij de staart gevat. Kon hij niet wegkomen :vaag:

Waarschuw beheerder
hoofdstel, is dat echt nodig dan ? o:)

Waarschuw beheerder
donateur
2 =KRZA= :
Als jij er n hekel aan hebt, prima iedereen heeft ergens een hekel aan.
Maar dat iemand van 22 een topic gaat openen met zulke stomme beschrijvingen vind ik gewoonweg sneu.
Ik denk dat jij met je denkvermogen bent blijven steken op je 13e.
Laat iedereen gewoon zn ding doen, je hoeft niet met mensen om te gaan die paardrijden.
Jammer dat er mensen zoals jij zijn die andere mensen niet in hun waarde laten...
Waarschuw beheerder
donateur
Laat iedereen gewoon zn ding doen, je hoeft niet met mensen om te gaan die paardrijden.

Je zegt het eigenlijk zelf al; laat iedereen gewoon zn ding doen. Kennelijk ben jij nog niet de volwassene en is het besef er nog niet dat het forum er is om dergelijke dingen te openen en om jezelf te uiten.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar dat iemand van 22 een topic gaat openen met zulke stomme beschrijvingen vind ik gewoonweg sneu.

Ik vond het wel een grappig idee, en ik weet niet of het je is opgevallen maar de meeste mensen die gereageerd hebben in dit topic zijn het met me eens.

Jammer dat er mensen zoals jij zijn die andere mensen niet in hun waarde laten...

Die moeten er ook zijn toch :P
anders wordt het zo saai allemaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Kennelijk ben jij nog niet de volwassene en is het besef er nog niet dat het forum er is om dergelijke dingen te openen en om jezelf te uiten.
.. :respect:

Waarschuw beheerder
donateur

Laten we zo zeggen... sommigen denken nu eenmaal dat ze er zelf beter door overkomen als ze anderen zoveel mogelijk omlaag halen.

Ze komen er meestal pas achter dat ze ook zichzelf omlaag hebben gehaald als t vééél te laat is ;)

Owja, en zo'n hoofdstel op je brood maakt t pas écht krokant hoor!

Waarschuw beheerder
Maar het ergste aan paarden zijn nog wel het soort wijven wat er op zit.
Van die gefrusteerde vieze wijven die op hun 8e zijn ontmaagd door een zadel!
Het zijn het soort wijven die de hele dag met hun mond lopen te klikken alsof in de clip 'Drop it like it's hot' zitten.Het zijn van die vieze wijven die alleen maar oog hebben voor dat kutpaard
en bijv. in een relatie die knol altijd op de eerste plaats zetten.
Ze moeten altijd naar 'de manege' dus naar de klote paard toe om hem te verzorgen, te borstelen en om ze schijt op te ruimen
want ooh nee! er mag niet in het hok gescheten worden.
Die inmense hopen paardenstront 'droppen' ze maar in de woonwijken waar mensen helemaal niet zitten te wachten op die
pleurisbeesten met die stinklucht.
Ze moeten ook altijd naar paardrijden toe (alsof dat een sport is ofzo) en gaan dus op de fiets met hun paardenlaarzen
en hun hoedje op om vervolgens anderhalf uur in een stinkende schuur rondjes te gaan rijden op zo'n lomp kutbeest.
Het zijn wijven die zeggen: Paarden hebben geen poten, ze hebben benen! en Paarden hebben bek maar een mond!

Gehehe.. heb zelf 5 jaar gereden maar ben zelf gelukkig absoluut niet zo.. maar dat soor tiepjes liepen er wel rond ja :| :@ :S
Waarschuw beheerder
donateur
Owja, en zo'n hoofdstel op je brood maakt t pas écht krokant hoor

Iets zegt mij dat jij banden met de maffia onderhoudt..!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het wel een grappig idee, en ik weet niet of het je is opgevallen maar de meeste mensen die gereageerd hebben in dit topic zijn het met me eens.

Klopt, maar denk dat veel mensen die wel paardrijden geen eens zin hebben om met iemand zoals jij hierover te praten.
Maar ik hou wel van een discussie :)

Waarschuw beheerder
donateur
Laten we zo zeggen... sommigen denken nu eenmaal dat ze er zelf beter door overkomen als ze anderen zoveel mogelijk omlaag halen.

Ik doe het echt niet om beter over te komen hoor, want kan mij het nou schelen wat mensen hier van me denken,
ik wou gewoon paardenwijven gallen, en het lukt aardig denk ik :Devil:

Waarschuw beheerder
donateur
heb zelf 5 jaar gereden maar ben zelf gelukkig absoluut niet zo..

ok dan kim (y)
Hmmzz ja ik vind paarden wel leuk :yes:

Ja iedereen ze eigen mening er over maar ik vind niet dat je zo die mensen moet afkraken die wel paarden leuk vinden.

Ongetwijfeld zal jij iets leuk vinden want hun dan niet leuk vinden en ik bedoel dan word je ook niet zo afgekraakt.

Waarschuw beheerder
donateur
ik wou gewoon paardenwijven gallen

als je t zó stelt begint t te klinken als een beleidsovertreding he? :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Ongetwijfeld zal jij iets leuk vinden want hun dan niet leuk vinden en ik bedoel dan word je ook niet zo afgekraakt.

laat ze er aub een topic over openenen en we zullen zien wie er wordt afgekraakt :Devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Je zegt het eigenlijk zelf al; laat iedereen gewoon zn ding doen. Kennelijk ben jij nog niet de volwassene en is het besef er nog niet dat het forum er is om dergelijke dingen te openen en om jezelf te uiten.

Ik mag dan wel 17 zijn maar ik denk dat ik toch iets volwassener met dit soort dingen weet om te gaan dan jou, de topic-opener en anderen die net zo reageren als ik de reacties zo lees :)

Waarschuw beheerder
Paardjes zijn gewoon leuk. :d
Waarschuw beheerder
donateur
als je t zó stelt begint t te klinken als een beleidsovertreding he? (6)

ja O:) 8)

Waarschuw beheerder
donateur
ik wou gewoon paardenwijven gallen, en het lukt aardig denk ik

Mij "gal" je hier echt niet mee hoor, zulke discussies vind ik alleen maar mooi anders had ik me hier niet in gemengd.

Waarschuw beheerder
donateur
als je t zó stelt begint t te klinken als een beleidsovertreding he?

uh uh ik wil een discussie over paardenwijven :P
Waarschuw beheerder
pfff, ik snap niet dat er hier over gediscussieërd wordt. 't is gewoon de discussie niet waard. Ieder zijn mening en KRZA is gewoon een beetje frusty. Van mij mag ie...:P
Waarschuw beheerder
Deesje :respect:

en Armanda?! doe je nou gewoon zo hard gefrustreerd mee, of ga je me nu vertellen dat je ECHT gaat toeteren..
dat zou het meest kansloze zijn wat ik ooit heb gehoord..

er zijn heus wel van die echte manegetrutten ja..
maar om nou te zeggen dat iedereen die graag tennist, voetbalt, hockeyed of wat dan ook allemaal hetzelfde zijn :s
hoe ze zich gedragen heeft toch geen fuck met die paarden te make? :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ga je me nu vertellen dat je ECHT gaat toeteren..
dat zou het meest kansloze zijn wat ik ooit heb gehoord..

Toeteren? ik gooi altijd nitraat bommen naar die beesten,
toeteren deden we toen we kinderen waren,
ik heb al zo vaak getoeterd naar die beesten, de paarden bij mij in de buurt schrikken daar niet meer van hoor.
dan moet je op zoek naar iets nieuws en dan kom je al gauw uit op:

[img width=300 height=217 cacheid=000886a40017c4a86458822f1a00a38d78]http://www.mamut.com/homepages/Netherlands/3/16/timbovuurwerk/3xnitraat-txt.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uhmmmz.. Ikkkke niet hooooor :9..

O:)
Waarschuw beheerder
KRZA je wordt wel steeds origineler hoor :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
thanks, ik doe me best he
Waarschuw beheerder
beter ga je je best doen om een iets minder kansloze positie in te nemen :)

Waarschuw beheerder
helemaal met je eens! die beesten hebben tenminste nog gevoel kan je van jou niet zeggen als je je eigen kat gaat opvreten

hoop dat je helemaal lens getrapt word door een paard! en als je daar ligt zal ik je met je kop door de paardenstrot heen duwen!

Als ik me eigen kat ga opeten???

Dat doe ik niet graag maar als ik omga van de honger zal ik zelf mijn buurman opeten.

Als je honger hebt en dan bedoel ik echt 2maanden niks gegeten, dan denk je niet meer van:
Dit hoort niet of dit mag niet....

Jij bent echt zo persoon die niet kan inleven.
Weet je hoe gek je word als je honger hebt?
Dan eet je zelfs je eigen haar op gek!!!!

..alice..
hoop dat je helemaal lens getrapt word door een paard! en als je daar ligt zal ik je met je kop door de paardenstrot heen duwen

en
Deesje
citeert de bovenstaande tekst +:respect:

en daarna dit:
Deesje
Ik mag dan wel 17 zijn maar ik denk dat ik toch iets volwassener met dit soort dingen weet om te gaan dan jou, de topic-opener en anderen die net zo reageren als ik de reacties zo lees

En jij reageerd volwassener???

Je weet nogeeneens wat dat woord betekend kind!!

En KRZA galt je wel, je zegt alleen van niet maar dat doe je alleen om jezelf voor de gek te houden.:D:D:D

Waarschuw beheerder
Oja en Armanda is een coole chick so back off!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee aan paarden heb ik geen hekel, ik ben er alleen wel bang voor. Maar dat komt door iets van vroeger, maarja lang verhaal:P

Maar een hekel aan dieren:no:
Ik heb eerder een schurfthekel aan mensen :jaja:

En die paardrij kutjes, zijn nou ook niet echt mijn volk over het algemeen nee. :no:

Waarschuw beheerder
donateur
eey ik weet niet of dit echt 100% een grapje is, maar foto's hier plaatsen van mishandelde en dode paarden, hoe haal je het in je zieke ****** kop!!!???

Echt ff normaal gaan doen gvd!!! :@
Waarschuw beheerder
Armanda is dus duidelijk niet cool maar goed :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
hoe haal je het in je zieke ****** kop!!!???

Dat komt van iemand die zichzelf PSYCHO FORZE noemt?
:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Toeteren? ik gooi altijd nitraat bommen naar die beesten,
toeteren deden we toen we kinderen waren

Je gedraagt je anders nogsteeds als een kind.

En jij reageerd volwassener???

Je weet nogeeneens wat dat woord betekend kind!!

Dus jij denkt dat iemand van 17 niet volwassener kan zijn dan iemand van 22 ofzo? oeiii..dan heb jij deze wereld nog niet goed bekeken.

Oja en Armanda is een coole chick so back off!!!!!

Ah, gunstig voor haar dit. Heeft ze toch wat bereikt met haar stoere posts.

Dan heeft hij blijkbaar al weer meer verstand dan jij :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent echt zo persoon die niet kan inleven.

en jij wel valt uit je reacties te lezen :S hahaha stumper
en armanda een coole chick? waarom omdat ze met jullie mee lult omdat ze bang is voor jullie reacties :/ vind er niks cools aan :no: maar gaan jullie maar fijn verder discuseren!
ik reageer er niet meer op!

met jullie (zieke figuren) die het leuk vinden om paarden afgeslacht zien worden enz ga ik me woorden er niet meer vuil aan maken.

Waarschuw beheerder
donateur

Wil jij even dood gaan? :)

Het liefst met heel veel bloed! :jaja:
Waarschuw beheerder
Hahaha! Jaloers op een paard! Of ben je ingeruild voor een paard?

Waarschuw beheerder
donateur
met jullie (zieke figuren) die het leuk vinden om paarden afgeslacht zien worden enz ga ik me woorden er niet meer vuil aan maken.

hahahahaha wat een opmerking,
hoor je dat Alligrator, wij zijn zieke figuren

en armanda een coole chick? waarom omdat ze met jullie mee lult omdat ze bang is voor jullie reacties

Denk je dat? ze wil gewoon niet bij de paardenkutjes horen in dit topic

armanda (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Wil jij even dood gaan?

Ga jij even paardrijden op deesje rug, een paardenbek heeft ze al :Devil:

Waarschuw beheerder
donateur
kan het toch niet te laten om nog even te reageren! 8)

Je hoeft geen paardenkutje te zijn om te zien dat die foto's te ver gaan! je zet er toch ook geen dode foto's van mensen neer?! :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ga jij even paardrijden op deesje rug, een paardenbek heeft ze al

Zie je nou wel, Alligrator aka Torro Córneo dat mensen van 22 minder volwassen kunnen zijn dan iemand van 17?
KRZA is het, helaas levende, bewijs :)