Partyflock

Forumonderwerp · 759432

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wie heeft er net zoals mij een schurftige pleurishekel aan deze kutbeesten?

Ze zijn zo lomp en stinken echt zo erg!
Ze schijten ook overal!

Maar het ergste aan paarden zijn nog wel het soort wijven wat er op zit.
Van die gefrusteerde vieze wijven die op hun 8e zijn ontmaagd door een zadel!
Het zijn het soort wijven die de hele dag met hun mond lopen te klikken alsof in de clip 'Drop it like it's hot' zitten.
Het zijn van die vieze wijven die alleen maar oog hebben voor dat kutpaard
en bijv. in een relatie die knol altijd op de eerste plaats zetten.
Ze moeten altijd naar 'de manege' dus naar de klote paard toe om hem te verzorgen, te borstelen en om ze schijt op te ruimen
want ooh nee! er mag niet in het hok gescheten worden.
Die inmense hopen paardenstront 'droppen' ze maar in de woonwijken waar mensen helemaal niet zitten te wachten op die
pleurisbeesten met die stinklucht.
Ze moeten ook altijd naar paardrijden toe (alsof dat een sport is ofzo) en gaan dus op de fiets met hun paardenlaarzen
en hun hoedje op om vervolgens anderhalf uur in een stinkende schuur rondjes te gaan rijden op zo'n lomp kutbeest.
Het zijn wijven die zeggen: Paarden hebben geen poten, ze hebben benen! en Paarden hebben bek maar een mond!
Nou als dat soort wijven s'nachts paarden geluiden liggen te maken en met hun naar paarden stinkende hoof op hun paardenkussen liggen
en onder hun paarden dekbed een paardenstaart lopen te vouwen van hun schaamhaar,
steek ik honkbalknuppels in de schedes van die beesten, breek ik hun poten
en ram ik alle tanden uit hun bek :devil:

Ik vroeg me af of er dus ook van die smerige paardenwijven op PF zitten voor een heerlijke discussie :devil:

edit: oh ja, voor paardengasten: gaan jullie maar discussie voeren op www.ikbengayenstinknaarpaardenstront.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben het niet echt met je eens !

maar je kan me veel vertellen maar jij bent dus echt wel op de 2e plaats gezet door een meissie !

[img width=100 height=75 cacheid=000596df000e9751cd464ce61a00a3444f]https://partyflock.nl/images/user/USERID/101311/SIZE/small.jpg[/img]
love ya lievie!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Best grappig toch van die gefrustreerde typetjes wat jaloers zijn op een paard wahahaha 8) dacht dat ik van het weekend alle vagiteiten wel meegemaakt had maar dit is echt het toppunt :yes: 8)

Mjaa.... misschien gaat je wekker zo wel af en ontmoet je de (harde) realiteit.. OF niet.. 8)

Paardensport is mn beroep maar kan nu echt niet zeggen dat ik hier vannacht wakker van zal liggen of geshokeerd raak ofzo, vind het eerder knap lachwekkend dat iemand zo jaloers kan worden op een dier wat schijnbaar meer aan een meid te bieden heeft dan jij 8)

Denk dat je opgekropte frustraties meer over jezelf zeggen dan over die 'onverzorgde naar paarden stinkende mest opruimende paardenmeisjes'

Misschien moet je maar eens nadenken hoe je een meid beter kan bevredigen dan een zadel wat mij nou nog nooit heeft kunnen bevredigen... Dan moet je dus wel érg slecht in bed zijn. Ahh.. best sneu voor je! 't Is maar waar je mee te koop wilt lopen he..

Arme jong...Wil je erover praten of denk je dat je je trauma's beter kan verwerken door aardig zieke en perverse bezigheden? Roept u maar 8)

Waarschuw beheerder
Ik!, en denken dat ik 1 van de weinige was

Idd dacht ik ook :/
Die sport gaat ook echt nergens over vind ik :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind ze mooi, als je ze weleens in het wild ziet rennen met zijn alleen door een mooi heuvellandschap tenminste.
Als ik ze zo loos in de wei zie staan of bij een manege heb ik er verder niets mee.
Waarschuw beheerder
steek ik honkbalknuppels in de schedes van die beesten, breek ik hun poten
en ram ik alle tanden uit hun bek

Interesseert me vrij weinig wat je van paarden en paardenmeisjes vind en of het grappig bedoeld is, maar zulke opmerkingen plaats je gewoon niet. Triest gefrustreerd mannetje...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het zijn van die vieze wijven die alleen maar oog hebben voor dat kutpaard
en bijv. in een relatie die knol altijd op de eerste plaats zetten.
Ze moeten altijd naar 'de manege' dus naar de klote paard toe om hem te verzorgen, te borstelen en om ze schijt op te ruimen

8) Hier heeft hij dan wel weer gelijk aan

Behalve vieze wijfen
Waarschuw beheerder
donateur
triest gedoe hier. ik zou het liefste jouw kop in een paardenreet stoppen

Waarschuw beheerder
donateur
Ach schijthekel :S

Ik vind ze gewoon doodeng! is dat ook ok? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
@ bjenk.. dat is niet lief tegenover t paard.. :no: gooi hem dan gewoon in de mesthoop :jaja: O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Vooral dat rechterpaard zal er in een gehaktmolen goed uitzien

hahahahahahah :respect:

kuthoerenbeesten

fuck die k*nkerpaarden!!!

Waarschuw beheerder
donateur
{L.H}hch-landgraaf

Jouw manege is de volgende die ik ga bezoeken :Devil:

Denk dat je opgekropte frustraties meer over jezelf zeggen dan over die 'onverzorgde naar paarden stinkende mest opruimende paardenmeisjes'

:gaap: heb je ook je gabberoverhemdje aan als je op die stinkende kutknol zit?
Dat je van speedcore en terror houdt zegt voor mij genoeg over jouw intelligentie.

Dan moet je dus wel érg slecht in bed zijn. Ahh.. best sneu voor je! 't Is maar waar je mee te koop wilt lopen he..

:gaap:
Denk je nou echt dat ik wakker lig van dit soort opmerkingen die komen van een verspaced gabberwijfie uit 1 of ander limburgs boerengat??
Voor jou is iedereen die geen paardenlul heeft al slecht in bed, hou het bij mensen zou ik zeggen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waarom ben je toch zo gefrustreerd?
wil je erover praten? :/

Waarschuw beheerder
De gene die een paard uitgevonden heeft is niet goed bij zijn hoofd geweest!!

Waarschuw beheerder
Al dat gejammer :S
Ik vind het mooie dieren.

Waarschuw beheerder
cool topic

Nou ja ik heb geen schijthekel aan ze hoor;)

Ik eet alleen erg veel paardenvlees is dat ook goed?:D:D:D
Waarschuw beheerder
Ik heb echt een schurfthekel aan paarden...
bah.... klote beesten...
probeer er dan ook zo veel mogelijk bij uit de buurt te blijven...

dacht altijd dat ik 1 van de weinige meiden was die een hekel aan paarden heeft maar blijken er dus nog veel meer te zijn :)

Waarschuw beheerder
[img width=503 height=361]http://home.tiscali.be/norbert.thieren/duffel.jpg[/img]
Deze zat van middag tussen me broodjes :kwijl:

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300]http://home.wanadoo.nl/judith.vanleeuwen/netscape/galeriefotos/paard.jpg[/img]:D

Waarschuw beheerder
Armanda 21 maart 2005 16:45

donateur! Ik heb ook een schijthekel aan paarden .. zijn gewoon rot beesten

ik eet ook alleen maar paardenrosbief omdat ik dan cker weet dat er weer zo'n beest dood is.. .. want k vind het eigenlijk niet eens lekker

moet je ook eens doen...gewoon elke week wat van dat paardenvlees kopen .. want hoe meer vraag ernaar is...des te groter het aanbod zal worden laatste aanpassing 21 maart 2005 16:46

Dacht dat ik slecht gedachtes had?!??:S
:D:D:D
Waarschuw beheerder
Ach ik heb er zelf 2 :P Maar die belanden waarschijnlijk later ook in de biefstuk hoor!

Best grappig toch van die gefrustreerde typetjes wat jaloers zijn op een paard wahahaha dacht dat ik van het weekend alle vagiteiten wel meegemaakt had maar dit is echt het toppunt

Mjaa.... misschien gaat je wekker zo wel af en ontmoet je de (harde) realiteit.. OF niet..

Paardensport is mn beroep maar kan nu echt niet zeggen dat ik hier vannacht wakker van zal liggen of geshokeerd raak ofzo, vind het eerder knap lachwekkend dat iemand zo jaloers kan worden op een dier wat schijnbaar meer aan een meid te bieden heeft dan jij

Misschien moet je maar eens nadenken hoe je een meid beter kan bevredigen dan een zadel wat mij nou nog nooit heeft kunnen bevredigen... Dan moet je dus wel érg slecht in bed zijn. Ahh.. best sneu voor je! 't Is maar waar je mee te koop wilt lopen he..

Arme jong...Wil je erover praten of denk je dat je je trauma's beter kan verwerken door aardig zieke en perverse bezigheden? Roept u maar

:respect:

Oh ja en je mag wat mij betreft zeggen wat je wilt en foto's plaatsen van dode paarden hoor, denk dat mensen die echt met paarden bezig zijn zulke beelden al vaker hebben gezien en niet alleen op de foto ;) Ik heb zelfs vriendjes gehad die niet mee durfde naar de boerderij omdat er wel eens een dood beest op het erf ligt 8)

Waarschuw beheerder
Tegen wie heb je dat nou over die foto's:/

Waarschuw beheerder
Want ik heb geen hekel aan ze, ik vind ze alleen lekker smaken jammie jammie

Enne wat ik ook vind is:
Dat mensen die zeggen ja me paard (of huisdier) is me beste vriend en mensen zullen nooit zo zijn.

Nee deuh een paard oordeelt niet over jou acties en beslissing in het leven.

Een paard zal zelfs adolf hitler kunnen beminnen b.v.

Daar bedoel ik niks mee, maar moet er alleen om lachen:D

(om mensen die blij zijn dat een dier wel hun onvoorwaardelijke liefde geven)

Waarschuw beheerder
hahaha, ja paarden stinken en zijn schijtbeesten, en ze hebben wel een bek, waar komt dan de naam paardenbek vandaan :p stinkotters bah bah, ze schoppen zomaar, gaan bokken. idd schijtbeesten..
Waarschuw beheerder
donateur
jij bent echt ziek :no:
jij bent hier degene met een probleem :no:

Waarschuw beheerder
thnx ;)

Waarschuw beheerder
Tegen wie dan?

Toch niet tegen me vriend KRZA hé;)

Of tegen mij :$
Waarschuw beheerder
donateur
tegen jou met je plaatjes van dode paarden met zo'n tekst erbij "Deze zat van middag tussen me broodjes "
ok...je bedoelt het als geintje, maar snap je niet dat het voor sommige mensen niet grappig is? :@

Waarschuw beheerder
Ik wist niet dat er veel vegatariers op PF zaten

en ben je geen vegatarier?

HOUD JE BEK DAN

Danku (F)
Waarschuw beheerder
donateur
dat heeft niks te maken met vegetarier zijn
je laat gewoon geen foto's van dode dieren op zo'n forum met zo'n tekst eronder
en heb je niet door dat dat niet normaal is?
dan spoor jij niet in je kop, maar aan je commentaar te zien had je dat waarschijnlijk al door
de mazelen!
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=288 height=219 cacheid=00134b260004667c9f2386921a00a37209]http://www.elsenerhof.nl/graphics/fotos_bij_tekst/Springend%20paard.jpg[/img] eerst ff flink vetmesten...

[img width=189 height=252]http://www.geocities.com/equinoxbelgium/equinox/uitbenen.jpg[/img] daarna flink het mes erin zetten...

[img width=250 height=248]http://www.geocities.com/equinoxbelgium/NewImages/skinpack1.jpg[/img]en hier het resultaat.. :D:D:D:D:D

voor wie meteen wilt bestellen: http://www.geocities.com/equinoxbelgium/indexnederlands.htm

eetse hmmmmmm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dode dieren interesseren me niet zo, beetje hypocriet om wel dode dieren te eten, maar niet te willen zien dat ze ook eerst nog geslacht moeten worden.

Gaat mij meer om die achterlijke opmerking van KRZA over dierenmishandeling. Dat vind ik wel het laagste van het laagste, hoe erg je je ook irriteert aan paardenmeisjes...

Waarschuw beheerder
Nog meer leden van het Penny Magazine hier?
:X

ps die uitklap-poster van vorige maand was echt super!

Waarschuw beheerder
donateur
dan spoor jij niet in je kop,

hahahahaha!!! dat vond ik ook wel erg grof, ik was er zelf nog niet eens opgekomen hahahaha!

Gaat mij meer om die achterlijke opmerking van KRZA over dierenmishandeling. Dat vind ik wel het laagste van het laagste, hoe erg je je ook irriteert aan paardenmeisjes...

hihihihihihihahahaha!!!! wat kan mij het nou schelen wat je ervan denkt hahahaah
Waarschuw beheerder
donateur
hihihihihihihahahaha!!!!

betrap ik de topicopener hier op hinniken?
Solliciteer jij soms naar een knuppel in je schede??

8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het echt ziek hoor dat jullie zulke foto's erneer zetten! blijkt maar weer dat jullie niet goed in jullie koppen zijn! ik hoop dat jullie huisdier ook ff gefileerd word en afgeslacht word!ook al is het jullie hond of kat! en dat wens ik beesten niet snel toe! maar beesten die verzorgd worden door degene die er zulke plaatjes neerzetten en daar bedoel ik ook de topic opener mee die verdienen geen beesten.. jullie hebben geen respect :no: (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Paardjes zijn lief :lief:

Geen problemen mee!

Waarschuw beheerder
Wij zijn misschien niet goed in onze koppen maar wij zijn iig realistisch.

ik hoop dat jullie huisdier ook ff gefileerd word en afgeslacht word!

Als ik omkom van de honger zal ik zeker mijn kat gaan fileren en opeten.
Dat doe jij ook met dat mormel van jou als je omkomt van de honger....

Ik vond die opmerking van KRZA ook een beetje aan de zware kant hehe:D

Weer zo'n persoon :gatver:

Ik heb een schijthekel aan mensen zoals jij.
Wel lekker aan je biefstukkie eten maar niet willen weten hoe dat biefstukkie daar is gekomen:S:S:S

en trouwens:
Een paard heeft evenveel gevoelens als een koe hoor!

Jij kots misschien van ons maar ik nog 3x zo hard van jou
Waarschuw beheerder
hihihihihihihahahaha!!!!

Volgens mij is hij zo jaloers op paarden dat hij er nu zelf eentje aan het worden is. Dus dan zit er maar 1 ding op :D Alle dingen met hem doen die hij zo graag met paarden wil doen.

Waarschuw beheerder
Hij stopt zijn paardenlul wel in je bekkie vuurvliegje

Ik bedoel: Dat zijn toch de de dingen die je met zo'n paardje doet, nietwaar?:D:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik omkom van de honger zal ik zeker mijn kat gaan fileren en opeten.
Dat doe jij ook met dat mormel van jou als je omkomt van de honger....

dat heb je mis! dat zou ik nooit doen! en trouwens ga vooral door met het posten van zulke plaatjes als je daar gelukkig van word!

en trouwens:
Een paard heeft evenveel gevoelens als een koe hoor!

helemaal met je eens! die beesten hebben tenminste nog gevoel kan je van jou niet zeggen als je je eigen kat gaat opvreten :S

hoop dat je helemaal lens getrapt word door een paard! en als je daar ligt zal ik je met je kop door de paardenstrot heen duwen!

Waarschuw beheerder
donateur
Paarden zijn lief :lief:

Van die gefrusteerde vieze wijven die op hun 8e zijn ontmaagd door een zadel!

Dit vind jij dus van mij? Sorry, maar ik vind jou een ontzettende loser. Jij hebt vast n vriendin gehad die liever naar haar paard ging en daardoor ben je volledig getraumatiseerd en heb je n afkeer tegen paarden.
Nou jongen, KUT voor je :)
Ik zou zeggen, get a life en verveel ons niet met jouw gemekker [img width=22 height=22]http://www.fstweb.nl/phpBB2/images/smiles/loser.gif[/img]

En dan nog iets:
Die inmense hopen paardenstront 'droppen' ze maar in de woonwijken waar mensen helemaal niet zitten te wachten op die
pleurisbeesten met die stinklucht

Net of ik erom gevraagd heb om jou op deze aardkloot te hebben?

hoop dat je helemaal lens getrapt word door een paard! en als je daar ligt zal ik je met je kop door de paardenstront heen duwen!

:yes: :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Dit vind jij dus van mij? Sorry, maar ik vind jou een ontzettende loser
.. k zou zeggen: schrijf een klaagbrief naar de Penny .. (y) .., misschien dat black beauty het met je eens is.. :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Dit vind jij dus van mij? Sorry, maar ik vind jou een ontzettende loser.

Als jij een paardenwijf bent vind ik dat van jou ja,
ga je wassen man, stinkwijf

Net of ik erom gevraagd heb om jou op deze aardkloot te hebben

Dus omdat ik besta laat jij die kutknol van je maar overal schijten? :S

schrijf een klaagbrief naar de Penny ..

Mevrouw Penny,

Op Partyflock zijn er mensen en die zeggen hele nare dingen over paardjes,
en ze zetten allemaal plaatjes van dode paarden enzo erop. :'( :'(

hahaha dood aan alle paarden!!!

[img width=691 height=445 cacheid=000886740017c3aca72c65661a00a37d0a]http://www1.cs.columbia.edu/~sedwards/photos/mn200408/20040827-3142_No_Horses_Beyond_This_Point.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
jullie zijn echt wel ziek

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook een paard! :D

[img width=400 height=290]http://groups.msn.com/_Secure/0WADtAjkb1rhWscVALqibA3ZMPqZPJWtgCW66AarsYJ2t7VZaIZYjsFzyo7DB*uX2CWsvWKBHRN9gqO42ZkRQ*MXs1bF!sdXAZ5BSgdmJsrIT15lARWHWTz9LbIc7DrWaMgAAAP****8/139%20horsie%20skate.gif?dc=4675454745120518351[/img]

:lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en ik moet idd bekennen dat ik al dat gescheld op paarden en degenen die eropzitten ietwat geobsedeerd vind overkomen :/
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: =KRZA=

DarkSkywise: dat is nou nog eens een leuk paard! (y)