Partyflock

Forumonderwerp · 759409
weet dat er al een paar van deze topics zijn maar daarvan is meer dan de helft onzin en daar ken k geen wijs uit..
nu t zonnetje weer schijnt heb k effies me bikini gepast en ik werd er nie vrolijk van..
hebben mensen egte goeie tips om alles strak te krijgen zonder al te veel moeite want k ben nogal lui..
hoef nie af te vallen maar wel strakker worden..

ach maatje meer of minder....boeit ook niet vind ik
de mensen moeten je acepteren zoals je bent ja:D

Dat is zeker waar. Maar als mensen "zeuren" dat ze zo graag strakker willen worden, dan denk ik doe er dan ook wat aan :S

ja als je lui bent.. dan moet je ook niet zeiken.

Nee precies

moet je naar de sportschool gaan :D
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Inderdaad!

Zullen van de zomer wel weer zien weer wie wel en wie niet heeft lopen zweten in de sportschool :9
kijk maar uit met die epherdra daar kan je hartkloppingen van krijgen, is echt slecht voor je, bovendien heeft het geen zin om met epherdra te sporten want daarna kan je niet meer zonder omdat je minder energie hebt
ephedra dus.. :/
ja ik heb tzelfde probleem
maar heb net een operatie gehad dus kan nog niet echt gaan sporten enzo:s
Majah dan maar wat minder strak,..boeie,..als je op t strand eens goed om je heen kijkt zie je dat er genoeg mensen niet strak zijn of wat flinker,..en dat vind ik nog mooi ook eigenlijk :)
sporten en gezond eten :)
Goed als je echt lui bent,
snoep laten staan (pakken is toch teveel moeite)!!!
En idd gewoon je vriend eens wat vaker te grazen nemen,
zal hij heus niet erg vinden :d
werkt dit niet, koop dan een nieuwe een maatje groter...

Geen zin in???

dan zul je er aan moeten geloven meid,
doe dan net als ik, snoep laten staan, meer drinken
(water dan he) en gaan sporten, ik ben ook lui dus ben
lessen gaan volgen, dan moet ik wel heen gaan...

(Bodypump is errug leuk trouwens, en zelf ook nog
fitnessen geeft natuurlijk sneller resultaat)
als je daarbij dan ook nog goed eet, dus geen ontbeit
over gaan slaan, gaat het je helemaal lukken,
suc6!!!
laatste aanpassing

gewoon hardlopen voor je leven en veel push ups doen ofzoO:)

sporten en veel water drinken, heel veel, uhmm overdreven veel
als je ephedra een beetje verantwoord gebruikt is trouwens allemaal niet zo erg hoor..
Ik heb geen auto en doe alles op de fiets of lopend. Ga er veel met de hond op uit en dans veel als ik uitga...Bak mijn vlees ook in boter niet maar grill het met een grillpan. Geen last van slap velletje... Regelmaat en gezond eten, scheelt kilo' s!

2 liter water minimaal per dag drinken!!

Heeeeeeeel veel sporten ;)
ha zelfde probleemje..
moet ff aan het buikje gewerkt worde..

dat worden dat buikspier oefeningen doen..

of bestaat de Ab Swing nog?? :P

afvallen :D

veel neuqe (Y)
Geregeld en goed eten, sporten...

Juist..Gewoon een dieetje en sporten
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 maart 2005 om 15:37:
Ga gewoon overal op de fiets naar toe en drink liters water op een dag

Daar ben k nu ook aanbegonnen, altijd met me fietsje naar me vriend.. en veel water drinken, van te voren ging k lekker lui met me OV.

http://www.fitness-island.com/

ben er ook mee begonnen
keb geen tijd en geld om elke keer naar de sportschool te gaan

twee keer in de week

'Body-Pump'

bij de sport-school

dat is de oplossing!

gezellig in een leuke groep
laatste aanpassing

speedlijntje is de ultieme oplossing.

gewoon elke dag 2 gram speed snuiven en de kilo's vliegen er af

strakker worden zonder te sporten zit er niet in
Ik sta elke morgen een uurtje vroeger op en ga joggen, ik ben echt een vreselijke luilak maar ik kan je melden dat zo vroeg al iets sportiefs doen zaaaalig is (y)

Lekker mijn joggingbroek en trui aan, geen make up op, flesje water en stopwatch mee en lopen maar ;)

Als ik terug kom dan spring ik lekker onde de douche, zet een kopje thee, kijk het nieuws op tv en daarna rijd ik naar mijn werk, voel me dan al superfit.
nie zoveel eten :P

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op dinsdag 22 maart 2005 om 12:23:
en ephedra is ook leuk..
maar dat spul mag nie meer verkocht worden..

Op marktplaats kun je nog zat stacker vinden met ephedra hoor, maar ze worden wel steeds duurder!!
Eigelijk had je al wat eerder moeten beginnen want heel snel afvallen is niet effectief, die kilo's komen toch weer terug en het is ongezond.

Stackers zou ik ook maar niet aan beginnen, ik heb het zelf ook gedaan 3 jaar geleden en kan verklappen dat die dingen een hoop ellende veroorzaken, deed het meer op party's en soms tijdens sporten. Je lichaam droogt ervan uit en het is erg schadelijk voor je lichaam.

Gewoon cardio training op de sportschool, daarmee verbrand je veel vet. En elke dag minimaal 3 liter water drinken desnoods met wat citroendruppels er doorheen.

Grapefruit eten want dat zorgt ervoor de het vet niet in je bovenbenen wordt opgeslagen.

Sla vlees over als je koolhydraten eet zoals aardappels, pasta. Die combi maakt je dik (montignac dieet).
Eet geen kaas op brood en al helemaal geen chocovlokken ofzo, kies voor appelstroop ZONDER SUIKER.

Eet nooit fruit meteen na het eten min 2 uren ervoor of erna.

Drink amper of liever nooit koffie, alcohol, thee. Tegen 1 kopje koffie of glaasje wijn staan 2 glazen water. Van caffeïne en alcohol krijg je cellulitis!!

Eet veel fruit en groente, goed voor je huid. En val nooit meer dan ongeveer 1 a 2 kilo per week af.
laatste aanpassing

kzou mn achterwerk wel smaller willen.. maar heb zoiets van.. tis de enige plek waar ik vet heb.. dus ja.. :P
naar een sportschool gaan :D
VDH Dieet dat wil ook wel eens helpen
Vreet de helft DIEET

x
Drink amper of liever nooit koffie, alcohol, thee.

jaa maar waarom nu juist geen thee:s
bedoel is toch ook gewoon water met een smaakje.. je krijgt je vocht wel binnen toch:)
Check anders eens www.vitalineaplan.nl als je een de streepjescode van hun yoghurtje intypt en daarna al je persoonlijke gegevens qua eten en bewegen invult krijg je een op maat gemaakt schema thuis gestuurd! (y)

Kost niets en je kunt het allicht proberen :)

veel water drinken
minder en gezond eten
sporten

ga morgen ook weer beginnen! zomer komt er alweer snel aan :S

Uitspraak van verwijderd op maandag 9 mei 2005 om 22:03:
zomer komt er alweer snel aan

Whaaaaahh ja! het wordt dinsdag weer warmer! hellup!
jaa maar waarom nu juist geen thee
bedoel is toch ook gewoon water met een smaakje.. je krijgt je vocht wel binnen toch

..thee bevat ook een soort cafeïne, dat wordt theïne genoemd. Het is goed voor je concentratie maar niet om af te vallen. 1 kopje koffie of thee staat gelijk aan 2 glazen water, je moet veel water drinken om je lichaam te 'reinigen' en voor je vetverbranding. Dus het is zonde ;) en zoals ik net ook al zei, je krijgt er ook nog eens sneller celulitis van, en dat willen we niet.
Gewoon thee pakken zonder theine, veel Zonnatura produkten hebben diverse soorten thee zonder theine, vooral de 20 kruidenthee (korrels) zijn erg :P
:yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van Obsessive op dinsdag 10 mei 2005 om 13:41:
je krijgt er ook nog eens sneller celulitis van, en dat willen we niet.

Wat is er mis met celulitis?

Dat is supersexy :9
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

*sirene gaat af*

Uitspraak van da_renzo op dinsdag 10 mei 2005 om 14:02:
Wat is er mis met celulitis?

Dat is supersexy

You must be kiddin'
Je hebt geen smaak
naah lekker is dat:s ik drink wel een liter thee per dag ofzow:s dacht dat dat ook wel door kon gaan voor water:[
grrr dan maar weer dat vieze saaie smaakloze eeuwige water drinken:(
en vitalineaplan kon ik niet aan mee doen wan tik was te licht:[ moest minimaal 59 wegen... heb m wel ingevuld maar dan krig ik duzz maaltijden. das nog meer dan wat ik nu eet.
en al die verschillende dingetjes wat je moet eten:x kan ik elke dag wel boodschappen gaan doen want sdommige dingen eet ik nooit:/
maargoed ben fanatiek begonnen(alweer:P ) met oefeningen thuis. en als ik weer geld heb vlieg ik naar d esportschool. beetjuh laat maar beter laat dan nooit toch:P