Partyflock

Forumonderwerp · 759232

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat zouw jij doen, als je hoord komt dat je beste vriend ongeneesselijk ziek is ???

Waarschuw beheerder
donateur
Hem steunen misschien? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gelukkig mensen die er zow over denkuhh...
Waarschuw beheerder
euhm eerst over mijn initiele verdriet heen zien te komen en hem/haar vervolgens steunen voor zover hij/zij dit wil en dat nodig is
Waarschuw beheerder
donateur
diegene steunen, hoe moeilijk het ook is voor mij :jaja:

Waarschuw beheerder
eerst gek worden :$
en daarna steunen idd :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dank je lieverd

ben blij met alle steun die je me geeft en ook zonder woorden en topics voel ik je steun

(K)

meer van zulke vrienden doet goed

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zal ik jullie eerlijk zegguh dat ik niet weet hoe ik er mee om moe gaan,
dat ik er nog steeds elke dag om zit te janken :'(

Waarschuw beheerder
Heel moeilijk, maar hij zal zelf aangeven wat hij nodig zal hebben. Ik heb zelf iets dergelijks mee gemaakt, en die vriend wilde bijna niks meer temaken hebben met mij en een andere vriend van me. Is dus erg moeilijk van 2 kanten. maar just say : "I'll be there for you"

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja daantjuh soms wel soms nie ik weet ut ook nie altijd sla ook dicht soms

Waarschuw beheerder
ik zou knettergek worde maar hem steunen waar dat ook maar mogelijk is
Waarschuw beheerder
donateur
Heel kut voelen idd...erg kut zelfs . Maar zal proberen veel steun te geven...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen jullie zijn echt schatjuhz...(K)
Waarschuw beheerder
Hem zo veel mogelijk steunen maar hem ook de ruimte geven om het zelf te kunnen verwerken (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zou eerst flippe en janke en hem natuurlijk steune da lijk me logisch

Waarschuw beheerder
ik zou flippen maar het is beter dan dat ie van de 1 op de andere dag dood is zonder dat ie iets had....
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou flippen maar het is beter dan dat ie van de 1 op de andere dag dood is zonder dat ie iets had....

Oei dat weet ik nog niet zo... das ... moeilijk vind ik.. hang van allemaal dingen af enzo... je wilt natuurlijk wel "normaal" afschijt nemen...

Maar voel me lekker kut nu al... geen leuk onderwerp moet ik zeggen :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou goh wat is dat beter eej ken gvd langzaam naar me dood toeleven jippe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pap hoe denk jij erover ??? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja steun is wel fijn maar om nou te zeggen dat dit fijn is nee nu weet ik wanneer ik ongeveer dood ga was liever ineenss gegaan zonder iets te weten ja is nie leuk voor hen die achter blijven maar denk wel fijne voor mij
Waarschuw beheerder
donateur
nou goh wat is dat beter eej ken gvd langzaam naar me dood toeleven jippe

Dat zei ik niet ... ik weet de situatie ook niet he.... :/ ik zei :" Maar dat hangt ook van heel veel dingen af"

Ik hou me der wel buite... Moeilijk onderwerp voor deze 17-jarige en ik heb geen zin in ruzie's enzo...of misverstandjes :S

Waarschuw beheerder
maarre terror je zei net gelukkig da jullie er zo over denke zijn er dan mense die er anders over denke? :-s

Waarschuw beheerder
een hele goeie vriend van me is vorig jaar overleden. Hij is van een stijger afgevallen overleden.. Als ik had geweten had ik me er op kenne voorbereiden (ook al is dat niet echt mogelijk in zo'n situatie) Maar het was nou zo pats boem en weg...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neem je nix kwalijk ik reageer soms ook beetje kut enzo maarja

soms weet ik ut ook ff nie meer
Dashin en bedankt voor je steun :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah erg voor je para...
MAAR HOE LEEF JE ERNAAR TOE ???
Waarschuw beheerder
donateur
Graag gedaan :) , kan het me voorstellen hoor... zoiets is nou frustrerend... op z'n zachts gezegd...
Waarschuw beheerder
heluhmaal para worduh voor hem er zijn als hij jou nodig heefd en zeker hem steunen en hem er door heen slepen tot in zijn laastuh uurtjuhs en ik hoop dat die nog heel lang weg blijfen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zown topic is wel fijn...
je komt erachter hoe andere erover denken, je krijgt tips etc. etc.
misschien dat ik er nu beter over ga denkuh...:respect: voor iedereen diej streun geeft (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ik leef met je mee para maar hoe denk je dat ik me voel ik weet wanneer ongeveer mar ken 5 jaar meer zijn miss wel 10 jaar al er medicijnen tegen copd komen maar dood gaak cker en lekker hoor elke dag sta je op met ut besef nog ongeveer 10 jaar

Waarschuw beheerder
terreur ik ken je :-p

Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat je een goed onderscheid kunt/moet maken tussen wel weten of niet weten wanneer. En wel afscheid en "langzaam" of geen afscheid. Dit is zo moeilijk en is allemaal heel persoonlijk. daar zijn geen juiste woorden voor te vinden. Al klinkt misschien hard of stom maar vat het in de juiste zin op: Blijf genieten ook al is dat in zo'n situatie heel moeilijk.
STERKTE

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik geniet hoe stom ut ook klinkt zelfs van klotuh momenten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
thnx voor je reacties frank
(K)
nu je het zegt, ik ken je ook ergens van terreur ;)
geniet van elke minuut met je vrienden...!

Waarschuw beheerder
ikke :-p je heb un verzoek :-p en waarom ben je nie op msn?:-p
Waarschuw beheerder
Ik zou echt helemaal doorflippe...:/ met andere mensen gaan prate over hoe ik hem/haar het beste kan steunen...

en diegene echt steunen... 24 uur per dag voor hem klaar staan en zorge dat ie zich nooit alleen voelt... denk ik..:$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niey afwijken van het onderwerp aub ;)
Waarschuw beheerder
en ik zou genieten van ieder moment dat ik nog had... en herinneringen vast leggen :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
thnx eukie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja heb ik leekr veel aan aan vastegelegde herinneringen ken toch nie kijken op wolk

maar bedankt voor je steun euk
Waarschuw beheerder
you're welcome(f) als er iets is... call me!

Sterkte! allebei! :hug:

Waarschuw beheerder
ik ga slape sterkte biek (k)

Waarschuw beheerder
steunen zo lang en goed als het maar kan, meer kun je niet voor die persoon doen
Waarschuw beheerder
nee snap ik biek! bedoel het ook anders...:$

kijk als je zoiets hoort weet je is het gewoon vet kut...:/ en misschien is het aan de ne kant fijn dat je je kan voorbereiden maar het blijft gewoon fucked up:S

maar voor je vriende enzo is het toch fijn als ze van mooie dingen nog een herinnering hebbe...

lijkt mij... meisje uit me klas is omgekome door ene auto ongeluk... gewoon van de ne op de andere dag... maar we hebbe wel foto's en filmpjes en weet ik het... dus een stukje van haar blijft gewoon voor altijd bij ons...
Waarschuw beheerder
en zo blijve we haar egwoon herinneren hoe ze was... en troch nog steeds is...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja da is ook eukie maar ik ga hier ff weg want ik trek dit ff nie meer

maar mesuh bedankt voor jullie steun aan terrorkutjuh mijn pf dochter
Waarschuw beheerder
Ok biekje... STERKTE LIEVERD :hug: (f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
thnxxx (L)ya all

Waarschuw beheerder
sterkte :hug: (f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
deze topic wordt gesloten, bedank voor alle steun (K)
hvj (L)
gr XxX terrorkutjuhh
Waarschuw beheerder
Zorgen dat hij nu nog de tijd van ze leven krijgt :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
luister gvd naar deze adviezen diaan ipv alleen maar constant al ut negatieve te zien
Waarschuw beheerder
er zijn voor diegene, samen huilen maar ook ontspanning en humor, hij/zij is nog niet dood dus geniet nog van elkaar rouwen kan altijd later nog...
Waarschuw beheerder
idd peurple (Y)

al blijft het kut want je weet dat het einde eraan komt :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Hem zo goed mogelijk steunen in zo'n moeilijke periode!

Waarschuw beheerder
ik zou het verschrikkelijk vinden natuurlijk :'(

Waarschuw beheerder
Hem zoveel mogelijk steunen en zoveel mogelijk zien!
Waarschuw beheerder
eerst de tranen uit me kop janken, en dan sterk zijn voor haar, en voor haar klaar staan.
en genieten van de tijd die we samen nog hebben

Waarschuw beheerder
ik weet niet wat ik zou doen, in ieder geval steunen en er voor haar zijn, proberen om nog zoveel lol te hebben met elkaar

Waarschuw beheerder
er zijn! Luisteren. Vasthouden. Genieten. Vechten! Houden van... samen lachen... samen huilen...

Waarschuw beheerder
Me ontzettend klote voelen! Wat ik dus nu al doe, omdat mijn zus dus ongeneeslijk ziek is... :cry:

Waarschuw beheerder
Me ontzettend klote voelen! Wat ik dus nu al doe, omdat mijn zus dus ongeneeslijk ziek is...

Wat vind ik dit erg voor je! Maar denk eens aan je zusje zelf! Hoe zal zij zich voelen? Waar ligt zij aan te denken als jij denkt dat zij slaapt?
Laat haar voelen hoe waardevol ze is!!! Iedere seconde dat ze in je leven is. Denk eens aan je ouders, als je die nog hebt (wat ik uiteraard hoop) Enig idee wat dit met een moeder doet?
Neem haar in je armen en huil maar lekker SAMEN! En vecht voor wat je waard bent, beiden!!!!!!!! En dat is heel veel!!!!
Waarschuw beheerder
eternity jij ook veel sterkte he en ik leef met juh mee kuzzzzz
Waarschuw beheerder
Nog meer tijd en aandacht besteden bij die persoon om het gevoel te geven dat er nog mensen zijn die voor hem klaarstaan (F)
Maar zit nu in dat soort situatie doordat me moeder en broertje ongeneeslijk ziek zijn :cry: en daar regelmatig verdrietig door voel en me afvraag waarom he tmij moet overkomen :cry: :cry:
Waarschuw beheerder
zijn of haar grootste wens laten uitkomen al kost het me heel wat geld

Waarschuw beheerder
mijn beste vriend steunen tot aan zijn dood.
en er altijd voor m zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dankjuh mensen... en voor diegene waar ouders/familie ziek van zijn heel veel sterkte (F)
KUSSS diaan
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT) [BPT] - Dankje meid (F) ben erg blij mee dat je dit Topic geopend hebt :kusje:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kwouw het al sluiten :$ maaruh tjah... zal toch weten hoe ik er mee om mag gaan he, misschien is da ook wel iets voor jouw idd ;)
(G)(K) diaan
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT} [BPT] - Waarom sluiten :cry: dit is denk goede manier om jezelf te uiten als je met deze situatie als ik moet leven (L)
Maar omgaan met dit is elke dag een strijd hoor :$

Dikke (K)(K)(K) & :knuffel: Michel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik mijn papa BIEK niey had gehad was hij gesloten...
papa je moe weten dak je nooit kwijt wil en ik je voor alles wil bedanken (L)
Michel is die zow goe die topic ???

(K)(K)
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT) [BPT] - Ik ken die ziekte BIEK niet :$ zou je misschien kunnen uitleggen wat het precies inhoudt zodat ik me beter kan voorstellen wat het is... (F)
Maar ik vind Topic wel goed hoor (L) vind altijd fijn om zulke Topics tegen te komen ook al zijn ze zeldzaam :cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Biek is geen ziekte lieve schat,
LIEFSTE BIEKJE is me pa :)
ik ben zijn trotse dochter :yes:
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT) [BPT] - Ohh sorry,dacht dat jij ook zo'n situatie had wat ik heb :$
Ik zat net op je profiel te kijken :kusje: en zag tussen je foto's je vader wel opstaan :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah heb ik ook helaas :'( mijn PF pa (biek) heb een ziekte hijs tevens me beste vriend... weet bijna alles van me ...
maar mijn probleem is ik weet niey hoe ik er mee om moet gaan... kun jij me een aantal tips geven :$
Waarschuw beheerder
Diaantje..meadje ... & liefste biekje ... vind t echt kut :@ echt focked op... ook van al die andere mense !

Nog een keertje zeg ik ut.. STERKTE LIEVERDS! :hug:

zal es altijd voor jullie zijn!
Waarschuw beheerder
heej biekje juh bent 5 jaar ouder schittttttt neem het er nog van nu het kan en diaan het is goed van juh dat juh deze topic heb geopend nu kun juh zelf zien hoe er mee geleefd word en tog blijft het kuttttttttttttttttttttttt

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik dan gek word ofzo :/
Waarschuw beheerder
er alles aan doen om 't nog zo leuk mogelijk voor hem te maken..
Waarschuw beheerder
blij dat ik niet in zo'n situatie zit....maar denk dat ik niet zou weten waar ik het moet zoeken!

En me vriend/in zoveel mogelijk steunen en er het beste van te maken zoveel dat kan...

sterkte:knuffel:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoveel mogelijk naar hem toe gaan en proberen te steunen.....ik zou hem dan niet kunnen laten zitten....

Waarschuw beheerder
Als ik dat hoor?

Ga denk ik meteen huilen als een baby.......:'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik probeer elke dag tot een feest te maken en ervan te genieten

en mensuh dank jullie dat jullie mijn pf dochter steunen met raad en daad :respect::knuffel::respect:
Waarschuw beheerder
graag gedaan biekje we zijn een groten pf familie tog

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja maar ik snap best dat ut geen makkelijk onderwerp is en heb respect voor die gene die toch dapper genoeg is om hier een antw. te geven en daarmee diaan helpen met het verwerken van hetn 1 en ander

want hoe graag ik ook zou willen ik kan haar niet overal bij helpen ben ook maar een mens en dus ook met mezelf bezig

dus nogmaals :respect:
Waarschuw beheerder
ja kijk kan er mee om gaan muh vader is 60 nu en heefd al 5 jaar suikerziekte ben er op voor bereid kweet dat de dag komt dat hij er ook nie meer zal zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klopt maar ik heb me eigen sores en wetenschap dak er nie super lang meer zal zijn en steun diaan zoveel mogelijk in haar verwerkings proces maar trek u gewoon nie altijd heb nu al 3 klote jaren 8ter de rug heb 23 man familie begraven in die tijd en die heb ik dus nie meer een famillie en ja als je dan te horen krijg dat je zelf ook eerder dood gaat als dat je altijd heb ged8 dan wil je veel maar kan je ut nie opbrengen om er altijd te zijn voor anderen

en diaan zie ik echt als een dochter maar kan ut nie altijd opbrengen klinkt heel egoistisch maar is wel zo
Waarschuw beheerder
klinkt nie egoistisch juh moet ook nog aan juh zelf denken die tijd die juh nog heb nu en als ik juh ergens mee kan helpen wie hoe of wat dan hoor ik het graag van jou okai

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja komt goed als je gewoon steun kan zijn voor diaan help je me al ennorm

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dank je wel vriend

echt weet ik zeker weten te waarderen en we gaan cker een x feesten

:respect: 4 you
Waarschuw beheerder
tuurlijk zeker weten doen we dat w8 jij bent geen vriend jij bent mijn pf broer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is goed kerel dan ben jij oom van diaan
Waarschuw beheerder
is goed maar ga nu naar muh bedjuh toe we sprekuh ons latersssssssssssss

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oke laterssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT) [BPT] - Ik wil je hiermee best wel helpen hoor (F) want heb er zelf namelijk in begin veel moeite mee gehad en weet precies hoe jij je nu voelt :knuffel: ...maar zou je misschien wat uitgebreider willen vertellen wat hij mankeert precies :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ken ut zelf ook wel zeggen heb longemfyseem maar dan agressieve variant
Waarschuw beheerder
Hem iig niet laten vallen! Zit in soortgelijke situatie...alleen maar hopen op het beste!! :cry:

Waarschuw beheerder
Inderdaad hopen op het beste! Er zoveel mogelijk voor diegene zijn. Genieten van de tijd die je nog hebt! (l) Zal 'm absoluut niet laten vallen!!!!

Waarschuw beheerder
Thanx terreur pengo the rise of evil :knuffel:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:knuffel: voor jullie allemaal

Waarschuw beheerder
steunen tot zijn dood..
Waarschuw beheerder
donateur
Zoveel mogelijk nog bij hem/haar zijn (L)
Waarschuw beheerder
Daar kan je niks aan doen want het is ongeneeslijk en neem aan dat jij ook niet magisch bent...maar maak er nog het mooiste van voor hem en jouw...! suc6

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(L)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen ik wil jullie allemaal heel erg bedanken...
en pengo liefste oom van me jij ook bedankt...
:respect: 2 all :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wehehe diaan de fam word weer groter he
Waarschuw beheerder
helemaal gek worden ten 1ste, en daarna hem gewoon een super leuke tijd laten hebben allemaal te gekken dingen gaan doen enzo!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben nu nog gek ervan zal ook wel zo blijven maar ut is nie anders zal wel nooit snappen waarom ik ziek moest worden is net zo als dat ik niet snap waarom ik 23 famillie leden moest begraven in 3 jaar tijd
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT) [BPT] - Graag gedaan hoor :kusje: heb alleen nog geen antwoord op me vorige berichtje iets hierboven :$
Waarschuw beheerder
veel tijd met diegene doorbrengen..en dingen doen die hij graag zou willen die diegene nog kan doen..zodat diegene tog nog een geweldige tijd heeft.. dat is iets wat et minst is wat je voor diegene kunt doen!!..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja en met u broer
Waarschuw beheerder
als het met jou goed gaat gaat het met mij ook goed he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kee dan en broer voeg me maar toe he op pmsn kijk maar in me profiel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah sorry,
ma pa kan beter zelf vertellen wa ie heb (K)
jah idd pap,,, 1 grote familie (K):respect: 2 my fam...
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou em steunen en samen huilen en lachen tot het eind

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
hem/haar nog een toptijd bezorgen :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
da is ook wa ik wil BITCHY :respect: 2 BITCHY (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lachuh lukt wel

wehehehehe

want als ik een dag nie lach benk ziek wehehehehehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
met mij ist goed ik ga zondag lekker hakkuh in rotterdam op b2s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb 2 dagen niet gereageerd en niemand zegt meer iets gvd :(:'( Houw van jullie (L)
Waarschuw beheerder
Mijn beste vriend is ongenezelijk ziek, hij heeft S.L.E, het is ongelovelijk hoe hij daarmee omgaat, heb ontzettend veel respect voor hem en hoe hij daarmee omgaat, dat doen we samen vooral met veel humor! En heel veel zelfspot, is voor ons een prima manier om ermee om te gaan...Ik weet dat hij geen ''normale'' toekomst heeft en veel minder levensjaren. Maar ik blijf hem altijd steunen hoe moeilijk het ook gaat worden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eey vienesse,,, wel goe van hem man :yes:
khoop da ook alles zow loopt met biekjuh (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo 1e feessie zit er weer op wehehehehe nu zondag nog en dan kennuh we weer weekie rusten:P

dag dochter alles goed (K)
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Als mijn beste virnd ongeneeselijk ziek was, zou ik elke dag bij hem zijn, tot aan het einde, en samen met andere vrienden er nog het beste van maken, maar laten we er van uit gaan dat het niet zo gaat lopen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maarja om nog 7 jaar met ieder1 miss 12 jaar eof ergus er tussen in met ieder1 elke dag pfffffffffffffffff

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pap wel lekker me jouw ook ? wel een goed idee van BLOODY ;)
kdenk dak bij je intrek :P ben ik elke dag bij je :p (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wehehe mot ik eerst weer een huissie voor me eiguh hebbuh lieffie(K)
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhhh (LRT) [BPT] - Ben ik weer :knuffel: was effe afwezig laatste paar dagen,maar ben weer thuis :)
Waarschuw beheerder
donateur
Heel hard huilen...en gek worden...:(

Daarna proberen er zoveel mogelijk nog te zijn voor die gene...en gewoon leuke dingen blijven doen...als de gene dat wil...

Waarschuw beheerder
hem of haar zo veel mogelijk steunen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wil alleen maar leuke dingen doen heb ellende genoeg

dus dat houd ut dragelijk

Waarschuw beheerder
donateur
heel verdrietig zijn........

veel tijd samen doorbrengen, zo veel mogelijk steunen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben ook blij met jullie steun :respect: en bedankt

zonder jullie steun en die van me vrienden was ut cker ondragelijk
Waarschuw beheerder
2 (K) (L) LIEFSTUH BIEKJE (L) (K) - Graag gedaan hoor,we moeten doormiddel van deze Topic iedereen helpen die hiermee te maken heeft (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zal als ik in die situatie zou zitten
zou ik die persoon heel erg gaan steunen en hem helpen met
wat ik zou kunnen doen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lief van jullie allemaal

ik men ut echt dit houd me staande in mindere periodes

kijk overal komt een eind aan maar toen ik hoorde dat ik nooit meer beter zou worden storte er wel ff ut 1 en ander in mekaar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eey psycho... WB (K)

pap vrienden zijn er om je te steunen (L)en deze topic help mij ook heel erg mensen (K) respect 2 all :respect:
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT) [BPT] - Dankje,vind wel gezellig hier (L)
Goed om te horen dat het jou ook goeddoet :knuffel:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het doet me heel erg goed,,, wa d8 jij dan :yes:
:hug:
Waarschuw beheerder
Dat is kut zeg.... hoe kom je aan longemfyseem? En wat zijn de verwachtingen? Wordt je steeds zieker, kortademig? Of mag ik dat niet vragen?

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
mijn beste vriend heeft me genaaid en belogen dus hij kan kapotvallen!!! :[

maar natuurlijk wordt het dan iets anders denk ik, maar toch is het een lul!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
uhmmm... pat wa heb je het over :vaag:

Waarschuw beheerder
uhm.. ik reagerr op de topictitel.

Dat was toch de vraag of niet? :/

Waarschuw beheerder
Tjah steuenen tot t gaatje en daarna instorten?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neej niey bepaald... is hij ongeneesselijk ziek ???

Waarschuw beheerder
Zou em ook steunen. En als ie niet lang meer
heeft dan allemaal dingen met em gaan doen
die hij ooit nog es wou doen.

Sterkte terrorkutjuh en BIEK
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ahhh jullie zijn echt wel een steun voor muh (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja lady vagebond me verwachtingen zijn niet zo geweldig en ja ik word langzaam kortademig en uiteindelijk houd ut op

maarja zoalng jullie me pf dochter kunnen steunen helpen jullie mij ook enorm

Waarschuw beheerder
neej niey bepaald... is hij ongeneesselijk ziek ???

dat was WEL de vraag hoor.

Wat zou je doen als je hoort dat je beste vriend ongeneeslijk is?

dat is toch een vraag of ben ik nu gek? :s
Waarschuw beheerder
donateur
'm inderdaad zo veel mogelijk proberen te steunen, en nog veel tijd met diegene proberen door te brengen zolang het nog kan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah is idd een vraag :$ sorry kben vandaag een beetjuh kut eraan,,, me ex heb me gedumpt,,, ma da boeit me niey bepaald :no:
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT) [BPT] - Jeetje zeg,hoop dat je snel overheen zult komen (L) maar zal je mijn verhaal besparen over dit topic :knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 :@PsYcHo-V.I.R.U.S:@ als je wil vertelluh mag da wel hoor ;) (K)(K) en dankjuh wel
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT) [BPT] - Lief van je,maar aangezien je nu niet echt goed voelt vertel ik het liever morgen,want het is nogal een lang verhaal :$ nog bedankt voor vriendjes worden hier :knuffel:

Jullie Knuffelbeertjuhs
PS:Misschien dat je in deze topic van mij je verhaal ofzo kwijtkan (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ahhh... me voelt zich prima...
vertel het me nouw maar (K)
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT) [BPT] - Wordt toch morgen omdat ik helemaal klaar ben voor het stappen zometeen :bounce:
Jij nog een fijne en gezellige avond :knuffel: en spreek je snel weer (K)(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 :@PsYcHo-V.I.R.U.S:@ jij ook gezellig aaf...
ennuh tot snel (K)
Waarschuw beheerder
ik zou gaan steune.! en vele mooie dingen nog doen geniete van het leven zover het nog kan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
da doe ik zow veel mogelijk (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet ff nie hoe ik mijn dank onder woorden moet brengen

(K)
Waarschuw beheerder
Ik zal mijn situatie ook effe uitleggen zodat het de rest hier ook duidelijk word.
Mijn moeder is sinds de geboorte van me broerjte 17 jaar geleden geconstateerd met een vreemde spierziekte.Het is volgens de doktoren van Academisch Ziekenhuis in Utrecht & Leiden is het een "onbekende" spierziekte omdat ze niet weten wat het precies is of er wat aan kunnen doen.Het was het 7e geval in Europa van mensen wie dit hadden net als me moeder.Me moeder heeft stukjes spierweefsel en bloed afgenomen voor nader onderzoek en een MRI-Scan laten doen maar nog is er niks duidelijk geworden over haar ziekte.Het onbekende spierziekte zorgt er eerst voor dat je botten heel zacht en slap worden zodat ze makkelijk breken en hoe ouder je wordt de botten en spierweefsels oplossen zeg maar totdat je helemaal verlamd bent en nix meer kunt.Me moeder is al zover dat ze nauwelijks kan lopen en regelmatig in zo'n elektrisch karretje rijdt.Ons hele huis in aangepast tot de voordeur tot douche aan toe,duzz ook liften,aangepast wc's,douche,keuken,vloeren.Me broertje heeft de ziekte ook en is vorig jaar gestopt met voetbal wegens het feit dat hij niet mee kon komen,omdat hij bijna niet meer kan rennen en hij is nog maar 17.Waar komt die ziekte vandaan toen me moeder zwanger werd van me broertje,weet niemand.En je moeder zo langzaam te zien verdwijnen onder pijn en verdiret door dit is elke dag een strijd om door te komen.Ik had er alles voor over om haar te helpen als dat kon,maar helaas is er nix bekend hierover.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ai wa erg...!:S
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT} [BPT] - Eindelijk iemand die reageert op mijn verhaal :knuffel: zie je,weet precies hoe het goelt om mee te maken dagelijks (K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:@PsYcHo-V.I.R.U.S:@ ik vin ut echt heel kut voor jouw en je familie :'( als ik zowiets lees ga k me schudig voelen :'( :respect: 2 :@PsYcHo-V.I.R.U.S:@

Waarschuw beheerder
Zorgen dat ik er vaak voor diegene kan zijn en de laastste dagen of maanden of jaren nog fijn met diegene kan doorbrengen
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT}[BPT] - Hoef je niet schuldig voor te gaan voelen :knuffel: het is al zwaar genoeg om elke dag ermee te moeten leven :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
damn ik snap heel goed wat je voelt en vind me eigen situatie ondergeschikt aan die van jou psycho virus damn eej
Waarschuw beheerder
Zou gaan bidden tot God en vragen of die die ziekte niet aan mij kan geven in plaats van aan diegene
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh {LRT}[BPT]
2 (K) (L) LIEFSTUH BIEK-ZIRE (L) (K)
2 Dromer

-Dankje,voor jullie steun en begrip (L) ben echt blij dat deze Topic geopend is zodat alle mensen met zulk soort ervaringen hun verhalen en eventueel hun harten kunnen luchten :knuffel: ik voel me er wel goed bij en hoop iedereen een steun in de rug te zijn hierow (K)(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heey mensen....
kzal nu de laatste tijd niey meer zow veel reageeren op deze topics...
ik ben namelijk het huis uit en zit nu op een groep.
op de groep is geen internet waar wij op mogen :'(
ik zal jullie missen...!!!

Dikke dikke (K) diana
Waarschuw beheerder
2 terrorkutjuhh (LRT) [BPT] - Hopelijk tot snel hier en doe rustig aan (K)(K) & :knuffel:
Waarschuw beheerder
zoveel mogelijk tijd met diegene doorbrengen en diegene heel erg steunen.

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou gek worden van verdriet, maar er ook voor hem/haar zijn ALTIJD (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Euh, hem steunen tot de laatste zucht lijkt me
Waarschuw beheerder
hem er mee pesten hehehehehehehe humor is heel goed in datsoort situaties
Waarschuw beheerder
2 de raadsman - Pas daarmee mee op want iemand kan er gauw verkeerd op reageren :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de desbetreffende persoon die jij hier omschrijft als "iemand" is dus je beste vriend.... dat was de vraag namelijk.
ik denk dat mensen wel in staat zijn om in te schatten hoe hun beste vriend op bapaalde dingen reageert....
Waarschuw beheerder
2 de raadsman - Ohhzo,jah als je goede vrienden bent dan ken je elkaar bijna door en door vanbinnen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het lijkt me voor iedereen en voor mij in het bijzonder beter dat jij niet meer probeert je intelligenter voor te doen dan je eigenlijk bent, je zou je bijvoorbeeld kunnen beperken tot tv kijken en drugs gebruiken....

Waarschuw beheerder
donateur
Hem of haar zo veel mogelijk steunen..:)
Waarschuw beheerder
2 de raadsman - Ik doe me niet anders voor dan zoals ik normaal ben duzz!En drugs mag je wel van mij hebben want ik gebruik dat spul niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Samen nog van zijn/Haar laatste tijd genieten ')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Veel tijd met um door brengen...
En genieten van de tijd die hij nog heeft...
Hem steunen en helpen...
Er gewoon voor um zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
zoveel leuke dingen er nog mee gaan
doen en de wensen die die persoon heb
proberen uit te laten komen:yes:
en er vooral zijn voor die persoon
in de moeilijke tijden errrrugh
belangrijk :yes: suc6 ermee :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als een echte cliniclown... ik neem mijn hoed, mijn neus en mijn goede humeur mee en tokkel een vrolijk deantje op mijn banjo...

en wijs alle mensen aan die er nog erger aan toe zijn en maak daar grappen over
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou zeggen geniet van de tijd die je nog elkaar dingen kan doen voor dat het telaat is.
ik ben namelijk mijn beste vriend verloren door een auto ongeluk hij heeft 6 weken in het ziekenhuis gelegen voor dat hij overleed.
ik heb nooit meer met hem kunnen praten of wat ook maar.
dus ik zeg tegen de mensen die een vriend(in) hebben met een ernstige ziekte " your lucky so onjoy the time you stil have (F)"

Waarschuw beheerder
Steunen natuurlijk (L)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen ik reageer ook maar weer eens...
2 :@PsYcHo V.I.R.U.S:@ thnx voor je tips he ;)(K) 2 you

Waarschuw beheerder
hem 100% steunen maar niet te overdreven dat herinnerd hem er alleen maar aan
Waarschuw beheerder
always look on the bright side of life....

de positieve kanten ervan bekijken dus....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dank jullie wel mensen

Waarschuw beheerder
Keihard janken.. en dan steunen natuurlijk!!

Waarschuw beheerder
Huilen! (Y)

Waarschuw beheerder
zou ik je niet kunnen zeggen...is ook niet echt iets waar je over na wil denken lijkt me....:/

Waarschuw beheerder
Voor hem klaar staan...steunen tot het eind :(

Waarschuw beheerder
donateur
voor hem klaar staan en steunen zolang t nog kan...
en veel dingen nog met hem gaan doen
Waarschuw beheerder
Tsja... jankuhhhhh en er voor die gene zijn duhhh!!

Waarschuw beheerder
Janken, hem steunen en de laatste jaren van zijn leven zo mooi mogelijk maken....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: v0or iedereen die me tips geeft :respect:
Waarschuw beheerder
joa idd voor um klaar staan

Waarschuw beheerder
me papa heeft al 12 jaar ms en ik weet psies wat zijn dood zal worde maarjah moejuh meej lere leve he:(
Waarschuw beheerder
nooit meer mee omgaan, er zijn nog genoeg anderen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik haat die kk ziektes :'(

Waarschuw beheerder
Steunen en nog met em feesten in de tijd
dat die nog had.

Waarschuw beheerder
mijn vriendin heeft sinds een paar maanden borstkanker.ze word wel behandeld alleen heb ik het gevoel dat ze niet beter wordt.probeer haar te helpen en haar te steunen.
wie heeft dit ook meegemaakt?
Waarschuw beheerder
donateur
Steunen zo goed als k kan en er al altijd voor hem zijn
als die me nodig heeft...

Waarschuw beheerder
steunen en veel aandacht geven (nou ja, niet teveel want das ook weer niet goed)
Waarschuw beheerder
steunen en genoeg afleiding voor diegene zoeken..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou meid... wat erg voor je, dat je vriendin borstkanker heeft...
nou ik weet zelf niet zo goed hoe ik met de ziekte van me beste vriend om moet gaan...:S dus dat ik zwaar klotuhh!
hij heeft long emfyseem of iets dergelijks,
ik probeer het zelfde met hem om te gaan met hem als normaal ook, alleen nu ik de laatste tijd zo veel stress aan me kop heb wil ik nog wel een flippen tegen hem en weet ik niet wat ik doe... ik wil het niey maar doe het toch zonder dat ik het in de gaten heb :S
probeer zo veel mogelijk lol te maken met je vriendin en ga je vooral niet anders gedragen dan normaal, misschien voelt ze zich dan een geval appart en weet ze dan niet meer wat ze moet doen... als er iets is wat d'r aan d'r ziekte herrinerd praat dat cker met d'r...
dat ik altijd het beste dat ze weet dat ze iemand heeft die voor d'r klaar staat...

Suc6 Lily goes Chilly (K)

Waarschuw beheerder
dankje.ik wens jou ook sterkte met je vriend.
het is moeilijk he iemand steunen die het misschien niet zal redden.alles aanvoelen wat diege voelt en willen dat je het weg kon nemen.weten dat je niets aan die onzekerheid kan doen behalve hopen en helpen.sukses

Waarschuw beheerder
De beste tijd ervan maken die je kan hebben