Partyflock

Forumonderwerp · 759047
13216x bekeken
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 19 maart 2005 om 21:00

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoe was in qontrol ???? :yes:

vertel wat er over , over het feest !!
Waarschuw beheerder
Erg gezellig feest :yes: Ontzettend veel bekenden en gezellige mensen :P Verder werd er wel redelijk gedraaid heb me voor 90% in de hardcore-area opgehouden.. Verder hadden ze de entree voor de verandering eens goed geregeld :respect: Men leert dus wel degelijk van zijn fouten uit het verleden..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik ga nu slapen ik heb niks geslapen en ik ben echt doodmoe en kapot..! hahaha

inqontrol is echt leuk en geweldig ja..!!
volgende jaar weer !

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
Goeie sjit.
Bas & Ram (Y) (van wat ik gehoord heb)
Yves de Ruyter :/<br />
Yoji Biomehanika :bounce:
Scot Project :( (tegenvallend)
Kalashnikov :respect:
Ruthless :respect:
Darkraver :/ (skihut met hardstylebeat)
Pila :( (kramp in mijn poot)
Technoboy :)

Kan ook niet slapen, ik ben veel te actief

----------

Ja vertel..
Die kalashnikov.. Hoe/wat draait hij?! :)
Waarschuw beheerder
Ooow nee.... Je gaat me nou toch niet vertellen dat ik spijt moet krijgen omdat ik niet gegaan ben :frusty:

Vorig jaar was kut, ging er vanuit dat dat dit jaar ook wel weer zou zijn :nee:
Waarschuw beheerder
Even over de techno, van de muziek heb ik zeker genoten.

The Advent was erg goed, Gayle San was echt helemaal super en Bam Bam was ook goed bezig. Surgeon vond ik wat eentonig, maar toch ook niet verkeerd en Billy Nasty heeft ook zeker een behoorlijke set weggegeven.

Muziekaal was het uiteraard hard (moet je van houden) maar zeker de moeite waard. Geluid was redelijk, ietwat onzuiver.

De sfeer in de techno was vrij ver te zoeken, ligt deels aan de locatie en deels an het publiek wat er rondliep. Geen moeilijkheden, maar er hing geen technosfeertje, veel mensen kwamen gewoon om te stampen. Niks mis mee, dat wist ik van te voren, maar toch wel jammer vond ik.

In de main ben ik ook even geweest, zag er goed uit, maar hardstyle is niet mijn ding. Heb even een klein stukje Luna meegepakt op verzoek van vrienden en ik ben natuurlijk erg openminded ;) Maar ik vond het te eentonig en ik miste een continue flow zeg maar. Teveel nutteloze pauzes wat mij betreft.

Anyway, ik heb muziekaal gezien een mooie avond gehad, lekker gefeest, dat zeker, maar wel de laatste rai voor mij. Publiek was te jong en erg veel sjaakies, maar dat komt denk ik doordat ik zelf ouder word ;) Verder heb ik in de techno erg weinig mooie vrouwen gezien, eigenlijk geen idee of ze in de andere zalen ook zo schaars waren.
Waarschuw beheerder
donateur
Was een erg gezellig avondje :yes:
Zany (Y) vertrouwd goed
Billy Nasty was weer prima, The Advent weer van een zeldzaam hoog niveau!
DJ Bam Bam begon wat soft maar heb me toch nog een beetje kunnen bewegen O:)
Waarschuw beheerder
Was een leuk feessie!
:bounce:

Op 't laatst pijn in mn voeten, ik kon gewoon niet meer... hahaha..
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad een leuk feestje!

Niet echt bijzonder, maar wel leuk :)
Waarschuw beheerder
donateur
TOP feest!!!!! alleen 2 minpuntjes....de redbull was niet maar dan ook niet te zuipen en het geluid was niet overal even hard......maar ja, prima naar onze zin gehad:xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me goed vermaakt, was een leuk feessie :).
:respect:Art of Fighters:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Was toppie, alleen die wc's man :S er stond een laagwater tot op je oksels zowat BAH!!!

Waarschuw beheerder
alles was wel ok op de typische rai wc's na dan voor de rest q-dance bedankt

Waarschuw beheerder
Een goed feest kan niet zonder rellen, waren er nog lekkere relpartijen??!!! ;-)
Waarschuw beheerder
ja die waren er genoeg...... vooral in de early rave of wat was dat... opgefokt zooitje daar op het eind

Waarschuw beheerder
zeker een goed feest en helemaal vergeleken met vorig jaar toen was er echt niks aan
maar nu was het super

Waarschuw beheerder
Damn.. wish I was there :(
Artiest {SHOWLIST artist 2584, 61065}
Waarschuw beheerder
Het was echt een superfeest!!!

Met zwaar respect voor The Prophet vs. The Masochist!!! Die remix van Killing Scum rachte er echt zwaar in. (Die had The Prohet nog ff snel voor het feest afgemaakt en gaat uitkomen op het M.o.H. label, heb ik uit betrouwbare bronnen.)

Die Kalashnikov draaide ook erg lekker. Was een mix tussen Hardtrance/Hardstyle & Techno of zoiets, maar dat knalde wel.

Het laatse stuk wat ik gehoord heb van die Greg C was ook erg lekker.

Het eerste half uur van Darkraver ook. Daarna ben ik naar huis gegaan want ik was helemaal op. (Had een zware dag gehad en al erg vroeg op)

Ik kwam binnen met het laatste half uur van Mark V & Poogie Bear, wat me trouwens zwaar tegen viel.

Yoji Biomehanika draaide wel erg lekker (het half uurtje dat ik er was tenminste.

Voor de rest heb ik van een aantal dj's steeds maar kleine stukjes meegekregen.

En over die Redbul.....Ik vondt 'm wel geinig. Een soort HubaBuba Power. :d

Dat drankie in dat tubetje (Q nog wat) was ook wel vaag spul.

Oja en een straat verderop parkeren kost je niks. Bespaarde me dus weer 10,50. :d

Waarschuw beheerder
donateur
ja die waren er genoeg...... vooral in de early rave of wat was dat... opgefokt zooitje daar op het eind

Zo dat mag je zeggen ja!! agressief zooitje, overal kanker dit kanker dat en ze d88 door je heen te kunnen douwen :S

Waarschuw beheerder
Geweldig was het weer...! Heb me helemaal gek staan springen opde techno!!! Remus en Gayle San :respect: Vooral Remus draaide erg hard door!!! :yes:
Waarschuw beheerder
nog best wel heel erg leuk! ;)

en net wat WackieJacky zegt... in de techno was een heel ander feessie bezig dan op de rest van het feest! Billy Nasty draaide lekker eveneens als the Advent... Vond het "gebeuk" van Remus wel lekker...

Luna draaide boven in de VIP tegen uurtje of 5 ook wel een lekker technosetje :D
Waarschuw beheerder
Het was weer toppie (Y), ik heb me goed vermaakt voor een nuchtere 1 :jaja:
Er liepen wel aardig veel lijpo's rond :P
Waarschuw beheerder
donateur
Het laatse stuk wat ik gehoord heb van die Greg C was ook erg lekker.

Das knap, die was er niet ;)
Waarschuw beheerder
Vet feestje! In sommige zalen hing best een klote sfeer en heb veel vechtpartijen gezien. Zelfs een gozer die een meisje sloeg :s Maar in de techno zaal was het vet gezellig en er werd ook super goed gedraaid! The Advent wooohooo
Verder wel een beetje duur allemaal, kaartje 45 euro, parkeren 11 euro, jas 5 euro. En de plee's waren echt te ranzig :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb t weer reuze naar me zin gehad :yes:
op naar 'Luna one man show' :bounce:

Waarschuw beheerder
in de techno was een heel ander feessie bezig dan op de rest van het feest

Inderdaad....:yes: Techno people...good people ;) Maar het was daar inderdaad heel anders dan bij de andere zalen..heb natuurlijk ff rondgekeken overal, maar was toch weer heel snel terug bij de techno....heerlijk!!!! :D

Waarschuw beheerder
zo ik heb me weer kostelijk vermaakt...heb heerlijk staan beuken in De techno waar ik bijna de hele avond te vinden was...
applausje voor the advent en gayle san heerlijk!!!

Waarschuw beheerder
heb me wel vermaakt en nog whehehhehe ..moet wel zeggen dat er een fucked up sfeertje hing en dat de muziek die er gedraaid werd niet echt geweldig was.....Endymion stond iid weer lekker te draaien ...heb geen betere gehoord deze avond....vond de main echt zwaar bocht qwa muziek en sfeer ..vorig jaar vond IK het echt beter.....denk dat het de laatste x rai is iig....veels te massaal wat mij betreft.

de mzzls
Waarschuw beheerder
In de techno zaal is het toch altijd het gezelligst (y)
Ben ook een keer een rondje gaan lopen maar in de technozaal beviel het me zeker het beste! The Advent & Marco Remus (y)!
Waarschuw beheerder
Het was echt een geweldig feest !:-)

Waarschuw beheerder
Het was super!!!! Luna was wel erg hard haha maar heerlijk staan feesten! OOk applaus voor Pila, die was ook echt goed!!! Aan t einde van de avond kramp in m'n poten en mn tenen zijn ook helemaal:S maar toppie feest!!! Next year again!!!:D o, ja, in maar naar die fotograaf zoeken maar denk dat de rai toch iets te groot is:S hihihi:P

(K)x2

Waarschuw beheerder
donateur
Gruwelijk goed feessie! :bounce: Luna was echt super! Draaide lekker hard! Prima vermaakt! (Y)
Waarschuw beheerder
vond het ook relaxt feessiej. in het begin ff gedoe met parkeren etc. maar geen strenge controles ook, in het begin was geluid aardig zacht, later op de avond ging het zeker wel.. in de hc zaal hele tijd gestaan, flink gestampt.Er werd lekker gedraaid!(y) alleen terug een uur lopen zoeken naar de auto..
maarja was zeker wel chill

Waarschuw beheerder
Het was een bruut feest:bounce:,vreselijk naar mijn zin gehad.Toppie gewoon:jaja:
Waarschuw beheerder
was super feest :D bijna alleen maar in de early rave gestaan :D

jammer dat er zoveel rellen in de early rave waren, zelfs met riemen werden mensen in elkaar geslagen was niet meer normaal :/ heb minimaal 3 rellen gezien. :S
Waarschuw beheerder
kheb me ckah vermaakt behalve de sanitaire voorzieningen dan he hopelijk wordt dat een keer goed geregeld daar voor derest :respect: zany & luna :respect:
Waarschuw beheerder
Ik ben wel benieuwd naar de meningen over Bam Bam...
Waarschuw beheerder
Ik vondt hem wel aardig. Vooral dat toen ie dat nummer ass & titties draaide van dj assault :D
Waarschuw beheerder
Ik lees net in een ander forum dat dat een hele wrede plaat is. Die gekke Amerikanen hebben wat met ass, titties en booty's :respect: 8)
Waarschuw beheerder
Ik heb weinig stil gestaan, dus dat is een goed teken..

best vermaakt bij prophet vs masochist, daar bij Scott Brown en promo...

Darkraver vond ik echt een aanfluiting.. maarja das mijn mening, ter plaatste heb ik er maar wat van gemaakt maar toch...

maar verder was het allemaal ok..
Waarschuw beheerder
http://www.funfreepages.com/flash/ass_n_titties.php
Hier een cool flash filmpje met dat nummer!
Hij gebruikte alleen dat zinnetje ass & titties :)
Maar dat soort muziek is iets nieuws uit Amerika, Ghetto Tech ofzo :s

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Heerlijke avond....Main zaal niet eens gezien :) Hardcore zaal was duidelijk beter dan normaal, techno zaal was ook goed! Lekker geluid...

Minpunten vond ik af en toe de grote opstoppingen in de zaal met dat ronde podium aan de zijkant...nouuu heb misschien wel een half uur door de menigte gewurmd voordat ik eindelijk naar de wc kon...en ja de RAI he met dat éénrichtingsverkeer is ook heel irritant :)

Maar over het algemeen beter dan vorig jaar!

Waarschuw beheerder
hahahaha....briljant filmpje ook echt....soap 'n water....:respect:

Waarschuw beheerder
lekker feest, jammer van promo NA jappo, als iemand met todesvogel zijn set afsluit en er komt daarna iemand die ineens weer naar de 165 bpm gaat, tja , is toch niet helemaal lekker vind ik. Maar gelukkig heeft Promo het laatste half uurtje weer helemaal goed gemaakt!

Verder af en toe wel erg druk, en de rai vind ik sowieso niet zo vet...maarjah...was weer een top avond!
Waarschuw beheerder
Haha ja echt een vet filmpje :D

Waarschuw beheerder
donateur
Heb me goed vermaakt, was een stuk beter dan vorig jaar. Als er weer zo'n goede line-up is in de hardcore, ga ik volgend jaar zeker weer :yes:

Waarschuw beheerder
kick feessie hele avond staan stampen natuurlijk maar de muziek had wel wat harder mogen staan maar het zag er egt weer te gek en het was ook te gek binnen.
goed geamuseerd de hele avond
Waarschuw beheerder
:respect: Schitterend filmpie Antiheld.

Ghetto tech zeg je? In die oudere UC platen zitten ook veel van dat soort samples/vocalen...

Iig deze shit heerst!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me ook weer super vermaakt! :bounce:
alleen blijf ik toch echt zo balen van dat eenrichtingsverkeer in de rai...
Waarschuw beheerder
Was een geweldig feest er waren wel wat dingen die nie zo goed waren ,maar daar heb ik nie echt op gelet art of figters super en promo draaide helemaal super en weer een top decoratie van q-dance bedankt