Even over de techno, van de muziek heb ik zeker genoten.
The Advent was erg goed, Gayle San was echt helemaal super en Bam Bam was ook goed bezig. Surgeon vond ik wat eentonig, maar toch ook niet verkeerd en Billy Nasty heeft ook zeker een behoorlijke set weggegeven.
Muziekaal was het uiteraard hard (moet je van houden) maar zeker de moeite waard. Geluid was redelijk, ietwat onzuiver.
De sfeer in de techno was vrij ver te zoeken, ligt deels aan de locatie en deels an het publiek wat er rondliep. Geen moeilijkheden, maar er hing geen technosfeertje, veel mensen kwamen gewoon om te stampen. Niks mis mee, dat wist ik van te voren, maar toch wel jammer vond ik.
In de main ben ik ook even geweest, zag er goed uit, maar hardstyle is niet mijn ding. Heb even een klein stukje Luna meegepakt op verzoek van vrienden en ik ben natuurlijk erg openminded

Maar ik vond het te eentonig en ik miste een continue flow zeg maar. Teveel nutteloze pauzes wat mij betreft.
Anyway, ik heb muziekaal gezien een mooie avond gehad, lekker gefeest, dat zeker, maar wel de laatste rai voor mij. Publiek was te jong en erg veel sjaakies, maar dat komt denk ik doordat ik zelf ouder word

Verder heb ik in de techno erg weinig mooie vrouwen gezien, eigenlijk geen idee of ze in de andere zalen ook zo schaars waren.